Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2021 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2021 13:37 |
Очікувана вартість: | 9 047 845,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Очікувана вартість! Закупівля робіт до 15.12.2022 року. Розмір фінансування видатків на виконання будівельних робіт по рокам визначається календарним графіком виконання робіт та може змінюватися у разі внесення змін. Станом на дату оголошення вартість закупівлі по рокам складає: 2021 рік - 5 597 400 грн., 2022 рік - 3 450 445,90 грн.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робітпротягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Iнша подія | Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується Підряднику протягом 10 банківських днів з дня прийняття рішення про надання авансу. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2021 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2021 15:50 |
Проєкт договору на реконструкцію частини вул.Леваневського в районі ж_б 36_48 в м. Біла Церква Київської області.docx | |
21 липня 2021 15:50 |
ТД реконструкція частини вул.Леваневського в районі ж_б 36_48 в м. Біла Церква Київської області кор. – копія.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-16-000001 ● 5890fb6d4b7d4a8a991a4875543bc121
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 08:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.09.2021 № 533
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.09.2021 № 003100-18/11647-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби від 16.09.2021 № 533
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-07-21-003894-c, 21.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-17 10:41:26
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-21-003894-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-07-21-003894-c відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- з яких підстав у проєкті договору пункт 21.2 розділу XXI «ІНШІ УМОВИ» в частині зміни істотних умов договору містить посилання на норми Закону у період дії до 19.04.2020 (стаття 36 Закону)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 15:57:39
відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень щодо підстав здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості, а також здійснення посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, який надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції частини вул. Леваневського в районі ж/б № 36-48 в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікатор тендеру UA-2021-07-21-003894-c, надаємо наступну інформацію.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості робіт із реконструкції частини вул. Леваневського в районі ж/б № 36-48 в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) виконано на підставі проектно-кошторисної документації та позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом «реконструкція частини вул. Леваневського в районі ж/б № 36-48 в м. Біла Церква Київської області» № 453/е/21 – КД/П від 08 червня 2021 року.
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
У Департамента житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради на сьогодні відсутня можливість забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у зв’язку із відсутністю останнього. Стосовно публікації вищезазначеної інформації на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) то на час проведення відкритих торгів UA-2021-07-21-003894-c лише розроблявся такий функціонал, що позбавило можливості Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради забезпечити своєчасне оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Підчас формування тендерної документації у проєкті договору пункт 21.2 розділу XXI «ІНШІ УМОВИ» в частині зміни істотних умов договору було допущено технічну помилку, а саме здійснено посилання на норми статті 36 ЗУ «Про здійснення публічних закупівель» в редакції закону, яка втратила чинність на момент оголошення процедури закупівлі. Проте під час укладення договору з переможцем відкритих торгів помилку усунуто і в тексті укладеного договору зроблено посилання на статтю 41 Закону, що відповідає вимогам нової редакції ЗУ «Про здійснення публічних закупівель».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На зобов’язання про усунення порушень, виявлених в результаті проведеного моніторингу UA-M-2021-09-16-000001 відкритих торгів щодо закупівлі робіт із реконструкції частини вул. Леваневського в районі ж/б № 36-48 в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція), індетифікатор закупівлі UA-2021-07-21-003894-c повідомляємо, що відсутність публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі пов’язана із відсутністю власного сайту ДЖКГ БМР та відсутністю на день публікації оголошення про закупівлю необхідного функціоналу на сайті Білоцерківської міської ради. На сьогодні можливість публікації необхідної інформації про якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі забезпечена розробниками сайту https://bc-rada.gov.ua/. З метою недопущення у майбутньому порушень пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», керівництвом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради проведено роботу посадовими особами управлінь та відділів організації та наголошено на необхідності неухильного дотримання вимог Постанови КМУ в частині публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом публікації на сайті bc-rada.gov.ua обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по всім процедурам, що проводяться ДЖКГ БМР. Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі тендерного комітету та уповноважених осіб ДЖКГ БМР.
2021-10-07 15:51:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду питання дотримання законодавства під час оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2021 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" |
8 040 811,64
UAH з ПДВ
|
8 040 811,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРВИШБУД" |
9 047 845,90
UAH з ПДВ
|
9 047 845,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" #42654473 |
Переможець |
8 040 811,64
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2021 19:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:44
|
785-1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2021 08:29
|
785.pdf | укладений |
28 серпня 2021 08:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 785/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |