Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Жилка Олександр Володимирович +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2021 12:43 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2021 13:50 |
Очікувана вартість: | 145 202 353,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 726 011,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Учасник в складі тендерної пропозиції надає копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, завірену цим банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 726011.77 грн. (сімсот двадцять шість тисяч одинадцять гривень сімдесят сім коп.) (встановлюється в грошовому виразі, для закупівлі робіт не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі). Реквізити для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA158999980000031414556017001, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівнен.обл./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м. Рівне, вул. С.Петлюри, 13. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, який складає 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Гарантія має містити: назву документа; - номер, дату та місце складання; - повне найменування та юридична адреса принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) та його місцезнаходження; - код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи- резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - реквізити тендеру, щодо назви закупівлі та її номеру на веб- порталі Уповноваженого органу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ; - назву банку бенефіціара – його назву та адресу; - назву банку-гаранта; - строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “___” ____ 20___ р. включно”; - обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; - безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”; - вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара; - електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем “клієнт-банк”, “клієнт Інтернет-банк”, “телефонний банкінг”, M.E.Doc, ЦСК-1 тощо. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов'язань за гарантією на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умов про ускладнення процедури повернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення процедури закупівлі тощо). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень таї Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 726011.77 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2021 12:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2021 12:14 |
прок.pdf | |
10 вересня 2021 12:14 |
тендерна документація Аеропорт Огорожа нова редакція.doc | |
20 серпня 2021 12:52 |
тендерна документація Аеропорт Огорожа.doc |
10 вересня 2021 12:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 вересня 2021 12:14 |
прок.pdf
|
|||
10 вересня 2021 12:14 |
тендерна документація Аеропорт Огорожа нова редакція.doc
|
|||
20 серпня 2021 12:52 |
тендерна документація Аеропорт Огорожа.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- кошторисний розрахунок ціни тендерної пропозиції,
- прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту,
- прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій,
- кошти на покриття ризиків,
- кошти на покриття додаткових витрат, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів,
- кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника.
- п.13 - «Стійка опорна Г-обр. 2920+500х80х40, товщ.2мм, покриття оцинковане*» - згідно проектним рішенням, (Стійки виготовлені з листової сталі з поздовжнім зварним швом, виконані V-подібним, кут нахилу протиперелазного козирка - 45°);
- п.14 - «Панель сітчаста 2200х3150мм, вічком 50х200, d прута 4.5мм, зварна, Zn-покриття *»;
- п.15 - «Панель сітчаста 1600х3150мм, діаметр прута 4.5мм, зварна, покриття оцинковане*, гнут. 90°»;
- п.28 - «Панель сітчаста 800х3150мм, діаметр прута 4.5мм, зварна, покриття оцинковане*, гнут. 90°»;
- п.22 - «Стійка для упору 2100х60х40, товщ.2мм, Zn-покриття *»;
- п.33 - «Хвіртка, розміром 2000х1200мм, Zn-покриття*. – з аналогічного матеріалу з огорожі.
* Zn-покриття, виконане методом гарячого оцинкування, після зварювання, при цьому питома щільність цинкового покриття, не менше 290 г/м2.
Вимоги про усунення порушення
Замовник має право визначити предмет закупівлі за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015 . Вважаємо вимогу щодо ДК 021:2015 - 45342000-6 Зведення огорож неправомірною і такою , що дискримінує потенційне коло учасників , оскільки Код 45340000-2 Включає в себе 45342000-6 , вимагаємо внесення змін в ТД . У разі невиконання вимоги будемо змушені звертатись в АМКУ.
Тендерна документація розроблялася нами, як замовником, з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Таким чином, Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, і ця позиція закріплення практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт. Замовником визначається, що виконання всього комплексу робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні не лише ключових видів робіт та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. На переконання судових органів у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації.
Тобто, під час формування тендерної документації замовник визначив предмет закупівлі, з урахуванням Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015, що відповідає вимогам п.13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за N 610/34893 та п.4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783.
Код, затверджений Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 запроваджено саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі. Замовники повинні використовувати найбільш точні коди товарів, робіт і послуг, щоб зацікавлені постачальники могли отримати оптимальну інформацію, а замовники, в свою чергу, конкретний предмет закупівлі.
Виходячи зі змісту п.13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за N 610/34893 та п.4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 для визначення предмета закупівлі робіт необхідно використання показників, включаючи п'яту цифру Єдиного закупівельного словника, оскільки саме перші п'ять цифр коду визначають конкретну категорію робіт.
Необхідність врахування конкретного виду робіт, послуг, товарів як предмета закупівлі з метою надання аналогічних договорів на підтвердження наявності відповідного досвіду підтверджено в постанові Верховного Суду від 17 жовтня 2018 року в справі № 826/11824/17.
Однак, на нашу думку неврахування предмета закупівлі при віднесенні до категорії «аналогічних договорів» може спотворити результат державної закупівлі та призвести до неможливості виконання договірних зобов`язань з боку учасника. Вживання відповідного підходу збільшить конкуренцію та кількість учасників аукціону.
Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі та процедурою закупівлі. Звертаємо увагу, що документацією встановлено наявність договорів на виконання саме аналогічних робіт, які відповідають предмету закупівлі. Замовник зазначає, що уповноважений орган (Мінекономіки) неодноразово у своїх узагальнених відповідях та консультаціях з питань закупівель наголошував, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Враховуючи зазначене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
• роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти;
• роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі;
• роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
• роботи в траншеях;
• роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В (до 35 кВ включно або вище);
• зварювальні роботи;
• газонебезпечні роботи та роботи у вибухонебезпечних зонах;
• роботи підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу, налагодження; ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (електричне устаткування електричних станцій та мереж; технологічне електрообладнання));
• роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників;
• зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин;
• роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах;
• зберігання балонів із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом,
• роботи з монтажу, демонтажу, налагодження, реконструкції, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (вантажопідіймальні крани і машини, стрілові самохідні крани - гусеничні, пневмоколісні, автомобільні та на шасі автомобільного типу, підйомники;
• газополум’яні роботи;
• експлуатація вантажопідіймальних кранів та машин, підйомників та колисок для підіймання працівників, технологічних транспортних засобів.»
Хочемо звернути увагу Замовника на те, що таких документів, які підтверджують кваліфікацію САМЕ ПРАЦІВНИКІВ ПО ВІДПОВІДНИМ СПЕЦІАЛЬНОСТЯМ або ДОПУСКІВ, або ДОЗВОЛІВ, або СВІДОЦТВ ПРАЦІВНИКАМ НЕ ВИДАЄТЬСЯ такими структурами як Держгірпромнагляд або Держпраця. Працівники відповідних спеціальностей проходять перевірку знань з питань охорони праці та техніки безпеки у відповідних навчальних центрах або на підприємстві, за умови наявності відповідної комісії, з подальшим отриманням посвідчення на підставі відповідного протоколу засідання комісії.
Документи, які надають право на виконання робіт підвищеної небезпеки (Дозволи) видаються Держгірпромнаглядом або Держпрацею підприємствам, установам, організаціям ЛИШЕ на роботи підвищеної небезпеки, що передбачені Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 року №1107 (зі змінами) (надалі-Постанова).
Виходячи з вищевикладеного ВИМАГАЄМО внести зміни в п. 1.2. Додатку 3 до тендерної документації, розмежувавши вимоги щодо документального підтвердження кваліфікації працівників відповідних спеціальностей та щодо надання документів дозвільного характеру на виконання робіт з підвищеної небезпеки, виданих Держгірпромнаглядом або Держпрацею З ЧІТКИМ ПЕРЕЛІКОМ ТАКИХ РОБІТ ВІДПОВІДНО ДО ПОСТАНОВИ КМУ від 26 жовтня 2011 року №1107 (зі змінами) ТА ЛИШЕ ТИХ, ЯКІ НЕОБХІДНІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, оскільки роботи, вказані замовником у даній вимозі не відповідають переліку робіт передбачених Постановою.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 726011.77 грн. (сімсот двадцять шість тисяч одинадцять гривень сімдесят сім коп.) (встановлюється в грошовому виразі, для закупівлі робіт не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі).
Реквізити для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA158999980000031414556017001, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівнен.обл./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м. Рівне, вул. С.Петлюри, 13.
Документація містить вичерпний перелік інформації, яка необхідна для оформлення банківської гарантії. Окрім того, відповідно до вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 встановлено, що ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями. Тобто ці вимоги, стосуються банків, інших фінансових установ та страхових організацій. Враховуючи зазначене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Що мав на увазі замовник, прописуючи банківські реквізити казначейської служби для зарахування забезпечення тендерної пропозиції та відповідно якою нормою чинного законодавства він керувався вказуючи таку вимогу, якщо відповідно до ч.6 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: «Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до ВІДПОВІДНОГО БЮДЖЕТУ, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.».
ВИМАГАЄМО внести зміни до п.2 розділу ІІІ тендерної документації, привівши вимоги щодо оформлення банківської гарантії в частині зарахування забезпечення тендерної пропозиції, у відповідності до Закону, та вказати не реквізити казначейської служби для зарахування забезпечення тендерної пропозиції, а реквізити Замовника (бенефіціара), які необхідні для оформлення банківської гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 726011.77 грн. (сімсот двадцять шість тисяч одинадцять гривень сімдесят сім коп.) (встановлюється в грошовому виразі, для закупівлі робіт не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі).
Реквізити для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA158999980000031414556017001, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівнен.обл./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м. Рівне, вул. С.Петлюри, 13. Таким чином, зазначені вище реквізити надані Замовником учасникам для оформлення забезпечення тендерної пропозиції.
Окрім того, встановлено, що банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень таї Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Щодо значення в документації «грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією», Замовником – було встановлено умови надання гарантії з грошовим покриттям. Таким чином, грошові кошти перераховуються із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією, який відкривається учасником в банку, який буде видавати забезпечення. Кошти вносяться не на рахунок Замовника. Дана умова встановлена замовником у межах закону, та з метаю застрахувати себе від недобросовісних учасник торгів, які неспроможні забезпечити покриття гарантії, та, у подальшому, виконати повний обсяг робіт закупівлі, що не є дискримінаційною вимогою. Враховуючи зазначене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Просимо звернути увагу Замовника, шо така вимога являється дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, оскільки прийняти участь в даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають в наявності договір виключно з відповідним кодом класифікатора, предмет закупівлі якого визначений відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708, укладений лише із Замовником, який є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон. Такою вимогою Замовник обмежує право надання аналогічного договору на виконання робіт за комерційні кошти (кошти підприємств, організацій, установ), предмет якого відповідає предмету закупівлі без відображення коду класифікатора, оскільки відображення коду класифікатора не передбачено законодавством України при укладанні таких договорів.
Відповідно до ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо внести зміни до п. 1.1.Додатку 3 до тендерної документації, враховуючи норму ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка наголошує, що аналогічний договір повинен бути визначений за предметом закупівлі, тобто виконання робіт з капітального ремонту, та викласти відповідні зміни в частині визначення аналогічного договору, прибравши посилання на код класифікатора.
Враховуючи можливі скарги в АМКУ та будь-які зміни, внесені Замовником до тендерної документації, наслідком яких слугуватиме перенесення дати аукціону, ВИМАГАЄМО внести зміни у пп.2.7. п.2 Додатку 3 до тендерної документації, прибравши дату видачі такого Витягу або Виписки з прив’язкою до дати аукціону або ж прописавши вимогу щодо дати видачі Витягу не раніше дати оприлюднення Оголошення про проведення відкритих торгів.
Разом з тим, просимо Замовника звернути увагу, на те, що вимагаючи від Учасника надання копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або виписка/довідка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тим самим порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", у тому числі ч.4 ст.22 цього Закону у якій передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у ВІДКРИТИХ ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ, доступ до яких є вільним.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000051 ● f58986d5693944d9b8c544b4f8c55ee9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-08-20-001172-b 20.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-19 09:45:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту огорожі ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» за адресою: вулиця Авіаторів, 5 А, с. Велика Омеляна, Рівненський район Рівненська область, очікуваною вартістю 145 202 353,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-20-001172-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Окрім цього, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-24 15:08:40
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту огорожі ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» за адресою: вулиця Авіаторів, 5 А, с. Велика Омеляна, Рівненський район Рівненська область (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-20-001172-b) повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт № 14—0420/01-21 від 12.07.2021р. проведено філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області (додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-06 09:31:37
Роз'яснення щодо висновку
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. З огляду на вищевказане просимо надати роз’яснення враховуючи наступне.
Типи порушень:
1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Щодо зобов’язання здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, враховуючи наступне.
Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Статтею 651ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 37 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції чинній на момент укладення спірного договору не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю.
Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що роботи за договором виконуються й у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, просимо вказати на чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання.
Окрім того, звертаємо увагу, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є актом індивідуальної дії, що видається суб’єктом владних повноважень, а відтак повинен відповідати ряду вимог до такого документу.
Як вже неодноразово встановлено Верховним Судом, та, що вчергове не враховано органом державного фінансового контролю, даний висновок обмежився лише вказівкою на невідповідність норми. При цьому, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», орган державного фінансового контролю не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо про подачу позовної заяви |
Дата публікації: | 09 грудня 2021 |
Документи:
09 грудня 2021 17:11
|
Електронний підпис |
09 грудня 2021 17:10
|
Позовна заява |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2021 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" |
143 500 000,00
UAH з ПДВ
|
142 773 988,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБС-ІНЖИНІРІНГ" |
144 300 000,00
UAH з ПДВ
|
143 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" #35567199 |
Переможець |
142 773 988,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2021 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 11:27
|
протокол | укладений |
11 грудня 2023 11:26
|
додаткова угода | укладений |
11 грудня 2023 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 11:48
|
ду 3 до 34.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2022 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 10:53
|
д.у 2 Огорожа (іннов техноло).pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2021 13:14
|
SCAN0005.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2021 13:02
|
SCAN0006.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2021 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2021 11:16
|
договір | укладений |
06 жовтня 2021 11:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт огорожі ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» за адресою: вулиця Авіаторів, 5 А, с. Велика Омеляна, Рівненський район Рівненська область | 1 | роб |
142 773 988,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 23.10.2021 року № 780 «Про затвердження переліку об'єктів, що в 2021 році можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного бюджету за програмою “Фінансове забезпечення заходів з розвитку аеропортної інфраструктури”» |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бюджетних призначень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт огорожі ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» за адресою: вулиця Авіаторів, 5 А, с. Велика Омеляна, Рівненський район Рівненська область | 1 | роб |
142 773 988,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 жовтня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | у звязку з введенням в Україні воєнного стану та потребою коригування проектної документації та у звязку з ростом інфляції у державі |