Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Сосновського в м. Коростені Житомирської області»
Очікувана вартість
641 252,80 UAH
UA-2021-09-02-010511-a 058d9039f88348eba7f88a15d5f68f6f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагорняк Наталія Володимирівна

+380414296368 capital_construction@korosten-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26279382
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22
Контактна особа: Нагорняк Наталія Володимирівна
+380414296368
capital_construction@korosten-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2021 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 13 вересня 2021 15:57
Очікувана вартість: 641 252,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 206,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Сосновського в м. Коростені Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерелом фінансування робіт є кошти бюджетних джерел фінансування. Оплата здійснюється Замовником після здачі приймання робіт протягом 7 робочих днів з моменту отримання коштів з джерел фінансування. Замовник має право затримати остаточні розрахунки до усунення недоліків, виявлених під час приймання робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19" 638 747,48
UAH з ПДВ
601 543,00
UAH з ПДВ
Документи
приватне підприємство "Будівництво-Арев" 602 543,00
UAH з ПДВ
602 543,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2021 17:01
Електронний підпис
08 вересня 2021 17:00
Договірна ціна.pdf
08 вересня 2021 17:00
Витяг з ЄДР (повний).pdf
08 вересня 2021 17:00
ліцензія Параллель-19.pdf

Публічні документи

12 вересня 2021 00:11
Електронний підпис
12 вересня 2021 00:11
Локальний кошторис.pdf
12 вересня 2021 00:11
Проект договору 1.pdf
12 вересня 2021 00:11
Договірна ціна.pdf
12 вересня 2021 00:11
Відомості про учасника.pdf
12 вересня 2021 00:11
Статут.pdf
12 вересня 2021 00:10
Витяг з ЄДР.pdf
12 вересня 2021 00:10
Цінова пропозиція (1).pdf
12 вересня 2021 00:10
Державна реєстрація.pdf
12 вересня 2021 00:10
Довідка Право Підпису.pdf
12 вересня 2021 00:10
Паспорт.pdf
12 вересня 2021 00:10
Дефектний акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19"

ПП "Будівництво-Арев"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19"
#42794701
Переможець 601 543,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2021 17:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19" #42794701

№ рішення у справі

60/49-р/к

Дата рішення у справі

18.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2021 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19"
#42794701
601 543,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 09:19
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 16:28
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 10:21
ДУ №1.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 10:20
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 10:14
Договір №130.pdf укладений
29 вересня 2021 10:14

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
03 грудня 2021 12:55
161 906,70 UAH UA928201720344221028100026850
Управління ЖКГ міськвиконкому
UA333390720000026004027482001
ТОВ"Параллель-19"
Оплачений
23 грудня 2021 10:30
439 636,30 UAH UA928201720344221028100026850
Управління ЖКГ міськвиконкому
UA333390720000026004027482001
ТОВ"Параллель-19"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виділенням з місцевого бюджету додаткових коштів у сумі 119 029,00 грн (Сто дев’ятнадцять тисяч двадцять дев’ять гривень 00 копійок) Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №130 від 29 вересня 2021 року, а саме: Пункт 2.2. Договору виключити.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі листа Підрядника № 3 від 01.12.2021, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» , п. 4.3, п.14.1 та п.14.2 Договору № 130 від 29.09.2021 р. (далі — «Договір»), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі — «Додаткова угода») до Договору про таке: 1. Пункт 4.2 Договору викласти у новій редакції: 4.2. Завершення виконання робіт: не пізніше, ніж 10 грудня 2021 року. 2. Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції відповідно до змінених строків виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 601 543,00
UAH (в тому числі ПДВ 100 257,17 UAH)