Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Rolled high-grade steel hot-rolled round (14620000-3 Alloys)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2021 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2021 11:26 |
Очікувана вартість: | 29 541 418,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 147 707,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 7 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 295400 UAH |
Publication date: | 12 липня 2021 16:55 |
Enquiries until: | 02 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 серпня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 29 541 419 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 147 707 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2021 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2021 16:52 |
4505_ТД прокат сортовий.docx | |
12 липня 2021 16:52 |
Додаток № 9.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-04-000019 ● 5ec48af5dfbe4d5e9d04dfa1dd45361e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2022 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.01.2022 №1
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.01.2022 №1.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-12-009337-c, 12.07.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14939-2021 від 25.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-10 12:07:48
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-07-12-009337-c, яка проводилась Філією «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) за відкритими торгами з публікацією англійською мовою закупівлі (Прокат сортовий сталевий гарячекатаний круглий (14620000-3 Сплави), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-13 15:23:33
Відповідь на запит
Повідомляємо, що на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-07-12-009337-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 04 січня 2022 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Прокату сортового сталевого гарячекатаного круглого (14620000-3 Сплави) (номер закупівлі в ЦБД UA-2021-07-12-009337-c). Згідно з висновком, ДАСУ за результатами аналізу питання розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та включення до тендерної документації переліку формальних помилок, що не відповідають переліку, зазначеному в Наказі Мінекономрозвитку №710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ВІКАНТ», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 замовник категорично не погоджується та повідомляє наступне: Постановою Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі - Постанова) передбачено реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів (далі - експериментальний проект). Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. 2. Щодо порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону замовник категорично не погоджується та повідомляє наступне: Пунктом 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» затверджено перелік формальних помилок (далі – Перелік № 710). Згідно з пунктом 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У пункті 5.1 тендерної документації Замовник навів приклади формальних помилок, які відповідають Переліку № 710. В тендерній документації не зазначено, що наведені приклади та перелік формальних помилок є вичерпним. В разі допущенням учасником інших формальних помилок, які зазначені у Наказі № 710, його тендерна пропозиція не була б відхилена з цієї підстави. Отже, Замовником виконано вимогу пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Щодо невідхилення пропозиції переможця замовник повідомляє наступне: Відповідно до третього абзацу пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. На виконання умов статті 17 Закону умовами тендерної документації (додаток № 5 до тендерної документації) передбачено надання переможцем процедури закупівлі ряду документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти (10) календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Дана вимога тендерної документації переможцем процедури закупівлі ТОВ «Фірма «Вікант» була виконана, а саме 02.09.2021 оприлюднено зазначені в тендерній документації документи. Також, замовник повідомляє, що відповідно до частини 5 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
2022-01-21 14:33:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.)
Оскарження в суді
Опис: | 28.01.2022 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 14.01.2022 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-07-12-009337-c |
Дата публікації: | 01 лютого 2022 |
Номер відкриття провадження: | № 640/3815/22 |
Дата відкриття провадження: | 02 лютого 2022 |
Документи:
03 лютого 2022 11:01
|
Електронний підпис |
03 лютого 2022 11:01
|
Електронний підпис |
01 лютого 2022 09:54
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2021 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" |
29 271 059,40
UAH з ПДВ
|
29 271 059,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" |
29 464 251,84
UAH з ПДВ
|
29 464 251,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" #24942675 |
Переможець |
29 271 059,40
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2021 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2022 15:44
|
ЦЗВ-04-02021-01.pdf | укладений |
01 серпня 2022 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 13:26
|
ЦЗВ-04-02021-01.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 10:32
|
ЦЗВ-04-02021-01.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 13:28
|
ЦЗВ-04-02021-01.pdf | укладений |
14 вересня 2021 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-02021-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-02021-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |