Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Андрій Кравчук +380432560707 dpsmadtendera@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2021 09:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 11 215 738,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 078,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 56078.69 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно ТД |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт та буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070 та Постановою Кабінету Міністрів від 22 липня 2019 року №641. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування. Виконавець зобов’язується використати аванс протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту його отримання. Закриття авансу відбувається згідно підписаних Сторонами форм № КБ-2в та № КБ-3 за фактично виконані обсяги робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 14:25 |
Перелік змін.docx | |
20 вересня 2021 14:25 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
07 вересня 2021 09:18 |
Проект договору.docx |
20 вересня 2021 14:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2021 14:25 |
Перелік змін.docx
|
|||
20 вересня 2021 14:25 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
07 вересня 2021 09:18 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-16-000019 ● 91a2ae09bccf44bea68d7829b15b19e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2022 № 144
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 31 березня 2022 року № 003100-18/2584-2022, від 11 квітня 2022 року № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
16.05.2022 № 144
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-09-07-000793-c, 07.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-25 13:24:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-07-000793-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ДП «ГРАНІТ Україна» як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону? Зокрема, на вимогу Додатку 4 до тендерної документації ДП «ГРАНІТ Україна» не надані копії Протоколів перевірки стану транспортного засобу, зазначеного в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме – автовишки Nissan NT400 Cabstar, автокрана TEREX A300-1 та екскаватора JCB JS200W?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-30 12:55:32
Відповідь на запитання
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступні запитання:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 11 215 738, 00 разом з ПДВ.
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ДП «ГРАНІТ Україна» як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону? Зокрема, на вимогу Додатку 4 до тендерної документації ДП «ГРАНІТ Україна» не надані копії Протоколів перевірки стану транспортного засобу, зазначеного в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме – автовишки Nissan NT400 Cabstar, автокрана TEREX A300-1 та екскаватора JCB JS200W? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо наступне:
У відповідності до вимог Додатку 4 до Тендерної документації встановлено, що учасник має надати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи на всю техніку, яка зазначена в довідці, які видаються згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 (Постанова Кабінету Міністрів України зі змінами від 23.01.2019 року №46 (Протокол перевірки стану транспортного засобу).
В свою чергу згідно ст.35 Закону України "Про дорожній рух", транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, підлягають обов'яз ковому технічному контролю відповідно до цієї статті.
Обов'язковому технічному контролю не підлягають:
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.
3) технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України";
Обов'язковий технічний контроль транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану транспортного засобу, а саме: системи гальмового і рульового керування, зовнішніх світлових приладів, пневматичних шин та коліс, світлопропускання скла, газобалонного обладнання (за наявності), інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища.
Порядок проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів визначає Кабінет Міністрів України.
Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування та зареєстрованих територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, здійснюють суб'єкти проведення обов'язкового технічного контролю, які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.
Перелік обладнання, необхідного для одержання права на здійснення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів, а також документів, що подаються суб'єктами проведення обов'язкового технічного контролю для одержання такого права, визначаються Кабінетом Міністрів України.
Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:
для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;
для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та таксі незалежно від строку експлуатації - щороку;
для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації - двічі на рік.
На кожний транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, суб'єкт проведення обов'язкового технічного контролю складає протокол перевірки його технічного стану, який видається водію транспортного засобу. У протоколі зазначається строк чергового проходження обов'язкового технічного контролю транспортного засобу відповідно до періодичності проходження, встановленої частиною восьмою цієї статті.
В свою чергу, також звертаємо вашу увагу, що у відповідності до п. 1 Постанови КМУ від 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» передбачено порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів (далі - Порядок) визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі - транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів:
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.
Таким чином, замовником вимагалось надання у складі тендерної пропозиції Протоколів перевірки стану транспортного засобу на техніку, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137, що зареєстрована в органах МВС та згідно чинного законодавства підлягає проходженню такої перевірки.
В свою чергу екскаватор колісний JCB JS200W, на який вами вказано, належить на праві власності Надорожному М.М. та зареєстрований у ГУ Держпродспоживслужбі в Вінницькій області, таким чином вище вказаний екскаватор не підлягає обов’язковому проходженню ТО та як наслідок протокол перевірки стану транспортного засобу не видається.
Щодо автовишки Nissan NT400 Cabstar та автокрана TEREX A300-1, звертаємо вашу увагу, що вище вказана техніка також не підлягає технічному огляду згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137, в зв’язку з тим, що автовишки та крани відсутні в переліку транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю.
Водночас, звертаємо вашу увагу, що учасником надано у складі тендерної пропозиції на автовишку Nissan NT400 Cabstar та автокран TEREX A300-1 документи, що підтверджують проходження первісного та часткового технічного огляду та вказано терміни проходження наступних експертних обстежень, що проведено технічним експертом з промислової безпеки ДП «Житомирський ЕТЦ Держпраці», у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. № 687 “Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки”, а також надано Дозвід на експлуатацію вище вказаної техніки №440.20.32 виданий 31.01.2020 ГУ Держпраці у Київській області.
Таким чином, учасником виконано вимоги тендерної документації та надано відповідні документи, що надають право експлуатації учасником вказаної вами у запитанні техніки.
Окремо звертаємо вашу увагу, на ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 5.2. Розділу 5 тендерної документації згідно яких, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-31 10:41:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-07-000793-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ДП «ГРАНІТ Україна» як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону? Зокрема, на підтвердження інформації, зазначеної у довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно Технічного завдання по кожному виду робіт» (Додаток 4 до тендерної документації) ДП «ГРАНІТ Україна» не надані копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення – автовишки Nissan NT400 Cabstar та автокрана TEREX A300-1?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-03 14:34:46
Відповідь на запитання
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступні запитання:
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ДП «ГРАНІТ Україна» як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону? Зокрема, на підтвердження інформації, зазначеної у довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно Технічного завдання по кожному виду робіт» (Додаток 4 до тендерної документації) ДП «ГРАНІТ Україна» не надані копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення – автовишки Nissan NT400 Cabstar та автокрана TEREX A300-1? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Звертаємо вашу увагу на вимоги Додатку № 4 до тендерної документації, зокрема, щодо вимоги до учасника який залучає матеріально технічну базу на підставі договорів, згідно якої вказано «Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- - договори (з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємні, та додатковими угодами) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю;
- - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує (ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи на всю техніку, яка зазначена в довідці, які видаються згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 (Постанова Кабінету Міністрів України зі змінами від 23.01.2019 року №46 (Протокол перевірки стану транспортного засобу)».
Так на виконання вище вказаної вимоги Замовником після розгляду тендерної пропозиції ДП «ГРАНІТ Україна» встановлено невідповідність, а саме не надано посвідчені власником документи, які підтверджують право власності на вказану техніку в п.п. 9-11 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, Вимога про усунення невідповідностей оприлюднена замовником 29.09.2021 з вимогою надати посвідчені власником документи, які підтверджують право власності на вказану техніку в п.п. 9-11 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт
На виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником надано у складі тендерної пропозиції 29 вересня 2021 19:17 файл Інвентарні картки - Укртрансміст.pdf, в якому містяться інвентарні картки форми ОЗ-6, що підтверджує право власності на залучену матеріально технічну базу, що планувалась до залучення згідно Договору №155 укладеного з ТОВ «Укртрансміст» та яка вказана в довідці.
Звертаємо вашу увагу, що згідно вимог тендерної документації, на залучену техніку (Якщо техніка не є власністю Учасника) не вимагалось надання саме копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок від 06 червня 2022 року за результатами моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт мосту на км 43+344 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-13-03 Шаргород-Вищеольчедаїв-Конищів в межах Вінницької області». Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.09.2021 № 435 (далі - тендерна документація); тендерну пропозицію дочірнього підприємства «Граніт Україна» (далі – ДП «Граніт Україна»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією; документи, надані учасником на вимогу про усунення невідповідностей; протокол розкриття тендерних пропозицій; пояснення Замовника, отримані 30.05.2022 та 03.06.2022 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 30.09.2021 № 451; повідомлення про намір укласти договір; договір від 20.10.2021 № 7-М; повідомлення про внесення змін до договору; додаткові угоди від 27.10.2021 № 1, від 17.12.2021 № 2 та від 07.02.2022 № 3; звіт про результати проведення закупівлі. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю установлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі, враховуючи пояснення Замовника, установлено. Тендерна пропозиція ДП «Граніт Україна» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, з наступних причин. На вимогу Додатку 4 до тендерної документації ДП «Граніт Україна» не надані копії протоколів перевірки стану транспортного засобу спеціального призначення, зазначеного в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме – автовишки Nissan NT400 Cabstar та автокрана TEREX A300-1. Зокрема, відповідно до вимог тендерної документації учасник мав надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно Технічного завдання по кожному виду робіт. У Додатку 4 тендерної документації зазначено, що якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються підтверджуючі документи на всю техніку, яка зазначена в довідці, які видаються згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 (Протокол перевірки стану транспортного засобу) (далі – Порядок № 137). Водночас, відповідно до статті 1 Закону України «Про автомобільний: транспорт», транспортний засіб спеціального призначення - транспортний засіб, призначений для виконання спеціальних робочих функцій (для аварійного ремонту, автокран, пожежний, автобетономішалка, вишка розвідувальна чи бурова на автомобілі, для транспортування сміття та інших відходів, технічна допомога, автомобіль прибиральний, автомобіль-майстерня, радіологічна майстерня, автомобіль для пересувних телевізійних і звукових станцій тощо). Відповідно до пункту 1 Порядку № 137, процедурі проведення обов’язкового технічного контролю підлягають транспортні засоби, зареєстровані уповноваженими органами МВС, за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів: - легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації; - легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років. Крім того аналізом установлено, що на підтвердження інформації, зазначеної у довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно Технічного завдання по кожному виду робіт» (Додаток 4 тендерної документації) ДП «ГРАНІТ Україна» не надані копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення – автовишки Nissan NT400 Cabstar та автокрана TEREX A300-1. Зокрема, відповідно до вимог тендерної документації Учасник мав надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно Технічного завдання по кожному виду робіт. У Додатку 4 тендерної документації зазначено, що в підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник надає: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). З огляду на зазначене, ДП «Граніт Україна» не надавши копії протоколів перевірки стану транспортного засобу та копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення автовишки Nissan NT400 Cabstar та автокрана TEREX A300-1 не підтверджено свою відповідність кваліфікаційному критерієві - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Також аналізом установлено, що Замовник в електронній системі закупівель, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, розмістив повідомлення з вимогою про усунення протягом 24 годин невідповідностей в інформації та/або документах ДП «Граніт Україна», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Замовником установлено вимогу про усунення порушень в якій міститься інформація, що учасник повинен надати посвідчені власником документи, які підтверджують право власності на вказану техніку в п.п. 9-11 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт. Проте, на виконання вимоги стосовно надання копії документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (завірені власником техніки (ТОВ «Укртрансміст»), учасником надано копії інвентарних карток форми ОЗ-6, що підтверджують право власності на автовишки Nissan Oil & Steel Snake 2010 F41 та Nissan Oil & Steel Scorpion 1812 F24. Водночас у договорі від 15.05.2020 № 155, укладеного ДП «Граніт Україна» з ТОВ «Укртрансміст» та у пункті 9 довідки «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно Технічного завдання по кожному виду робіт» зазначена автовишка Nissan NT400 Cabstar, на яку не наданий документ, який підтверджує право власності. Тобто ДП «Граніт Україна» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Враховуючи зазначене вище та відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) тендерна пропозиція ДП «ГРАНІТ Україна» підлягала відхиленню. З такими твердженнями аудиторів катигорично не погоджуємось та повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) забезпечення тендерної пропозиції — надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. У відповідності до частини 2 Статті 21 Закону: Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Звертаємо вашу увагу, що основним документом, що регламентує проведення конкурентних процедур є Закон України «Про публічні закупівлі», де Частиною 1 Статті 25 Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції Закону передбачено: 1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Беручи до уваги те, що прямі статті Закону (Статті 25,26), які зобов’язують Замовника зазначати усю необхідну інформацію у тендерній документації, водночас жодного нормативного документу який би регламентував порядок заповнення електронних полів (як приклад:забезпечення тендерної пропозиції) на веб-порталі Уповноваженого органу не існує, то Замовник очевидно вірно зазначив інформацію, що передбачена Законом. Слід наголосити, що підстава для відхилення тендерної пропозиції згідно Закону звучить так: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; Замовником зазначено розмір забезпечення тендерної пропозиції, а у електронному полі «Забезпечення тендерної пропозиції» у розділі під назвою «Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» немає чітких розмежувань щодо зазначення виду та умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Тому Замовником зазначено, що надавати забезпечення тендерної пропозиції необхідно згідно ТД (тендерної документації), а ТД створюється у відповідності до Закону та Наказу №680 Мінекономрозвитку від 13.04.2016 «Про затвердження примірної тендерної документації», як основних нормативних документів, що регламентують дії Замовника під час проведення процедур закупівель. Окремо звертаємо вашу увагу, що в оголошенні на електронному майданчику міститься інформація про розмір забезпечення. Також замовником зазначено вид та умови надання забезпечення Водночас також, звертаємо увагу, що розділ 12, що зазначений вище являється Електронною тендерною документацією, порядок заповнення якої станом як на момент оголошення так і на сьогоднішній день не регламентовано жодним нормативним документом. Також звертаємо вашу увагу, що забезпечення тендерної пропозиції - це надання забезпечення виконання зобов’язань Постачальника перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Тож, єдиним видом забезпечення тендерної пропозиції є гарантія. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Наказом №1082 не передбачено механізм заповнення електронних полів. Замовник, при підготовці тендерної документації, а саме Розділу – Забезпечення тендерної пропозиції, керувався Законом та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (пункти 3.2 та 3.3 Розділу 3 ТД). Замовником заповнено усі обов’язкові та наявні поля шляхом унесення до них інформації в електронній системі закупівель. Щодо твердження про не виправлення ДП «ГРАНІТ УКРАЇНА» невідповідностей, також не можемо погодитись з огляду на наступне. На виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником надано у складі тендерної пропозиції 29 вересня 2021 19:17 файл Інвентарні картки - Укртрансміст.pdf, в якому містяться інвентарні картки форми ОЗ-6, що підтверджує право власності на залучену матеріально технічну базу, що планувалась до залучення згідно Договору №155 укладеного з ТОВ «Укртрансміст» та яка вказана в довідці. Твердження про ненадання документу на Nissan NT400 Cabstar що посвідчує право власності не відповідає дійсності. Звертаємо вашу увагу, що Nissan NT400 Cabstar це марка та модель (шасі) на базі якого встановлено обладнання Oil & Steel Scorpion 1812, що підтверджується низкою документів, що надані у складі тендерної пропозиції а саме: «12-5_Копії Протоколів перевірки стану транспортних засобів ТОВ «Укртрансміст», «12-3_Вышка_Скорпион», «12_Дозвіл_Укртрансміст» та «Інвентарні картки - Укртрансміст». Також вище викладене підтверджується інформацією що розміщена на офіційному веб сайті Oil & Steel: https://www.oilsteel.com, а також інформацією що міститься в системі інтернет зокрема: - https://machineryline-tm.com/-/prodazha/avtovyshki/NISSAN-Cabstar-NT400--22012012195718734600 - https://machineryline-ge.com/-/prodazha/avtovyshki/NISSAN-Cabstar-OilSteel-Scorpion-1812-Smart-18-m--22052419411374152500 - https://www.mascus.com.ua/strojtehnika/vyshki-na-baze-gruzovika/nissan-cabstar-oil-steel-scorpion-1812-smart-18-m/xbtdscn7.html - https://machineryline-az.com/-/prodazha/avtovyshki/NISSAN-Cabstar-OilSteel-Scorpion-1812-Smart-18-m--22052419411374152500 - https://machineryline.kz/-/avtovyshki/NISSAN/Cabstar-NT400--c152tm2697m25762 Таким чином під час аналізу документів, аудиторами зроблено помилкові висновки щодо ненадання у складі пропозиції документів що підтверджують право власності на Nissan NT400 Cabstar. Підсумовуючи наведене, слід зазначити, що органом моніторингу застосовано суб’єктивне (викривлене) тлумачення Закону та вимог тендерної документації а також тендерної пропозиції учасника, внаслідок чого зроблено помилкові висновки та нівельовано право Уповноваженої особи приймати самостійні рішення в межах Закону відповідно до конкретних обставин.
2022-06-09 11:29:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено не дотримання пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до Вінницького окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 21 червня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 120/4684/22 |
Дата відкриття провадження: | 27 червня 2022 |
Документи:
28 червня 2022 11:04
|
Електронний підпис |
21 червня 2022 10:37
|
Електронний підпис |
28 червня 2022 11:04
|
ухвала про відкриття.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" |
11 214 000,00
UAH з ПДВ
|
11 214 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Б.В.В-БУД |
11 215 000,00
UAH з ПДВ
|
11 215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" #33864982 |
Переможець |
11 214 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2021 16:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2021 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2022 12:12
|
ДУ №4 від 05.07.2022.PDF | укладений |
06 липня 2022 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 14:09
|
Додаткова угода №3 від 07.02.2022 року.PDF | зміни до договору |
07 лютого 2022 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:06
|
Додаткова угода №2 від 17.12.2021 року.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 11:36
|
Додатков угода №1 від 27.10.2021 року.PDF | зміни до договору |
29 жовтня 2021 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 10:15
|
Додаткова угода №2 від 29 жовтня 2021 року (Договір 7-М).PDF | зміни до договору |
29 жовтня 2021 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2021 13:59
|
Додаткова угода №1 від 28 жовтня 2021 року (Договір №7-М).PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2021 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 16:44
|
Договір №7-М від 20 жовтня 2021 року.PDF | укладений |
20 жовтня 2021 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 7-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 7-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п. 3.1 Розділу 3 Договору в новій редакції. Додаткова угода №1 від 28.10.2021 року та додаткова угода №2 від 29.10.2021 року помилково оприлюднені. Враховуючи відсутність технічної можливості зазначення дати підписання додаткової угоди №1 від 27.10.2021 року у розділі "Дата внесення змін до договору" зазначаємо дату 29.10.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 7-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 7-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 7-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 жовтня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
9 567,48
UAH (в тому числі ПДВ 1 594,58 UAH)
|
Причини розірвання договору: | В зв’язку з військовою агресією рф проти України 24 лютого 2022, Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та Указу від 17 травня 2022 року № 341/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", листа ТПП України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022, підтверджуються обставини непереборної сили, що виникли поза волею сторін та в свою чергу є підставою для дострокового розірвання договору. |