Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Pier №1 (inv.№4570) repair services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728418 |
Місцезнаходження: | 68001, Україна , Одеська область обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Швець Олександр Вікторович 380486875126 O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise "Ukrainian Sea Ports Authority" acting through Chornomorsk Branch of the State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Chornomorsk Sea Port Authority) |
National ID: | 38728418 |
Contact point: |
Shvets Oleksandr Viktorovssch 380486875126 O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2021 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2021 13:26 |
Очікувана вартість: | 7 920 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 18 червня 2021 17:52 |
Enquiries until: | 10 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 липня 2021 23:59 |
Information
Estimated total value: | 7 920 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 39 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | згідно тендерної документації | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 80 |
Iнша подія | згідно тендерної документації | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2021 15:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2021 15:19 |
Перелік змін.docx | |
25 червня 2021 15:19 |
ТД ремонт причала №1 нова редакція.docx | |
18 червня 2021 17:49 |
Фасад причал №1.pdf | |
18 червня 2021 17:49 |
проєкт договору Дод. 2 до ТД.docx |
25 червня 2021 15:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 червня 2021 15:19 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 червня 2021 15:19 |
ТД ремонт причала №1 нова редакція.docx
|
|||
18 червня 2021 17:49 |
Фасад причал №1.pdf
|
|||
18 червня 2021 17:49 |
проєкт договору Дод. 2 до ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000083 ● ae25c8634b964fd5a23fe650dda0d294
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 610
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.10.2021 № 610.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-18-002891-a, 18.06.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/12313-2021 від 28.09.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-05 16:59:39
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-18-002891-a, яка проводилась Чорноморською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою («Послуги з поточного ремонту причалу №1 ЧФ ДП «АМПУ» (інв. №4570), Pier №1 (inv.№4570) repair services), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-08 12:49:09
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 05.10.2021 (закупівля UA-2021-06-18-002891-а)
Враховуючи зміст питань, зазначених у запиті, ЧФ ДП «АМПУ» (адміністрація морського порту Чорноморськ) вважає за доцільне надати наступні пояснення.
1. Щодо підстав та документального підтвердження обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі зазначаємо наступне.
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі наведено у складі тендерної документації, яку оприлюднено в електронній системі закупівель, а саме у Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, функціональні та якісні характеристики предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту причалу №1 ЧФ ДП «АМПУ» (інв. №4570) у мосрькому порту Чорноморськ за адресою: м. Чорноморськ, вул. Праці, 6 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи».
Очікувана вартість розрахована з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту визначено відповідно до ч.1 Розд ІІІ Примірної методики шляхом порівняння ринкових цін (направлено не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій надавачам послуг).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та ЗУ «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Слід зазначити, що зазначена стаття містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація про очікувану вартість предмета закупівлі зазначена у оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Варто зазначити, що інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» оприлюднена в строки, передбачені Законом.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 9 ЗУ «Про публічні закупівлі» основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Таким чином із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене ЧФ ДП «АМПУ» (адміністрація морського порту Чорноморськ) вважає, що відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-20 17:25:47
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-18-002891-a, яка проводилась Чорноморською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою («Послуги з поточного ремонту причалу №1 ЧФ ДП «АМПУ» (інв. №4570), Pier №1 (inv.№4570) repair services), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником опубліковано річний план закупівлі на 2021 рік за предметом «Послуги з поточного ремонту причалу №1 ЧФ ДП «АМПУ» (інв. №4570)», ідентифікатор річного плану: UA-P-2021-06-16-013376-b, згідно з яким очікувана вартість закупівлі становить 9 504 000 гривень.
Відповідно до вказаного вище ідентифікатора річного плану Замовником, 18.06.2021 оголошено закупівлю «Послуги з поточного ремонту причалу №1 ЧФ ДП «АМПУ» (інв. №4570)» (ID закупівлі: UA-2021-06-18-002891-a) з очікуваною вартістю
7 920 000,00 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини невідповідності розміру очікуваної вартості у річному плані та суми очікуваної вартості зазначеної в оголошенні проведення закупівлі?
2. Чи вносились Замовником зміни до річного плану закупівлі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-23 16:05:35
Відповідність суми закупівлі у річному плані закупівлі очікуваної вартості закупівлі
Річний план закупівель ДП «АМПУ» затверджується тендерним комітетом державного підприємства, безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану.
Складання річного плану є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. При складанні річного плану до вартості закупівлі включаються всі можливі обов’язкові податки та збори, зокрема податок на додану вартість, оскільки ДП «АМПУ» є платниками податку на додану вартість на загальних підставах. Отже, у річному плані закупівель очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ і становить:
7 920 000,0 грн. без ПДВ;
крім того ПДВ 1 584,0 грн.;
9 504 000,0 грн з ПДВ.
За визначенням ПКУ податок на додану вартість — це непрямий податок загальнодержавного значення, який входить у ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Конкретні вимоги до нарахування та сплати ПДВ врегульовує розділ V ПКУ. Статтею 197 ПКУ установлено такі розміри ставок для окремих груп товарів (послуг):
• 20 % — найбільш поширений розмір податкової ставки, якою оподатковуються основні групи товарів, послуг та робіт, які не входять до переліку «особливих ставок» та винятків
Відповідно до п.1 Розд. 5 тендерної документації критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (без ПДВ), питома вага критерію «ціна (без ПДВ)» – 100%, оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ). Законом встановлено, що методика оцінки встановлюються замовником.
Замовником встановлено критерій оцінки тендерних пропозицій ціна без ПДВ, для забезпечення рівних умов для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях з метою виключення преференцій учасникам, які не є платниками податку на додану вартість, по відношенню до учасників, які є платниками податку на додану вартість.
Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість предмета закупівлі в оголошенні зазначена без урахування ПДВ, і становить 7 920 000,0 грн. При цьому, в п.6 Розд. 1 тендерної документації передбачено, що «ціна тендерної пропозиції зазначається в електронній системі закупівель в гривнях без урахування податку на додану вартість за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.».
Окрім того, звертаємо увагу на рішення Верховного суду у справі № 915/105/18 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/80685053) за позовом Першого заступника прокурора Миколаївської області до 1) Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Миколаївської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України", 2) Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОБУД Україна" про визнання рішень тендерного комітету та договору в якому зазначено, що різниця між тендерною пропозицією без ПДВ та ціною в договорі з ПДВ, не є порушенням, а також рішення постанови Верховного суду від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/89108852) .
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-01 18:00:24
Щодо роз'яснення змісту висновку
27 жовтня 2021 року в системі електронних закупівель було оприлюднено висновок про результати проведення моніторингу закупівлі (далі- Висновок). Частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
заперечення на висновок надано у файлі "заперечення.pdf"
2021-11-03 17:20:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ДП "АМПУ" в особі Чорноморської філії ДП "АМПУ" (Адміністрація морського порту Чорноморськ) подано позовну заяву до Одеського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування Висновку про результати монітрингу процедури закупівлі UA-2021-06-18-002891-а. вих № 3139/15-01-01 від 08.11.2021 |
Дата публікації: | 09 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | 420/21557/21 |
Дата відкриття провадження: | 15 листопада 2021 |
Документи:
09 листопада 2021 17:50
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування закупівельника: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728418 |
Місцезнаходження закупівельника: | 68001, Україна, Одеська область обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУКУРУЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГРАД-СИСТЕМС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУКУРУЙ" |
7 790 000,00
UAH
|
6 499 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" |
7 915 000,00
UAH
|
6 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
7 187 000,00
UAH
|
6 839 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" |
7 850 000,00
UAH
|
7 850 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУКУРУЙ" #40556079 |
Рішення скасоване |
6 499 000,00
UAH
|
16 серпня 2021 17:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУКУРУЙ" #40556079 |
Відхилено |
6 499 000,00
UAH
|
16 серпня 2021 17:37
|
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" #37104243 |
Рішення скасоване |
6 500 000,00
UAH
|
27 серпня 2021 08:11
|
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" #37104243 |
Відхилено |
6 500 000,00
UAH
|
27 серпня 2021 08:14
|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" #39111320 |
Рішення скасоване |
6 839 000,00
UAH
|
07 вересня 2021 08:34
|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" #39111320 |
Відхилено |
6 839 000,00
UAH
|
07 вересня 2021 08:36
|
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" #38598104 |
Переможець |
7 850 000,00
UAH
|
07 вересня 2021 08:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 16:43
|
дод.уг.1 дог. 197-В-ЧФ-21.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 12:31
|
197-в-чф-21.pdf | укладений |
20 вересня 2021 12:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 197-В-ЧФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |