Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ" |
Код ЄДРПОУ: | 26532832 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 5 |
Контактна особа: |
Олег Кобець +380542659956 sport_dlya_vseh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2021 19:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2021 00:01 |
Початок аукціону: | 23 липня 2021 12:33 |
Очікувана вартість: | 6 683 138,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 415,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Iнша подія | Підписання акту приймання-передачі виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2021 18:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2021 18:26 |
Перелік змін 12.07.2021.doc | |
12 липня 2021 18:25 |
Додаток 3.1 Дефектний акт зміни 12.07.2021.xls | |
07 липня 2021 18:35 |
ТД роботи по утепленню 2021 зміни 07.07.2021.doc | |
07 липня 2021 18:35 |
Перелік змін 07.07.2021.doc |
12 липня 2021 18:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 липня 2021 18:26 |
Перелік змін 12.07.2021.doc
|
||||||
12 липня 2021 18:25 |
Додаток 3.1 Дефектний акт зміни 12.07.2021.xls
|
||||||
07 липня 2021 18:35 |
ТД роботи по утепленню 2021 зміни 07.07.2021.doc
|
||||||
07 липня 2021 18:35 |
Перелік змін 07.07.2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно п. 67 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, на які Ви посилаєтесь у своєму запитанні, підрядник повинен забезпечити дотримання трудового законодавства, зокрема створення здорових і безпечних умов праці та відпочинку працівників (додержання правил і норм техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, протипожежної охорони тощо), а також проведення відповідного їх інструктажу.
Згідно ч. 2 ст. 21 Кодексу законів про працю України, працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної і творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному або одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін.
Згідно ч. 2 ст. 24 Кодексу законів про працю України, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати в тому числі трудову книжку (у разі наявності).
Згідно ч. 4 ст. 24 Кодексу законів про працю України, працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу.
Згідно п.п. 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою Наказом Міністерства праці України, міністерства юстиції України, Міністерства соціальної політики України від 29.07.1993 № 58, на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.
Згідно ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу України, підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Тобто, умовами чинного законодавства України передбачено, що працівник може працювати на підприємстві як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом; що прийняття працівника на роботу оформлюється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, а також воно може бути зафіксованим в трудовій книжці працівника; що підприємство повинно мати штатний розпис.
Ваш висновок стосовно того, що Замовником встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності працівників за основним місцем роботи, є невірним, оскільки чинним законодавством України не заборонено встановлювати в штатному розписі підприємства посади для працівників, які працюють за сумісництвом.
Згідно умов п. 2 додатку № 2 до тендерної документації, учасник на підтвердження наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати в тому числі скан-копію штатного розпису та скан-копії наказів про прийняття на роботу працівників ТА/АБО скан-копії трудових книжок працівників – першої сторінки та сторінки з відміткою про працевлаштування в учасника.
Тобто, умовами тендерної документації допускається наявність в учасника як працівників, що працюють у нього за основним місцем роботи, так і працівників, що працюють у нього за сумісництвом. Учасник подає або скан-копії наказів про прийняття працівників на роботу (які є обов’язковими згідно чинного законодавства України), або скан-копії перших сторінок трудових книжок працівників та сторінок з відмітками про працевлаштування, або скан-копії і наказів, і трудових книжок – на власний розсуд.
Учасник, який має працівників, які працюють за сумісництвом, та має намір залучити їх до виконання робіт, що є предметом закупівлі, може надати в складі пропозиції скан-копії свого штатного розпису з зазначенням відповідних посад для працівників, що працюють за сумісництвом, та скан-копії наказів про прийом на роботу таких працівників.
Дякуємо за запитання.
Кольори вказаних Вами матеріалів, наявних в Дефектному акті, додаток 3.1. до тендерної документації, такі:
позиція 37 Касетон фасадний - RAL-9010, RAL-5005, RAL-1021;
позиція 44 Планка віконна - RAL-5005;
позиція 63 Штукатурка декоративна Сеrеsіt СT 77 19D зерно 0,8-1,2мм - RAL-9023;
позиція 102 Касетон фасадний - RAL-9010, RAL-5005, RAL-1021;
позиція 129 Штукатурка декоративна Сеrеsіt СT 60 зерно 1,2мм - RAL-9023.
Ширина матеріалу, позиція 49 Дефектного акту Злив віконний - 370 мм.
Стосовно позиції 46 Дефектного акту Кутик декоративний для фасаду наружний, ця позиція була внесена до Дефектного акту помилково, наразі цю помилку виправлено, і до Дефектного акту внесено відповідні зміни.
Дякуємо за запитання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-23-000027 ● d96ca9e9e5d242a9a7b835026bd75d1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2021 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2021 № 414
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 23.09.2021 №414
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-07-06-010867-c 06.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку від 06.10.2021 про результати моніторингу закупівлі UA-2021-07-06-010867-c,ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, Капітальний ремонт по утепленню фасаду спортивного комплексу «Авангард» за адресою: 40004 м. Суми, вул. Праці, 5, ID моніторингуUA-M-2021-09-23-000027. Ознайомившись з висновком від 06.10.2021 про результати моніторингу закупівлі UA-2021-07-06-010867-c,ID моніторингу UA-M-2021-09-23-000027, повідомляємо, що не можемо погодитись з вказаним висновком, та маємо до нього свої заперечення, а саме: 1. Стосовно позиції відносно договору від 06.06.2018 № 112. Відповідно до п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації, під аналогічним договором мається на увазі договір на виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі згідно з аналогічним кодом CPV за ДК 021:2015, та/або договір на виконання робіт з капітального ремонту по утепленню фасаду. Предмет закупівлі відповідає коду ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація». Згідно п.п. 1.1. аналогічного договору від 06.06.2018 № 112, його предметом є капітальний ремонт фасадів, що відповідає ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація». Зауважимо, що відсутність в тексті договору коду класифікатора ДК 021:2015 не говорить про те, що сам договір не відповідаєкоду ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація». В тендерній документації не було встановлено вимог стосовно обов’язкового зазначення в тексті аналогічного договору коду класифікатора ДК 021:2015. При цьому в п.п. 1.1. цього договору прямо зазначено, що предметом договору є капітальний ремонт. Отже, предмет договору від 06.06.2018 № 112є аналогічним предмету закупівлі. Таким чином, договір від 06.06.2018 № 112 повністю відповідає вимогам тендерної документації. 2. Стосовно позиції відносно договору від 19.09.2018 № 8/1. Додаткова угода № 3 до договору від 19.09.2018 № 8/1 не була надана у складі тендерної пропозиції через те, що при складанні додаткових угод після ДУ № 2 наступній додатковій угоді помилково був присвоєний № 4. Тобто до договору від 19.09.2018 № 8/1 були укладені додаткові угоди №№ 1, 2, 4, 5, 6. Додаткової угоди № 3 фактично не існує взагалі. При цьому помилки в нумерації додаткових угод ніяким чином не впливають ні на предмет та інші умови самого договору, ні на його відповідність умовам тендерної документації. Щодо вартості виконаних робіт. Згідно п.п. 2.2. договору від 19.09.2018 № 8/1, ціна запланованих робіт на 2018 рік (договірна ціна; додаток 2) згідно кошторисних призначень та фінансування на 2018 рік складає: 916 303 грн. 86 коп. (дев’ятсот шістнадцять тисяч триста три грн. 86 коп.), в тому числі ПДВ – 152 717,31 (сто п’ятдесят дві тисячі сімсот сімнадцять грн. 31 коп.) Згідно п.п. 12.1. договору від 19.09.2018 № 8/1, умови даного договору можуть бути змінені за взаємною згодою сторін. Згідно п. 1 додаткової угоди від 27.12.2018 № 2 до договору від 19.09.2018 № 8/1, п.п. 2.2. договору було викладено в новій редакції, а саме: «ціна запланованих робіт на 2018 рік згідно кошторисних призначень та фінансування на 2018 рік складає: 1 027 581 грн. 25 коп. (один мільйон двадцять сім тисяч п’ятсот вісімдесят одна грн. 25 коп.), в тому числі ПДВ – 171263,54 (сто сімдесят одна тисячадвісті шістдесят три грн. 54 коп.)» Згідно п. 1 додаткової угоди від 29.07.2019 № 6 до договору від 19.09.2018 № 8/1, п.п. 2.2. договору було викладено в новій редакції, а саме:«ціна запланованих робіт на 2019 рік згідно кошторисних призначень та фінансування на 2019 рік складає: 398 516 грн. 76 коп. (триста дев’яносто вісім тисяч п’ятсот шістнадцять грн. 76 коп.), в тому числі ПДВ – 66 419 грн. 46 коп. (шістдесят шість тисяч чотириста дев’ятнадцять грн. 46 коп.)» В додатку № 2 до договору від 19.09.2018 № 8/1 зазначено вид договірної ціни: динамічна. Згідно п. 3 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, приблизна (динамічна) договірна ціна – договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду. Згідно п.п. 8.2. договору від 19.09.2018 № 8/1, при прийманні робіт обсяг всіх виконаних робіт визначається фактичним вимірюванням. Роботи за вказаним договором виконувались в 2018 – 2019 роках, що підтверджується наявними в складі тендерної пропозиції скан-копіямиактів приймання виконаних будівельних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-2в та КБ-3). 