Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газ природний (09120000-6 - Газове паливо)
Natural gas (09120000-6 - Gas fuel)
Natural gas (09120000-6 - Gas fuel)
Очікувана вартість
96 390 000,00 UAH
UA-2021-04-29-007700-c ● 3d759edb1e02400cbffb4aae2bdfa614
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2021 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 14:53 |
Очікувана вартість: | 96 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 481 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 6 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2891700 UAH |
Publication date: | 29 квітня 2021 17:28 |
Enquiries until: | 24 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 серпня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 96 390 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 481 950 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Scope of the procurement
Газ природний (09120000-6 - Газове паливо)
Natural gas (09120000-6 - Gas fuel)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6076.02118 т.м.куб
газове паливо (газ природний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Газове паливо (Газ природний)
CPV: 09120000-6
Період постачання:
по 31 березня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 40 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2021 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2021 16:35 |
Зміни до тендеру_4353_26.07.2021.docx | |
26 липня 2021 16:35 |
Додаток № 8_26.07.2021.docx | |
26 липня 2021 16:35 |
4353 ТД газ природний_нова редакція від 26.07.2021.docx | |
15 липня 2021 16:38 |
Зміни до тендеру_4353_15.07.2021.docx | |
06 липня 2021 15:36 |
Зміни до тендеру_4353_06.07.2021.docx | |
01 липня 2021 16:36 |
Зміни до тендеру_4353_01.07.2021.docx | |
23 червня 2021 15:45 |
Зміни до тендеру_4353_23.06.2021.docx | |
04 червня 2021 15:35 |
Зміни до тендеру_4353_04.06.2021.docx | |
31 травня 2021 17:21 |
Зміни до тендеру_4353_31.05.2021.docx | |
27 травня 2021 10:13 |
Зміни до тендеру_4353_26.05.2021.docx | |
24 травня 2021 16:30 |
Зміни до тендеру_4353_24.05.2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Місце та умови поставки
Дата подання: 30 квітня 2021 09:33
Дата відповіді: 06 травня 2021 16:33
В тендерній документації прописано місце та умови поставки відповідно до Додатку 8, а Додаток 8 це проєкт договору, там конкретного місця поставки немає.
Відповідь: Замовник повідомляє, що відповідно до п. 4.1 Додатку 8 (Проект договору поставки (істотні умови): «п 4.1. Передача газу від Постачальника Споживачу здійснюється на фізичній(их) точці(ах) виходу з газотранспортної системи Оператора ГТС (газотранспортна система України) до газорозподільної системи Оператора ГРМ (газорозподільна система), на території ліцензованої діяльності якої знаходяться комерційні вузли обліку (адреси постачання) Споживача, що вказані в заявках Споживача. Визначення об’єму споживання природного газу по об’єкту Споживача здійснюється на межі балансової належності між Оператором ГРМ (газорозподільна система) та Споживачем на підставі даних комерційних ВОГ (вузол обліку природного газу), визначених договором розподілу природного газу між оператором ГРМ (газорозподільна система) та Споживачем.
Постачальник забезпечує транспортування газу до фізичної(их) точки(ок) виходу з газотранспортної системи Оператора ГТС (газотранспортна система України) до газорозподільної системи Оператора ГРМ (газорозподільна система), на території ліцензованої діяльності якої знаходяться комерційні вузли обліку (адреси постачання) Споживача, що вказані в заявках Споживача.»
Тобто, місце та умови поставки будуть визначатися щомісячно згідно поданої заявки Споживача.
Постачальник забезпечує транспортування газу до фізичної(их) точки(ок) виходу з газотранспортної системи Оператора ГТС (газотранспортна система України) до газорозподільної системи Оператора ГРМ (газорозподільна система), на території ліцензованої діяльності якої знаходяться комерційні вузли обліку (адреси постачання) Споживача, що вказані в заявках Споживача.»
Тобто, місце та умови поставки будуть визначатися щомісячно згідно поданої заявки Споживача.
щодо ціни
Дата подання: 17 травня 2021 15:05
Дата відповіді: 19 травня 2021 17:02
Доброго дня! Шановний Замовнику. Ціна за одиницю товару Вашої закупівлі становить 9,639 грн/м. куб. Разом з тим, повідомляємо, що наразі середньо ринкова ціна на прородний газ по Україні становить 11,5 - 12,5 грн/м. куб. згідно Прейскуранта НАК "Нафтогаз" https://naftogaztrading.com.ua/news/cina-gazu Оскільки, зазначена Вами ціна є надто низька, і постачання по зазначеній Вами ціні неможливе жодним із постачальником, просимо внести відповідні зміни щодо ціни, щоб не допустити зриву закупівлі. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник інформує:
Очікувана ціна закупівлі природного газу по даному тендеру була сформована в першій декаді квітня 2021 року на підставі середнього значення наявних комерційних пропозицій та приведеної вартості природного газу на європейських хабах до кордону України. По даному тендеру передбачається зміна очікуваної ціни закупівлі природного газу у відповідності з чинним законодавством.
Крім цього, слід відмітити, що Ваші посилання на Прейскурант НАК «Нафтогаз України» не зовсім коректно, тому що ціна на рівні 12234,00 грн./ тис.м3 була сформована на аукціоні який відбувся на ТБ «Українська енергетична біржа» по результатах торгів 17.05.2021 року по ресурсу поставки червня 2021 року на умовах післяплати до 45 днів.
В тендері UA-2021-04-29-007700-с передбачено проведення подекадних оплат в місяці постачання та ресурс постачання з серпня 2021 року (відповідно до інформації про середньозважені ціни на природний газ по всіх видах оплати за результатами електронних біржових торгів на ТБ «УЕБ» станом на 18.05.2021 по ресурсу постачання на серпень 2021 року становить 7 150,00 грн./тис.м3 в т.ч. ПДВ).
Очікувана ціна закупівлі природного газу по даному тендеру була сформована в першій декаді квітня 2021 року на підставі середнього значення наявних комерційних пропозицій та приведеної вартості природного газу на європейських хабах до кордону України. По даному тендеру передбачається зміна очікуваної ціни закупівлі природного газу у відповідності з чинним законодавством.
Крім цього, слід відмітити, що Ваші посилання на Прейскурант НАК «Нафтогаз України» не зовсім коректно, тому що ціна на рівні 12234,00 грн./ тис.м3 була сформована на аукціоні який відбувся на ТБ «Українська енергетична біржа» по результатах торгів 17.05.2021 року по ресурсу поставки червня 2021 року на умовах післяплати до 45 днів.
В тендері UA-2021-04-29-007700-с передбачено проведення подекадних оплат в місяці постачання та ресурс постачання з серпня 2021 року (відповідно до інформації про середньозважені ціни на природний газ по всіх видах оплати за результатами електронних біржових торгів на ТБ «УЕБ» станом на 18.05.2021 по ресурсу постачання на серпень 2021 року становить 7 150,00 грн./тис.м3 в т.ч. ПДВ).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-29-007700-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КОНТРАГЕНТ", Код ЄДРПОУ:42696157
Дата подання: 19 травня 2021 17:41
ВИМОГА До умов Тендерної документації (ДОДАТКУ 8 до ТД)
Пунктом 2.1 Проекту договору передбачено, що «Ціна за 1000 м3 Газу, що передається по Договору, визначається у Додатку 1 до цього Договору.
Ціна на Газ включає в себе ціну на природний газ, базовий тариф на послуги транспортування природного газу до фізичної(их) точки(ок) виходу з газотранспортної системи Оператора ГТС (газотранспортна система України) до газорозподільної системи Оператора ГРМ (газорозподільна система), на території ліцензованої діяльності якої знаходяться комерційні вузли обліку (адреси постачання) Споживача, що вказуються в Заявці на постачання природного газу, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, а також всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього договору.
Тарифи на послуги транспортування газу встановлені Постановою НКРЕКП № 3013 від 24.12.2019 «Про встановлення тарифів для ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» на послуги транспортування природного газу для точок входу і виходу на регуляторний період 2020-2024 роки», даною Постановою не передбачено поняття «базовий тариф». Тому не зрозуміло, який зміст у поняття «базовий тариф» вкладає Замовник.
ВИМОГА: Абзац 2 п. 2.1. викласти в наступній редакції: «Ціна на Газ включає в себе ціну на природний газ, вартість послуг транспортування природного газу до фізичної(их) точки(ок) виходу з газотранспортної системи Оператора ГТС (газотранспортна система України) до газорозподільної системи Оператора ГРМ (газорозподільна система), на території ліцензованої діяльності якої знаходяться комерційні вузли обліку (адреси постачання) Споживача, що вказуються в Заявці на постачання природного газу, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, а також всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього договору.
Крім того, в п. 2.3.2 Проекту Договору (додатку 8) до Тендерної документації наведено формулу за якою має розраховуватись ціна за 1000 куб. м газу (ЦР) з ПДВ, по завершенню кожного календарного місяця поставки природного. (за умов наведених в проекті договору).
Вважаємо, що вказаний пункт (зокрема формулу) в такій редакції не відповідає принципам встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі», принципам функціонування ринку природного газу встановлених ЗУ «Про ринок природного газу», а застосування такої формули буде призводити до порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», до того ж може призводити до того, що в одних випадках застосування буде створювати ризики для споживача, а в інших для постачальника природного газу з огляду на наступне.
1. Щодо значення T(б), яке наведене в формулі та застосовується при розрахунку ціни не відповідає термінології чинного законодавства та наведено в Постанові НКРЕКП № 3013 від 24.12.2019 «Про встановлення тарифів для ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» на послуги транспортування природного газу для точок входу і виходу на регуляторний період 2020-2024 роки»- базовий тариф на послуги транспортування природного газу.
Вимога привести у відповідність до чинного законодавства.
2. Посилання в формулі на NCG DA та NCG bas призведе нестабільності ціни, оскільки вказані Хаби в тому числі схильні до коливань ціни, в тому числі через не значні приводи (ремонт місцевих газопроводів тощо). При цьому, найбільш ліквідний газовий хаб в Європі це TTF. Обсяги та вартість реально здійснених правочинів на TTF значно перевищує NCG DA та NCG. Заміна в формулі NCG DA та NCG bas та значення хабу TTF зумовить більшу стабільність ціни за укладеним Договором.
3. Щодо використання в формулі UEEx та UEEx bas. Використання посилань в такому вигляді (всі торги по ресурсу місяця постачання та всі форми оплати) викривляє реальну ринкову ціну. Тому що торги можуть відбуватися як безпосередньо до початку місяця постачання так і за декілька місяців до початку постачання. Враховуючи сильні коливання ціни на природний газ, такий спосіб розрахунку ціни не відповідатиме реальній ринковій ситуації на момент постачання газу.
Також неможливо враховувати всі форми оплати тому що ціна відрізняється на 3-5% між ними.
До того ж, в формулі немає уточнення щодо всіх торгів, що фактично відбулись (реально укладені угоди), а не тільки заявлених.
4. В значеннях формули зазначено, що NCG DA - розраховується, як сума котирувань на хабі NCG за кожний календарний день, з 1 по останнє число (включно) місяця поставки.
Розрахунок вказаного значення ціни за всі дні місяця є таким, що суперечить ст. 632 ЦКУ, оскільки фактично буде мати місце зміна ціни в договорі після фактичної поставки. Доцільним є розрахунок значення котирувань не за всі дні відповідного місяця, а максимум з 1 по 25 число відповідного місяця поставки. Аналогічний підхід пропонує Мінекономіки у своїх численних листах, що присвячені можливості формульного ціноутворення ціни на природний газ в договорах, що укладаються за результатами публічних закупівель.
5. Щодо узгодження ціни в актах приймання - передачі. Вважаємо такий підхід неправильним, оскільки відповідно до Правил постачання природного газу та Кодексу ГТС, остаточні дані про обсяги будуть сформовані не раніше 8-го числа, місяця що слідує за місяцем споживання. Фактично, з урахуванням великої кількості об’єктів газоспоживання такий акт в кращому випадку буде складено 10 числа наступного за місяцем споживання. В даному випадку, буде матиме місце порушення Замовником ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині строків публікації змін до Договору.
Таким чином, пропонуємо ціну визначену згідно формули на відповідний місяць фіксувати в додаткових угодах до договору, які мають укладатись до останнього дня місяця постачання. Вказане також кореспондує з доцільністю брати значення ціни на хабах, не за всі місяці, а за 25 днів (див. п. 4 цієї вимоги).
Просимо усунити порушення шляхом внесення змін до Тендерної документації в строки та спосіб, що передбачені ЗУ «про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Ціна на Газ включає в себе ціну на природний газ, базовий тариф на послуги транспортування природного газу до фізичної(их) точки(ок) виходу з газотранспортної системи Оператора ГТС (газотранспортна система України) до газорозподільної системи Оператора ГРМ (газорозподільна система), на території ліцензованої діяльності якої знаходяться комерційні вузли обліку (адреси постачання) Споживача, що вказуються в Заявці на постачання природного газу, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, а також всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього договору.
Тарифи на послуги транспортування газу встановлені Постановою НКРЕКП № 3013 від 24.12.2019 «Про встановлення тарифів для ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» на послуги транспортування природного газу для точок входу і виходу на регуляторний період 2020-2024 роки», даною Постановою не передбачено поняття «базовий тариф». Тому не зрозуміло, який зміст у поняття «базовий тариф» вкладає Замовник.
ВИМОГА: Абзац 2 п. 2.1. викласти в наступній редакції: «Ціна на Газ включає в себе ціну на природний газ, вартість послуг транспортування природного газу до фізичної(их) точки(ок) виходу з газотранспортної системи Оператора ГТС (газотранспортна система України) до газорозподільної системи Оператора ГРМ (газорозподільна система), на території ліцензованої діяльності якої знаходяться комерційні вузли обліку (адреси постачання) Споживача, що вказуються в Заявці на постачання природного газу, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, а також всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього договору.
Крім того, в п. 2.3.2 Проекту Договору (додатку 8) до Тендерної документації наведено формулу за якою має розраховуватись ціна за 1000 куб. м газу (ЦР) з ПДВ, по завершенню кожного календарного місяця поставки природного. (за умов наведених в проекті договору).
Вважаємо, що вказаний пункт (зокрема формулу) в такій редакції не відповідає принципам встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі», принципам функціонування ринку природного газу встановлених ЗУ «Про ринок природного газу», а застосування такої формули буде призводити до порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», до того ж може призводити до того, що в одних випадках застосування буде створювати ризики для споживача, а в інших для постачальника природного газу з огляду на наступне.
1. Щодо значення T(б), яке наведене в формулі та застосовується при розрахунку ціни не відповідає термінології чинного законодавства та наведено в Постанові НКРЕКП № 3013 від 24.12.2019 «Про встановлення тарифів для ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» на послуги транспортування природного газу для точок входу і виходу на регуляторний період 2020-2024 роки»- базовий тариф на послуги транспортування природного газу.
Вимога привести у відповідність до чинного законодавства.
2. Посилання в формулі на NCG DA та NCG bas призведе нестабільності ціни, оскільки вказані Хаби в тому числі схильні до коливань ціни, в тому числі через не значні приводи (ремонт місцевих газопроводів тощо). При цьому, найбільш ліквідний газовий хаб в Європі це TTF. Обсяги та вартість реально здійснених правочинів на TTF значно перевищує NCG DA та NCG. Заміна в формулі NCG DA та NCG bas та значення хабу TTF зумовить більшу стабільність ціни за укладеним Договором.
3. Щодо використання в формулі UEEx та UEEx bas. Використання посилань в такому вигляді (всі торги по ресурсу місяця постачання та всі форми оплати) викривляє реальну ринкову ціну. Тому що торги можуть відбуватися як безпосередньо до початку місяця постачання так і за декілька місяців до початку постачання. Враховуючи сильні коливання ціни на природний газ, такий спосіб розрахунку ціни не відповідатиме реальній ринковій ситуації на момент постачання газу.
Також неможливо враховувати всі форми оплати тому що ціна відрізняється на 3-5% між ними.
До того ж, в формулі немає уточнення щодо всіх торгів, що фактично відбулись (реально укладені угоди), а не тільки заявлених.
4. В значеннях формули зазначено, що NCG DA - розраховується, як сума котирувань на хабі NCG за кожний календарний день, з 1 по останнє число (включно) місяця поставки.
Розрахунок вказаного значення ціни за всі дні місяця є таким, що суперечить ст. 632 ЦКУ, оскільки фактично буде мати місце зміна ціни в договорі після фактичної поставки. Доцільним є розрахунок значення котирувань не за всі дні відповідного місяця, а максимум з 1 по 25 число відповідного місяця поставки. Аналогічний підхід пропонує Мінекономіки у своїх численних листах, що присвячені можливості формульного ціноутворення ціни на природний газ в договорах, що укладаються за результатами публічних закупівель.
5. Щодо узгодження ціни в актах приймання - передачі. Вважаємо такий підхід неправильним, оскільки відповідно до Правил постачання природного газу та Кодексу ГТС, остаточні дані про обсяги будуть сформовані не раніше 8-го числа, місяця що слідує за місяцем споживання. Фактично, з урахуванням великої кількості об’єктів газоспоживання такий акт в кращому випадку буде складено 10 числа наступного за місяцем споживання. В даному випадку, буде матиме місце порушення Замовником ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині строків публікації змін до Договору.
Таким чином, пропонуємо ціну визначену згідно формули на відповідний місяць фіксувати в додаткових угодах до договору, які мають укладатись до останнього дня місяця постачання. Вказане також кореспондує з доцільністю брати значення ціни на хабах, не за всі місяці, а за 25 днів (див. п. 4 цієї вимоги).
Просимо усунити порушення шляхом внесення змін до Тендерної документації в строки та спосіб, що передбачені ЗУ «про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 травня 2021 16:31
Шановний учаснику, «Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі Філія) розглянула вимоги по усунення порушення умов Тендерної документації (Додаток 8 до ТД) та повідомляє наступне. Філія внесе необхідні зміни в Тендерну документацію на вимогу учасника з урахуванням внутрішніх нормативних документів АТ «Укрзалізниця» та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в установлені терміни».
Номер вимоги: UA-2021-04-29-007700-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЮГ-ГАЗ", Код ЄДРПОУ:30194498
Дата подання: 17 червня 2021 16:57
Вимога
Ціна за одиницю товару Вашої закупівлі становить 9639,00 грн. за тис./м. куб. з ПДВ. Разом з тим, повідомляємо, згідно з наявною інформацією, що розміщена на веб-сайті ТБ «Українська енергетична біржа» станом на 16.06.2021 р. приведена розрахункова вартість природного газу на європейських хабах до кордону України, що склалися на європейських хабах TTF, Gaspool, NCG, з урахуванням усередненої вартості транспортування магістральними газопроводами Європи та курсу гривні до євро та долара США, встановленого НБУ, становить:
Дата *Ціна на природний газ (грн./ 1000 м. куб, з ПДВ)
TTF Gaspool NCG
16.06.2021 р. 13152,26 13139,77 13110,68
А також згідно за результатами електронних біржових торгів на ТБ «УЕБ» станом на 16.06.2021 р. середньозважена ціна на природний газ по всіх видах оплати становить 7150 грн. за тис.м.куб з ПДВ. Така ціна склалася внаслідок проведення електронних біржових торгів № GAS-100321-14 10 березня 2021 о 14:00 за напрямком природний газ, де і було продано ПГНК, СП ресурс серпня в обсязі 500 тис.м.куб за ціною 7150,00 грн. за тис.м.куб., що в подальшому і стало середньозваженою ціною природного газу місячного ресурсу серпня 2021 р.
Проте згідно Методики розрахунку котирувальних цін та інших показників торгівлі на товарній біржі - Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська енергетична біржа» (нова редакція) затвердженою Рішенням Котирувальної комісії ТБ «Українська енергетична біржа» Протокол засідання Котирувальної комісії № 2 від 17 лютого 2020 року Голова Котирувальної комісії, відповідно п. 3.1.1, розділу ІІІ середньозважені показники цін визначаються на підставі угод (біржових угод), укладених на Біржі та/або за допомогою торгових систем/інформаційних платформ, що використовує Біржа у своїй діяльності. Виходячи з того, що було укладено тільки одну угоду на ресурс серпня 2021 р., середньозважена ціна 7150 грн. за тис. м. куб. з ПДВ сформована не у відповідності до Методики і відповідно за свою суттю не є середньозваженою ціною, а фактично є ціною по результатам однієї укладеної біржової угоди.
Також зазначимо, що одним із принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» є принцип – добросовісної конкуренції серед учасників. Розглядаючи право на добросовісну конкуренцію в системі принципів публічних закупівель варто зазначити, що цей принцип є метою здійснення закупівель, який відображає стан, на досягнення якого направлене державне регулювання у цій сфері. Тобто Замовник повинен обрати економічно найвигіднішу пропозицію, проте через те, що ціна зазначена Замовником є низькою – це не створює конкуренції між учасниками для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до положень статті 3 Закону «Про ринок природного газу», ринок природного газу функціонує на засадах вільної добросовісної конкуренції, крім діяльності суб’єктів природних монополій, та зокрема за такими принципами:
вільної торгівлі природним газом та рівності суб’єктів ринку природного газу незалежно від держави, згідно із законодавством якої вони створені;
невтручання держави у функціонування ринку природного газу, крім випадків, коли це необхідно для усунення вад ринку або забезпечення інших загальносуспільних інтересів, за умови що таке втручання здійснюється у мінімально достатній спосіб;
недопущення та усунення обмежень конкуренції, спричинених діями суб’єктів ринку природного газу, у тому числі суб’єктів природних монополій та суб’єктів господарювання державної форми власності. Відтак ринок постачання природного газу є потенційно конкурентним, що надає можливість споживачам природного газу обирати між кількома постачальниками, у тому числі за ціновим критерієм. Разом із тим будь-які дії Замовника, які суперечать положенням чинного законодавства, за певних умов можуть призвести до спотворення конкуренції на постачання природного газу при проведенні процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного можливо зробити висновок, що очікувана вартість закупівлі і, відповідно ціна за 1000 куб. м. природного газу газу не сприяє економічній конкуренції між учасниками процедури закупівлі, а також протирічить принципам встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі».
Встановлення ціни на підставі даних електронних біржових торгів на ТБ «УЕБ» згідно ресурсу серпня є не доцільним та ціна, яка ними встановлена не є ринковою, через те, що на момент встановлення ціни ресурсу серпня було проведено лише одні електронні біржові торги.
Тож ціна ресурсу серпня встановлена на ТБ «УЕБ» не відображає реальну ситуацію, яка склалась на ринку природного газу.
Встановлення Замовником ціни за 1000 куб.м. природного газу згідно очікуваної вартості закупівлі, а також не приведення її рівня ринкової шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» може свідчити про відсутність реального наміру здійснити закупівлю природного газу за даною процедурою та порушує права потенційних учасників закупівлі на добросовісну конкуренцію в межах реальних ринкових цін на товар.
З огляду на вказане вище, просимо переглянути очікувану вартість предмету закупівлі та привести її у відповідність із реальними ринковими цінами, зокрема що склались на найбільш релевантних європейських газових хабах TTF, Gaspool, NCG.
Розгорнути
Згорнути
Дата *Ціна на природний газ (грн./ 1000 м. куб, з ПДВ)
TTF Gaspool NCG
16.06.2021 р. 13152,26 13139,77 13110,68
А також згідно за результатами електронних біржових торгів на ТБ «УЕБ» станом на 16.06.2021 р. середньозважена ціна на природний газ по всіх видах оплати становить 7150 грн. за тис.м.куб з ПДВ. Така ціна склалася внаслідок проведення електронних біржових торгів № GAS-100321-14 10 березня 2021 о 14:00 за напрямком природний газ, де і було продано ПГНК, СП ресурс серпня в обсязі 500 тис.м.куб за ціною 7150,00 грн. за тис.м.куб., що в подальшому і стало середньозваженою ціною природного газу місячного ресурсу серпня 2021 р.
Проте згідно Методики розрахунку котирувальних цін та інших показників торгівлі на товарній біржі - Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська енергетична біржа» (нова редакція) затвердженою Рішенням Котирувальної комісії ТБ «Українська енергетична біржа» Протокол засідання Котирувальної комісії № 2 від 17 лютого 2020 року Голова Котирувальної комісії, відповідно п. 3.1.1, розділу ІІІ середньозважені показники цін визначаються на підставі угод (біржових угод), укладених на Біржі та/або за допомогою торгових систем/інформаційних платформ, що використовує Біржа у своїй діяльності. Виходячи з того, що було укладено тільки одну угоду на ресурс серпня 2021 р., середньозважена ціна 7150 грн. за тис. м. куб. з ПДВ сформована не у відповідності до Методики і відповідно за свою суттю не є середньозваженою ціною, а фактично є ціною по результатам однієї укладеної біржової угоди.
Також зазначимо, що одним із принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» є принцип – добросовісної конкуренції серед учасників. Розглядаючи право на добросовісну конкуренцію в системі принципів публічних закупівель варто зазначити, що цей принцип є метою здійснення закупівель, який відображає стан, на досягнення якого направлене державне регулювання у цій сфері. Тобто Замовник повинен обрати економічно найвигіднішу пропозицію, проте через те, що ціна зазначена Замовником є низькою – це не створює конкуренції між учасниками для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до положень статті 3 Закону «Про ринок природного газу», ринок природного газу функціонує на засадах вільної добросовісної конкуренції, крім діяльності суб’єктів природних монополій, та зокрема за такими принципами:
вільної торгівлі природним газом та рівності суб’єктів ринку природного газу незалежно від держави, згідно із законодавством якої вони створені;
невтручання держави у функціонування ринку природного газу, крім випадків, коли це необхідно для усунення вад ринку або забезпечення інших загальносуспільних інтересів, за умови що таке втручання здійснюється у мінімально достатній спосіб;
недопущення та усунення обмежень конкуренції, спричинених діями суб’єктів ринку природного газу, у тому числі суб’єктів природних монополій та суб’єктів господарювання державної форми власності. Відтак ринок постачання природного газу є потенційно конкурентним, що надає можливість споживачам природного газу обирати між кількома постачальниками, у тому числі за ціновим критерієм. Разом із тим будь-які дії Замовника, які суперечать положенням чинного законодавства, за певних умов можуть призвести до спотворення конкуренції на постачання природного газу при проведенні процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного можливо зробити висновок, що очікувана вартість закупівлі і, відповідно ціна за 1000 куб. м. природного газу газу не сприяє економічній конкуренції між учасниками процедури закупівлі, а також протирічить принципам встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі».
Встановлення ціни на підставі даних електронних біржових торгів на ТБ «УЕБ» згідно ресурсу серпня є не доцільним та ціна, яка ними встановлена не є ринковою, через те, що на момент встановлення ціни ресурсу серпня було проведено лише одні електронні біржові торги.
Тож ціна ресурсу серпня встановлена на ТБ «УЕБ» не відображає реальну ситуацію, яка склалась на ринку природного газу.
Встановлення Замовником ціни за 1000 куб.м. природного газу згідно очікуваної вартості закупівлі, а також не приведення її рівня ринкової шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» може свідчити про відсутність реального наміру здійснити закупівлю природного газу за даною процедурою та порушує права потенційних учасників закупівлі на добросовісну конкуренцію в межах реальних ринкових цін на товар.
З огляду на вказане вище, просимо переглянути очікувану вартість предмету закупівлі та привести її у відповідність із реальними ринковими цінами, зокрема що склались на найбільш релевантних європейських газових хабах TTF, Gaspool, NCG.
Скасована
Дата: 17 червня 2021 17:18
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2021-04-29-007700-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮГ-ГАЗ", Код ЄДРПОУ:30194498
Дата подання: 17 червня 2021 17:19
Вимога
Ціна за одиницю товару Вашої закупівлі становить 9639,00 грн. за тис./м. куб. з ПДВ. Разом з тим, повідомляємо, згідно з наявною інформацією, що розміщена на веб-сайті ТБ «Українська енергетична біржа» станом на 16.06.2021 р. приведена розрахункова вартість природного газу на європейських хабах до кордону України, що склалися на європейських хабах TTF, Gaspool, NCG, з урахуванням усередненої вартості транспортування магістральними газопроводами Європи та курсу гривні до євро та долара США, встановленого НБУ, становить: TTF 13152,26 грн./ 1000 м. куб, з ПДВ; Gaspool 13139,77 грн./ 1000 м. куб; NCG 13110,68 грн./ 1000 м. куб, з ПДВ.
А також згідно за результатами електронних біржових торгів на ТБ «УЕБ» станом на 16.06.2021 р. середньозважена ціна на природний газ по всіх видах оплати становить 7150 грн. за тис.м.куб з ПДВ. Така ціна склалася внаслідок проведення електронних біржових торгів № GAS-100321-14 10 березня 2021 о 14:00 за напрямком природний газ, де і було продано ПГНК, СП ресурс серпня в обсязі 500 тис.м.куб за ціною 7150,00 грн. за тис.м.куб., що в подальшому і стало середньозваженою ціною природного газу місячного ресурсу серпня 2021 р.
Проте згідно Методики розрахунку котирувальних цін та інших показників торгівлі на товарній біржі - Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська енергетична біржа» (нова редакція) затвердженою Рішенням Котирувальної комісії ТБ «Українська енергетична біржа» Протокол засідання Котирувальної комісії № 2 від 17 лютого 2020 року Голова Котирувальної комісії, відповідно п. 3.1.1, розділу ІІІ середньозважені показники цін визначаються на підставі угод (біржових угод), укладених на Біржі та/або за допомогою торгових систем/інформаційних платформ, що використовує Біржа у своїй діяльності. Виходячи з того, що було укладено тільки одну угоду на ресурс серпня 2021 р., середньозважена ціна 7150 грн. за тис. м. куб. з ПДВ сформована не у відповідності до Методики і відповідно за свою суттю не є середньозваженою ціною, а фактично є ціною по результатам однієї укладеної біржової угоди.
Також зазначимо, що одним із принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» є принцип – добросовісної конкуренції серед учасників. Розглядаючи право на добросовісну конкуренцію в системі принципів публічних закупівель варто зазначити, що цей принцип є метою здійснення закупівель, який відображає стан, на досягнення якого направлене державне регулювання у цій сфері. Тобто Замовник повинен обрати економічно найвигіднішу пропозицію, проте через те, що ціна зазначена Замовником є низькою – це не створює конкуренції між учасниками для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до положень статті 3 Закону «Про ринок природного газу», ринок природного газу функціонує на засадах вільної добросовісної конкуренції, крім діяльності суб’єктів природних монополій, та зокрема за такими принципами:
вільної торгівлі природним газом та рівності суб’єктів ринку природного газу незалежно від держави, згідно із законодавством якої вони створені;
невтручання держави у функціонування ринку природного газу, крім випадків, коли це необхідно для усунення вад ринку або забезпечення інших загальносуспільних інтересів, за умови що таке втручання здійснюється у мінімально достатній спосіб;
недопущення та усунення обмежень конкуренції, спричинених діями суб’єктів ринку природного газу, у тому числі суб’єктів природних монополій та суб’єктів господарювання державної форми власності. Відтак ринок постачання природного газу є потенційно конкурентним, що надає можливість споживачам природного газу обирати між кількома постачальниками, у тому числі за ціновим критерієм. Разом із тим будь-які дії Замовника, які суперечать положенням чинного законодавства, за певних умов можуть призвести до спотворення конкуренції на постачання природного газу при проведенні процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного можливо зробити висновок, що очікувана вартість закупівлі і, відповідно ціна за 1000 куб. м. природного газу газу не сприяє економічній конкуренції між учасниками процедури закупівлі, а також протирічить принципам встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі».
Встановлення ціни на підставі даних електронних біржових торгів на ТБ «УЕБ» згідно ресурсу серпня є не доцільним та ціна, яка ними встановлена не є ринковою, через те, що на момент встановлення ціни ресурсу серпня було проведено лише одні електронні біржові торги.
Тож ціна ресурсу серпня встановлена на ТБ «УЕБ» не відображає реальну ситуацію, яка склалась на ринку природного газу.
Встановлення Замовником ціни за 1000 куб.м. природного газу згідно очікуваної вартості закупівлі, а також не приведення її рівня ринкової шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» може свідчити про відсутність реального наміру здійснити закупівлю природного газу за даною процедурою та порушує права потенційних учасників закупівлі на добросовісну конкуренцію в межах реальних ринкових цін на товар.
З огляду на вказане вище, просимо переглянути очікувану вартість предмету закупівлі та привести її у відповідність із реальними ринковими цінами, зокрема що склались на найбільш релевантних європейських газових хабах TTF, Gaspool, NCG.
Розгорнути
Згорнути
А також згідно за результатами електронних біржових торгів на ТБ «УЕБ» станом на 16.06.2021 р. середньозважена ціна на природний газ по всіх видах оплати становить 7150 грн. за тис.м.куб з ПДВ. Така ціна склалася внаслідок проведення електронних біржових торгів № GAS-100321-14 10 березня 2021 о 14:00 за напрямком природний газ, де і було продано ПГНК, СП ресурс серпня в обсязі 500 тис.м.куб за ціною 7150,00 грн. за тис.м.куб., що в подальшому і стало середньозваженою ціною природного газу місячного ресурсу серпня 2021 р.
Проте згідно Методики розрахунку котирувальних цін та інших показників торгівлі на товарній біржі - Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська енергетична біржа» (нова редакція) затвердженою Рішенням Котирувальної комісії ТБ «Українська енергетична біржа» Протокол засідання Котирувальної комісії № 2 від 17 лютого 2020 року Голова Котирувальної комісії, відповідно п. 3.1.1, розділу ІІІ середньозважені показники цін визначаються на підставі угод (біржових угод), укладених на Біржі та/або за допомогою торгових систем/інформаційних платформ, що використовує Біржа у своїй діяльності. Виходячи з того, що було укладено тільки одну угоду на ресурс серпня 2021 р., середньозважена ціна 7150 грн. за тис. м. куб. з ПДВ сформована не у відповідності до Методики і відповідно за свою суттю не є середньозваженою ціною, а фактично є ціною по результатам однієї укладеної біржової угоди.
Також зазначимо, що одним із принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» є принцип – добросовісної конкуренції серед учасників. Розглядаючи право на добросовісну конкуренцію в системі принципів публічних закупівель варто зазначити, що цей принцип є метою здійснення закупівель, який відображає стан, на досягнення якого направлене державне регулювання у цій сфері. Тобто Замовник повинен обрати економічно найвигіднішу пропозицію, проте через те, що ціна зазначена Замовником є низькою – це не створює конкуренції між учасниками для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до положень статті 3 Закону «Про ринок природного газу», ринок природного газу функціонує на засадах вільної добросовісної конкуренції, крім діяльності суб’єктів природних монополій, та зокрема за такими принципами:
вільної торгівлі природним газом та рівності суб’єктів ринку природного газу незалежно від держави, згідно із законодавством якої вони створені;
невтручання держави у функціонування ринку природного газу, крім випадків, коли це необхідно для усунення вад ринку або забезпечення інших загальносуспільних інтересів, за умови що таке втручання здійснюється у мінімально достатній спосіб;
недопущення та усунення обмежень конкуренції, спричинених діями суб’єктів ринку природного газу, у тому числі суб’єктів природних монополій та суб’єктів господарювання державної форми власності. Відтак ринок постачання природного газу є потенційно конкурентним, що надає можливість споживачам природного газу обирати між кількома постачальниками, у тому числі за ціновим критерієм. Разом із тим будь-які дії Замовника, які суперечать положенням чинного законодавства, за певних умов можуть призвести до спотворення конкуренції на постачання природного газу при проведенні процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного можливо зробити висновок, що очікувана вартість закупівлі і, відповідно ціна за 1000 куб. м. природного газу газу не сприяє економічній конкуренції між учасниками процедури закупівлі, а також протирічить принципам встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі».
Встановлення ціни на підставі даних електронних біржових торгів на ТБ «УЕБ» згідно ресурсу серпня є не доцільним та ціна, яка ними встановлена не є ринковою, через те, що на момент встановлення ціни ресурсу серпня було проведено лише одні електронні біржові торги.
Тож ціна ресурсу серпня встановлена на ТБ «УЕБ» не відображає реальну ситуацію, яка склалась на ринку природного газу.
Встановлення Замовником ціни за 1000 куб.м. природного газу згідно очікуваної вартості закупівлі, а також не приведення її рівня ринкової шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» може свідчити про відсутність реального наміру здійснити закупівлю природного газу за даною процедурою та порушує права потенційних учасників закупівлі на добросовісну конкуренцію в межах реальних ринкових цін на товар.
З огляду на вказане вище, просимо переглянути очікувану вартість предмету закупівлі та привести її у відповідність із реальними ринковими цінами, зокрема що склались на найбільш релевантних європейських газових хабах TTF, Gaspool, NCG.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 червня 2021 15:47
Шановний учаснику, Замовником проводиться додатковий аналіз ринкових цін за результатами якого буде прийнято відповідне рішення.
Номер вимоги: UA-2021-04-29-007700-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮГ-ГАЗ", Код ЄДРПОУ:30194498
Дата подання: 01 липня 2021 17:51
Вимога
Ціна за одиницю товару Вашої закупівлі становить 13050,66 грн. за тис./м. куб. з ПДВ. Разом з тим, повідомляємо, згідно з наявною інформацією, що розміщена на веб-сайті ТБ «Українська енергетична біржа» станом на 01.07.2021 р. приведена розрахункова вартість природного газу на європейських хабах до кордону України, що склалися на європейських хабах TTF, Gaspool, NCG, з урахуванням усередненої вартості транспортування магістральними газопроводами Європи та курсу гривні до євро та долара США, встановленого НБУ, становить: TTF 15936,98 грн./ 1000 м. куб, з ПДВ; Gaspool 15780,34 грн./ 1000 м. куб; NCG 15739,12 грн./ 1000 м. куб, з ПДВ.
Також зазначимо, що одним із принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» є принцип – добросовісної конкуренції серед учасників. Розглядаючи право на добросовісну конкуренцію в системі принципів публічних закупівель варто зазначити, що цей принцип є метою здійснення закупівель, який відображає стан, на досягнення якого направлене державне регулювання у цій сфері. Тобто Замовник повинен обрати економічно найвигіднішу пропозицію, проте через те, що ціна зазначена Замовником є низькою – це не створює конкуренції між учасниками для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до положень статті 3 Закону «Про ринок природного газу», ринок природного газу функціонує на засадах вільної добросовісної конкуренції, крім діяльності суб’єктів природних монополій, та зокрема за такими принципами:
- вільної торгівлі природним газом та рівності суб’єктів ринку природного газу незалежно від держави, згідно із законодавством якої вони створені;
- невтручання держави у функціонування ринку природного газу, крім випадків, коли це необхідно для усунення вад ринку або забезпечення інших загальносуспільних інтересів, за умови що таке втручання здійснюється у мінімально достатній спосіб;
- недопущення та усунення обмежень конкуренції, спричинених діями суб’єктів ринку природного газу, у тому числі суб’єктів природних монополій та суб’єктів господарювання державної форми власності. Відтак ринок постачання природного газу є потенційно конкурентним, що надає можливість споживачам природного газу обирати між кількома постачальниками, у тому числі за ціновим критерієм. Разом із тим будь-які дії Замовника, які суперечать положенням чинного законодавства, за певних умов можуть призвести до спотворення конкуренції на постачання природного газу при проведенні процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного можливо зробити висновок, що очікувана вартість закупівлі і, відповідно ціна за 1000 куб. м. природного газу газу не сприяє економічній конкуренції між учасниками процедури закупівлі, а також протирічить принципам встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі».
Встановлення ціни на підставі даних електронних біржових торгів на ТБ «УЕБ» згідно ресурсу серпня є не доцільним та ціна, яка ними встановлена не є ринковою, через те, що на момент встановлення ціни ресурсу серпня було проведено лише одні електронні біржові торги.
Тож ціна ресурсу серпня встановлена на ТБ «УЕБ» не відображає реальну ситуацію, яка склалась на ринку природного газу.
Встановлення Замовником ціни за 1000 куб.м. природного газу згідно очікуваної вартості закупівлі, а також не приведення її рівня ринкової шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» може свідчити про відсутність реального наміру здійснити закупівлю природного газу за даною процедурою та порушує права потенційних учасників закупівлі на добросовісну конкуренцію в межах реальних ринкових цін на товар.
З огляду на вказане вище, просимо переглянути очікувану вартість предмету закупівлі та привести її у відповідність із реальними ринковими цінами, зокрема що склались на найбільш релевантних європейських газових хабах TTF, Gaspool, NCG.
Розгорнути
Згорнути
Також зазначимо, що одним із принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» є принцип – добросовісної конкуренції серед учасників. Розглядаючи право на добросовісну конкуренцію в системі принципів публічних закупівель варто зазначити, що цей принцип є метою здійснення закупівель, який відображає стан, на досягнення якого направлене державне регулювання у цій сфері. Тобто Замовник повинен обрати економічно найвигіднішу пропозицію, проте через те, що ціна зазначена Замовником є низькою – це не створює конкуренції між учасниками для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до положень статті 3 Закону «Про ринок природного газу», ринок природного газу функціонує на засадах вільної добросовісної конкуренції, крім діяльності суб’єктів природних монополій, та зокрема за такими принципами:
- вільної торгівлі природним газом та рівності суб’єктів ринку природного газу незалежно від держави, згідно із законодавством якої вони створені;
- невтручання держави у функціонування ринку природного газу, крім випадків, коли це необхідно для усунення вад ринку або забезпечення інших загальносуспільних інтересів, за умови що таке втручання здійснюється у мінімально достатній спосіб;
- недопущення та усунення обмежень конкуренції, спричинених діями суб’єктів ринку природного газу, у тому числі суб’єктів природних монополій та суб’єктів господарювання державної форми власності. Відтак ринок постачання природного газу є потенційно конкурентним, що надає можливість споживачам природного газу обирати між кількома постачальниками, у тому числі за ціновим критерієм. Разом із тим будь-які дії Замовника, які суперечать положенням чинного законодавства, за певних умов можуть призвести до спотворення конкуренції на постачання природного газу при проведенні процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного можливо зробити висновок, що очікувана вартість закупівлі і, відповідно ціна за 1000 куб. м. природного газу газу не сприяє економічній конкуренції між учасниками процедури закупівлі, а також протирічить принципам встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі».
Встановлення ціни на підставі даних електронних біржових торгів на ТБ «УЕБ» згідно ресурсу серпня є не доцільним та ціна, яка ними встановлена не є ринковою, через те, що на момент встановлення ціни ресурсу серпня було проведено лише одні електронні біржові торги.
Тож ціна ресурсу серпня встановлена на ТБ «УЕБ» не відображає реальну ситуацію, яка склалась на ринку природного газу.
Встановлення Замовником ціни за 1000 куб.м. природного газу згідно очікуваної вартості закупівлі, а також не приведення її рівня ринкової шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» може свідчити про відсутність реального наміру здійснити закупівлю природного газу за даною процедурою та порушує права потенційних учасників закупівлі на добросовісну конкуренцію в межах реальних ринкових цін на товар.
З огляду на вказане вище, просимо переглянути очікувану вартість предмету закупівлі та привести її у відповідність із реальними ринковими цінами, зокрема що склались на найбільш релевантних європейських газових хабах TTF, Gaspool, NCG.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2021 15:37
Шановний учаснику, Замовником проводиться додатковий аналіз ринкових цін за результатами якого буде прийнято відповідне рішення.
Номер вимоги: UA-2021-04-29-007700-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КОНТРАГЕНТ", Код ЄДРПОУ:42696157
Дата подання: 09 липня 2021 16:19
Вимога
Доброго дня! Шановний Замовнику. Ціна за одиницю товару Вашої закупівлі становить 13,05 грн/м. куб. Разом з тим, повідомляємо, що наразі середньо ринкова ціна на прородний газ по Україні становить 15,0 - 16,0 грн/м. куб. Оскільки, зазначена Вами ціна є надто низька, і постачання по зазначеній Вами ціні неможливе жодним із постачальником, просимо внести відповідні зміни щодо ціни, щоб не допустити зриву закупівлі. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2021 16:06
Шановний учаснику, Замовником проводиться додатковий аналіз ринкових цін за результатами якого буде прийнято відповідне рішення.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 серпня 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КОНТРАГЕНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СТІМЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТІМЕКС" |
96 373 959,30
UAH з ПДВ
|
8 520 333,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КОНТРАГЕНТ" |
96 335 315,81
UAH з ПДВ
|
9 585 336,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТІМЕКС" #30211696 |
Відхилено |
8 520 333,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2021 13:20
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 вересня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КОНТРАГЕНТ" #42696157 |
Відхилено |
9 585 336,55
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 15:21
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 вересня 2021 00:00
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 вересня 2021 15:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі