Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
21Т-112_42410000-3 - Lifting and handling equipment (Spare parts for workover units IRI, IDECO in assortment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Драник Алексей +380444612961 oleksii.dranyk@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Гурак В +38(044) 461-25-73 viktor.gurak@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC UKRGASVYDOBUVANNYA |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Oleksii Dranyk +380444612961 oleksii.dranyk@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Гурак В +38(044) 461-25-73 viktor.gurak@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2021 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2021 14:23 |
Очікувана вартість: | 92 770 789,87 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 930 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення, п.1, 2, 3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій та додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2783123.69 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю згідно додатку №8.1 до тендерної документації. Умови повернення, вимоги до банків та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення, п.6 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та додатку 8.1 до тендерної документації. |
Publication date: | 25 травня 2021 16:03 |
Enquiries until: | 16 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 червня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 92 770 790 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 930 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2021 16:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2021 16:04 |
ТД_21Т-112_Частини запасні для установок КРС типу IRI, IDECO.docx | |
25 травня 2021 16:04 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
25 травня 2021 16:03 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
25 травня 2021 16:03 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 13.03.xlsx |
Скарги до процедури
Дата подання: 27 липня 2021 15:22
Дата подання: 27 липня 2021 15:17
Дата подання: 27 липня 2021 23:50
Дата подання: 27 липня 2021 23:53
Дата подання: 07 вересня 2021 23:37
Дата подання: 07 вересня 2021 22:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-19-000030 ● d944c5fd26904a14bc8afcae133bedc2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2021 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2021 № 391
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-05-25-012374-b 25.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-22 16:54:44
про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «21Т-112_42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу IRI, IDECO в асортименті)» ID: UA-2021-05-25-012374-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 9 розділу І та пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії;
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів, та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-25 15:50:00
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу IRI, IDECO в асортименті), 21Т-112, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-05-25-012374-b
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-22 16:54:47
про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «21Т-112_42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу IRI, IDECO в асортименті)» ID: UA-2021-05-25-012374-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 9 розділу І та пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії;
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів, та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-25 09:19:09
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу IRI, IDECO в асортименті), 21Т-112, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-05-25-012374-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу IRI, IDECO в асортименті), 21Т-112, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-05-25-012374-b
2021-12-21 09:42:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 29 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | Номер відкриття провадження 640/38677/21 |
Дата відкриття провадження: | 17 січня 2022 |
Документи:
14 лютого 2022 14:01
|
Електронний підпис |
14 лютого 2022 13:56
|
Інформація стосовно відкриття провадження_21Т-112.docx |
29 грудня 2021 09:50
|
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДАСУ 21Т-112.docx |
14 лютого 2022 14:01
|
Електронний підпис |
29 грудня 2021 10:22
|
Електронний підпис |
14 лютого 2022 13:56
|
Інформація стосовно відкриття провадження_21Т-112.docx |
29 грудня 2021 09:50
|
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДАСУ 21Т-112.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська Незалежна Геологічна Група | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ Техмаш | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "СТІМ Технолоджи" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "НГ Технологія" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
USA DENIMEX INC. | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2021 17:55
|
ТОВ "НГ Технологія" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СТІМ Технолоджи" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Техмаш | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Українська Незалежна Геологічна Група | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НГ Технологія" |
92 594 789,87
UAH з ПДВ
|
86 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТІМ Технолоджи" |
92 292 789,87
UAH з ПДВ
|
86 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Українська Незалежна Геологічна Група |
90 800 000,00
UAH з ПДВ
|
89 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Техмаш |
92 299 800,00
UAH з ПДВ
|
92 299 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НГ Технологія" #40018076 |
Переможець |
86 980 000,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 12:48
|
Договір УГВС301-15-21 від 27.10.2021 ТОВ НГ Технологія.pdf | укладений |
27 жовтня 2021 12:40
|