1 027 581,25 + 398 516,76 = 1 426 098,01, тобто виконання в 2018 та 2019 році робіт на вказану сумупередбачена умовами договору з урахуванням змін, внесеними до нього додатковими угодами №№ 2 та 6, та відповідає їх фактичному обсягу, що передбачено умовами договору. Отже договір від 19.09.2018 № 8/1 був наданий в повному обсязі; роботи, які були ним передбачені, були виконані в повному обсязі, згідно його умов. Таким чином, договір від 19.09.2018 № 8/1 повністю відповідає вимогам тендерної документації. 3. Стосовно дати видачі довідки про несудимість. Надання довідки щодо не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданої на один день раніше, ніж було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, не є суттєвим порушенням умов тендерної документації, воно не впливає на ціну договору та не тягне за собою завдання збитків. Згідно п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності. Так, дискваліфікація учасника, пропозиція якого відповідає всім критеріям тендерної документації, з такої незначної підстави мала б значні негативні наслідки. В тому числі, враховуючи нормативні та практичні терміни проведення процедури закупівлі одним з таких наслідків могло б бути відкладення виконання відповідних робіт на наступний рік, що прямо суперечить інтересам замовника, у якого наявна потреба в проведенні робіт до настання холодної пори року (роботи по утепленню фасаду). Оскільки в спортивному комплексі «Авангард» відвідує заняття та тренування значна кількість людей, в тому числі більше 500 дітей, відкладання проведення таких робіт на наступний рік означає, що взимку 2021 – 2022 років їх стан здоров’я буде поставлено під загрозу, що є особливо неприйнятним в умовах пандемії коронавірусної хвороби. Навіть у випадку початку виконання робіт в 2021 році, фактично їх виконання затримається мінімум на місяць, практично – на два місяці. В будь-якому випадку, такі ризики є неприйнятними, особливо враховуючи характер порушення. Також зауважимо, що фінансування на закупівлю вказаних робіт передбачено саме на 2021 рік. Можливість проведення відповідної процедури закупівлі в 2022 році наразі неможливо передбачити, і у випадку, якщо в 2022 році не будуть виділені кошти на відповідні цілі, виконання вказаних робіт може бути відкладено на невизначений час. 4. Можливі наслідки дострокового розірвання договору: - для проведення повторної закупівлі практично необхідно 1,5 – 2 місяці; - існує ризик відкладення виконання робіт на невизначений час; - в результаті проведення повторних торгів, вартість робіт може збільшитись, що призведе до додаткових витрат бюджетних коштів; - підрядник може звернутись до суду з вимогою щодо відшкодування замовником упущеної вигоди (ст. 22 Цивільного кодексу України) та витрат, понесених привиконанні робіт по дату розірвання договору. На підставі вищенаведеного, керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що не вбачаємо підстав для виконання висновку від 06.10.2021, ID моніторингу UA-M-2021-09-23-000027.
2021-10-12 18:33:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2021 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "Сумбуд" |
5 580 000,00
UAH з ПДВ
|
5 360 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЛЛК-ГРУП |
5 571 813,67
UAH з ПДВ
|
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СУМИСЛАВБУД |
6 655 846,64
UAH з ПДВ
|
5 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Сумбуд" #14017843 |
Відхилено |
5 360 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 16:00
|
ТОВ ЛЛК-ГРУП #41780038 |
Відхилено |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 16:48
|
ТОВ СУМИСЛАВБУД #35906877 |
Переможець |
5 540 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2021 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 19:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 09:42
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 10:27
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 10:20
|
Додатоква угода № 1.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2021 17:22
|
Договір.pdf | укладений |
26 серпня 2021 17:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт по утепленню фасаду спортивного комплексу «Авангард» за адресою: 40004 м. Суми, вул. Праці, 5 | 1 | роботи |
5 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості робіт до 4 868 512,61 грн. з ПДВ згідно п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"; викладення Додатку № 1 до Договору - Договірної ціни в новій редакції згідно п. 1, 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"; встановлення строку виконання робіт по 31.12.2021 та викладення Додатку № 2 до Договору - Календарного графіку в новій редакції згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 26/08/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору до 4 736 357, 40 грн. згідно п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 26/08/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт по утепленню фасаду спортивного комплексу «Авангард» за адресою: 40004 м. Суми, вул. Праці, 5 | 1 | роботи |
4 736 357,40
UAH з ПДВ
|