Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43187500 |
Вебсайт: | https://vizirska-osvita.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67541, Україна , Одеська обл., с. Першотравневе, вул. Миру, буд. 5 |
Контактна особа: |
Вікторія Шпортило +380485596100 voms43187500@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2021 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2021 12:06 |
Очікувана вартість: | 126 825 920,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 634 129,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати - згідно договору. Місцезнаходження Замовника: Україна, 67541, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Миру, буд. 5. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури ВТ є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена в тендерній документації. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (більш детально – у тендерній документації). Тендерна документація додається окремим додатком. Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2021 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2021 14:15 |
Додаток__№_1_проект_договору.pdf | |
26 серпня 2021 14:15 |
Тенд._документац.__ШКОЛА.pdf | |
26 серпня 2021 14:15 |
Додаток_№_2_тех._частина_.pdf | |
26 серпня 2021 14:15 |
Додаток_№_3_Тенд._пропоз..pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-20-000028 ● aa0de13a990946b3bb0f88d8a075f264
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2021 08:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.10.2021 Одеса № 660
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.10.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.10.2021 № 660
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-08-26-012823-a 26.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-21 14:12:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-25 16:31:27
Відповідь
Замовник надає відповідь на запит моніторингу
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-26 15:27:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» (ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП») умовам підпункту 5.1.1.9 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасником надано аналогічний договір не у повному обсязі, а саме відсутні сторінки з розділом 5 (стор. 2-3 документу «Договір №32 від 19.03.2020р_compressed.pdf»)? (надати зазначений договір у повному обсязі у разі наявності).
При цьому відповідно до підпункту 5.1.1.9 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 5.1.1.8., з усіма додатками та копією актів здачі-прийняття робіт (за формою КБ-2в, КБ-3).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» умовам підпункту 5.1.1.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тоді як учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.09.2021 № 1161, в якій відсутня інформація про наявність в учасника транспортних засобів?
При цьому відповідно до підпункту 5.1.1.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати довідку (складена учасником у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, термін експлуатації (років), з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний)), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» умовам підпункту 5.1.1.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тоді як учасником не надано на відбійний молоток Dnipro-M SH-25H, про який йдеться у пункті 18 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.09.2021 № 1161, ані технічний паспортів ані копію свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів/машин ані видаткову накладну.
При цьому відповідно до підпункту 5.1.1.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД у разі використання обладнання та матеріально-технічної бази на праві користування (оренда, лізинг тощо), учасник надає копії документів, що підтверджують таке право (з додаванням документів на підтвердження права власності - технічних паспортів або копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів/машин або видаткових накладних). У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.09.2021 № 1161 зазначено, що відбійний молоток Dnipro-M SH-25H орендується.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» тоді як учасником надано у пропозиції недостовірну інформацію, а саме зазначено у формі «Тендерна пропозиція» від 08.09.2021 № 1194 таку інформацію: «…Вивчивши тендерну документацію, в тому числі Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, маємо можливість та погоджуємось виконати вимоги замовника та Договору на загальну ціну тендерної пропозиції 124 923 885,60 гривень з ПДВ…». Також окремо надав довідку від 08.09.2021 № 1191, в якій повідомив, що є платником податку на додану вартість.
При цьому, відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті Державної податкової служби України, яка є загальнодоступною для користування, у розділі «Дані реєстру платників ПДВ» за кодом ЄДРПОУ 41521618 (ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП») зазначено, що 13.08.2021 анульовано його реєстрацію як платника податку на додану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-29 16:35:21
Відповідь
Замовник надає пояснення та підтверджуючі документи по питанням моніторингу
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник надає заперечення щодо висновку моніторингу
2021-11-09 14:51:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовником подано позовну заяву до ОДЕСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ |
Дата публікації: | 16 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | Справа № 420/22378/21 |
Дата відкриття провадження: | 30 листопада 2021 |
Документи:
01 грудня 2021 16:31
|
Електронний підпис |
16 листопада 2021 14:35
|
Електронний підпис |
16 листопада 2021 14:19
|
1___ОСКАРЖЕННЯ скани (1).pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2021 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙ ІМПЕРІЯ" |
118 391,68
UAH з ПДВ
|
118 391,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» |
124 923 885,60
UAH з ПДВ
|
124 923 885,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОДЕСІНТЕРМ ПЛЮС" |
125 344 723,00
UAH з ПДВ
|
125 344 723,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙ ІМПЕРІЯ" #42846419 |
Відхилено |
118 391,68
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2021 11:46
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 вересня 2021 00:00
|
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» #41521618 |
Переможець |
124 923 885,60
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2021 16:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2021 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 10:34
|
ду 6 ч.pdf | укладений |
16 жовтня 2023 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2023 11:41
|
ДУ 5 дог 183.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2023 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 13:08
|
ДУ4 дог. 183.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2022 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:51
|
ДУ3 до дог. 183.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:41
|
Додатки до ДУ3.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:41
|
Додатки до ДУ3 1.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:41
|
Додатки до ДУ3 2.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:41
|
Додатки до ДУ3 3.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 13:50
|
ду 2 дог 183.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2021 17:30
|
ду 1 дог 183.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2021 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 13:13
|
договів 183 частина 4.PDF | укладений |
11 жовтня 2021 13:00
|
договір 183 частина 1.PDF | укладений |
11 жовтня 2021 13:00
|
договір 183 частина 2.PDF | укладений |
11 жовтня 2021 13:00
|
договір 183 частина 3.PDF | укладений |
11 жовтня 2021 13:00
|
договір 183 частина 5.PDF | укладений |
11 жовтня 2021 13:00
|
договір 183 частина 6.PDF | укладений |
11 жовтня 2021 13:00
|
договір 183 частина 7.PDF | укладений |
11 жовтня 2021 13:00
|
договір 183 частина 8.PDF | укладений |
11 жовтня 2021 13:00
|
договір 183 частина 9.PDF | укладений |
11 жовтня 2021 13:00
|
договір 183 частина 10.PDF | укладений |
11 жовтня 2021 13:00
|
договір 183 частина 11.PDF | укладений |
11 жовтня 2021 13:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» з благоустроєм території за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с.Першотравневе, вул. Учительська, 3 | 1 | роботи |
124 923 885,60
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Детально в Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Детально в Додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Детально в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Детально в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Детально в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» з благоустроєм території за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с.Першотравневе, вул. Учительська, 3 | 1 | роботи |
124 923 885,60
UAH з ПДВ
|