Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій, інтерактивна панель
Очікувана вартість
1 385 000,00 UAH
UA-2021-07-06-001957-a ● 12762736698144aba5b5689dfa26868c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ ЛОР ЛЬВІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА №100 І-ІІІ ст. |
Код ЄДРПОУ: | 22336060 |
Місцезнаходження: | 79011, Україна , Львівська обл., Львів, Івана Франка, 119 |
Контактна особа: |
Крук Ольга Омелянівна +380322760762 stoint@mail.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2021 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2021 15:10 |
Очікувана вартість: | 1 385 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Багатофункціональний пристрій, інтерактивна панель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79011, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Івана Франка, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 липня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
9 шт
Інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79011, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Івана Франка, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 липня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Багатофункціональний пристрій, інтерактивна панель | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2021 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2021 14:24 |
Тендерна по машини для обробки даних.docx | |
06 липня 2021 14:24 |
Протокол _ 18 від06червня2021р.pdf |
06 липня 2021 14:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 липня 2021 14:24 |
Тендерна по машини для обробки даних.docx
|
|||
06 липня 2021 14:24 |
Протокол _ 18 від06червня2021р.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ГАРАНТІЯ
Дата подання: 08 липня 2021 16:09
Дата відповіді: 12 липня 2021 15:06
Доброго дня!
Шановний Замовник!
НАВЕДІТЬ ПРИКЛАД ВИРОБНИКІВ,ЯКІ ДІЙСНО РЕАЛІЗУЮТЬ ЦЮ ВИМОГУ
Гарантійні зобов’язання повинні надаватися безпосередньо виробником інтерактивної панелі. Замовник повинен мати можливість зареєструвати серійний номер на сайті виробника і можливість перевірити підтвердження наданої гарантії. Для перевірки учасник повинен надати посилання на відповідний сайт з прикладом не менше 3х серійних номерів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Враховуючи значну вартість та тривалий термін використання предмету закупівлі, ми повинні бути впевнені, що технічна підтримка, зокрема гарантійне зобов`язання на товар, будуть виконуватися не залежно від учасника-переможця торгів, тобто надаватися безпосереднім виробником товару. Замовником попередньо було проведено вивчення ринку і визначено наявність щонайменше двох виробників, товар яких відповідає цій вимозі. окрім того, жоден з виробників не обмежений створити та запропонувати аналогічний сервіс.
Враховуючи значну вартість та тривалий термін використання предмету закупівлі, ми повинні бути впевнені, що технічна підтримка, зокрема гарантійне зобов`язання на товар, будуть виконуватися не залежно від учасника-переможця торгів, тобто надаватися безпосереднім виробником товару. Замовником попередньо було проведено вивчення ринку і визначено наявність щонайменше двох виробників, товар яких відповідає цій вимозі. окрім того, жоден з виробників не обмежений створити та запропонувати аналогічний сервіс.
кількість профілів
Дата подання: 08 липня 2021 16:10
Дата відповіді: 12 липня 2021 15:13
- Налаштування профілів користувачів панелі – не менше 8 профілів з можливістю налаштувань додатків, облікового запису, доступу до персональних файлів, фонового малюнку, імені і зображення користувача
Чому саме 8?
Відповідь: Добрий день!
Передбачено користування панелями в класі різними викладачами та здобувачами освіти. Відповідно, для забезпечення зручності навчального процесу Замовником встановлено вимогу щодо налаштування профілів користувачів. Наразі ми вважаємо, що 8 профілів буде достатньо, але ви можете запропонувати товар з кращими характеристиками.
Передбачено користування панелями в класі різними викладачами та здобувачами освіти. Відповідно, для забезпечення зручності навчального процесу Замовником встановлено вимогу щодо налаштування профілів користувачів. Наразі ми вважаємо, що 8 профілів буде достатньо, але ви можете запропонувати товар з кращими характеристиками.
Кількість користувачів
Дата подання: 08 липня 2021 16:11
Дата відповіді: 12 липня 2021 17:56
Підключення до класу не менше 39 користувачів одночасно, відображення не менше 4х пристроїв на екрані панелі одночасно.
Чому саме 39?
Відповідь: Добрий день!
Організація освітнього процесу у спеціальних закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами (далі - спеціальні заклади) у 2020/2021 навчальному році здійснюється відповідно до Законів України: "Про освіту", "Про повну загальну середню освіту", в рамках нормативно-правового забезпечення Нової української школи, положень про спеціальну школу, навчально-реабілітаційний центр, інших актів, що регулюють забезпечення освітнього процесу в закладах дошкільної та загальної середньої освіти.
Водночас, освітній процес має бути організований з урахуванням вимог актів Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" в залежності від епідемічної ситуації в регіоні або окремих адміністративно-територіальних одиницях встановлюється рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 ("зелений", "жовтий", "помаранчевий", або "червоний"), рекомендацій Головного державного санітарного лікаря, наказів та листів МОН щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)".
На підставі Розділу IV, п.п. 4.2, 4.6. Положення про дистанційне навчання під час карантину Навчання осіб із особливими потребами (у тому числі з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, психічними розладами) передбачає залучення додаткових технологій дистанційного навчання при здійсненні всіх видів підготовки з урахуванням особливостей розвитку здобувачів освіти.
В умовах надзвичайної ситуації та загальнодержавних протиепідеміологічних заходів, враховуючи. вчителів, асистентів і спостерігачів, вважаємо доречним мати можливість дистанційного підключення до класу до 39 осіб.
Організація освітнього процесу у спеціальних закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами (далі - спеціальні заклади) у 2020/2021 навчальному році здійснюється відповідно до Законів України: "Про освіту", "Про повну загальну середню освіту", в рамках нормативно-правового забезпечення Нової української школи, положень про спеціальну школу, навчально-реабілітаційний центр, інших актів, що регулюють забезпечення освітнього процесу в закладах дошкільної та загальної середньої освіти.
Водночас, освітній процес має бути організований з урахуванням вимог актів Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" в залежності від епідемічної ситуації в регіоні або окремих адміністративно-територіальних одиницях встановлюється рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 ("зелений", "жовтий", "помаранчевий", або "червоний"), рекомендацій Головного державного санітарного лікаря, наказів та листів МОН щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)".
На підставі Розділу IV, п.п. 4.2, 4.6. Положення про дистанційне навчання під час карантину Навчання осіб із особливими потребами (у тому числі з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, психічними розладами) передбачає залучення додаткових технологій дистанційного навчання при здійсненні всіх видів підготовки з урахуванням особливостей розвитку здобувачів освіти.
В умовах надзвичайної ситуації та загальнодержавних протиепідеміологічних заходів, враховуючи. вчителів, асистентів і спостерігачів, вважаємо доречним мати можливість дистанційного підключення до класу до 39 осіб.
ГРИФ МОН вже не є дійсним
Дата подання: 08 липня 2021 16:14
Дата відповіді: 12 липня 2021 18:36
Доброго дня!
Шановний Замовник, Зверніть,будь ласка, Увагу на,те що ГРИФ МОН вже не діє.
І видаліть цю вимогу
Відповідь: Добрий день!
Статтею 23 Закону України "Про публічні закупівлі", визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Крім того, варто зазначити, що разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз "У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Повідомляємо, що відповідно до відкритої інформації за посиланням https://imzo.gov.ua/kataloh-nadannia-hryfiv/ є мінімум 5 програмних засобів навчального призначення, які мають відповідний лист та можуть бути запропоновані в якості тендерної пропозиції. Частиною 1 ст. 54 Закону України "Про освіту", визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Оскільки ГРИФ МОН носить рекомендаційний характер, учасник, в якого відсутній такий документ надає обгрунтування не надання таких документів з посиланням на відповідні нормативні акти, у складі тендерної пропозиції/пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статтею 23 Закону України "Про публічні закупівлі", визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Крім того, варто зазначити, що разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз "У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Повідомляємо, що відповідно до відкритої інформації за посиланням https://imzo.gov.ua/kataloh-nadannia-hryfiv/ є мінімум 5 програмних засобів навчального призначення, які мають відповідний лист та можуть бути запропоновані в якості тендерної пропозиції. Частиною 1 ст. 54 Закону України "Про освіту", визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Оскільки ГРИФ МОН носить рекомендаційний характер, учасник, в якого відсутній такий документ надає обгрунтування не надання таких документів з посиланням на відповідні нормативні акти, у складі тендерної пропозиції/пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
про підтвердження наявності сертифікації EnergyStar
Дата подання: 09 липня 2021 13:52
Дата відповіді: 12 липня 2021 16:09
1. Шановний Замовнику, в порядку ч.1 ст. 24 ЗУ « Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас за роз’ясненнями щодо тендерної документації та з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
У технічних вимогах до предмету закупівлі Ви вимагаєте відповідність товару, а саме – Інтерактивної панелі, стандарту енергоефективності EnergyStar.
Просимо звернути увагу на те, що сертифікація EnergyStar не є обов’язковою для виробників обладнання на території України. На даний момент в Україні не існує жодного нормативного документа, який би передбачав/регулював дану сертифікацію. Відповідно до ч.11 ст.26 ЗУ « Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ « Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вказуючи у тендерній документації вимогу про підтвердження наявності сертифікації EnergyStar, яка не передбачена законодавством, Ви порушуєте основні принципи публічних закупівель - недискримінація учасників та рівна конкуренція, що суперечить законодавству України. У зв'язку з вищевикладеним, просимо внести зміни до технічних вимог до предмету закупівлі, скоригувавши їх таким чином, щоб не обмежувати можливість учасників приймати участь у закупівлі, а саме прибрати вимогу щодо підтвердження відповідності стандарту енергоефективності EnergyStar.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація. може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 р № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: "Відмінність у поводженні є дискримінацією, якщо вона " не має об`єктивного і розумного виправдання", тобто, якщо вона не переслідує "законної мети" або відсутня "розумна відповідь використовуваних засобів і переслідуваної мети". В даному випадку Замовник переслідує "законну мету" придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні, енергоефективним, кращим в своїй ціновій категорії, де виробник несе відповідальність за безпечність, якість та сервісну підтримку. Деталізація технічних характеристик Замовником має на меті спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій, а також провести закупівлю навчальних засобів, які повністю задовольняють сучасні вимоги до методології викладання та забезпечать гармонійний розвиток здобувачів освіти. Зазначені технічні параметри є універсальними та уніфікованими і зазначаються усіма відомими виробниками. Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника або еквівалент , технічні характеристики, якого є кращими. Зокрема, на сайті профільної організації energystar.gov.ua присутні не менше 10 виробників, що мають відповідну сертифікацію, та товар яких представлено на ринку України. Отже, Замовником не обмежено коло учасників, які можуть запропонувати товар будь-якого із зазначених виробників.
Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація. може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 р № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: "Відмінність у поводженні є дискримінацією, якщо вона " не має об`єктивного і розумного виправдання", тобто, якщо вона не переслідує "законної мети" або відсутня "розумна відповідь використовуваних засобів і переслідуваної мети". В даному випадку Замовник переслідує "законну мету" придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні, енергоефективним, кращим в своїй ціновій категорії, де виробник несе відповідальність за безпечність, якість та сервісну підтримку. Деталізація технічних характеристик Замовником має на меті спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій, а також провести закупівлю навчальних засобів, які повністю задовольняють сучасні вимоги до методології викладання та забезпечать гармонійний розвиток здобувачів освіти. Зазначені технічні параметри є універсальними та уніфікованими і зазначаються усіма відомими виробниками. Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника або еквівалент , технічні характеристики, якого є кращими. Зокрема, на сайті профільної організації energystar.gov.ua присутні не менше 10 виробників, що мають відповідну сертифікацію, та товар яких представлено на ринку України. Отже, Замовником не обмежено коло учасників, які можуть запропонувати товар будь-якого із зазначених виробників.
про надання Декларації про відповідність технічному регламенту радіообладнання
Дата подання: 09 липня 2021 13:53
Дата відповіді: 12 липня 2021 16:38
Шановний Замовнику, користуючисть своїм правом передбаченим ч.1 ст. 24 ЗУ « Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас за обґрунтуванням щодо відсутності вимоги про надання учасниками Декларації про відповідність технічному регламенту радіообладнання, який в обов’ язковому порядку застосовується до обладнання, яке містить Wi-Fi модуль. Згідно технічних вимог до предмету закупівлі, програмне забезпечення до інтерактивної панелі повинно мати можливість бездротового підключення персональних пристроїв, що передбачає наявність певного модуля (радіообладнання). Відповідно до ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та «Технічного регламенту радіообладнання», затвердженого Постановою КМУ №355 від 24.10.2017р., виробники зобов’язані складати Декларацію про відповідність у разі наявності радіообладнання. Зважаючи на вищезазначене, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити вимогу про надання Декларації про відповідність технічному регламенту радіообладнання, яка в обов’язковою порядку застосовується до вказаного товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Згідно п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації зазначаються такі відомості: 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовникам вимогам (у разі потреби); Згідно п. 5 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ним товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тобто, встановлення вимог щодо надання документального підтвердження технічних вимог предмету закупівлі є правом, а не обов`язком Замовника. Зазначемо, що Учасники на свій розсуд можуть додати до тендерної пропозиції документи, які вони вважають доречними для підтвердження технічних та якісних вимог предмету закупівлі.
Згідно п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації зазначаються такі відомості: 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовникам вимогам (у разі потреби); Згідно п. 5 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ним товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тобто, встановлення вимог щодо надання документального підтвердження технічних вимог предмету закупівлі є правом, а не обов`язком Замовника. Зазначемо, що Учасники на свій розсуд можуть додати до тендерної пропозиції документи, які вони вважають доречними для підтвердження технічних та якісних вимог предмету закупівлі.
щодо можливості бездротового підключення персональних пристроїв
Дата подання: 09 липня 2021 13:54
Дата відповіді: 12 липня 2021 16:52
Згідно технічних вимог до предмета закупівлі, програмне забезпечення для інтерактивної панелі повинно мати можливість бездротового підключення персональних пристроїв (планшетні ПК, телефони, ноутбуки) для відображення зображень пристроїв на інтерактивній панелі в режимі реального часу. Підключення до класу не менше 39 користувачів одночасно, відображення не менше 4х пристроїв на екрані панелі одночасно. Просимо уточнити про який саме безротовий модуль йдеться у дані вимозі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Учасники можуть запропонувати Товар, що є еквівалентним або кращим за зазначені вимоги згідно Тендерної документації. Бездротове підключення може здійснюватись як безпосередньо до вбудованого в комп`ютер на базі Android версії не нижче 8, так і до наявного вбудованого комп`ютера на базі процесора Inte Core i5 та OC Windows 10 Pro/
Учасники можуть запропонувати Товар, що є еквівалентним або кращим за зазначені вимоги згідно Тендерної документації. Бездротове підключення може здійснюватись як безпосередньо до вбудованого в комп`ютер на базі Android версії не нижче 8, так і до наявного вбудованого комп`ютера на базі процесора Inte Core i5 та OC Windows 10 Pro/
щодо надання фото з запущеним ПЗ
Дата подання: 09 липня 2021 13:55
Дата відповіді: 12 липня 2021 17:02
Згідно технічних вимог до предмета закупівлі, програмне забезпечення для інтерактивної панелі повинно мати можливість запуску інтерактивних завдань, попередньо створених в програмному забезпеченні для створення інтерактивних уроків від виробника інтерактивної панелі, зокрема категорізація, кросворд, картки, діаграма, відповідність, запам’ятовування, послідовність, часова шкала, діаграма Вена, пошук слів. Інтерактивні завдання повинні бути українською мовою (надати фото панелі з запущеним відповідним додатком з прикладами не менше 3 різних завдань). Просимо зазначити яким чином учасники, які являються дистриб’юторами такого ПЗ повинні надавати фото з запущеним ПЗ, якщо вони не являються володільцями ліцензійних прав, а здійснюють лише поставку останнього? Дана вимога дискриміную учасників, які є не виробниками, а дистриб’юторами запропонованого ПЗ та не мають відповідних прав щодо використання (запуску) ПЗ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Замовник має пересвідчитися у відповідності характеристик пропонованого товару дійсності, для чого вимагається надання не тільки таблиці відповідності товару та посилання на інтернет ресурси, а і реальне фото, що підтверджують зазначені характеристики. учасники повинні бути компетентними у товарах. що пропонуються. При цьому, будь-який Учасник може використати демонстраційні версії запропонованого ПЗ, яке як правило, знаходиться у вільному доступі, щоб довести відповідність його фукціоналу вимогам ТД.
Замовник має пересвідчитися у відповідності характеристик пропонованого товару дійсності, для чого вимагається надання не тільки таблиці відповідності товару та посилання на інтернет ресурси, а і реальне фото, що підтверджують зазначені характеристики. учасники повинні бути компетентними у товарах. що пропонуються. При цьому, будь-який Учасник може використати демонстраційні версії запропонованого ПЗ, яке як правило, знаходиться у вільному доступі, щоб довести відповідність його фукціоналу вимогам ТД.
Щодо закупівлі саме Інтерактивних панелей Promethean
Дата подання: 09 липня 2021 13:55
Дата відповіді: 12 липня 2021 17:22
Шановний Замовнику, просимо обґрунтувати закупівлю саме Інтерактивних панелей Promethean ActivPanel Nickel 65” та переваги останніх порівняно з іншими виробниками інтерактивних панелей на ринку?
Відповідь: Добрий день!
З метою придбання якісного та сучасного товару, Замовником було здійснено попередній аналіз ринку шляхом вивчення пропозиції в мережі Інтернет та визначено характеристики предмету закупівлі виходячи з нагальних потреб освітнього процесу. Зокрема, у якості прикладу предмету закупівлі було визначено інтерактивні панелі Promethean FctivPanel Nickel 65", як одні з найбільш популярних у світі. Окрім того, відповідно до Додатку 3 Тендерної документації 6 У деяких випадках, технічне завдання Замовника може містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб`єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи, або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У такому разі будь-яке подібне посилання учаснику слід читати в розумінні виразу "або еквівалент". Отже, Учасники можуть запропонувати будь-який товар, що є еквівалентним або кращим за своїми технічними характеристиками.
З метою придбання якісного та сучасного товару, Замовником було здійснено попередній аналіз ринку шляхом вивчення пропозиції в мережі Інтернет та визначено характеристики предмету закупівлі виходячи з нагальних потреб освітнього процесу. Зокрема, у якості прикладу предмету закупівлі було визначено інтерактивні панелі Promethean FctivPanel Nickel 65", як одні з найбільш популярних у світі. Окрім того, відповідно до Додатку 3 Тендерної документації 6 У деяких випадках, технічне завдання Замовника може містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб`єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи, або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У такому разі будь-яке подібне посилання учаснику слід читати в розумінні виразу "або еквівалент". Отже, Учасники можуть запропонувати будь-який товар, що є еквівалентним або кращим за своїми технічними характеристиками.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-06-001957-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мармо Олексій В’ячеславович, Код ЄДРПОУ:3114908950
Дата подання: 08 липня 2021 16:16
Щодо висновку СЕС
Доброго дня,Шановний Замовник!
Просимо видалити дискримінуючу Вимогу, а саме: копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Електронні освітні ресурси.
Адже цією вимогою Ви значно обмежуєте коло учасників у Вашій закупівлі, а це означає що тендер свідомо прописаний ПІД ПЕВНОГО УЧАСНИКА!
Адже як можливо надання СЕРТИФІКАТУ ГІГІЄНИ на ПЗ?
Розгорнути
Згорнути
Просимо видалити дискримінуючу Вимогу, а саме: копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Електронні освітні ресурси.
Адже цією вимогою Ви значно обмежуєте коло учасників у Вашій закупівлі, а це означає що тендер свідомо прописаний ПІД ПЕВНОГО УЧАСНИКА!
Адже як можливо надання СЕРТИФІКАТУ ГІГІЄНИ на ПЗ?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2021 13:41
Відповідь на скаргу!
Добрий день!
Для отримання такого висновку необхідно звернутися із заявою до Центру надання адміністративних послуг, виконавцем такої послуги є Держпродспоживслужба. Згідно інформації, розміщеної на офіційному сайті Єдиного державного порталу адміністративних послуг, видача Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів.
Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - об`єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи є будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання), яких може шкідливо вплинути на здоров`я людини, а також діючі об`єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників та не порушує вимоги, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отримання таких Висновків регламентується Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та можливе для отримання будь-яким виробником програмного забезпечення.
Добрий день!
Для отримання такого висновку необхідно звернутися із заявою до Центру надання адміністративних послуг, виконавцем такої послуги є Держпродспоживслужба. Згідно інформації, розміщеної на офіційному сайті Єдиного державного порталу адміністративних послуг, видача Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів.
Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - об`єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи є будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання), яких може шкідливо вплинути на здоров`я людини, а також діючі об`єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників та не порушує вимоги, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отримання таких Висновків регламентується Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та можливе для отримання будь-яким виробником програмного забезпечення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-06-001957-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Вуяхевич Денис Сергійович, Код ЄДРПОУ:3513012092
Дата подання: 16 липня 2021 12:12
Дата подання: 16 липня 2021 12:12
Дискримінаційні вимоги
Замовник грубо порушує чинне законодавство встановивши дискримінаційні вимоги в тендерній документації. Аргументи та докази надані в додатках до скарги
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 липня 2021 10:05
рішення від 20.07.2021 №16494.pdf
Дата публікації: 21 липня 2021 10:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2021 №17439.pdf
Дата публікації: 30 липня 2021 15:32
рішення від 29.07.2021 №17439.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2021 15:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2021 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАРЧЕНКОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСІЇВНА" |
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Халапенко Роман Михайлович" |
1 384 300,00
UAH з ПДВ
|
1 384 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАРЧЕНКОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСІЇВНА" #2744417821 |
Переможець |
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 14:13
|
Укладений договір
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Багатофункціональний пристрій | 2 | шт |
8 497,50
UAH
|
Інтерактивна панель | 9 | шт |
151 445,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Допущено помилку при завантажені накладної №1 від 26.08.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відоповідно до ч.3 п.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"- покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 5 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівліпогодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку", |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Багатофункціональний пристрій | 2 | шт |
8 497,50
UAH
|
Інтерактивна панель | 9 | шт |
151 445,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 серпня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до ч.9 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі",9. У разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.. Оскільки було отримано від Міністерства цифрової тансформації України відмову на Погодження закупівлі Інтерактивних панелей і багатофункційних пристроїв. |