Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79058, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Контактна особа: |
Потурай Орислава Василівна 380322521984 o.poturay@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 14:40 |
Очікувана вартість: | 2 836 555,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 183,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати кошти на рахунок Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 303204780000025455000001293 МФО 320478 в АБ «Укргазбанк». До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис і КЕП відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: складає 11 347,00 грн. (одинадцять тисяч триста сорок сім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11347 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Місцевий бюджет. Оплата проводиться відповідно до них Виконавцем актів виконаних робіт. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 13:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 13:04 |
7. Перелік змін.doc | |
10 листопада 2021 13:04 |
6.1. Додаток 3 ТД Проект договору нова редакція.docx | |
10 листопада 2021 13:03 |
6. ТД Садова (Брюховичі) нова редакція.docx |
10 листопада 2021 13:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 листопада 2021 13:04 |
7. Перелік змін.doc
|
||||||
10 листопада 2021 13:04 |
6.1. Додаток 3 ТД Проект договору нова редакція.docx
|
||||||
10 листопада 2021 13:03 |
6. ТД Садова (Брюховичі) нова редакція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-09-000027 ● 3bdfd58852d846c1b7dee2d0ffbb2b60
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2022 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2022
№ 9-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.06.2022 № 9-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-11-03-014467-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-10 14:43:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Садова в м. смт. Брюховичі Львівської МТГ» (ДК 021:2015- 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-03-014467-a ) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-10 15:51:36
ПОЯСНЕННЯ
з приводу визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості на процедуру закупівлі закупівлі «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Садова в м. смт. Брюховичі Львівської МТГ» (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація) (оголошення № UA-2021-11-03-014467-a)
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» головні розпорядники бюджетних коштів повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 1 ст. 877 Цивільного кодексу України підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт.
Під час розроблення тендерної документації та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, проводилось у відповідності до розробленої генеральним проектувальником та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Садова в м. смт. Брюховичі Львівської МТГ», яка пройшла експертизу експертною організацією.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником відповідно до ціни, визначеної проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Садова в м. смт. Брюховичі Львівської МТГ», яка пройшла експертизу експертною організацією. Бюджетні призначення визначено відповідно до ухвали Львівської міської ради від 11.03.2021 №313 «Про затвердження розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2021 рік» зі змінами.
Додатково повідомляємо, що роботи по даному об'єкті планувалось виконувати в період з 2021 по 2022 рік за умови виділення фінансування Замовнику у наступних бюджетних періодах.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021/20188/download?cf_id=36.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку від 15.06.2022 № UA-M-2022-06-09-000027 Детально розглянувши висновок від 15.06.2022 UA-M-2022-06-09-000027 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-03-014467-a, проведеного Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби (Житомир), повідомляємо наступне. За результатами моніторингу, проведеного провідним державним аудитором Данильчук Сніжаною Валеріївною, складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-03-014467-a, затверджений начальником Північного офісу Держаудитслужби Костюк Людмилою Петрівною, в якому зазначено, що під час проведення моніторингу виявлені порушення, а саме: 1. «Відповідно до частини 2 статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Проте, за результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 та частини 2 статті 28 Закону, Замовником в пункті 2 Додатку № 1 тендерної документації встановлено умову, що у складі тендерної пропозиції учасника надаються: копії наказів про прийняття на роботу працівників, скан - копії цивільно-правових договорів з ретушуванням персональних даних працівників, скан-копії штатного розпису з ретушуванням зарплатно-фінансових показників, тобто визначено конфіденційною інформацію, що стосується документів, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до статті 16 Закону.» Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону одним із кваліфікаційних критеріїв наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Слід зазначити, що відповідно до норм Закону інформація про спосіб підтвердження відповідності вказаному вище кваліфікаційному критерію визначається Замовником самостійно з урахуванням норм чинного законодавства. Відповідно до частини 2 статті 28 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці 2 цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 28 Закону не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Конфіденційна інформація є підвидом інформації про особу і не вичерпується персональними даними. В Законах прямо визначено, що є конфіденційною інформацією про особу, зокрема: - відповідно до статті 21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом. - відповідно до п. 70.15.2 статті Податкового кодексу України відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків є інформацією з обмеженим доступом, крім відомостей про взяття на облік фізичних осіб - підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність; - відповідно до статті 31 Закону України «Про оплату праці» відомості про оплату праці працівника надаються будь-яким органам чи особам лише у випадках, передбачених законодавством, або за згодою чи на вимогу працівника. Конституційний Суд України в рішенні від 20.01.2012 №2-рп/2012 вважає, що інформація про особисте життя особи (персональні дані про неї) – це будь-які відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: національність, освіта, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, матеріальний стан, адреса, дата і місце народження, місце проживання та перебування тощо, дані про особисті майнові та немайнові відносини цієї особи з іншими особами, зокрема членами сім’ї, а також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваються у побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи, за винятком даних стосовно виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов’язану зі здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування. Така інформація про фізичну особу та членів її сім’ї є конфіденційною і може бути поширена тільки за їх згодою, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Відтак, зважаючи на норми чинного законодавства України Замовником повністю дотримано вимоги пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та статті 16 Закону та встановлено спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зважаючи на викладене, вказані у висновку зауваження є неправомірними, надуманими та такими, що суперечать нормам чинного законодавства. 2. «Моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником у Додатку № 2 тендерної документації встановлено умову, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості об’єкта та рівень заробітної плати працівників (яка враховується в загальновиробничих витратах), для середнього розряду складності у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах повинен становити 14 800,00 грн (згідно рішення Львівської міської ради від 04.01.2019 року №7), що суперечить вимогам пункту 5 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.2016 року за № 1469/29599, яким передбачено визначати розмір кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.» Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до статті 1 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» регуляторний акт – це прийнятий уповноваженим регуляторним органом нормативно-правовий акт, який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання. Прийнятий уповноваженим регуляторним органом інший офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, застосовується неодноразово та щодо невизначеного кола осіб і який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб’єктами господарювання, незалежно від того, чи вважається цей документ відповідно до закону, що регулює відносини у певній сфері, нормативно-правовим актом. Відповідно до норм статті 1 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» регуляторним органом є, зокрема, орган місцевого самоврядування. Відповідно до статті 73 Закону України «Про місцеве самоврядування» акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території. Так, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування» та Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою забезпечення єдиного підходу до проведення розрахунків кошторисної вартості будівництва об’єктів, створення умов для своєчасного проведення публічних закупівель, Львівською міською радою було прийнято рішення про встановлення розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням коштів міського бюджету м. Львова, комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії у розмірі 14 800,00 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах. Відтак, Замовником повністю дотримано вимоги частини 3 статті 22 Закону та встановлено вимоги щодо розміру кошторисної заробітної плати у відповідності до норм чинного законодавства. Зважаючи на викладене, вказані у висновку зауваження є неправомірними, надуманими та такими, що суперечать нормам чинного законодавства. 3. В частині, що стосується розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» повідомляємо наступне. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, Замовником у відповідності до норм чинного законодавства у Додатку №2 до Тендерної документації передбачено, що учасник розраховує вартість робіт у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, з урахуванням усіх своїх витрат, податків та обов’язкових платежів (зборів). Поряд з цим у Додатку №2 до Тендерної документації, Замовником, у відповідності до частини 3 статті 22 Закону, встановлено вимогу щодо способу підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, учасники у складі тендерної пропозиції повинні були надати договірну ціну (тверду), локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, пояснювальну записку відповідно до початкової ціни пропозиції згідно з Технічною специфікацією (Додаток 2 до ТД). Слід зазначити, що Замовником не встановлювалась вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника розрахунку показників І та ІІІ блоку ЗВВ на підставі аналізу витрат за попередній звітний період. З метою приведення нормативної бази України з ціноутворення у будівництві у відповідність до вимог законів України «Про ціни та ціноутворення» та «Про інвестиційну діяльність» наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, затверджено «Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва» (далі - Порядок). Вказаний Порядок набрав чинності 01.10.2021. Цей Порядок визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі - будівництво). Відповідно до п. 5 Порядку кошторисні норми - нормативно-технічні документи, що включають сукупність кошторисних нормативів, показників, положень, вимог, вказівок, інструкцій, настанов, методичних рекомендацій тощо, що використовуються при визначенні вартості будівництва. Кошторисні нормативи - нормативні показники витрат ресурсів (трудовитрат, часу роботи будівельних машин та механізмів, витрат матеріалів, виробів і конструкцій), встановлені на прийняті вимірники будівельних робіт, виражених у натуральних (фізичних) одиницях виміру; нормативні показники (вартісні, відсоткові, індексні, ресурсні) встановлені на прийняті одиниці виміру робіт (послуг) у будівництві. Відповідно до п. 9 Порядку вартість будівництва включає прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі. Відповідно до п. 15 Порядку ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. З огляду на викладене, учасником-переможцем процедури закупівлі ТзОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» розраховано вартість виконання робіт з урахуванням норм чинного законодавства та законних підстав для відхилення учасника у Замовника були відсутні. Зважаючи на викладене, вказані у висновку зауваження є неправомірними, надуманими та такими, що суперечать нормам чинного законодавства. З огляду на викладене, Замовник не погоджується із висновком від 15.06.2022 UA-M-2022-06-09-000027 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-03-014467-a, оскільки порушень у діях Замовника не вбачаємо, а зазначені у висновку порушення є неправомірними, надуманими та такими що не відповідають дійсності. З огляду на викладене, відсутні законні підстави для розірвання договору за результатами процедури закупівлі ID: UA-2021-11-03-014467-a, оскільки порушень у діях Замовника не вбачаємо.
2022-06-21 17:02:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 28.06.2022 Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради скеровано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду щодо оскарження висновку про результати проведення моніторингу (№36-вих-41511 від 28.06.2022) |
Дата публікації: | 29 червня 2022 |
Номер відкриття провадження: | П/380/9203/22 (справа №380/9136/22) |
Дата відкриття провадження: | 13 липня 2022 |
Документи:
29 червня 2022 14:44
|
Електронний підпис |
29 червня 2022 14:42
|
Оскарження до суду.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ГАЛБУДСТАНДАРТ |
2 541 540,40
UAH з ПДВ
|
2 159 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Рома |
2 437 356,00
UAH з ПДВ
|
2 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" |
2 689 669,20
UAH з ПДВ
|
2 689 669,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ДОБРОБУД" |
2 774 905,20
UAH з ПДВ
|
2 774 905,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ГАЛБУДСТАНДАРТ #41266187 |
Переможець |
2 159 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2021 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:35
|
Додаткова 2 до 298-т-21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:31
|
Додаткова до 298-т-21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 14:07
|
298-Т-21.pdf | укладений |
10 грудня 2021 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення обсягів закупівлі та договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 298/Т/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, а саме затримки фінансування Замовника, що унеможливлюють виконання зобов’язань у строки передбачені договором, Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору |
Номер договору про закупівлю: | 298/Т/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |