Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Container handler № 2 inv.№ 38611 overhaul services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Маріупольський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125755 |
Вебсайт: | https://marport.net/uk/ |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька область обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99 |
Контактна особа: |
Страхов Євген Михайлович +380629408764 e.strahov@marport.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | GovE Mariupol Sea commercial port |
National ID: | 01125755 |
Contact point: |
Vyazovyk Nataliya +380629408764 e.strahov@marport.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2021 16:55 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 11:16 |
Очікувана вартість: | 7 883 333,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 416,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 236000,00 грн. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA 143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net.Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 236000 UAH |
Publication date: | 13 липня 2021 16:50 |
Enquiries until: | 03 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 серпня 2021 16:55 |
Information
Estimated total value: | 7 883 333 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 39 417 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2021 17:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2021 16:59 |
ТД.docx |
13 липня 2021 17:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
13 липня 2021 16:59 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-01-000047 ● 9602bd1779fc4bc4b79a1fd24eaae7bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 15:08 |
01.10.2021 № 514
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.10.2021 №514
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2021-07-13-009438-c 13.07.2021 ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
(код 01125755) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-13 11:26:53
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-07-13-009438-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до абз.3 частини 1 статті 4 Закону визначено, що Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Чому очікувана вартість зазначеної закупівлі 7883333,33 грн. не відповідає очікуваній вартості, яка зазначена у формі річного плану закупівлі на 2021 рік (9460000,00 грн.)?
3. Частиною 6 статті 33 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Також, згідно частини 4 статті 41 Закону - Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі… Чому вартість договору від 16.09.2021 №20-17/21/372 укладеного з переможцем торгів на суму 8292000,00 грн. відрізняється від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі (6910000,00 грн.)?
4. В пункті 4 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником зазначено – «Якщо Переможець є платником ПДВ, при укладанні договору на загальну вартість пропозиції (без ПДВ) буде нараховано ПДВ» вимога що до якої не передбачена законодавством та суперечить частині 3 статті 22 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-19 11:37:28
Пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Послуги з капітального ремонту контейнерного перевантажувача № 2 інв.№ 38611 по запиту Державної аудиторської служби України
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Послуги з капітального ремонту контейнерного перевантажувача № 2 інв.№ 38611 (UA-2021-07-13-009438-c) стосовно запиту Державної аудиторської служби України, оприлюдненого в електронній системі закупівель 13.10.2021 року, надаємо наступні пояснення.
1. Стосовно обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, та розміщення цієї інформації на власному веб-сайті.
Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначяється наступним чином:
Для забезпечення технічно справної експлуатації перевантажувальної техніки, в т.ч. й ПКП-2, згідно вимог «Правил технічної експлуатації підіймально-транспортного обладнання морських портів (КНД 31.4.002-96)» виходячи з технічного стану плануються проведення їх ремонтів з відображенням у календарних план-графіках ремонтів.
Безпосередньо перед постановкою перевантажувальної техніки в ремонт відбувається уточнення об’ємів робіт та складаються відповідні дефектні та ремонтні відомості, на підставі яких складається перелік послуг та перелік ЗЗЧ необхідних для ремонту. Після проведення моніторингу ринку згідно переліку послуг та переліку ЗЗЧ формується середня вартість предмета закупівлі.
Згідно з частиною 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.» Таким чином, розміщення такої інформації на власному веб-сайті є правом а не обов’язком Замовника. Наше підприємство таку інформацію на власному веб-сайті не розміщує.
2. Стосовно річного плану закупівель.
В оголошенні вказана очікувана вартість зазначеної закупівлі - 7883333,33 грн. без ПДВ. У формі річного плану закупівель на 2021 рік вказано очікувану вартість закупівлі 9460000,00 грн. з ПДВ. В річному плані ми зазначаємо очікувану вартість повну, тобто з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ. Навіть якщо потім оголошуємо закупівлю без ПДВ.
3. Стосовно вартості договору та нарахування ПДВ на вартість пропозиції.
Процедуру закупівлі оголошено з очікуваною вартістю «без ПДВ». Учасники процедури подавали свої пропозиції «без ПДВ». Згідно з частиною 4 тендерної документації – «Якщо Переможець є платником ПДВ, при укладанні договору на загальну вартість пропозиції (без ПДВ) буде нараховано ПДВ.» Також, в частині 3 проекту договору «Вартість договору» (Додаток №3 до тендерної документації) вказано:
«3.1. Загальна вартість Договору згідно ________ (Додаток №__), складає: _____ грн. ( _____ грн. ____ коп.), з урахуванням ПДВ: ___ грн. (у разі сплати)»
У повній відповідності з вищевказаними умовами вартість договору від 16.09.2021 №20-17/21/372 укладеного з переможцем торгів - 8292000,00 грн. з ПДВ, що відповідає змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі 6910000,00 грн. без ПДВ.
Вищевказана інформація жодним чином не суперечить вимогам законодавства та частини 3 статті 22 Закону, в якій зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.»
Всі закупівлі ДП «Маріупольський морський торговельний порт» здійснює у повній відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», та з додержанням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-10 16:44:04
Роз'яснення щодо висновку
Цим повідомляємо, що 10.11.2021 року подана позовна заява №18-02-08/202 до Донецького окружного адміністративного суду. Номер та дату провадження зазначимо в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження .
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 встановлено порушення пункту 4¹ зазначеної постанови. За результатами моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону в частині проведення процедури закупівлі не у відповідності до річного плану закупівлі.)
Оскарження в суді
Опис: | СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Аргументовані заперечення стосовно висновків моніторингу UA-M-2021-10-01-000047 I. Стосовно відображення інформації, документів передбачених пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (повідомляємо, що ця інформація розміщена на власному веб-сайті ДП «ММТП» (https://www.marport.net/uk/dovidkova-informatsiia/insha-informatsiia). Пояснення по першому запиту були надані з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що в запиті не було посилання на вищевказану постанову. II. Стосовно проведення процедури закупівлі не у відповідності до річного плану закупівлі, та укладення договору з Переможцем. По-перше, відповідно до принципів здійснення публічних закупівель замовник має забезпечити рівні умови для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях. Керуючись принципами, викладеними в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», під час оголошення закупівель в системі електронних закупівель ProZorro (на торговому майданчику https://www.dzo.com.ua) Замовником вказана очікувана вартість закупівлі без врахування ПДВ, чим забезпечено єдиний недискримінаційний підхід до всіх учасників процедур закупівель, з метою виключення преференцій учасникам, які не є платниками податку на додану вартість (платники єдиного податку, нерезиденти, інш.), по відношенню до учасників, які є платниками податку на додану вартість. В оголошенні вказана очікувана вартість зазначеної закупівлі - 7883333,33 грн. без ПДВ. У формі річного плану закупівлі на 2021 рік вказано очікувану вартість закупівлі 9460000,00 грн. з ПДВ. В річному плані ми зазначаємо очікувану вартість повну, тобто з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ. Навіть якщо потім оголошуємо закупівлю без ПДВ. При цьому, в тендерній документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником торгів за формою, наведеною в Додатку №2 до тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ). Аукціон також здійснюється за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Згідно з частиною 4 тендерної документації – «Якщо Переможець є платником ПДВ, при укладанні договору на загальну вартість пропозиції (без ПДВ) буде нараховано ПДВ.» Також, в частині 3 проекту договору «Вартість договору» (Додаток №3 до тендерної документації) вказано: «3.1. Загальна вартість Договору згідно ________ (Додаток №__), складає: _____ грн. ( _____ грн. ____ коп.), з урахуванням ПДВ: ___ грн. (у разі сплати)» У повній відповідності з вищевказаними умовами вартість договору від 16.09.2021 №20-17/21/372 укладеного з переможцем торгів - 8292000,00 грн. з ПДВ, що відповідає змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі 6910000,00 грн. без ПДВ. Вищевказана інформація жодним чином не суперечить вимогам законодавства та частини 3 статті 22 Закону, в якій зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.» Одне з додаткових роз’яснень можна знайти в PROZORRO ІНФОБОКС - стаття «ЯК ВИГІДНІШЕ ОГОЛОСИТИ ЗАКУПІВЛЮ: З ПДВ ЧИ БЕЗ ПДВ» (https://infobox.prozorro.org/articles/yak-vigidnishe-ogolositi-zakupivlyu-z-pdv-chi-bez-pdv) в якій пояснена і наша ситуація, коли Замовник є платником ПДВ, то він зможе включити суму податку в податковий кредит і таким чином компенсувати різницю в пропозиціях між постачальниками платниками і неплатниками ПДВ. Для цього замовник платник ПДВ може оголосити закупівлі без ПДВ. А в річному плані підприємства зазначається очікувана вартість повна, тобто з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ. Навіть якщо потім оголошується закупівля без ПДВ. Окрім того, звертаємо увагу на рішення Верховного суду у справі № 915/105/18 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/80685053) за позовом Першого заступника прокурора Миколаївської області до 1) Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Миколаївської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України", 2) Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОБУД Україна" про визнання рішень тендерного комітету та договору в якому зазначено, що різниця між тендерною пропозицією без ПДВ та ціною в договорі з ПДВ, не є порушенням, а також рішення Верховного суду від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/89108852). По-друге, окремо слід зазначити, що складання річного плану є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. Проводити планування та визначати орієнтовну суму закупівлі замовник може без затвердженого кошторису. Оголошення закупівлі UA-2021-07-13-009438-с здійснювалось з урахуванням затвердженого кошторису та моніторингу цін на ринку на основі актуальних даних перед початком оголошення закупівлі, що жодним чином не порушує ч. 1 статті 4 Закону, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі зазначена в оголошенні без урахування ПДВ не перевищує очікувану вартість зазначену у формі річного плану закупівель UA-P-2021-07-13-001081-а та відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону максимальна економія, ефективність та пропорційність. По-третє, відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону для підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст. 5 Закону. Згідно з ч.1 ст.20 закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Статтею 21 Закону визначено порядок інформування про проведення відкритих торгів. В п. 4 ч. 2 ст. 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію зокрема «очікувану вартість предмета закупівлі» без посилання відповідно до річного плану, на підставі чого можна зробити висновок, що норма очікувана вартість є диспозитивною нормою права, а не імперативною. Разом з тим слід зазначити, що відповідно до ст. 22 Закону відсутня вимога, що очікувана вартість закупівлі зазначається у Тендерній документації. Враховуючи вище викладене замовник керується вимогами Закону, дотримується його норм та принципів проведення публічних закупівель, а описане Державною Аудиторською службою України порушення частини першої статті 4 Закону, що очікувана вартість закупівлі UA-2021-07-13-009438-с в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2021-07-13-001081-а, є необґрунтованим та не доведеним. |
Дата публікації: | 03 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | 200/15957/21 |
Дата відкриття провадження: | 22 листопада 2021 |
Документи:
30 листопада 2021 17:01
|
Електронний підпис |
03 листопада 2021 16:46
|
Електронний підпис |
03 листопада 2021 16:44
|
Аргументовані заперечення |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП "Маріупольський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125755 |
Місцезнаходження: | 87510, Україна, Донецька область обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Приватне підприємство «УТС-АЗОВ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРАТ "Конекрейнс Україна" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство «УТС-АЗОВ» |
7 230 600,00
UAH
|
6 910 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "Конекрейнс Україна" |
7 610 000,00
UAH
|
6 950 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство «УТС-АЗОВ» #38755441 |
Переможець |
6 910 000,00
UAH
|
27 серпня 2021 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 11:49
|
договір | укладений |
16 вересня 2021 11:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з капітального ремонту контейнерного перевантажувача № 2 інв.№ 38611 | 1 | послуга |
8 292 000,00
UAH з ПДВ
|