Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Bus repair services (engine repair services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1 |
Код ЄДРПОУ: | 23884071 |
Місцезнаходження: | 79066, Україна , Львівська область обл., Львів, Грунтова 1б |
Контактна особа: |
Тавридзький Михайло Ростиславович 380674772297 lk.atp1@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Карпій Богдан Васильович 380673710274 lk.atp1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Lviv municipal motor transport enterprise 1 |
National ID: | 23884071 |
Contact point: |
Tavrydzkyi Mykhailo 380674772297 lk.atp1@ukr.net |
Additional contacts: |
Karpiy Bohdan 380673710274 lk.atp1@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 7 574 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 740,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 червня 2021 10:05 |
Enquiries until: | 06 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 липня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 7 574 060 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 75 741 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2021 10:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2021 10:51 |
Протокол №2 внесення змін до ТД.pdf | |
05 липня 2021 10:49 |
Тендерна документація (ремонт двигунів) (нова редакція).docx |
05 липня 2021 10:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 липня 2021 10:51 |
Протокол №2 внесення змін до ТД.pdf
|
|||
05 липня 2021 10:49 |
Тендерна документація (ремонт двигунів) (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-06-000042 ● 3a16b1afce3640229bfddf0c0b9aab21
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2021 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2021 № 616
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.10.2021 № 616.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-06-15-002240-b, 15.06.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-07 09:59:11
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-15-002240-b, яка проводилась Львівським комунальним автотранспортним підприємством №1 (далі – Замовник) за відкритими торгами з публікацією англійської мови, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1.Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2.Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-12 15:05:53
Відповідь (пояснення) на запит від 07.10.2021
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-11 16:15:00
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-15-002240-b, яка проводилась Львівським комунальним автотранспортним підприємством №1 (далі – Замовник) за відкритими торгами з публікацією англійської мови, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Сервіс Відень» на суму 7 181 522,00 грн з посиланням на пункт 3 частини першої статті 31 Закону.
Так, в оприлюдненому протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 26.08.2021 №3 зазначено, що тендерний комітет отримав два види (чотири примірники) Договору про надання послуг, зі змісту яких встановлено, що дані угоди стосуються закупівлі ID:UA-2021-06-15-002240-b, відправником яких була компанія ТОВ «Автомеханіка Дистрибюшн», а не переможець торгів ТОВ «Сервіс Відень». Станом на 26.08.2021 Замовник не отримав підписаного відповідно до вимог тендерної документації Договору про надання послуг.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1.Надати документальне підтвердження (лист-звернення, лист-відповідь, примірники договору тощо) щодо направлення Замовником ТОВ «Сервіс Відень» договору про надання послуг та щодо відмови ТОВ «Сервіс Відень» від підписання такого договору ?
Документальне підтвердження необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-18 14:19:53
Відповідь (пояснення) на запит від 11.10.2021
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до аб. 2 ч.8 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Інформуємо, що функціонал майданчика дає можливість обрати лише одну з таких дій: підтвердити факт усунення порушення; зазначити, що висновок оскаржено у суді; звернутись за роз'ясненням змісту висновку.
2021-10-29 12:01:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Враховуючи вищенаведене, інформуємо, що ЛК АТП №1 оскаржило висновок про результати моніторингу закупівлі до Львівського окружного адміністративного суду 04.11.2021 року. |
Дата публікації: | 04 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/380/20979/21 |
Дата відкриття провадження: | 24 листопада 2021 |
Документи:
04 листопада 2021 13:36
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1 |
Код ЄДРПОУ: | 23884071 |
Місцезнаходження: | 79066, Україна, Львівська область обл., Львів, Грунтова 1б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Жунін Артем Олегович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2021 15:45
|
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ВІДЕНЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2021 11:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ВІДЕНЬ" |
7 257 263,00
UAH з ПДВ
|
7 181 522,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Жунін Артем Олегович |
7 499 900,00
UAH з ПДВ
|
7 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ВІДЕНЬ" #43785881 |
Рішення скасоване |
7 181 522,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 15:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ВІДЕНЬ" #43785881 |
Відхилено |
7 181 522,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 15:13
|
ФОП Жунін Артем Олегович #3244204132 |
Переможець |
7 250 000,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2022 12:43
|
Додаткова угода №2 від 07.09.2022 до договору про надання послуг №1-РД від 09.09.2021.pdf | укладений |
07 вересня 2022 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 11:01
|
Додаткова угода №1 від 29.09.2021 до договору про надання послуг №1-РД від 09.09.2021.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2021 15:26
|
Договір про надання послуг №1-РД від 09.09.21р..pdf | укладений |
09 вересня 2021 15:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 9.1 Договору дійшли згоди зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни Товару на ринку, та внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1-РД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
1 803 800,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | На підставі висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2021-06-15-002240-b, враховуючи рішення Львівського окружного адміністративного суду від 18.05.2022 року у справі №380/20746/21 та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 30.08.2022 у справі №380/20746/21, керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та п. 9.1 Договору, Сторони вирішили розірвати Договір про надання послуг №1-РД від 09.09.2021 року. |