Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Об'єднане |
Код ЄДРПОУ: | 37592012 |
Місцезнаходження: | 81400, Україна , Львівська обл., Самбір, Шухевича 1 |
Контактна особа: |
Страшівський Василь Степанович +380323660010 skpo2018@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2021 15:30 |
Очікувана вартість: | 87 950 839,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 439 754,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 (детальніше – згідно додатком 5 до ТД) на суму 400 000,00 гривень з грошовим покриттям. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 400000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 16:19 |
Тендерна документація берегоукріплювальні роботи 19.10.doc | |
19 жовтня 2021 16:19 |
додаток 4. Проект договору.docx | |
19 жовтня 2021 16:19 |
додаток 3. технічне завдання.docx | |
19 жовтня 2021 16:19 |
додаток 3. До технічного завдання.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-22-000070 ● 1c1d282c924249b4b5f34b9b6191cb63
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2022 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2022 № 30
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-10-19-002312-b 19.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-03-30-000027 ● 9b702b14fe174424a8fb8b27a89eb7a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 12:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.03.2022 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-10-19-002312-b 19.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо висновку моніторингу Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз.2 ст. 2 та ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах проведення Державною аудиторською службою моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-19-002312-b, яка здійснювалася Самбірським КП «Об’єднане» (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення та аргументовані заперечення. 1. Щодо надання учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД" 24 годин для усунення порушення в порядку ч.16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Висновком моніторингу встановлено, що «Замовник установив учаснику ТОВ «ГАРНОБУД» вимогу про усунення невідповідностей шляхом завантаження скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або технічного паспорту на автокран КРАЗ (ВС6114ОВ), оригіналу листа-підтвердження від орендодавця ПП «Данмабуд» до договорів від 22.09.2021 та від 01.11.2021 № 01/11 та ПП «Данмарбуд» до договору № 26/04 від 26.04.2021, щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі від орендодавців та гарантійного листа від ПП «Данмарбуд» про те, що для виконання робіт на об’єкті із застосуванням залученої за договором техніки буде забезпечено наявність відповідного працівника (відповідно до договору від 22.09.2021 та від 01.11.2021 № 01/11), які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій були відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРНОБУД», чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону». Тобто, на думку аудиторів, Замовник не повинен був надавати учаснику ТОВ «ГАРНОБУД» час для усунення невідповідностей, а повинен був одразу відхилити його тендерну пропозицію. Ми, як замовник, із такою позицією органу державного фінансового контролю категорично не погоджуємося. Свої аргументи наводимо нижче. Відповідно до ч.16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. У цій нормі вказано «невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією». Таким чином невідповідності можуть бути виявлені у документах, які подані в складі пропозиції або можуть бути встановлені невідповідності щодо документів, які вимагалися, але не були подані учасником. Неподання необхідного документа є невідповідністю, в першу чергу, тендерній документації. Закон не обмежує замовників і учасників таким підходом, що невідповідність має бути виявлена виключно між документами, які подані учасником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, і тільки тоді стане можливим давати учаснику час для усунення невідповідностей. Такий підхід виглядає надто формально і не відповідає принципу верховенства права. Тому наша позиція про те, що учасник може додавати до своєї тендерної пропозиції документи, які первісно не були надані, підтверджується судовою практикою. Наведемо як приклад рішення від 10.02.2021 року Одеського окружного адміністративного суду у справі № 420/12982/20. У цій справі позивач (замовник торгів) оскаржував висновок Південного офісу Держаудитслужби. Цитуємо позицію позивача у справі «… позивач зазначає для того, щоб Замовник мав змогу виявити невідповідності в інформації та/або документах, про які зазначено у частині шістнадцятій статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», та надати учаснику час на їх усунення, такі документи та/або інформація повинні бути надані Замовнику». Натомість суд встановив, що «…КП «Київпастранс» не розмістило у строк передбачений Законом, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «Оріон Гласс Плюс». Також позивачем недотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону № 922 та не надано учаснику можливість виправити наведені у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 14.07.2020 № 470 невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як передбачено частиною 9 статті 26 Закону № 922». Також як приклад наведемо Постанову Верховного суду від 26.01.2022 року у справі № 914/653/21. Верховний суд залишає у силі рішення Західного апеляційного господарського суду. У цій справі учаснику процедури закупівлі також було оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей протягом 24 годин в порядку ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зокрема, цитуємо рішення: «Відповідач-2 надав договір оренди автомобіля від 24.04.2017, який зареєстровано в реєстрі за № 390, зі строком дії 24.04.2020; акт приймання-передачі в межах закупівлі до договору, який зареєстровано в реєстрі за № 390, відповідачем-2 не надано. 16.02.2021 відповідач-1 розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах зі строком до 17.02.2021. У цьому повідомленні відповідач-1 зазначив, що договір нечинний, а, отже, учасник не підтвердив законність використання зазначеної техніки. На виконання вказаного повідомлення, 16.02.2021 відповідачем-2 завантажено в систему договір оренди автомобіля від 30.04.2020, зареєстрований в реєстрі за № 742, укладений між Карнаушенко О.А. (орендодавець) та відповідачем-2 (орендар) зі строком дії до 30.04.2021 та копію акту приймання-передачі транспортного засобу б/н від 24.04.2020, підписаний Карнаушенко О.А. та відповідачем-2 (ред. Учасник надав акт приймання-передачі, якого первісно у складі тендерної пропозиції не було). Суд апеляційної інстанції, на відміну від суду першої інстанції, дійшов правильного висновку, що рішення тендерного комітету щодо відповідності пропозиції відповідача-2 умовам тендерної документації та визнання відповідача-2 переможцем тендеру відповідають вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі", а тому відсутні обставини для визнання недійсним рішення тендерного комітету Львівського національного аграрного університету, оформленого протоколом № 2 розгляду тендерних пропозицій учасників по закупівлі "надання послуг з вивезення твердих побутових відходів (код ДК 021:201590510000-5 утилізація сміття та поводження зі сміттям) від 19.02.2021 у межах закупівлі № UA -2021-01-27-002731-а». Щодо вимоги розірвати договір, який був укладений за результатом проведення закупівлі. В результаті проведеної закупівлі UA-2021-10-19-002312-b Замовник уклав договір № 146/21-3/01 від 23.11.2021 із ТОВ "ГАРНОБУД". Договір виконується і підстав для його розірвання наразі немає - ні законних, ні передбачених умовами договору. Більше того, вимога розірвати контракт на підставі висновку моніторингу є неправомірною. Це неодноразово було встановлено судами. Наведемо, як приклад постанову Верховного Суду від 21.01.2021 № 120/1297/20-а. У цій справі Верховний Суд постановив, що «Усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків в оформленні ТД у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб, а саме: шляхом розірвання договору поставки, призведе до порушення прав та інтересів третьої особи - Товариства, та матиме негативні наслідки для репутації позивача (замовника), що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками». Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАСУ). Суд у справі № 420/1392/20 вказав, що: «З огляду на практику ЄСПЛ оскаржуваний висновок не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору». Отже, на підставі вищенаведеного, замовник не може розірвати договір № 146/21-3/01 від 23.11.2021 із ТОВ "ГАРНОБУД", тому що для цього немає жодних законних підстав. Додатково просимо взяти до уваги, що замовник уклав договір із учасником, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію. Це стало можливим, в тому числі, завдяки тому, що законодавець зобов’язав замовників надавати учасникам можливість виправляти невідповідності у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Оскільки ми, як Замовник, не погоджуємося із Висновком моніторингу, то змушені будемо оскаржити його до суду відповідно до ч.10 статті 8 Закону.
2022-04-20 14:41:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі")
Оскарження в суді
Опис: | Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-19-002312-b оскаржено до Львівського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 22 квітня 2022 |
Документи:
04 травня 2022 14:35
|
Електронний підпис |
04 травня 2022 14:29
|
Ухвала Львівського окружного адміністративного суду про відкриття провадженя по адміністративній справі № 380/6819/22 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД" |
82 999 996,80
UAH з ПДВ
|
71 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД |
82 927 345,20
UAH з ПДВ
|
79 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" |
87 578 163,66
UAH з ПДВ
|
87 578 163,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД" #43468614 |
Переможець |
71 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 16:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2021 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 16:10
|
Додаткова угода _ 2 берегоукріплення.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 15:36
|
Додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 12:57
|
Договір _ 146.pdf | укладений |
24 листопада 2021 12:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | щодо фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 146/21-3/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | щодо фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 146/21-3/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |