Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин на ділянці км 0+000 – км 65+991 (окремими ділянками) з під’їздом до м. Ніжина (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the highway of state importance of public use R-67 Chernihiv - Nizhyn - Pryluky - Pyriatyn on the section km 0 + 000 - km 65 + 991 (separate sections) with access to the city of Nizhyn. (45233142-6 Repair of roads).
Current average repair of the highway of state importance of public use R-67 Chernihiv - Nizhyn - Pryluky - Pyriatyn on the section km 0 + 000 - km 65 + 991 (separate sections) with access to the city of Nizhyn. (45233142-6 Repair of roads).
Очікувана вартість
1 998 889 000,00 UAH
UA-2021-05-17-012380-b ● 1c128e35d1b649e7bbeba9ca203961ec
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Велігорська Оксана 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Chernihiv Oblast |
National ID: | 25901106 |
Contact point: |
Veligorska Oksana 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 травня 2021 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2021 14:19 |
Очікувана вартість: | 1 998 889 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 988 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу № 2628 від 14.12.2020 року Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (Додаток №14). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 % від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 91 календарний день з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку, яка містить інформацію про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Рах. UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, код ЄДРПОУ 25901106, одержувач Служба автомобільних доріг у Чернігівській області. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 59966670 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу забезпечення виконання договору про закупівлю у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник/переможець обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник/переможець подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення виконання договору складає 5 % від вартості договору про закупівлю із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок Служби автомобільних доріг у Чернігівській області, код ЄДРПОУ 25901106 кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Термін дії гарантії має бути не менше терміну дії договору про закупівлю. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області вул.. Київська, 17, м. Чернігів, 14005 код ЄДРПОУ: 25901106 IBAN: UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, Код ЄДРПОУ 25901106. |
Publication date: | 17 травня 2021 16:05 |
Enquiries until: | 28 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 липня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 1 998 889 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 19 988 890 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою . Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 % від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 91 календарний день з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання відповідно до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Category of customers: 3) enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law "On Public Procurement". Highways Service in Chernihiv Region, 14005 Chernihiv, 17 Kyivska Street, USREOU code 25901106. All tender documents prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. Conditions for providing tender security: The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision of tender security by the Bidder, which must be provided in the form of an electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with a qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank). ) in accordance with the requirements of applicable law. The amount of security for the tender offer is 3% of the expected purchase price. The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 91 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision in accordance with the Bidding Documents.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин на ділянці км 0+000 – км 65+991 (окремими ділянками) з під’їздом до м. Ніжина (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Київська 17
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: P-67 — Чернігів - Ніжин - Прилуки - Пирятин
Current average repair of the highway of state importance of public use R-67 Chernihiv - Nizhyn - Pryluky - Pyriatyn on the section km 0 + 000 - km 65 + 991 (separate sections) with access to the city of Nizhyn. (45233142-6 Repair of roads).
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наказу Укравтодору за №42 від 10.02.2020 р. протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Оплата наданих послуг проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися на підставі довідки (форма №КБ-3, КБ-2в), підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Розмір оплати – 70%. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2021 15:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2021 15:27 |
Додатки_до_ТД_Р_67_км_0+000_км_65+991_2021_Зміна_4.docx | |
30 червня 2021 15:27 |
_Тендерна_документація_Р_67_км_0+000_км_65+991_2021_ЗМІНА_4_.docx | |
30 червня 2021 15:26 |
_Зміна_4_Р-67 км 0+000 - км 65+991 2021.docx | |
22 червня 2021 15:24 |
Додаток 11 Скориговане ТЗ Р-67 км 0+000 - км 65+991 (окремими ділянками) з підїздом до м. Ніжина.docx | |
22 червня 2021 15:23 |
Додаток 11 Скориговане ТЗ Р-67 км 0+000 - км 65+991 (окремими ділянками) з підїздом до м. Ніжина.PDF | |
17 травня 2021 16:23 |
Оголошення П.Р. Р-67 км 0-65 2021.docx | |
17 травня 2021 16:07 |
Додаток 13 Проект дог. П.Р Р-67 км 0-65 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Машина для нанесення дорожньої розмітки
Дата подання: 25 травня 2021 09:40
Дата відповіді: 27 травня 2021 10:23
Умовами тендерної документації передбачено: «7. Машина для нанесення дорожньої розмітки повинна бути атестована, про що Учасником надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва дорожньої розмітки розмічальними машинами та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).»
Питання до Замовника:
1. Просимо обгрунтувати необхідність Атестації, в зв’язку з істотно малим відсотком обсягу (вартості) робіт з нанесення дорожньої розмітки предмета закупівлі.
2. Просимо пояснити яким чином наявність Атестата виробництва дорожньої розмітки розмічальними машинами впливає на можливості учасника виконати обсяги технічного завдання, якщо умовами тендерної документації передбачено підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт.
3. Просимо виключити вищезгадану дискримінаційну вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Відгук(и) замовника
Дата подання: 25 травня 2021 09:40
Дата відповіді: 27 травня 2021 10:48
Умовами тендерної документації передбачено:
«- позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, найменування робіт та одиниця виміру зазначеної у Таблиці, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору»
Питання до Замовника:
1. Просимо обгрунтувати необхідність наявності всієї інформації у відгуку, якщо в складі документації передбачено подання Договору з додатками та ВСІ Акти виконаних робіт.
2. Як може вплинути на проходження Прекваліфікації відсутність всієї необхідної інформації у відгуку (наданому не у відповідності до умов документації), якщо відгук є Позитивним.
3. Просимо внести зміни в дану вимогу, та викласти наступним чином: «- позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами)»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Саме у відповідності до даної правової норми замовником зазначення в тендерній документації вимога про надання відгука від контрагента згідно форми, зазначеної у тендерній документації. Звичайно, ми розуміємо, що підготовка тендерної документації займає в учасників певний час та людські ресурси. Однак, на підготовку даної документації надається 30 днів, а зазначена вище вимога не містить жодних дискримінаційних вимог.
Досвід на дорогах державного значення
Дата подання: 25 травня 2021 09:41
Дата відповіді: 27 травня 2021 10:02
Умовами тендерної документації передбачено:
«При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення…»
Питання до Замовника:
1. Просимо обгрунтувати дискримінаційну вимогу необхідності досвіду на дорогах лише державного значення, якщо вид та характер робіт нічим не відрізняється від робіт на дорогах місцевого значення, а тим більше доріг населених пунктів з більш складними умовами виконання робіт через наявність комунікацій.
2. Просимо внести зміни в дану вимогу, та викласти наступним чином: «При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або ремонту що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що зазначена вимога прийнята згідно «МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ
щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», які ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572
щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», які ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572
Мінімальна кількість працівників- виконавець робіт
Дата подання: 25 травня 2021 09:42
Дата відповіді: 27 травня 2021 16:33
Умовами тендерної документації передбачено:
« * Мінімальна кількість працівників:
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції - не менше 3 особи;»
Питання до Замовника:
1. Просимо обґрунтувати та надати розрахунок визначення даної мінімальної кількості.
2. Просимо внести зміни в дану вимогу в бік зменшення до 2 осіб.
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше запитання повідомляємо, що для розрахунку мінімально необхідної кількості інженерно-технічних працівників та дорожніх робітників, необхідних для виконання робіт на об'єкті, Замовник керується рекомендаціями ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, та згідно «МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», які ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 №1572.
Мінімальна кількість працівників- інженер з якості
Дата подання: 25 травня 2021 09:42
Дата відповіді: 27 травня 2021 16:33
Умовами тендерної документації передбачено:
« * Мінімальна кількість працівників:
- інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт - не менше 2 особи»
Питання до Замовника:
1. Просимо обґрунтувати та надати розрахунок визначення даної мінімальної кількості.
2. Просимо внести зміни в дану вимогу в бік зменшення до 1 особи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше запитання повідомляємо, що для розрахунку мінімально необхідної кількості інженерно-технічних працівників та дорожніх робітників, необхідних для виконання робіт на об'єкті, Замовник керується рекомендаціями ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, та згідно «МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», які ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 №1572.
Мінімальна кількість працівників- інженер з охорони праці
Дата подання: 25 травня 2021 09:43
Дата відповіді: 27 травня 2021 16:33
Умовами тендерної документації передбачено:
« * Мінімальна кількість працівників:
- інженер з охорони праці, або інша особа яка виконує його функції - не менше 1 особа;»
Питання до Замовника:
1. Просимо обґрунтувати та надати розрахунок визначення даної мінімальної кількості.
2. Просимо пояснити необхідність, так як в разі відсутності працівника на даній посаді, відповідальність несе керівник підприємства.
3. Яким чином визначено необхідність освіти та досвіду в працівника даної посади відповідно умов тендерної документації.
4. Просимо виключити дану вимогу як таку що не впливає на якість, терміни та інші вимоги виконання Технічного завдання предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше запитання повідомляємо, що для розрахунку мінімально необхідної кількості інженерно-технічних працівників та дорожніх робітників, необхідних для виконання робіт на об'єкті, Замовник керується рекомендаціями ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, та згідно «МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», які ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 №1572.
Мінімальна кількість працівників- інженер з безпеки руху
Дата подання: 25 травня 2021 09:44
Дата відповіді: 27 травня 2021 16:32
Умовами тендерної документації передбачено:
« * Мінімальна кількість працівників:
- інженер з безпеки руху, або інша особа яка виконує його функції - не менше 1 особа»
Питання до Замовника:
1. Просимо обґрунтувати та надати розрахунок визначення даної мінімальної кількості.
2. Просимо пояснити необхідність працівника даної посади, так як дані обов’язки з забезпечення безпеки руху передбачені ДСТУ при виконанні робіт та посадами виконавців робіт (виконроб, майстер тощо). Крім того проектною документацією повинно бути передбачено схеми влаштування руху під час виконання робіт.
3. Просимо виключити дану вимогу як таку що не впливає на якість, терміни та інші вимоги виконання Технічного завдання предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше запитання повідомляємо, що для розрахунку мінімально необхідної кількості інженерно-технічних працівників та дорожніх робітників, необхідних для виконання робіт на об'єкті, Замовник керується рекомендаціями ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, та згідно «МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», які ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 №1572.
Мінімальна кількість працівників- лаборант
Дата подання: 25 травня 2021 09:45
Дата відповіді: 27 травня 2021 16:32
Умовами тендерної документації передбачено:
« * Мінімальна кількість працівників:
- лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю - не менше 2 осіб;»
Питання до Замовника:
1. Просимо обґрунтувати та надати розрахунок визначення даної мінімальної кількості.
2. Просимо пояснити необхідність працівника даної посади, так як відповідно до умов тендерної документиції «Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію». Відповідно в разі залучення лабораторії, учасник не зобов’язаний мати в штаті (залучені, тощо) працівників відповідної спеціальності.
3. Просимо виключити/внести зміни в дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше запитання повідомляємо, що для розрахунку мінімально необхідної кількості інженерно-технічних працівників та дорожніх робітників, необхідних для виконання робіт на об'єкті, Замовник керується рекомендаціями ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, та згідно «МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», які ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 №1572.
Мінімальна кількість працівників - електромонтажник
Дата подання: 25 травня 2021 09:45
Дата відповіді: 27 травня 2021 16:31
Умовами тендерної документації передбачено:
« * Мінімальна кількість працівників:
- електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж/електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, тощо - не менше 2 осіб;»
Питання до Замовника:
1. Просимо обґрунтувати та надати розрахунок визначення даної мінімальної кількості.
2. В разі якщо учасник передбачає виконання видів робіт де передбачена наявність зазначених працівників іншою субпідрядною організацією, вартість послуг якої менше 20 відсотків, яким чином відповідно до вимог учасник може не повідомляти про субпідрядників які менше 20 відсотків, проте відповідно до умов документації повинен мати в штаті вузькопрофільного спеціаліста. Звертаємо увагу, предмет закупівлі – ремонт автомобільної дороги, а не освітлення, а тому дана вимога є дискримінаційною, та такою що ставить одних суб’єктів господарювання в нерівні конкурентні умови під час участі в публічній закупівлі порівняно з іншими суб’єктами господарювання за відсутності об’єктивних причин для цього...
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше запитання повідомляємо, що для розрахунку мінімально необхідної кількості інженерно-технічних працівників та дорожніх робітників, необхідних для виконання робіт на об'єкті, Замовник керується рекомендаціями ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, та згідно «МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», які ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 №1572.
Мінімальна кількість працівників - електрогазозварювальник
Дата подання: 25 травня 2021 09:46
Дата відповіді: 27 травня 2021 16:31
Умовами тендерної документації передбачено:
« * Мінімальна кількість працівників:
- електрогазозварювальник, тощо - не менше 2 осіб;»
Питання до Замовника:
1. Просимо обґрунтувати та надати розрахунок визначення даної мінімальної кількості.
2. В разі якщо учасник передбачає виконання видів робіт де передбачена наявність зазначених працівників іншою субпідрядною організацією, вартість послуг якої менше 20 відсотків, яким чином відповідно до вимог учасник може не повідомляти про субпідрядників які менше 20 відсотків, проте відповідно до умов документації повинен мати в штаті вищезгаданого спеціаліста. Звертаємо увагу, предмет закупівлі – ремонт автомобільної дороги.
3. Просимо виключити дану вимогу як таку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше запитання повідомляємо, що для розрахунку мінімально необхідної кількості інженерно-технічних працівників та дорожніх робітників, необхідних для виконання робіт на об'єкті, Замовник керується рекомендаціями ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, та згідно «МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», які ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 №1572.
Мінімальна кількість працівників - дорожні робітники
Дата подання: 25 травня 2021 09:46
Дата відповіді: 27 травня 2021 16:31
Умовами тендерної документації передбачено:
« * Мінімальна кількість працівників:
- дорожні робітники - не менше 40 осіб»
Питання до Замовника:
1. Просимо обґрунтувати та надати розрахунок визначення даної мінімальної кількості. Зазначена кількість працівників є завищеною, а тому дискримінаційною, що звужує кількість учасників.
2. Просимо внести зміни в дану вимогу в бік зменшення до орієнтовно 30 осіб.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше запитання повідомляємо, що для розрахунку мінімально необхідної кількості інженерно-технічних працівників та дорожніх робітників, необхідних для виконання робіт на об'єкті, Замовник керується рекомендаціями ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, та згідно «МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», які ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 №1572.
Освіта для інженерно-технічних працівників
Дата подання: 25 травня 2021 09:47
Дата відповіді: 27 травня 2021 12:09
Умовами тендерної документації передбачено:
«4. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. »
Питання до Замовника:
1. Просимо обґрунтувати обов’язковість вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо наступним інженерно-технічним працівникам: геодезист, інженер з охорони праці, лаборант. Яким чином профільні спеціалісти повинні мати освіту відповідно до вимог тендерної документаці, якщо наприклад (не виключно): Геодезист – освіта може бути за спеціальністю «Землевпорядкування та кадастр»?.
2. Просимо внести зміни в дану дискримінаційну вимогу шляхом виключення даних спеціальностей з вимог та/або розширенням можливостей підтвердження в тендерній документації для профільних спеціалістів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 4 Додатку 7 до Тендерної документації передбачено, що для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
Зазначена вимога тендерної документації передбачає, що інженерно-технічні працівників в частині наявності вищої або неповної вищої освіти повинні мати кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, тобто профільну освіту з відповідним стаж роботи у дорожньому господарстві, яка пов’язана з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо.
Стосовно висвітленого прикладу у Вашому запитанні повідомляємо, що професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії.
Сертифікованим інженером-геодезистом може бути особа, яка має стаж роботи за спеціальністю не менше одного року, склала кваліфікаційний іспит, одержала кваліфікаційний сертифікат та внесена до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів відповідно до вимог Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Інженерно-геодезичні роботи є невід'ємною частиною комплексу робіт, пов'язаних з вишукуваннями, проектуванням, будівництвом, реконструкцією, експлуатацією автомобільних доріг і аеродромів, а також різних споруджень на них.
Враховуючи вище викладене, у разі наявності у інженера-геодезиста чинного сертифікату та відповідного стажу роботи за спеціальністю у дорожньому господарстві він в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Зазначена вимога тендерної документації передбачає, що інженерно-технічні працівників в частині наявності вищої або неповної вищої освіти повинні мати кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, тобто профільну освіту з відповідним стаж роботи у дорожньому господарстві, яка пов’язана з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо.
Стосовно висвітленого прикладу у Вашому запитанні повідомляємо, що професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії.
Сертифікованим інженером-геодезистом може бути особа, яка має стаж роботи за спеціальністю не менше одного року, склала кваліфікаційний іспит, одержала кваліфікаційний сертифікат та внесена до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів відповідно до вимог Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Інженерно-геодезичні роботи є невід'ємною частиною комплексу робіт, пов'язаних з вишукуваннями, проектуванням, будівництвом, реконструкцією, експлуатацією автомобільних доріг і аеродромів, а також різних споруджень на них.
Враховуючи вище викладене, у разі наявності у інженера-геодезиста чинного сертифікату та відповідного стажу роботи за спеціальністю у дорожньому господарстві він в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Наявність фінансової спроможності
Дата подання: 25 травня 2021 09:47
Дата відповіді: 27 травня 2021 11:19
Умовами тендерної документації передбачено:
«5.2.4. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 №73, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув»
та
«Сума річного доходу Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період є не меншою ніж 99% відносно очікуваної вартості цієї закупівлі»
Питання до Замовника:
1. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» статті 16 «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).». Просимо роз’яснити, яку звітність учасник повинен надати,- останню річну чи квартальну?
2. Просимо внести зміни в дану дискримінаційну вимогу наступним формулюванням: «Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період – рік.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше запитання повідомляємо, що згідно умов затвердженої тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 №73, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув.
Антикорупційна програма
Дата подання: 25 травня 2021 09:48
Дата відповіді: 25 травня 2021 12:21
Умовами тендерної документації передбачено:
«Також у складі пропозиції Учасником надається оригінал або копія антикорупційної програми та наказ про призначення уповноваженого з реалізації такої антикорупційної програми
…
Також в складі пропозиції учасник (крім нерезидентів) надає антикорупційну програму та наказ про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми згідно законодавства.»
Питання до Замовника:
1. Просимо виключити дану вимогу як таку що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник не зобов’язаний відповідно да Закону оприлюднювати вищезазначені документи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Уважно розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне.
Згідно пункту 10 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Згідно частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, а саме: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону.
Враховуючи вище викладене, очікувану вартість закупівлі, беручи до уваги те, що інформація щодо наявності/відсутності в юридичної особи антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми не міститься в публічному доступі та не оприлюднена у формі відкритих даних, відсутня у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, відповідно замовник не має змоги перевірити фактичні данні стосовно наявності чи відсутності зазначених документів та/або уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, у разі відсутності яких є підставою для відхилення пропозиції такого учасника, вимога щодо надання інформація та способу підтвердження наявності в учасника антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що міститься в тендерній документації, викладена з дотриманням вимог чинного законодавства.
Згідно пункту 10 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Згідно частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, а саме: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону.
Враховуючи вище викладене, очікувану вартість закупівлі, беручи до уваги те, що інформація щодо наявності/відсутності в юридичної особи антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми не міститься в публічному доступі та не оприлюднена у формі відкритих даних, відсутня у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, відповідно замовник не має змоги перевірити фактичні данні стосовно наявності чи відсутності зазначених документів та/або уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, у разі відсутності яких є підставою для відхилення пропозиції такого учасника, вимога щодо надання інформація та способу підтвердження наявності в учасника антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що міститься в тендерній документації, викладена з дотриманням вимог чинного законодавства.
Узгодження договірної ціни
Дата подання: 25 травня 2021 09:48
Дата відповіді: 25 травня 2021 12:45
Умовами тендерної документації передбачено:
«Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Переможцем у строк, визначений ч.6 ст.33 Закону для укладання договору»
Питання до Замовника:
1. Просимо виключити дану вимогу як таку що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до нормативних документів ДСТУ та СОУ в процесі виконання робіт при твердій договірній ціні, ціни на ресурси визначаються за фактичними даними, а тому тверда договірна ціна може коригуватися Актами виконаних робіт в бік зменшення. Як наприклад Учасником в розрахунках зазначено відпускну ціну пиломатеріалу за усередненим показником чи помилково з включеним пдв відповідно до рахунку/прайса/тощо, а тому відповідно до умов тендерної документації, зв’язку з неузгодженням (яке може та повинно коригуватися в бік зменшення в процесі закриття робіт відповідно до ДСТУ та СОУ), учасник, ціна якого за результатами аукціону визначена найменшою, може бути відхилений та втратити гарантійне забезпечення за незначними помилками, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», прозорості, відкритості та суті прозорих закупівель.
2. В зв’язку з тим що дана вимога є дискримінаційною та може призвести до зловживань з боку посадових та інших осіб Замовника що здійснюють перевірку розрахунків, вона повинна бути виключена з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Уважно розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне.
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Трактування Вами вимоги тендерної документації, а саме: «Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Переможцем у строк, визначений ч.6 ст.33 Закону для укладання договору» та наведений Вами приклад у поставленому запитанні жодним чином не пов’язані один з одним.
Вимога тендерної документації, що зазначена вище стосується переможця закупівлі саме на етапі укладення договору, а не його подальшого виконання після підписання угоди, жодним чином не є дискримінаційною, бо у разі не узгодження договірної ціни зі сторони Переможця у строк, визначений ч.6 ст.33 Закону для укладання договору, наслідки подальшого не укладення договору з вини Переможця покладаються саме на ту сторону, через яку настали такі обставини , відповідно зазначена вище вимога викладена в тендерній документації з дотриманням положень чинного законодавства.
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Трактування Вами вимоги тендерної документації, а саме: «Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Переможцем у строк, визначений ч.6 ст.33 Закону для укладання договору» та наведений Вами приклад у поставленому запитанні жодним чином не пов’язані один з одним.
Вимога тендерної документації, що зазначена вище стосується переможця закупівлі саме на етапі укладення договору, а не його подальшого виконання після підписання угоди, жодним чином не є дискримінаційною, бо у разі не узгодження договірної ціни зі сторони Переможця у строк, визначений ч.6 ст.33 Закону для укладання договору, наслідки подальшого не укладення договору з вини Переможця покладаються саме на ту сторону, через яку настали такі обставини , відповідно зазначена вище вимога викладена в тендерній документації з дотриманням положень чинного законодавства.
ISO 14001:2015
Дата подання: 25 травня 2021 09:49
Дата відповіді: 25 травня 2021 12:41
Умовами тендерної документації передбачено надання:
«Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)»
Питання до Замовника:
1. Просимо обґрунтувати якими законодавчими чи нормативними документами передбачено обов’язок сертифікації Учасника процедури закупівлі на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 для надання послуг що є предметом закупівлі.
2. Просимо виключити дану вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
ISO 45001:2018
Дата подання: 25 травня 2021 09:49
Дата відповіді: 25 травня 2021 13:00
Умовами тендерної документації передбачено надання:
«Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)»
Питання до Замовника:
1. Просимо обґрунтувати якими законодавчими чи нормативними документами передбачено обов’язок сертифікації Учасника процедури закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 для надання послуг що є предметом закупівлі.
2. Якщо вимагається надання вищезгаданого документу, то вимога щодо обов’язкового включення до довідки про працівників інженера з охорони праці є неправомірною. Крім того інженером з охорони праці не обов’язково має бути особа що має вищу освіту пов’язану з будівництвом, автомобільними дорогами тощо.
3. Просимо виключити дану вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Матеріали для розмітки доріг
Дата подання: 25 травня 2021 09:50
Дата відповіді: 27 травня 2021 10:20
Умовами тендерної документації передбачено:
«7.4. Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити можливість виконати роботи із матеріалів для розмітки доріг, які у повній мірі відповідають вимогам технічного завданням.» Умови підтвердження зазначені в підпунктах 7.4.1 – 7.4.7.
Питання до Замовника:
1. Просимо виключити підпункти 7.4.5 – 7.4.7. Дані вимоги є дискримінаційними, та такими що ставлять одних суб’єктів господарювання в нерівні конкурентні умови під час участі в публічній закупівлі порівняно з іншими суб’єктами господарювання за відсутності об’єктивних причин для цього.. В іншому випадку будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Дозвіл/висновок АМКУ
Дата подання: 25 травня 2021 09:51
Дата відповіді: 27 травня 2021 11:56
Умовами тендерної документації передбачено:
«- Дозвіл на концентрацію та узгоджені дії або попередній висновок АМКУ щодо відсутності необхідності одержання дозволу на узгодження дії такого об’єднання.»
Питання до Замовника:
1. Просимо обґрунтувати якими законодавчими чи нормативними документами передбачено обов’язок отримання вищезгаданого дозволу/висновку АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, зазначене питання розглядається відповідно до Типових вимог до узгоджених дій суб’єктів господарювання для загального звільнення від попереднього одержання дозволу органів Антимонопольного комітету України на узгоджені дії суб’єктів господарювання, пунктами 2.1 та 2.2 яких визначено умови, при виконанні яких узгоджені дії дозволяються і не потребують дозволу органів АМКУ.
Довідки банків із залишками на рахунках
Дата подання: 25 травня 2021 09:52
Дата відповіді: 25 травня 2021 12:33
Умовами тендерної документації передбачено (Додаток 10):
«3. Довідки(ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю.»
Питання до Замовника:
1. Просимо обґрунтувати якими законодавчими чи нормативними документами передбачено обов’язок оприлюднення інформації що відноситься до комерційної таємниці, а саме щодо оприлюднення суми залишків на рахунках. Звертаємо увагу, для участі вимагається тендерне забезпечення з грошовим покриттям, що само по собі вже гарантує фінансову стійкість учасника.
2. Просимо виключити вимогу «із залишками на рахунках» з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зазначена у питанні інформація про учасника важлива Замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з державного бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови своєчасного та якісного виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області.
Також Замовник бажає знати - чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає у вищевказаному питанні надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Отримання довідок з установ банку є стандартною процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється надання довідок із застосуванням електронного документообігу.
За таких обставин, Ваша позиція, викладена у питанні, позбавлена будь-якого нормативно-правового обґрунтування, і, як наслідок є такою, яка не підлягає задоволенню у повному обсязі, оскільки дана вимога встановлена Замовника правомірно.
Що стосується тверджень, щодо відомостей про банківські рахунки клієнтів, які є банківською таємницею пояснюємо наступне. Замовник не ставить під сумнів вимоги статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», посилання на яку містяться у тексті Вимоги.
Разом з тим, частиною першою статті 61 цього ж Закону визначено, що саме банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці, у зв`язку з чим питання надання чи/або ненадання витребуваних довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, міститься у сфері компетенції виключно учасників, і жодним чином не стосується правовідносин між Замовником і банками.
Зазначена у питанні інформація про учасника важлива Замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з державного бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови своєчасного та якісного виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області.
Також Замовник бажає знати - чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає у вищевказаному питанні надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Отримання довідок з установ банку є стандартною процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється надання довідок із застосуванням електронного документообігу.
За таких обставин, Ваша позиція, викладена у питанні, позбавлена будь-якого нормативно-правового обґрунтування, і, як наслідок є такою, яка не підлягає задоволенню у повному обсязі, оскільки дана вимога встановлена Замовника правомірно.
Що стосується тверджень, щодо відомостей про банківські рахунки клієнтів, які є банківською таємницею пояснюємо наступне. Замовник не ставить під сумнів вимоги статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», посилання на яку містяться у тексті Вимоги.
Разом з тим, частиною першою статті 61 цього ж Закону визначено, що саме банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці, у зв`язку з чим питання надання чи/або ненадання витребуваних довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, міститься у сфері компетенції виключно учасників, і жодним чином не стосується правовідносин між Замовником і банками.
Щодо встановлення зовнішнього електроосвітлення
Дата подання: 25 травня 2021 09:53
Дата відповіді: 27 травня 2021 10:19
Умовами тендерної документації передбачено (Додаток 10):
«5. Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити можливість виконати робіт/послуг щодо встановлення зовнішнього електроосвітлення, яке у повній мірі відповідає вимогам технічного завданням». Умови підтвердження зазначені в підпунктах 5.1 – 5.4.
Питання до Замовника:
1. Просимо виключити підпункти 5.2 – 5.4. Дані вимоги є дискримінаційними, та такими що ставлять одних суб’єктів господарювання в нерівні конкурентні умови під час участі в публічній закупівлі порівняно з іншими суб’єктами господарювання за відсутності об’єктивних причин для цього.. В іншому випадку будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Щодо узгодження договірної ціни
Дата подання: 25 травня 2021 15:27
Дата відповіді: 27 травня 2021 16:34
Умовами тендерної документації передбачено:
«Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Переможцем у строк, визначений ч.6 ст.33 Закону для укладання договору»
Надана відповідь:
«Вимога тендерної документації, що зазначена вище стосується переможця закупівлі саме на етапі укладення договору, а не його подальшого виконання після підписання угоди, жодним чином не є дискримінаційною, бо у разі не узгодження договірної ціни зі сторони Переможця у строк, визначений ч.6 ст.33 Закону для укладання договору, наслідки подальшого не укладення договору з вини Переможця покладаються саме на ту сторону, через яку настали такі обставини , відповідно зазначена вище вимога викладена в тендерній документації з дотриманням положень чинного законодавства.»
Питання до Замовника:
1. Учасник, як потенційний переможець процедури закупівлі, в даному випадку залежний від посадових та інших осіб що здійснюють перевірку розрахунків, а тому від їх суб’єктивного рішення, дії чи бездіяльності залежить підписання чи непідписання договору з учасником ціна якого є найменшою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
2. Просимо викласти дану вимогу наступним чином «Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не надана (чи не завантажена в електронну систему закупівель) Переможцем у строк, визначений ч.6 ст.33 Закону для укладання договору».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Уважно розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. Ваше твердження стосовно того, що потенційний переможець процедури закупівлі, у випадку висвітленому у Вашому запитані, «Учасник, як потенційний переможець процедури закупівлі … залежний від посадових та інших осіб, що здійснюють перевірку розрахунків, а тому від їх суб’єктивного рішення, дії чи бездіяльності залежить підписання чи не підписання договору з учасником ціна якого є найменшою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» статті 5.» є хибним, оскільки пунктом 6.5. «Порядок погодження договірної ціни Переможцем» частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, чітко визначений алгоритм погодження договірної ціни з учасником-переможцем, який здійснюється в публічній площині та в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства, жодним чином не порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додаток 11 Технічне завдання
Дата подання: 27 травня 2021 14:13
Дата відповіді: 28 травня 2021 11:22
1. пункт 5.6.3 Просимо зазначити детальну характеристику автопавільйона.
2. пункт 7.1.1 – це додаткова робота з улаштування основи з монолітного бетону, чи обсяг матеріалу до пункту 7.1.2. Пунктом 7.1.2 передбачений бетон (те саме 7.2.2 – 7.2.3)?
3. Чи необхідно здійснювати розлив до пунктів 7.6.1 та 7.6.2?
4. пункти 7.11.1 та 7.12.1 – з бетонуванням?
5. Просимо уточнити пункт 7.6.1, асфальтобетонна суміш Крупнозерниста (Кр) чи Дрібнозерниста (Др.)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше запитання повідомляємо, що параметри автопавільйону вказані у ТЗ. У пункті 7.1.1 вказаний обсяг бетону до пункту 7.1.2, аналогічно щодо пунктів 7.2.2 – 7.2.3. Необхідно виконувати розлив до пунктів 7.6.1 та 7.6.2. Пункти 7.11.1 та 7.12.1 – необхідно виконувати з бетонуванням. У пункті 7.6.1 застосовується крупнозерниста а/б суміш.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-17-012380-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14", Код ЄДРПОУ:30731879
Дата подання: 08 червня 2021 13:04
Дата подання: 08 червня 2021 13:04
Щодо умов тендерної документації
Вимоги тендерної документації обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників, нерівного ставлення до них та не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 червня 2021 10:03
Рішення від 10.06.2021 № 13074 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 червня 2021 10:01
інформація про перенесення розгляду скарги від 22.06.2021 № 11779.pdf
Дата публікації: 23 червня 2021 18:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2021 № 14863.pdf
Дата публікації: 02 липня 2021 18:39
Рішення від 01.07.2021 № 14863.pdf
Дата публікації: 06 липня 2021 17:27
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 липня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2021 10:09
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
1 968 877 000,00
UAH з ПДВ
|
1 928 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
1 976 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 930 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 978 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 935 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
1 928 880 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 16:45
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 серпня 2021 16:45
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
1 928 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:10
|
ДУ 6 Дог 21263.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2023 10:52
|
ДУ 5 Дог 21263.PDF | зміни до договору |
14 вересня 2023 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 15:01
|
ДУ 4 Дог 21263.PDF | зміни до договору |
17 серпня 2023 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:44
|
ДУ 3 Дог 21263.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2022 11:11
|
ДУ 2 дог 21263.PDF | зміни до договору |
18 травня 2022 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 13:03
|
ДУ 1 дог 21263.PDF | зміни до договору |
11 жовтня 2021 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 15:52
|
Дог 21263 від 20.08.21.PDF | укладений |
20 серпня 2021 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 21263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення п.11.10.6 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 21263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1; 5.1; 10.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 21263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 11.10.6 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1; 5.1; 10.1 Договору викладено у новій редакції, |
Номер договору про закупівлю: | 21263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |