Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЦИРК" |
Код ЄДРПОУ: | 02174170 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Віталія Матусевича, буд. 10 |
Контактна особа: |
Тетяна Тарасівна Нижник +380564928892 ntt85@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2021 15:55 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02174170.
4. Місцезнаходження замовника: Україна, 50027, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВІТАЛІЯ МАТУСЕВИЧА, будинок 10.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Секретар тендерного комітету, провідний юрисконсульт Державного підприємства «Криворізький державний цирк» Нижник Тетяна Тарасівна, 50027, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВІТАЛІЯ МАТУСЕВИЧА, будинок 10, +380 564 92 88 92, ntt85@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації та її експертиза по об’єкту: «Реконструкція Будинку артистів цирку «Арена» за адресою: вул. Соборності, 37, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, 50027, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Соборності, 37.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 р.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 500 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету України.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «24» листопада 2021 року.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 12:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 12:47 |
ТД_ДОДАТОК_6.pdf | |
08 листопада 2021 12:47 |
ТД_ДОДАТОК_5.pdf | |
08 листопада 2021 12:47 |
ТД_ДОДАТОК_4.pdf | |
08 листопада 2021 12:47 |
ТД_ДОДАТОК_3.pdf | |
08 листопада 2021 12:47 |
ТД_ДОДАТОК_2.pdf | |
08 листопада 2021 12:47 |
ТД_ДОДАТОК_1.pdf | |
08 листопада 2021 12:47 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf | |
08 листопада 2021 12:47 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відомості з ЄДРПОУ надаються головним управлінням статистики відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486) на запит користувача. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань можна отримати у державного реєстратора, або через портал електронних сервісів за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ згідно наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5 "Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 № 349/26794 та Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Надання цих документів є вимогою Замовника згідно статті 22 частини третьої Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Згідно статті 22 частини другої пункту 2 «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Ні Відомості з ЄДРПОУ, ні Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не мають відношення до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Додатку № 4 до Тендерної документації зазначено, що в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов'язується за плату розробити згідно з технічним завданням Замовника на проектування (Додаток 1 до цього Договору), а також інших вихідних даних, необхідних для розроблення проектної документації, та здійснити останньому Виготовлення проектно-кошторисної документації та її експертиза по об’єкту: «Реконструкція Будинку артистів цирку «Арена» за адресою: вул. Соборності, 37, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (надалі – Роботи) та провести експертизу проекту з отриманням позитивного експертного звіту (експертної оцінки). Замовник зобов’язується прийняти виконані роботи та оплатити їх вартість Виконавцю на умовах цього Договору.
Тобто, проведення експертизи проекту з отриманням позитивного експертного звіту покладається на Виконавця.
Варто зазначити, що дана вимога є такою, що порушує статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників з наступних підстав.
По-перше, обов’язок наявність в учасника Сертифікату не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні.
Частиною 1 статті16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
По-друге, для отримання такого Сертифікату потрібно затратити і час, і грошові ресурси, що може призвести до збільшення затратної частини учасників на участь в закупівлі та вплинути на ціну тендерної пропозиції. Тому, ваша вимога є недоречною та необґрунтованою.
Крім цього, Додатком № 3 до тендерної документації, вказана необхідність уточнення, а не виконання інженерно-геологічних вишукувань та виконання візуальних обстежень і обмірних робіт в існуючої будівлі. Тобто, для виконання вказаних робіт наявність будівельних лабораторій не потрібна.
Замовник керуючись статтею 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» повідомляє, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Фінансова звітність подається залежно від того, які з стандартів застосовує суб’єкт господарювання. Фінансова звітність може бути повною і скороченою.
Тому обсяг средньорічного доходу (виручки) буде вираховуватись відповідно до Наказу від 07.02.2013 № 73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 р. за № 336/22868.
Вимоги про усунення порушення
Вимога щодо проведення саме державної експертизи (тобто експертизи в експертній організації державної форми власності) є неприпустимою та неправомірною. Вказувати в якій експертній організації проходити експертизу Замовник може лише в одному випадку – тоді коли Замовник будівництва за окремим договором оплачує вартість експертизи та є замовком останньої.
Згідно п.7 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560 (зі змінами та доповненнями): «Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій. Орган (організація), що формує перелік експертних організацій, оприлюднює його на своєму веб-сайті у вільному безоплатному доступі та підтримує в актуальному стані на підставі інформації, яка щокварталу подається експертними організаціями. У разі встановлення невідповідності експертної організації визначеним критеріям відомості про таку організацію виключаються з переліку експертних організацій.» http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/pricing/perelik-ekspertnih-organizatsiy/
Отже, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити в п.4.4 додатку 4 до тендерної документації: «Погоджену Замовником проектну документацію Виконавець передає до експертної організації для проведення експертизи у експертній організації, що включена до переліку експертних організацій, які відповідають критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №204 від 15.08.2017р., в порядку та на умовах, визначених Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим Постановою КМУ від 11.05.2011р. №560.»
Експертиза проектів будівництва об'єктів IV і V категорій складності, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться експертною організацією державної форми власності.
Тому, просимо більш детально ознайомитись з вимогами Тендерної документації та її невід’ємними додатками, що включать всю необхідну інформацію для підготовки тендерної пропозиції.
знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів -
таблиця № 2.
До довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів:
кваліфікаційні сертифікати (не нижче СС2), трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок)
та накази про прийом на роботу, а також трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі
мають місце бути) зазначених в довідці, та які працюють в учасника. Серед наведених працівників у
довідці Учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність персоналу необхідного для виконання
вишукувальних робіт, а саме: сертифікованих інженерів – проектувальників за наступники
напрямками:
а. інженер-геодезист;
b. інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо
об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки);
с. інженерно - будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення
захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні
наслідки);
d. архітектурне об’ємне проектування;
e. інженерно - будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини,
захисту навколишнього природного середовища;
f. інженерно – будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва;
g. інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки;
h. інженерно - будівельне проектування у частині кошторисної документації;
i. інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення економії енергії;
j. технічне обстеження будівель і споруд;
k. інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань».
1. Доводимо до вашого відома, що Наказом Мінрегіону від 27.01.2014 року №26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну №8 до розділу 1 “Керівники, професіонали, фахівці” (кваліфікаційні характеристики професій: “Інженер – проектувальник” – Код КП – 2142.2, “Експерт будівельний” – Код КП – 2142.2, “Інженер з технічного нагляду (будівництво) – Код КП – 2142.2, Випуску 64 “Будівельні, монтажні та ремонтно – будівельні роботи” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі – Зміна №8). Згідно з п.4 цього наказу з 1 січня 2016 року введено категорійність інженерів – проектувальників, експертів будівельних, інженерів з технічного нагляду. З введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26, з 01.01.2016 при проведенні професійної атестації згідно з кваліфікаційними вимогами видаються кваліфікаційні сертифікати чотирьох категорій, які дають право на виконання робіт щодо об’єктів будівництва різного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Порядок проведення професійної атестації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, передбачає, що професійна атестація – це процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця (п. 2 Порядку), яка проводиться на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників (п. 3 Порядку). Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Необхідність проходження професійної атестації для виконавців, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат та відповідають зазначеним вимогам, жодним нормативно-правовим актом не передбачена. Принцип незворотності дії нормативно-правових актів у часі передбачає, що дія закону чи іншого нормативно-правового акту поширюється лише на ті відносини, які виникли після набрання ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів влади. Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Згідно з Державною архітектурно-будівельною інспекцію України (Вісник Держархбудінспекції України / Спецвипуск/ 2015, ст.15) "…За усталеною практикою кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни №8, які не містять інформації щодо категорії виконавців, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об'єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності в межах строку їх дії." Отже, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців дають право відповідним виконавцям здійснювати обстеження чи розробку проектно-кошторисної документації об’єктів СС1-СС3. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання безкатегорійних сертифікатів, які видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців
2. В п. b і c вимагаємо прибрати «щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки)» оскільки по-перше якщо сертифікат, який містить інфомацію про категорію складності )відповідальності має трошки інше словосполучення « без не нижчє» 2 ми вам вже доказали, що сертифікати можуть бути безкатегорійні та давати право виконувати роботи на об’єктах сс1-сс3
Наголошуємо на тому, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька таких критеріїв. Керуючись зазначеною статтею Закону, а також зважаючи на об’єм робіт, які мають бути виконані при виготовленні проектно-кошторисної документації, необхідна саме та кількість фахівців, яка вказана у Додатку 1 до Тендерної документації.
Так, відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2012 №122) (далі – Порядок) проектувальник – це юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідності), або фізична особа, яка згідно з законодавством має такий кваліфікаційний сертифікат (далі – сертифікований виконавець).
Відповідно до пункту 12 Порядку при проектування об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідники (СС2) та зі значними наслідками (СС3), можуть одночасно призначатись ГАП та ГІП з визначенням одного з них головним виконавцем. Проект розробляється під керівництвом ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційні сертифікати.
Крім того, відповідно до пункту 16 Порядку, робочий проект підписується сертифікованими виконавцями, які є безпосередніми розробниками розділів або частин проекту.
Отже, просимо більш детально ознайомитись із Додатком 3 до Тендерної документації, так як відповідно до завдання на проектування, необхідна саме та кількість фахівців які визначені Замовником.
Водночас відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством на яку Замовник вважає за необхідне включаючи до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-13-000007 ● fcd0670a7a4a4e4ba95c78006e0358b2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2022 12:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2022 Одеса № 164
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.06.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2022 № 164
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2021-11-08-006579-b 08.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-13 15:50:18
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-16 09:15:35
Відповідь на запит про надання пояснення
Про надання інформації
В ході здійснення моніторингу закупівлі Південного офісу Держаудитслужби, Державному підприємству "Криворізький державний цирк" (далі – Замовник) через електронну систему закупівель надано Запит на пояснення від 13 червня 2022 року за результатами закупівлі UA-2021-11-08-006579-b (далі – Запит).
У Запиті встановлено зобов’язання Замовнику на надання пояснень.
Очікувану вартість закупівлі Виготовлення проектно-кошторисної документації та отримання експертного звіту по об’єкту: "Реконструкція Будинку артистів цирку "Арена" за адресою: вул. Соборності, 37, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл." (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-08-006579-b розраховано виходячи з фактичної потреби.
Розмір бюджетного призначення надання таких робіт визначений відповідно до Наказу Міністерства культури та інформаційної політики України 21.10.2021 №816. Очікувана вартість встановлена Замовником в межах затверджених бюджетних асигнувань.
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі, вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Зобов'язальний характер вимог щодо усунення виявлених порушень свідчить як про встановлення цих порушень, так і про визначення імперативного обов`язкового способу їхнього усунення.
Відповідну правову позицію Верховний Суд висловив, зокрема, у постановах від 10 грудня 2019 року в справі №160/9513/18, від 05 березня 2020 року в справі №640/467/19, від 23 квітня 2020 року в справі №160/5735/19, від 11 червня 2020 року в справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року в справі №160/11304/19, від 21 січня 2021 року в справах №240/9993/19, №400/4458/19, №420/3411/19 та №480/3179/19, від 28 січня 2021 року в справі №160/12925/19, від 05 лютого 2021 року в справі №160/4347/19, від 19 квітня 2021 року в справі №1.380.2019.006879 та від 13 травня 2021 року в справі №160/13090/19.
Південний офіс Держаудитслужби, як територіальний орган Державної аудиторської служби України, був вправі спостерігати за кожним етапом закупівлі шляхом аналізу інформації про неї за допомогою електронної системи закупівель.
У цьому випадку, Південний офіс Держаудитслужби не скористався своїм правом своєчасного здійснення контролю закупівлі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасниками, а це унеможливило своєчасне реагування позивача на відповідні зауваження у рамках проведення безпосередньо процедури закупівлі (у тому числі щодо внесення змін до тендерної документації), а не вже після укладання договору з переможцем закупівлі.
За таких обставин, відповідно до практики Верховного Суду, суд дійшов висновку про невідповідність оскаржуваного висновку територіального органу Державної аудиторської служби України, як акта індивідуальної дії критеріям обґрунтованості та вмотивованості, що є підставою для визнання його протиправним і скасування (Постанова Верховного Суду від 30 листопада 2021 року №160/8403/19).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРАД.КОМ" |
1 477 016,59
UAH з ПДВ
|
1 462 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРТАКОН-Д" |
1 486 120,01
UAH з ПДВ
|
1 471 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "УВАРОВА ЛІЛІЯ ІВАНІВНА" |
1 495 890,00
UAH з ПДВ
|
1 495 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАД.КОМ" #39773283 |
Відхилено |
1 462 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 12:44
|
ТОВ "АРТАКОН-Д" #37212429 |
Переможець |
1 471 100,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:45
|
ДУ №2_28.12.2023.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 13:24
|
ДУ №1_30.12.2022.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 10:49
|
Додатки до Договору.pdf | укладений |
17 грудня 2021 10:24
|
Договір №56.pdf | укладений |
17 грудня 2021 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань в зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань в зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |