Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 42753445 |
Вебсайт: | https://www.ukb.if.ua/ |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21 |
Контактна особа: |
Крошняк Назарій Олегович +380342511085 ukbif2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2021 16:48 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2021 14:55 |
Очікувана вартість: | 49 204 543,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 492 045,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (3.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та вимог наказу Уповноваженим органом (Мінекономіки) від 14.12.2020 № 2628) (Додаток 10) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 4.2. пункту 4 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3.3 пункту 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677, ЄДРПОУ: 42753445. 3.2. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Банківська гарантія»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області; код згідно з ЄДРПОУ – 42753445; р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677; - дату і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: «Тендерна документація на закупівлю робіт»: "Нове будівництво навчально-виховного комплексу з використанням незавершеної будівництвом середньої школи на 11 класів» (вул. Шкільна, 9а, с. Чукалівка, Тисменицький район, Івано-Франківська область) Коригування проектно-кошторисної документації (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)" - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: - копія ліцензії, виданої банку та копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком; - документ, що підтверджує наявність грошового покриття банківської гарантії, в якому є посилання на номер та дату видачі банківської гарантії, а також її сума. 3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 200 000,00 (двісті тисяч) грн. 00 коп. 3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дати завершення подання тендерних пропозицій, зазначеної в тендерній документації. 3.5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.6. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2021 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2021 16:44 |
чукалівка зош.doc | |
30 вересня 2021 16:44 |
ТД 3.pdf | |
30 вересня 2021 16:44 |
ТД 2.pdf | |
30 вересня 2021 16:44 |
ТД 1.pdf | |
30 вересня 2021 16:44 |
оголошення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-17-000022 ● 46d72d64a30a4562ac5f9f38b9108b00
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.11.2021 №709
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2021 №709
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-09-30-007608-b 30.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-29 11:17:29
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво навчально-виховного комплексу з використанням незавершеної будівництвом середньої школи на 11 класів» (вул. Шкільна, 9а, с. Чукалівка, Тисменицький район, Івано-Франківська область) Коригування проектно-кошторисної документації (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
UA-2021-09-30-007608-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. В ході проведення моніторингу встановлено, що у підпункті 1 пункту 1.1 Додатку 3 ТД Замовник вимагає від учасника надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт. А також, учасник повинен підтвердити наявність матеріально-технічної бази – форму власності обладнання, машин, механізмів (оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди, тощо).
У тендерній пропозиції учасника ТОВ "УКРАГРОБУД-ІНВЕСТ" (далі - Учасник) надано довідку, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 04.10.2021 №03/10, в якій у стовпці 4 «належність обладнання, власне або орендоване» зазначено перелік машин та техніки, які учасник буде використовувати при виконанні робіт на правах послуг в кількості 26 одиниць.
На підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник ТОВ «УКРАГРОБУД-ІНВЕСТ», надає у складі тендерної пропозиції договір про надання послуг від 11.10.2021 № б/н укладений з ТОВ «ЄВРОПРОЕКТШЛЯХБУД», в якому у пунктах 3.1, 3.2, 3.3 розділу 3 зазначено, зокрема:
– вартість послуг визначена на підставі актів надання послуг. Оплата праці персоналу, що обслуговує техніку входить до ціни послуг;
– сума Договору складається з суми вартості Актів надання послуг на протязі дії цього Договору;
– оплата послуг здійснюється на підставі виставлених рахунків на умовах передплати.
А також у пунктах 4.1.2, 4.1.3, 4.1.4 розділу 4 передбачено, що ТОВ «ЄВРОПРОЕКТШЛЯХБУД» (виконавець) надає:
- техніку в технічно справному стані, заправлене паливом та забезпечене належним обслуговуючим персоналом;
- вчасно проводить ремонтні роботи в разі поломки Техніки на об’єкті попередньо узгодивши строки та час їх проведення з Замовником;
- під час роботи на будівельних об’єктах Замовника обслуговуючий персонал Техніки повинен підпорядковуватися уповноваженим представникам Замовника.
У пункті 7 тендерної документації Замовник вимагає від учасника надати розрахунок вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення.
Водночас, учасником ТОВ «УКРАГРОБУД-ІНВЕСТ» у своїй тендерній пропозиції надано підсумкову відомість будівельних машин і механізмів на правах послуг згідно довідки «Інформація про обладнання машини, механізми учасника», в якій включено розрахунок вартості експлуатації машин у тому числі: заробітну плату, амортизаційні відрахування, швидкозношувальні частини, енергоносії, мастильні матеріали, ремонт та тех.обслуговування, перебазування, інші прямі витрати (податки і збори).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАГРОБУД-ІНВЕСТ» відсутність розрахунку вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення ?
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАГРОБУД-ІНВЕСТ» те, що учасником надано «Інформацію про обладнання машини, механізми учасника» №12/3 від 12.08.2021, яку замовник вимагає у підпункті 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 3 до Тендерної Документації?
Водночас, у ТД зазначено, що документи та файли які подаються учасниками торгів на підтвердження кваліфікаційних та інших вимог тендерної документації повинні бути видані не пізніше ніж за 30 днів до дати подачі тендерної пропозиції.
3. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-02 09:14:27
Пояснення
Аргументовані пояснення містяться у поданих документах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-30 16:25:24
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво навчально-виховного комплексу з використанням незавершеної будівництвом середньої школи на 11 класів» (вул. Шкільна, 9а, с. Чукалівка, Тисменицький район, Івано-Франківська область) Коригування проектно-кошторисної документації (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-30-007608-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником, що довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 15.11.2021 № 46282, надана переможцем торгів ТОВ «УКРАГРОБУД-ІНВЕСТ» не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ ТД, вимогам Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733 статті сьомій Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-03 11:24:30
Пояснення
Аргументовані пояснення на поставлене питання
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОП-АРТ СТАНДАРТ" |
44 240 631,06
UAH з ПДВ
|
44 240 631,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАГРОБУД-ІНВЕСТ" |
45 608 898,00
UAH з ПДВ
|
45 608 898,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" |
47 998 522,00
UAH з ПДВ
|
47 998 522,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СДС Промбуд |
49 203 736,88
UAH з ПДВ
|
49 203 736,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОП-АРТ СТАНДАРТ" #41522318 |
Відхилено |
44 240 631,06
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 10:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2021 11:06
|
ТОВ "УКРАГРОБУД-ІНВЕСТ" #41477061 |
Переможець |
45 608 898,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 09:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2021 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:44
|
Додаткова угода _ 48.дм.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 15:26
|
38/дм.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 10:49
|
ДУ 82д.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 13:47
|
Договір 12т | укладений |
11 листопада 2021 13:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 12т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 82д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 12т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/дм |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 12т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 48/дм |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |