Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Теплицька сільська рада Арцизького району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04377428 |
Місцезнаходження: | 68421, Україна , Одеська обл., Арцизький район, село Теплиця, вул. Центральна, буд. 135 |
Контактна особа: |
Губогло Ольга +380967423066 tepliza.silrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2021 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2021 11:30 |
Очікувана вартість: | 1 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
вулиця Центральна, 135 с. Теплиця Одеської області
вулиця Центральна, 135 с. Теплиця Одеської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2021 22:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2021 22:49 |
перелік змін.docx | |
04 жовтня 2021 22:49 |
ТД капітальний ремонт адмінбудівлі №1 (нова редакція).doc |
04 жовтня 2021 22:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 жовтня 2021 22:49 |
перелік змін.docx
|
||||||
04 жовтня 2021 22:49 |
ТД капітальний ремонт адмінбудівлі №1 (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. Згідно листа від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 наданим Міністерством цифрової трансформації України Антимонопольному комітету України надаються наступні розяснення:
- згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Звертаємо увагу на те, що кваліфікований сертифікат відкритого ключа, сформований для удосконаленого електронного підпису чи печатки, не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки удосконаленого електронного підпису чи печатки за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (пункт 3 вимог до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193);
- Згідно з пунктом 82 вимог у сфері електронних довірчих послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 № 992 (далі – вимоги у сфері електронних довірчих послуг), перевірка кваліфікованого електронного підпису чи печатки проводиться будь-якою особою з метою отримання інформації про дійсність чи недійсність кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Крім того, надання кваліфікованої електронної довірчої послуги із створення, перевірки та підтвердження кваліфікованих електронних підписів чи печаток передбачає, що така послуга: надається виключно надавачем; відповідає всім вимогам до перевірки кваліфікованих електронних підписів чи печаток; дає змогу отримувати результати перевірки із застосуванням кваліфікованого електронного підпису чи печатки надавача автоматизованим способом, який є надійним, ефективним та захищеним (пункт 84 вимог у сфері електронних довірчих послуг). Слід зазначити, що кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг мають право, зокрема, самостійно обирати, які саме стандарти будуть ними застосовуватися при наданні довірчих послуг з переліку стандартів, визначеного Кабінетом Міністрів України, крім сфери спеціального зв’язку. Таким стандартом відповідно до пункту 9 переліку стандартів, що застосовуються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг під час надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, який додається до вимог у сфері електронних довірчих послуг, зокрема є ДСТУ ETSI TS 119 101:2016 (ETSI TS 119 101:2016, IDT) “Електронні підписи та інфраструктури. Вимоги та політики безпеки для додатків формування та перевірки підписів”, затверджений наказом державного підприємства “Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” від 23.09.2016 № 279. Відповідно до пункту 8.2.6 зазначеного стандарту застосунок для перевірки підпису надає: основний результат перевірки (дійсний, недійсний, невизначений), час перевірки та, якщо вимагається, звіт про перевірку. Застосунок для перевірки підпису повинен надавати додаткову інформацію про елементи перевірки підпису, які є підтвердженими або не підтвердженими, та додаткову інформацію, що стосується перевірки підпису (сертифікати, інформація про відкликання та позначки часу). З огляду на зазначене законодавством у сфері електронних довірчих послуг не визначені вимоги до форми та змісту результату перевірки кваліфікованого електронного підпису;
- згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Крім того, на офіційному вебсайті Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України розміщено Перелік засобів технічного захисту інформації, які мають експертний висновок про відповідність до вимог технічного захисту інформації, за посиланням: https://cip.gov.ua/ua/news/zasobi-tzi-yaki-mayut-ekspertnii-visnovok-providpovidnist-do-vimog-tekhnichnogo-zakhistu-informaciyi. Водночас наголошуємо на можливості до 05.03.2022 року використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» із змінами внесенеми згідно з Постановою КМУ № 227 від 17.03.2021 року.
1. Щодо 1 питання;
Так, дійсно, згідно Додатку № 2 до Тендерної документації «3. Переможець закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини 2 статті 17 Закону. У разі ненадання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки, Замовник відхиляє пропозицію відповідно до абз.2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.», але замовником було допущено технічну помилку, з посиланням на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» «старої» редакції. Учасник, якого визначено переможцем ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ» виконав умови ч. 6. Ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Крім того Учасником ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ» нарочно були надані документи відповідно до п. 5 «кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені до ст. 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозицій» та Додатку, «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій учасника іншим вимогам замовника», вказані документи зареєстровані Теплицькою сільською радою за № 1604/02-01 від 08.11.2021 року.
2. Щодо 2 питання;
Замовник ознайомився з листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 наданим Міністерством цифрової трансформації України Антимонопольному комітету України в якому крім вказаних Вами роз’яснень надаються наступні розяснення:
- Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» із змінами внесенеми згідно з Постановою КМУ № 227 від 17.03.2021 року, а саме абз. 2 п. 1, представники бізнесу мають право до 05 березня 2022 року у ході своєї діяльності використовувати удосконалений електронний підпис
- згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Звертаємо увагу на те, що кваліфікований сертифікат відкритого ключа, сформований для удосконаленого електронного підпису чи печатки, не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки удосконаленого електронного підпису чи печатки за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (пункт 3 вимог до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193);
- Згідно з пунктом 82 вимог у сфері електронних довірчих послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 № 992 (далі – вимоги у сфері електронних довірчих послуг), перевірка кваліфікованого електронного підпису чи печатки проводиться будь-якою особою з метою отримання інформації про дійсність чи недійсність кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Крім того, надання кваліфікованої електронної довірчої послуги із створення, перевірки та підтвердження кваліфікованих електронних підписів чи печаток передбачає, що така послуга: надається виключно надавачем; відповідає всім вимогам до перевірки кваліфікованих електронних підписів чи печаток; дає змогу отримувати результати перевірки із застосуванням кваліфікованого електронного підпису чи печатки надавача автоматизованим способом, який є надійним, ефективним та захищеним (пункт 84 вимог у сфері електронних довірчих послуг). Слід зазначити, що кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг мають право, зокрема, самостійно обирати, які саме стандарти будуть ними застосовуватися при наданні довірчих послуг з переліку стандартів, визначеного Кабінетом Міністрів України, крім сфери спеціального зв’язку. Таким стандартом відповідно до пункту 9 переліку стандартів, що застосовуються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг під час надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, який додається до вимог у сфері електронних довірчих послуг, зокрема є ДСТУ ETSI TS 119 101:2016 (ETSI TS 119 101:2016, IDT) “Електронні підписи та інфраструктури. Вимоги та політики безпеки для додатків формування та перевірки підписів”, затверджений наказом державного підприємства “Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” від 23.09.2016 № 279. Відповідно до пункту 8.2.6 зазначеного стандарту застосунок для перевірки підпису надає: основний результат перевірки (дійсний, недійсний, невизначений), час перевірки та, якщо вимагається, звіт про перевірку. Застосунок для перевірки підпису повинен надавати додаткову інформацію про елементи перевірки підпису, які є підтвердженими або не підтвердженими, та додаткову інформацію, що стосується перевірки підпису (сертифікати, інформація про відкликання та позначки часу). З огляду на зазначене законодавством у сфері електронних довірчих послуг не визначені вимоги до форми та змісту результату перевірки кваліфікованого електронного підпису;
- згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Крім того, на офіційному вебсайті Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України розміщено Перелік засобів технічного захисту інформації, які мають експертний висновок про відповідність до вимог технічного захисту інформації, за посиланням: https://cip.gov.ua/ua/news/zasobi-tzi-yaki-mayut-ekspertnii-visnovok-providpovidnist-do-vimog-tekhnichnogo-zakhistu-informaciyi. Водночас наголошуємо на можливості до 05.03.2022 року використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» із змінами внесенеми згідно з Постановою КМУ № 227 від 17.03.2021 року»
3. Також зауважемо, що згідно части 5 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника».
Скарги до процедури
Дата подання: 03 вересня 2021 18:22
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-08-000054 ● ec8f3fb0930f4f7ab579d2710c1da652
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.11.2022 № 49-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 08.11.2022 № 49-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
14. UA-2021-08-25-004585-a; 25.08.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ганна Ковальчук.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-18 08:42:13
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту адміністративної будівлі № 1 Теплицької сільської ради, розташованого за адресою: вулиця Центральна, 135 с. Теплиця Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-25-004585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступного питання.
1) Яким чином та на підставі яких документів Теплицькою сільською радою Арцизького району Одеської області здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання на веб-сайт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-18 10:50:34
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту адміністративної будівлі № 1 Теплицької сільської ради, розташованого за адресою: вулиця Центральна, 135 с. Теплиця Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-25-004585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступного питання.
1) В ході моніторингу встановлено, що Теплицькою сільською радою Арцизького району Одеської області (далі – Замовник) 13.10.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, а саме: додаткову угоду від 13.10.2022 № 2 до договору про виконання робіт від 19.11.2021 № 258 (далі – Договір).
Чи укладалась між Замовником та ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ» додаткова угода № 1? Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду № 1 до Договору у разі її укладення? Надати копію додаткової угоди № 1 до Договору у разі її укладення.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОЛКОВА МАРІЯ СЕМЕНІВНА" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОСНОВА 2012" |
1 374 070,74
UAH з ПДВ
|
1 367 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ" |
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
1 373 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВОЛКОВА МАРІЯ СЕМЕНІВНА" #2571314405 |
Відхилено |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 11:35
|
ПП "ОСНОВА 2012" #38399811 |
Відхилено |
1 367 170,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2021 16:26
|
ТОВ "КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ" #43520071 |
Переможець |
1 373 100,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 18:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 16:07
|
4.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2022 17:18
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2022 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2022 12:18
|
АБ 1.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2022 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 14:35
|
Дефектний акт2.pdf | укладений |
19 листопада 2021 14:34
|
Дефектний акт1.pdf | укладений |
19 листопада 2021 14:34
|
Зведений кошторис.pdf | укладений |
19 листопада 2021 14:34
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
19 листопада 2021 14:34
|
Дефектний акт7.pdf | укладений |
19 листопада 2021 14:34
|
Дефектний акт6.pdf | укладений |
19 листопада 2021 14:34
|
Дефектний акт5.pdf | укладений |
19 листопада 2021 14:34
|
Дефектний акт4.pdf | укладений |
19 листопада 2021 14:34
|
Дефектний акт3.pdf | укладений |
19 листопада 2021 14:33
|
Договір (1).pdf | укладений |
19 листопада 2021 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів сторін Договору |
Номер договору про закупівлю: | 258 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 258 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування та календарного графіку виконання робіт в частині помісячних видатків |
Номер договору про закупівлю: | 258 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |