Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Establishment of a city system of software and hardware for collecting and processing the environmental data of the city of Kyiv. Code 021: 2015 (CPV 2008, IDT) Single Procurement Vocabulary - 38430000-8 Detection and analysis apparatus
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 41819431 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Турівська 28 |
Контактна особа: |
Кушпіль Павло Олександрович +380443666413 kpa_81@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Ecology and Natural Resources of the executive body of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 41819431 |
Contact point: |
Kushpil Pavlo +380443666413 kpa_81@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2021 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2021 15:47 |
Очікувана вартість: | 34 995 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 174 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, Цивільному кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанові Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 049 850,00 грн. (один мільйон сорок дев'ять тисяч вісімсот п'ятдесят гривень 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 04080, м. Київ, вул. Турівська, 28 р/р UA468201720355119009000022922 в Держказначейська служба України,м Київ Код банку 820172, ЄДРПОУ 41819431 Тел. 366-64-10 Умови надання забезпечення тендерних пропозицій для нерезидентів Учасник процедури закупівлі – нерезидент може надати забезпечення тендерної пропозиціїї - банківську гарантію банка-нерезидента. Банківська гарантія банка-нерезидента видається у національній валюті країни Замовника (гривні) або в будь-якій іншій валюті, на суму, еквівалентну зазначеній, перераховану на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Забезпечення тендерної пропозиції, що надається учасниками-нерезидентами, повинно відповідати вимогам чинного законодавства України, умовам цієї тендерної документації, Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758, та іншим міжнародним документам, що регулюють питання здійснення операцій за гарантіями/контргарантіями, що не суперечать законодавству України. Банківська гарантія складається англійською мовою, якщо учасник та банк-гарант учасника є нерезидентами України, з обов’язковим перекладом українською мовою перекладацькою агенцією (бюро, фірмою, компанією тощо). Банківську гарантію має бути видано по SWIFT (СВІФТ) з авізуванням (підтвердженням) автентичності через банк Замовника. Копія відповідного SWIFT (СВІФТ) та Лист-авізо авізуючого банку повинні бути завантажені учасником в складі тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1049850 UAH |
Publication date: | 15 липня 2021 10:14 |
Enquiries until: | 11 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 серпня 2021 23:59 |
Information
Estimated total value: | 34 995 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 174 975 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2021 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2021 14:31 |
Додток 1 ТВ (зміни)_130821.docx | |
09 серпня 2021 19:06 |
ТД (зміни)_09082021.docx | |
15 липня 2021 10:15 |
Додаток 6 Лист-згода персональні дані.docx | |
15 липня 2021 10:15 |
Додаток 5_Проект_Договору.docx | |
15 липня 2021 10:15 |
Додаток 4 Форма пропозиції.docx | |
15 липня 2021 10:15 |
Додаток 3_Кваліфікація.docx | |
15 липня 2021 10:15 |
Додаток 2_ст17.docx |
13 серпня 2021 14:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 серпня 2021 14:31 |
Додток 1 ТВ (зміни)_130821.docx
|
|||||||||
09 серпня 2021 19:06 |
ТД (зміни)_09082021.docx
|
|||||||||
15 липня 2021 10:15 |
Додаток 6 Лист-згода персональні дані.docx
|
|||||||||
15 липня 2021 10:15 |
Додаток 5_Проект_Договору.docx
|
|||||||||
15 липня 2021 10:15 |
Додаток 4 Форма пропозиції.docx
|
|||||||||
15 липня 2021 10:15 |
Додаток 3_Кваліфікація.docx
|
|||||||||
15 липня 2021 10:15 |
Додаток 2_ст17.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розглянувши поставлене Вами питання пояснюємо наступне.
Згідно п. 4.4 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації Замовником встановлено строки постачання та надання послуг за вказаною процедурою закупівлі, який становить з дати підписання Договору та до 31 грудня 2021 року. Кінцевий строк постачання та надання послуг за цією процедурою закупівлі також зазначений у проекті Договору про закупівлі та обмежений строком дії договору до 31 грудня 2021 року. Що стосується строку на який за умовами проекту Договору надається сума авансу та який обмежений 90 календарними днями з моменту отримання суми авансу на рахунок Постачальника, то такий строк встановлений для закриття Постачальником своїх зобов’язань за Договором які обмежуються сумою авансу. Тобто Постачальник повинен підтвердити виконання своїх зобов’язань за Договором в розмірі отриманої суми авансу не пізніше 90 календарних днів з моменту отримання суми авансу на свій рахунок. Інші зобов’язання за Договором Постачальник повинен виконати не пізніше 31 грудня 2021 року. Отже в цій частині вашого запитання не має жодної не узгодженості строків постачання між собою.
Що стосується строку постачання, що зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації, то не узгодженість буде приведена у відповідність із строками дії Договору шляхом внесення змін до Тендерної документації.
На Ваше запитання надаємо наступні роз’яснення.
Необхідно передбачити джерело безперебійного живлення (ДБЖ) 6000 VA, 5400 Вт. Через ДБЖ підключається наступне обладнання стаціонарного посту:
- система відбору проб повітря (управляючий модуль);
- метеостанція;
- система збору та передачі даних;
- газоаналізатори;
- система віддаленого контролю за роботою поста;
- сигналізація та інші датчики сповіщення.
Безперебійна робота обладнання має забезпечуватися протягом не менш ніж 10 хвилин.
Відповідно до секції «B. Підтвердження еквівалентності» додатку VI «Еталонні методи оцінки концентрацій сірчистого газу, двоокису азоту і окисів азоту, твердих часток (PM10 і PM2,5), свинцю, бензолу, окису вуглецю і озону» ДИРЕКТИВИ 2008/50/ЄС ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ ТА РАДИ від 21 травня 2008 року про якість атмосферного повітря та чистіше повітря для Європи держава-член може використовувати будь-який інший метод, який, як вона може підтвердити, надає результати, еквівалентні будь-якому з методів, зазначених у Секції A або, у випадку твердих часток, будь-який інший метод, який, як відповідна держава-член може підтвердити, є сумісним з еталонним методом.
З метою підтвердження відповідності вимогам Замовника Учасник повинен надати відповідний сертифікат, що підтверджує відповідність запропонованого обладнання ДСТУ EN 15267, ДСТУ EN 12341:2018, EN 14907 у тому числі і щодо відповідності еталонному методу вимірювання.
Що стосується вимоги щодо додаткового вимірювання PM1 та TSP(PMtot), то вона базується на необхідності більш комплексного підходу до моніторингу атмосферного повітря на наявність твердих часток.
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо що постачання обладнання необхідно здійснити у м. Київ, Україна. З метою усунення невідповідності у Додаток 1 до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Що стосується питання про підготовчі роботи, то згідно п. 2 Таблиці відповідності вимог Замовника, що наведена у розділі 3 Додатку 1 до Тендерної документації Постачальник повинен надати супутні послуги, що включають
- монтажні та пусконалагоджувальні роботи;
- підключення комунікацій;
- налаштування обладнання;
- тренінг персоналу, що обслуговуватиме станцію;
розробка технічної документації.
Водночас, згідно розділом 5 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що супутні послуги повинні бути надані таким чином, що забезпечують формування функціонально завершених постів спостереження за станом атмосферного повітря.
Отже, Постачальник повинен надати всі монтажні та пусконалагоджувальні послуги за результатом яких Пости спостереження будуть функціонально завершеними.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000056 ● c383314597fc42ca8d0f42d58cf5f495
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2021 № 402
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-07-15-000399-c 15.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-03 12:09:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва, код ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, очікуваною вартістю 34 995 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-15-000399-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-08 10:03:18
Державна аудиторська служба України
На запит Державної аудиторської служби України від 03.12.2021 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва». Код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 38430000-8 Детектори та аналізатори (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2021-07-15-000399-c) розпочатого відповідно до наказу від 30.11.2021 № 402, повідомляємо наступне.
1. Щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) напрацьовувались робочою групою з підготовки пропозицій та проєктів документів, необхідних для здійснення закупівлі «Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва» з урахуванням заходів Комплексної міської цільової програми екологічного благополуччя міста Києва на 2019 - 2021 роки (зі змінами) (копії протоколів засідання вказаної робочої групи № 1 та № 2 додаються).
2. Щодо розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно проведеного Ініціатором закупівлі (відповідальним за розробку технічних вимог) моніторингу цін в рамках бюджетних призначень згідно заходу 1 «Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва» завдання 3 «Впровадження сучасної системи контролю за станом довкілля» Переліку завдань і заходів Київської міської цільової програми організації благоустрою зеленої зони та земель водного фонду на 2019 - 2021 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18 грудня 2018 року № 469/6520 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми екологічного благополуччя міста Києва на 2019 - 2021 роки (зі змінами).
3. Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
- сторінка веб-сайту, де розміщено обґрунтування https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/25E45B5AC0B5CB18C2258704004C644C,
- безпосереднє посилання на обґрунтування https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/62F066B7286DD56FC22587050034ABF1?EditDocument.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 41819431 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вулиця Турівська 28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПрАТ Украналіт | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2021 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" |
34 847 834,04
UAH з ПДВ
|
34 847 834,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" |
34 942 507,50
UAH з ПДВ
|
34 942 507,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" #42285420 |
Переможець |
34 847 834,04
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2021 18:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 18:49
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 18:47
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 13:29
|
Додаткова угола 1.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2021 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 10:45
|
Договір про закупівлю | укладений |
16 вересня 2021 10:42
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
13 жовтня 2021 09:41
|
10 454 350,21 UAH | UA728201720344261004100022922 Управління екології |
UA088201720355929000000709942 ТОВ "Енвімонітор" |
Оплачений |
28 грудня 2021 14:06
|
21 411 482,40 UAH | UA728201720344261004100022922 Управління екології |
UA723348510000000026001112184 ТОВ "Енвімонітор" |
Оплачений |
28 грудня 2021 14:12
|
2 982 001,43 UAH | UA728201720344261004100022922 Управління екології |
UA723348510000000026001112184 ТОВ "Енвімонітор" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | ЕЕ21.1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна адреси розміщення поста моніторингу |
Номер договору про закупівлю: | ЕЕ21.1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |