Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993701 |
Вебсайт: | http://kokl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , Київська обл., Київ, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Бичова Людмила 066 155 17 97 BUCHOVA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2021 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 15:06 |
Очікувана вартість: | 16 016 010,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 080,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 80080.05 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Післяоплата до 180 календарних днів після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2021 09:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2021 09:50 |
Тендерна документація.pdf | |
10 червня 2021 09:50 |
ТД ремонт кардіологічного відділення нова редакція (4).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-07-000005 ● 536524f5e3934fa9b419afbe4f992edb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 12:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.12.2021 № 772
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2021 №772
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2021-06-10-000806-c від 10.06.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-07 13:28:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт кардіохірургічного відділення КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» за адресою: м. Київ, вул. Багговутівська, 1» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-10-000806-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-09 10:27:36
Пояснення на запит
Начальнику Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
Євгену ДЕРЖЕРУКІ
Щодо пояснень на запит ДАСУ
№ 2021-12-07 13:28:57
КНП КОР «Київської обласної лікарні» код ЄДРПОУ 01993701, отримано запита від Державної Аудиторської служби України в порядку здійснення моніторингу за номером UA-M-2021-12-07-000005 про надання пояснень щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Звертаємо увагу, що на Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київська обласна клінічна лікарня» не поширюються вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. N 710 "Про ефективне використання державних коштів", якою передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті.
Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядники бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України).
Однак, КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» не є бюджетною установою, що повністю утримується за рахунок коштів державного бюджету.
Керуючись, частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
З метою виконання завдань покладених на КНП КОР «Київську обласну клінічну лікарню» було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт кардіохірургічного відділення КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» за адресою: м. Київ, вул. Багговутівська, 1. :
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до річного плану на 2021 рік за посиланнямhttps://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-06-10-001438-b, відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, зведеного кошторису та експертного звіту затверджений 22 грудня 2020 року №1124-4241-20/УЕГ/В. (копію експертного звіту надаємо).
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 16 016 010,80 (шістнадцять мільйонів шістнадцять тисяч десять гривень 80 коп) з ПДВ: розмір очікуваної вартості визначений відповідно даних кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва (Капітальний ремонт) . Очікувана вартість визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва ( копію зведеного кошторису надаємо), згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 16 782 932,00 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 7 899 338,0 тис. грн.; устаткування – 5 854 612,00 тис. грн., інші витрати – 3 028 982,00 тис. грн. З них загальна кошторисна вартість:
I черга складає- 8 719 932,00 тис., грн., в тому числі : будівельні роботи- 6 596 533,00 тис. грн, устаткування – 145 983,00 тис. грн., інші витрати – 1 977 416,00 тис. грн.
II черга складає- 8 063 000,00 тис., грн., в тому числі : будівельні роботи- 1 302 805,00 тис. грн, устаткування – 5 708 629,00 тис. грн., інші витрати – 1 051 566,00 тис. грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
3.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» ,визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації та експертного звіту. Технічне завдання передбачене Додатком 2 до Тендерної документації (копію технічного завдання надаємо).
Голова тендерного комітету С.О Бойчунь
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33" |
15 965 794,98
UAH з ПДВ
|
15 965 794,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВІЯ - БУД" |
15 997 597,37
UAH з ПДВ
|
15 997 597,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33" #01269589 |
Переможець |
15 965 794,98
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2022 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2022 13:47
|
Дод угода_4.PDF | зміни до договору |
21 червня 2022 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:25
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:12
|
Додаткова угода на зменшення.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2021 15:16
|
Протокол КЕКВ (1).pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2021 15:11
|
ДУ 1 від 20.07.21 (1).pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2021 14:18
|
Уточнений файл (1).pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 09:26
|
Договір БМУ 33 (2).pdf | укладений |
16 липня 2021 09:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з технічною помилкою, уточнено джерело фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 249/07/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з уточнення субпідрядників, внесення змін до п.4.1 та п.13 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 249/07/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у зв'язку з технічною помилкою у визначенні КЕКВ |
Номер договору про закупівлю: | 249/07/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 249/07/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 249/07/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з обставинами непереробної сили (війна, військовий стан) (указ Президента України №64/2022;№133/2022;№259/2022;№7389 від 18.05.22р.), згідно пунктів договору 8.1,8.2,11.8, відсутності в потребах на подальші роботи та обладнання. |
Номер договору про закупівлю: | 249/07/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |