Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Басан Олексій Ігорович +380532502661 abasan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2021 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2021 15:16 |
Очікувана вартість: | 57 054 842,43 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 285 274,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме 280 000 грн. ( двісті вісімдесят тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA 098201720344341002107034097 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Державного підприємства «Агенство місцевих доріг Полтавської області» (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 280000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Підрядник надає для перевірки накладні на придбані матеріали, конструкції, вироби, підтверджуючі платіжні документи (документи, що підтверджують факт оплати Підрядником матеріалів, конструкцій, виробів тощо), розрахунок фактичних витрат по експлуатації машин та механізмів, договори оренди та інші документи, які підтверджують витрати та документи передбачені цим Договором, а у випадку залучення субпідрядних організацій - з виділенням послуг наданих субпідрядними організаціями. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень, протягом 12 місяців у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету, а невикористані кошти повернути Замовнику. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2021 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2021 16:44 |
таблиця змiн 1.doc | |
28 липня 2021 16:44 |
ТД нова редакція.docx | |
19 липня 2021 14:14 |
ТД.docx |
28 липня 2021 16:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 липня 2021 16:44 |
таблиця змiн 1.doc
|
|||
28 липня 2021 16:44 |
ТД нова редакція.docx
|
|||
19 липня 2021 14:14 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В п. 2.2 проекту договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) зазначено, що «Підрядник гарантує якість закінчених виконаних робіт, досягнення показників, визначених у проектній документації і можливість експлуатації об’єкта впродовж гарантійного терміну експлуатаційної придатності, який визначається згідно чинного законодавства та встановлюється для окремих елементів терміном не менше ніж визначено додатком «Л» ДБН В.2.3- 4:2015 (із змінами). Гарантійний строк експлуатації об’єкту будівництва відповідно до Цивільного кодексу України становить не менше 10 років з дати видачі Державною архітектурно-будівельною інспекцією України сертифікату.
В п.2.3 проекту договору вказано, що: « Підрядник відповідає за дефекти своєї роботи, виявлені у межах гарантійного терміну експлуатаційної придатності, та гарантійного строку експлуатації. При цьому гарантійний термін продовжується на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватися внаслідок вад, відповідальність за які несе Підрядник».
Відповідно до п. 2.12. проекту договору: «Підрядник гарантує якість виконаних Робіт і можливість експлуатації об’єкту відповідно до умов проекту впродовж гарантійного строку, який визначається згідно чинного законодавства відповідно до статті 884 Цивільного кодексу України. Гарантійний строк становить не менше ніж десять років. Гарантійний строк експлуатації об’єкту починається з дати видачі Державною архітектурно-будівельною інспекцією України сертифікату і продовжується на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватися внаслідок вад, відповідальність за які несе Підрядник».
Таким чином наведені положення проекту договору про закупівлю оперують різними поняттями: «гарантійний термін експлуатаційної придатності» та «гарантійний строк експлуатації об’єкта», які в часовому вираженні не мають конкретного значення, а використовують конструкцію «не менше, ніж визначено додатком «Л» ДБН В.2.3- 4:2015» та «не менше 10 років…» відповідно. При цьому момент початку відліку «гарантійного строку експлуатаційної придатності» взагалі не визначено у договорі.
ДБН В.2.3- 4:2015 в п.3.1.15 розкриває поняття «мінімально допустимі терміни експлуатаційної придатності елементів дороги» та визначає його як «період часу, протягом якого втрата основних функціональних властивостей споруди в цілому або її окремих елементів чи складових пов’язана лише з прийняттям неправильних проектних рішень, неякісним виконанням будівельних робіт, або застосуванням неякісних матеріалів а бо виробів».
При цьому Додаток «Л» ДБН В.2.3- 4:2015, наводить мінімально допустимі терміни експлуатаційної придатності елементів дороги, серед яких ці строки на асфальтобетонні покриття становлять 3 роки, а на цементобетонні – 8 років.
У той же час, наприклад, СОУ 42.1-37641918-128:2019 (додаток Е, таблиця Е.1) вказує, що тонкошарове покриття типу «Сларри Сил» відноситься до шарів зносу покриття, для якого мінімальний строк експлуатаційної придатності складає не менш 3 років. Гарантований строк служби такого покриття 3-5 років, в залежності від якості основи дорожнього покриття.
Але необхідно звернути увагу, що норми Цивільного та Господарського кодексів України, у тому числі статті 884 ЦКУ «Гарантії якості у договорі будівельного підряду», взагалі не містять терміну «гарантійний термін експлуатаційної придатності».
Ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Таким чином зміст п.2.2, 2.3, 2.12 проекту договору внаслідок використання поняття «гарантійний термін експлуатаційної придатності» разом з поняттям «гарантійний строк експлуатації об’єкта», а також внаслідок відсутності чіткого визначених строків допускає виникнення різних трактувань цих положень та спорів між сторонами такого договору щодо обсягу його гарантійних обов’язків та фактично встановлює для майбутнього підрядника обов’язки надати гарантію на фактично невизначений строк, який є не меншим 10 років, при цьому без уточнення гарантійних строків на окремі елементи автомобільної дороги, нормативний строк експлуатації яких є значно меншим.
З урахуванням вищенаведеного просимо внести зміни до п.п.2.2, 2.3, 2.12 проекту договору про закупівлю щодо:
- конкретизації гарантійного строку експлуатації об’єкту ( без використання обороту «не менше»);
- деталізації гарантійного строку експлуатації об’єкту саме з обов’язковим чітким визначенням у тексті договору гарантійних строків експлуатації окремих елементів дороги з урахуванням даних Додатку «Л» ДБН В.2.3- 4:2015 та СОУ 42.1-37641918-128:2019.
у тендерній документації на виконання робіт з реконструкції автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1711141 Кременчук-Манжелія на ділянці км 0+780-км2+800 Кременчуцького району Полтавської області були виявлені деякі неточності.
А саме на сторінці 15 ТД у п. 3 Інша інформація є речення: «Одночасно, у складі пропозиції учасники повинні надати довідку щодо наявність/залучення асфальтного заводу (далі – АБЗ), форма якої наведена у Додатку 2 до тендерної документації та інші документи, які передбачені Додатком 2.» У зв’язку з тим, що суміш для укладання покриття буде готуватись на цементобетонному заводі просимо замінити дане речення на наступне: «Одночасно, у складі пропозиції учасники повинні надати довідку щодо наявність/залучення цементобетонного заводу (далі – ЦБЗ), форма якої наведена у Додатку 2 до тендерної документації та інші документи, які передбачені Додатком 2.»
На сторінці 21 ТД у додатку 2 назва розділу звучить як: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ які вимагаються подання учасником у складі тендерної пропозиції. Фраза вимагаються подання учасником у складі тендерної пропозиції не передає сенс того, що мається на увазі. Просимо змінити формулювання.
На сторінці 23 ТД (Додаток 2) є абзац «Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) цементобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску цементобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт.» У зв’язку з тим, що покриття автомобільної дороги згідно Технічного завдання має бути виконане з бетону, просимо замінити слово асфальтобетонної на цементобетонної. А саме: «Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) цементобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску цементобетонної суміші (фактичного знаходження цементобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт.» Також просимо пояснити, чи дійсно час доставки цементобетонної суміші має розраховуватись згідно нормативів на доставку асфальтобетонної суміші.
Також, у зв’язку з тим, що згідно Технічного завдання з жорсткої бетонної суміші буде виконуватись покриття, просимо, у п.2 таблиці обсягів основних робіт у натуральних величинах за останні 5 років (додаток 2 ТД) фразу «Влаштування основи iз готової жорсткої бетонної суміші» замінити на фразу «Влаштування основи iз готової жорсткої бетонної суміші та/або влаштування шару покриття з цементобетонної суміші».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-14-000020 ● df086937f239429a99e4053acb14d246
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2021 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.09.2021 № 400
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
14.09.2021 № 400
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-07-19-005480-b, 19.07.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2021 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
56 978 318,45
UAH з ПДВ
|
56 407 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
57 000 000,00
UAH з ПДВ
|
56 429 451,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
57 025 444,00
UAH з ПДВ
|
56 740 169,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" #32794511 |
Переможець |
56 407 770,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2021 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 16:17
|
ду_2_роз..pdf | укладений |
18 січня 2024 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 16:52
|
ДУ_1_ реконструкція.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2021 16:20
|
Договір | укладений |
03 вересня 2021 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 13.4 договору №03-24/21-79/1 від 01.09.2021 на закупівлю робіт по об’єкту: "Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення 01711141 Кременчук - Манжелія на ділянці км 0+780-км2+800 Кременчуцького району Полтавської області" (код ДК 021:2015 - 45200000-8 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (далі - Договір підряду), домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ», до пункту 5.1. розділу 5, до пункту 11.1 розділу 11 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ», до розділу 14 Договору «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ», в розділ 15 Договору та викласти їх й новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/21-79/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 вересня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони, керуючись пунктом 9.4. розділу 9, пунктом 13.4 розділу 13 Договору, частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, домовились розірвати Договір за згодою сторін. |