Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Донецької селищної ради«П'ятигірське» |
Код ЄДРПОУ: | 41615585 |
Місцезнаходження: | 64252, Україна , Харківська обл., П'ятигірське, вулиця Шкільна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Захарова Світлана Володимирівна +380574961186 kppsr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2021 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 14:08 |
Очікувана вартість: | 68 334 998,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 341 674,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 15 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2021 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2021 16:55 |
Проєкт договору.docx | |
17 червня 2021 16:55 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000068 ● 7313165385e44f27afd81b20c4f4a5e4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2021-06-17-007019-c 17.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-15 14:38:19
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції очисних споруд КП ПСР «П’ятигірське», що розташовані за адресою: Харківська область, Балаклійський район, П’ятигірська сільська рада, Комплекс будівель та споруд № 20 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-17-007019-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-17 16:26:50
Замовник торгів - КП Донецької селищної ради «П'ятигірське» на Ваш запит про надання пояснень
1) Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено на підставі розробленого Робочого проекту та Зведеного кошторисного розрахунку, який є його складовою (додається) та підтверджено Експертним звітом №064/21Д від 16.03.2021р. ТОВ «Експертиза ЗО» (додається)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи з відомості обсягів робіт, що входять до Робочого проекту.
2) На виконання вимог п.41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 року № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів Замовником на наступний день з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (18 червня 2021 року) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів було здійснено оприлюднення «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі робіт» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-17-007019-c ). Посилання https:// https://donetska-gromada.gov.ua/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД-ІНВЕСТ" |
65 761 151,20
UAH з ПДВ
|
65 761 151,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОКОНСАЛТ" |
66 322 447,48
UAH з ПДВ
|
65 979 772,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД-ІНВЕСТ" #42171458 |
Переможець |
65 761 151,20
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 13:08
|
ду3.PDF | зміни до договору |
07 грудня 2021 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 16:31
|
Додаткова угода _ 2.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 11:08
|
Д У _1.PDF | зміни до договору |
21 липня 2021 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 10:02
|
Договір | укладений |
21 липня 2021 10:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 19/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 19/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 19/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |