Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2021 12:31 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
15 вересня 2021 12:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2021 12:28 |
Технічна специфікація.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-19-000013 ● e4179d1adb954229ad331f9f4f505156
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2022 14:28 |
18.04.2022 НАКАЗ № 1-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 18.04.2022 №1-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1. UA-2021-09-15-001401-a, ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яку проводить Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради (м. Луцьк);
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-25 10:38:48
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-15-001401-a, ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яку проводить Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради (м. Луцьк) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), стосовно вимог тендерної документації.
З метою перевірки обґрунтованості включення до Технічної специфікації на капітальний ремонт проспекту Волі від вул. Шопена до Київського майдану в місті Луцьку Волинської області (коригування в частині заміни інженерних мереж та нижнього шару дорожнього одягу) обсягів робіт, а саме: п.34 «Перевезення ґрунту до 4 км» в обсязі 25 452,075т, отриманий від «Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів» на загальній площі 10 851,0м2, просимо надати:
1. Обґрунтований розрахунок кількості ґрунту в обсязі 25 452,075т, визначений за наступною формулою:
Маса ґрунту = Об’єм розробленого ґрунту * Середня щільність ґрунту в природному заляганні, кг/м3
Об’єм розробленого ґрунту = Площа влаштування корита * Глибина корита;
2. Копії листів креслень робочого проекту, де визначено розрізи типів покриття (а саме: того, який влаштовується на площі 10 851,0м2) з зазначенням товщини кожного конструктивного шару (для підтвердження фактичної глибини корита).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-28 17:31:10
Капітальний ремонт проспекту Волі від вулиці Шопена до Київського майдану в м. Луцьку Волинської області (коригування в частині заміни інженерних мереж та нижнього шару дорожнього одягу)
У позиції п. 34 при розрахунку кількості ґрунту була врахована площа влаштування корита на частину вулиці, а саме 10851 м2, середня щільність ґрунту в природному заляганні прийнята 1650 кг/м3 так як вибраний ґрунт містив у собі частини крупних фракцій бутового каменю, глибина корита - 0,55 м (див. креслення розрізів типів покриття арк. 8 та арк. 9 (тип 1)), тому маса розробленого ґрунту = 10851х1650х0,55 = 9847283 кг = 9847,3 т. При розробці ПКД в кошторисній документації при визначенні розрахунку кількості ґрунту було допущено механічну помилку. Механічна помилка не була виявлена під час проходження проєктом експертизи. Однак, при виконанні робіт зафіксовані фактичні кількості розробленого ґрунту при перевезенні при розробленні котловану, що зафіксовано актами виконаних робіт за жовтень 2021 року (ЛК2-1-1, п. 6). Копії листів креслень робочого проекту додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником враховано зауваження, зазначені органом державного фінансового контролю – Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-15-001401-a від 02.05.2022 і здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом укладення між Замовником та Підрядником Додаткової угоди № 3 до Договору від 30.09.2021 № 1318 в частині коригування обсягу робіт з «Перевезення ґрунту до 4 км» та, відповідно, загальної вартості Договірної ціни до договору
2022-05-06 15:56:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу Технічної специфікації на капітальний ремонт встановлено завищення обсягу роботи з «Перевезення ґрунту до 4 км» в обсязі 15 604,775т.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор-Сервіс» #23251561 |
Переможець |
31 249 034,58
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2023 16:04
|
Додаткова угода_5.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 10:33
|
Додаткова угода_4.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2022 15:53
|
Додаткова угода_3.pdf | зміни до договору |
06 травня 2022 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:38
|
Додаткова угода_2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2021 14:15
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 12:50
|
Договір_1318 від 30.09.2021.pdf | укладений |
01 жовтня 2021 12:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до календарного плану виконання робіт і графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1318 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.4.1 договору та календарного плану виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1318 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1318 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2023, внесення змін до календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 1318 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1318 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |