Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проспекту Волі від вулиці Шопена до Київського майдану в м. Луцьку Волинської області (коригування в частині заміни інженерних мереж та нижнього шару дорожнього одягу)"
Очікувана вартість
31 249 034,58 UAH
UA-2021-09-15-001401-a 6dcb77b06e8c4e248ab64b68e07f72be
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Іван Веніамінович

380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Козак Іван Веніамінович
380332773159
deplutsk@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Процедура відкритих торгів на закупівлю капітального ремонту проспекту Волі від вулиці Шопена до Київського майдану в місті Луцьку Волинської області (коригування) була запланована та проведена департаментом житлово-комунального господарства, згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом - 07.03.2020, номер в електронній системі закупівель: UA-2020-03-07-000036-b. У ході виконання договору від 30.04.2020 № 334 на закупівлю робіт по капітальному ремонту проспекту Волі від вулиці Шопена до Київського майдану в місті Луцьку Волинської області (коригування), укладеного за результатами процедури відкритих торгів, виникла необхідність у виконанні додаткових робіт, які через об’єктивні причини не були передбачені технічною специфікацією по вказаному об’єкту. У процесі здійснення капітального ремонту проспекту Волі проєктною організацією, технаглядом, представниками замовника та підрядника було встановлено ряд додаткових робіт, які не передбачені основною проєктно-кошторисною документацією, але виконання яких є вкрай необхідним для забезпечення повного циклу робіт. Зважаючи на вказані обставини, а також на те, що вказані роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, причому договірна ціна на додаткові роботи не перевищує 50 відсотків вартості договору, вбачається можливість проведення закупівлі додаткових робіт з використанням переговорної процедури з товариством з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор-сервіс», що забезпечить їх швидке виконання, дотримання технологічного процесу, а також сприятиме тривалому терміну експлуатації збудованого об’єкту. Проведення додаткових робіт іншим виконавцем може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру під час виконання робіт та подальшої здачі об’єкта в експлуатацію. Крім того, відповідальність за якісне виконання робіт буде нести один підрядник, що дасть можливість уникнути спірних ситуацій та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкту в цілому після завершення ремонтних робіт. Враховуючи вказані обставини прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі капітального ремонту проспекту Волі від вулиці Шопена до Київського майдану в місті Луцьку Волинської області (коригування в частині заміни інженерних мереж та нижнього шару дорожнього одягу), відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2021 12:31
Оскарження наміру укласти договір: 26 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт проспекту Волі від вулиці Шопена до Київського майдану в м. Луцьку Волинської області (коригування в частині заміни інженерних мереж та нижнього шару дорожнього одягу)" (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

15 вересня 2021 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2021 12:28
Технічна специфікація.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-04-19-000013 ● e4179d1adb954229ad331f9f4f505156
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2022 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

18.04.2022 НАКАЗ № 1-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 18.04.2022 №1-з

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

1. UA-2021-09-15-001401-a, ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яку проводить Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради (м. Луцьк);

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-04-25 10:38:48

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-15-001401-a, ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яку проводить Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради (м. Луцьк) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), стосовно вимог тендерної документації.
З метою перевірки обґрунтованості включення до Технічної специфікації на капітальний ремонт проспекту Волі від вул. Шопена до Київського майдану в місті Луцьку Волинської області (коригування в частині заміни інженерних мереж та нижнього шару дорожнього одягу) обсягів робіт, а саме: п.34 «Перевезення ґрунту до 4 км» в обсязі 25 452,075т, отриманий від «Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів» на загальній площі 10 851,0м2, просимо надати:
1. Обґрунтований розрахунок кількості ґрунту в обсязі 25 452,075т, визначений за наступною формулою:
Маса ґрунту = Об’єм розробленого ґрунту * Середня щільність ґрунту в природному заляганні, кг/м3
Об’єм розробленого ґрунту = Площа влаштування корита * Глибина корита;
2. Копії листів креслень робочого проекту, де визначено розрізи типів покриття (а саме: того, який влаштовується на площі 10 851,0м2) з зазначенням товщини кожного конструктивного шару (для підтвердження фактичної глибини корита).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-04-28 17:31:10

Капітальний ремонт проспекту Волі від вулиці Шопена до Київського майдану в м. Луцьку Волинської області (коригування в частині заміни інженерних мереж та нижнього шару дорожнього одягу)

У позиції п. 34 при розрахунку кількості ґрунту була врахована площа влаштування корита на частину вулиці, а саме 10851 м2, середня щільність ґрунту в природному заляганні прийнята 1650 кг/м3 так як вибраний ґрунт містив у собі частини крупних фракцій бутового каменю, глибина корита - 0,55 м (див. креслення розрізів типів покриття арк. 8 та арк. 9 (тип 1)), тому маса розробленого ґрунту = 10851х1650х0,55 = 9847283 кг = 9847,3 т. При розробці ПКД в кошторисній документації при визначенні розрахунку кількості ґрунту було допущено механічну помилку. Механічна помилка не була виявлена під час проходження проєктом експертизи. Однак, при виконанні робіт зафіксовані фактичні кількості розробленого ґрунту при перевезенні при розробленні котловану, що зафіксовано актами виконаних робіт за жовтень 2021 року (ЛК2-1-1, п. 6). Копії листів креслень робочого проекту додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником враховано зауваження, зазначені органом державного фінансового контролю – Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-15-001401-a від 02.05.2022 і здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом укладення між Замовником та Підрядником Додаткової угоди № 3 до Договору від 30.09.2021 № 1318 в частині коригування обсягу робіт з «Перевезення ґрунту до 4 км» та, відповідно, загальної вартості Договірної ціни до договору

2022-05-06 15:56:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 травня 2022
Кінцевий строк оскарження: 18 травня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу Технічної специфікації на капітальний ремонт встановлено завищення обсягу роботи з «Перевезення ґрунту до 4 км» в обсязі 15 604,775т.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор-Сервіс»
#23251561
Переможець 31 249 034,58
UAH з ПДВ
15 вересня 2021 12:31

Документи

15 вересня 2021 12:31
Електронний підпис
15 вересня 2021 12:31
Протокол переговорів.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2021 12:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор-Сервіс»
#23251561
31 249 034,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 вересня 2021 12:31
Електронний підпис
15 вересня 2021 12:31
Протокол переговорів.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 11:17
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2023 16:04
Додаткова угода_5.pdf зміни до договору
09 листопада 2023 16:04
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 10:33
Додаткова угода_4.pdf зміни до договору
02 січня 2023 10:32
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2022 15:53
Додаткова угода_3.pdf зміни до договору
06 травня 2022 15:51
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:38
Додаткова угода_2.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 14:15
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 14:14
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 12:50
Договір_1318 від 30.09.2021.pdf укладений
01 жовтня 2021 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану виконання робіт і графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 1318
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.4.1 договору та календарного плану виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1318
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1318
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023, внесення змін до календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 1318
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1318
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 27 499 624,66
UAH (в тому числі ПДВ 4 583 270,78 UAH)