Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги по вул.Сонячна, вул.Хуторна в с.Дерев'яна Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
232 732,98 UAH
UA-2021-04-16-003677-c ● ae505fe4f1a5439f8f17428c643b5c83
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Погоріла Ганна Володимирівна 380457250467 vkb-2014_5@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2021 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 11:40 |
Очікувана вартість: | 232 732,98 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 163,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна страхова гарантія згідно з вимогами тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1163.66 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт дороги по вул.Сонячна, вул.Хуторна в с.Дерев'яна Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2021 13:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2021 13:54 |
Додаток 6 Перелік документів.pdf | |
16 квітня 2021 13:54 |
Додаток 5 ПРОЕКТ Договору.pdf | |
16 квітня 2021 13:54 |
Додаток 4 Технічні вимоги.pdf | |
16 квітня 2021 13:54 |
Додаток 3 Вимоги ст. 17.pdf | |
16 квітня 2021 13:54 |
Додаток 2 Перелік документів для підтвердження кваліфікаційних критеріїв..pdf | |
16 квітня 2021 13:54 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf | |
16 квітня 2021 13:54 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення за роз’ясненнями
Дата подання: 21 квітня 2021 15:06
Дата відповіді: 23 квітня 2021 14:32
Відповідно до пункту 7 Розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження контролю якості матеріалів учасник у складі пропозиції надає:
копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ІSO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: бітуми нафтові дорожні, щебінь і гравій щільні природні, суміші асфальтобетонні, асфальтобетон дорожній (на підтвердження у складі пропозиції надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювання ДСТУ ІSO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань).
На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності, виданого уповноваженим органом оцінки відповідності будівельних матеріалів виробів будівель і споруд з усіма додатками.
Стосовно вказаних умов тендерної документації звертаємо увагу на наступне.
До набуття чинності Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації.
Після набуття чинності вказаного Закону (01.01.2016), атестація лабораторій на проведення вимірювань, як вид метрологічного контролю, була вилучена з положень зазначеного Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність.»
Стаття 7 вказаного Закону, передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології.
Відповідно до частини другої статті 4 того ж Закону», метрологічна система України включає: національну метрологічну службу; нормативно-правову базу, у тому числі законодавчі акти, технічні регламенти та інші нормативно-правові акти, що регулюють відносини у сфері метрології та метрологічної діяльності; систему добровільної акредитації калібрувальних лабораторій, а також систему акредитації випробувальних лабораторій, органів з оцінки відповідності у випадках, визначених цим та іншими законами України.
Перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006. Лабораторії можуть підтверджувати свою технічну компетентність шляхом акредитації в Національному агентстві з акредитації України (НААУ) згідно з ДСТУ ISO/IEC 17025. Ця процедура є обов’язковою лише для випробувальних лабораторій, які проводять випробування з метою оцінки відповідності продукції технічним регламентам.
Органи що проводили атестацією лабораторій згідно відміненого Порядку продовжують займатися перевіркою компетентності лабораторій на добровільних засадах.
У зв’язку з тим, що на сьогоднішні день єдиний законодавчо визначений порядок сертифікації лабораторій відсутній, лабораторії отримують різні документи, що підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання (свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, сертифікат реєстрації відповідності стандарту управління ДСТУ ISO 10012:2005)
Отже, перевірку лабораторій здійснюють різні органи та за результатами таких перевірок видають різні документи, умови тендерної документації в цій частині є неточними та дискримінаційними, так як містять вимогу про надання двох різних документів, які фактично є тотожними за змістом.
Перевірка компетентності лабораторій на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 є добровільною та необов’язковою, оскільки на даний час законодавчі підстави для обов’язкового проведення такої перевірки відсутні.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються з дотриманням принципів, одним із яких є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації є дискримінаційним та незаконним, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які за власним волевиявленням уклали договір лише з тією лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, а не з іншою лабораторією.
Звертаємо увагу, що атестація на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 не є обов'язковою відповідно до вимог чинного законодавства України, тобто Замовник звужує коло можливих учасників, які співпрацюють з лабораторіями, що не атестовані по зазначеному стандарту та усуває від участі в торгах тих учасників, які співпрацюють з лабораторіями, акредитованими відповідно до вимог інших стандартів (наприклад ISO 17025 або ДСТУ ISO 17025).
Підтвердженням дискримінаційності вимог Замовника щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 та інших є практика рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – наприклад, рішення від 01.03.2018 №1863-р/пк-пз, рішення від 27.05.2019 № 6703-р/пк-пз р, рішення від 17.12.2019 № 18793-р/пк-пз, від 16.12.2020 №23276-р/пк-пз.
Такі вимоги Замовника стосовно атестації чи акредитації незалежної лабораторії у відповідності до конкретного стандарту звужують коло потенційних учасників, чим порушуються принципи публічних закупівель, а також свідчать про упереджене ставлення Замовника до небажаних учасників процедури закупівлі та надання переваги в цих торгах
окремому учаснику.
Крім того, у статті доктора технічних наук Академії метрології України Большакова В.Д. «Гносеологічні аспекти технічного регулювання забезпечення якості продукції» зазначено, що надається висновок про те, що «Якщо порівняти вимоги ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO/IEC 17025 і ДСТУ ISO 10012 до систем управління задля забезпечення якості продукції, то можна помітити, що вони за суттю дуже схожі», тому надання переваги тому учаснику, який співпрацює тільки з лабораторією, яка атестована на відповідність в системі ISO 10012:2005 є дискримінацією.
Підсумовуючи викладене, у зв’язку із відсутністю обов’язку отримувати неодмінно сертифікат відповідності вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 просимо виключити з умов тендерної документації обов’язкову наявність свідоцтва про відповідність системи вимірювання ДСТУ ІSO 10012:2005.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З метою контролю якості матеріалів, які використовуються підрядником, умовами тендерної документації передбачено залучення учасником лабораторії. При цьому, лабораторія повинна мати відповідний рівень кваліфікації та обладнання, які забезпечать належний контроль за якістю матеріалів.
Наказом №187 від 25.07.2005 Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0187609-05#Text), відповідно до Закону України "Про стандартизацію" від 17 травня 2001 р. N 2408-III ( 2408-14 ) затверджено національний стандарт України ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи управління вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального оснащення (ISO 10012:2003, IDT)» з наданням чинності з 1 січня 2007 р.
Цей стандарт установлює загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Впровадження цього стандарту підтверджує, що вимірювальне обладнання і процеси вимірювання дають вірні результати та забезпечують якісний контроль якості матеріалів.
Одним із доказів надання необхідного рівня якості послуг, є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик матеріалів, які використовуються під час їх надання, загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки якості. Тому, Замовник вимагає від Учасників підтвердити наявність (залучення) випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ІSO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: бітуми нафтові дорожні, щебінь і гравій щільні природні, суміші асфальтобетонні, асфальтобетон дорожній (на підтвердження у складі пропозиції надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювання ДСТУ ІSO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань).
Дана вимога розповсюджується на всіх учасників і не є дискримінаційною.
З метою контролю якості матеріалів, які використовуються підрядником, умовами тендерної документації передбачено залучення учасником лабораторії. При цьому, лабораторія повинна мати відповідний рівень кваліфікації та обладнання, які забезпечать належний контроль за якістю матеріалів.
Наказом №187 від 25.07.2005 Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0187609-05#Text), відповідно до Закону України "Про стандартизацію" від 17 травня 2001 р. N 2408-III ( 2408-14 ) затверджено національний стандарт України ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи управління вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального оснащення (ISO 10012:2003, IDT)» з наданням чинності з 1 січня 2007 р.
Цей стандарт установлює загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Впровадження цього стандарту підтверджує, що вимірювальне обладнання і процеси вимірювання дають вірні результати та забезпечують якісний контроль якості матеріалів.
Одним із доказів надання необхідного рівня якості послуг, є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик матеріалів, які використовуються під час їх надання, загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки якості. Тому, Замовник вимагає від Учасників підтвердити наявність (залучення) випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ІSO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: бітуми нафтові дорожні, щебінь і гравій щільні природні, суміші асфальтобетонні, асфальтобетон дорожній (на підтвердження у складі пропозиції надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювання ДСТУ ІSO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань).
Дана вимога розповсюджується на всіх учасників і не є дискримінаційною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-16-003677-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 28 травня 2021 16:52
Скасувати незаконне рішення
Переможцем процедури закупівлі обрано ТОВ «АРТЕМБУД», оскільки його пропозиція відповідає вимогам закупівлі.
Дане рішення Замовника не відповідає дійсності і порушує принцип рівного ставлення до учасників, недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого вибору переможця.
Так, вимогами Розділу ІІІ пункту 2 Тендерної документації встановлено правила забезпечення тендерної пропозиції.
Зокрема, Замовником вимагається від учасника надати внутрішні Правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, порядку і умов проведення закупівлі, оголошення про проведення відбору» (далі – Програма»), складену до «Правил», затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як «Правила» так і «Програма»).
У складі пропозиції ТОВ «АРТЕМБУД» додано до страхової гарантії:
Копію розпорядження Нацкомфінпослуг від 23.04.2020 №755;
Правила добровільного страхування фінансових ризиків, затверджені директором ТДВ «Страхова компанія «ГЕШТАЛЬТ ГРУП» Хандашко Ю.В.
У складі Правил міститься Додаток №1 «Програма добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення допорогової закупівлі, оголошення про проведення відбору».
На останній сторінці сканованого документу міститься підпис і директора ТДВ «СК «ГЕШТАЛЬТ ГРУП» і печатка товариства, які скріплюють прошитий і пронумерований документ.
Натомість, самі Правила не містять відмітки Нацкомфінпослуг про реєстрацію.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про страхування» № 86/96-ВР від 07.03.1996 року зі змінами та доповненнями, Правила страхування розробляються страховиком для кожного виду страхування окремо і підлягають реєстрації в Уповноваженому органі при видачі ліцензії на право здійснення відповідного виду страхування.
Розпорядженням Нацкомфінпослуг №429 від 25.02.2016 року затверджено Порядок реєстрації правил страхування для конкретного виду добровільного страхування, а також змін та доповнень до цих правил.
Пунктом 1.4. Порядку встановлено, що Оеєстрація Правил (Змін до Правил) здійснюється шляхом внесення відповідного запису до журналу реєстрації Правил та Змін до Правил) а також проставленням штампа Нацкомфінпослуг на останній сторінці Правил (Змін до Правил) з написом про дату і номер реєстрації.
Як уже згадано, «Правила» ТДВ «СК «ГЕШТАЛЬТ ГРУП», подані у складі пропозиції ТОВ «АРТЕМБУД», не містять на останній сторінці відмітки Нацкомфінпослуг про затвердження Правил. Відтак, страхова компанія може створити будь-який зручний варіант Правил і підкласти під нього Рішення Нацкомфінпослуг, що не доводить легітимності таких Правил і достовірності їх реєстрації саме у такій редакції.. В тому числі, виникають сумніви про наявність Додатку 1 – «Програми» у версії Правил ТДВ «СК «ГЕШТАЛЬТ ГРУП», яка дійсно реєструвалася Нацкомфінпослуг.
Розпорядження Нацкомфінпослуг від 23.04.2020 №755 не містить посилань на «Програму» і не зареєстровано її як окремий документ.
Замовник не звернув уваги на вказані недоліки і прийняв рішення про відповідність пропозиції ТОВ «АРТЕМБУД» вимогам тендерної документації.
У даному випадку застосовано нерівне ставлення до учасників (відхилення одних через невідповідність пропозиції і не зважання не невідповідність пропозиції іншого учасника).
Порушені права ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ»
Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Оскільки пропозиція ТОВ «АРТУМБУД» є невідповідною вимогам закупівлі, а наступний учасник ПП «Канів-Граніт» взагалі не подав у складі пропозиції документів про її забезпечення, результатом торгів повинна стати автоматична відміна через відхилення пропозицій всіх учасників.
У такому випадку, Замовник відповідно до виділеного фінансування на будівництво, з урахуванням наявності реальних дефектів на об’єктах дорожньої інфраструктури, змушений буде повторно оголошувати проведення закупівлі за даним об’єктом.
Відтак, незаконними діями Замовника порушено право ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» на рівне ставлення до учасників, а також право на повторну успішну участь у закупівлі за даним об’єктом з усунутими невідповідностями на основі аналізу помилок.
На підставі викладеного, просимо:
скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання ТОВ «АРТЕМБУД» Переможцем закупівлі
- повторно переглянути пропозицію ТОВ «АРТЕМБУД» з урахуванням вищеозначених помилок даного підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Дане рішення Замовника не відповідає дійсності і порушує принцип рівного ставлення до учасників, недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого вибору переможця.
Так, вимогами Розділу ІІІ пункту 2 Тендерної документації встановлено правила забезпечення тендерної пропозиції.
Зокрема, Замовником вимагається від учасника надати внутрішні Правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, порядку і умов проведення закупівлі, оголошення про проведення відбору» (далі – Програма»), складену до «Правил», затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як «Правила» так і «Програма»).
У складі пропозиції ТОВ «АРТЕМБУД» додано до страхової гарантії:
Копію розпорядження Нацкомфінпослуг від 23.04.2020 №755;
Правила добровільного страхування фінансових ризиків, затверджені директором ТДВ «Страхова компанія «ГЕШТАЛЬТ ГРУП» Хандашко Ю.В.
У складі Правил міститься Додаток №1 «Програма добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення допорогової закупівлі, оголошення про проведення відбору».
На останній сторінці сканованого документу міститься підпис і директора ТДВ «СК «ГЕШТАЛЬТ ГРУП» і печатка товариства, які скріплюють прошитий і пронумерований документ.
Натомість, самі Правила не містять відмітки Нацкомфінпослуг про реєстрацію.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про страхування» № 86/96-ВР від 07.03.1996 року зі змінами та доповненнями, Правила страхування розробляються страховиком для кожного виду страхування окремо і підлягають реєстрації в Уповноваженому органі при видачі ліцензії на право здійснення відповідного виду страхування.
Розпорядженням Нацкомфінпослуг №429 від 25.02.2016 року затверджено Порядок реєстрації правил страхування для конкретного виду добровільного страхування, а також змін та доповнень до цих правил.
Пунктом 1.4. Порядку встановлено, що Оеєстрація Правил (Змін до Правил) здійснюється шляхом внесення відповідного запису до журналу реєстрації Правил та Змін до Правил) а також проставленням штампа Нацкомфінпослуг на останній сторінці Правил (Змін до Правил) з написом про дату і номер реєстрації.
Як уже згадано, «Правила» ТДВ «СК «ГЕШТАЛЬТ ГРУП», подані у складі пропозиції ТОВ «АРТЕМБУД», не містять на останній сторінці відмітки Нацкомфінпослуг про затвердження Правил. Відтак, страхова компанія може створити будь-який зручний варіант Правил і підкласти під нього Рішення Нацкомфінпослуг, що не доводить легітимності таких Правил і достовірності їх реєстрації саме у такій редакції.. В тому числі, виникають сумніви про наявність Додатку 1 – «Програми» у версії Правил ТДВ «СК «ГЕШТАЛЬТ ГРУП», яка дійсно реєструвалася Нацкомфінпослуг.
Розпорядження Нацкомфінпослуг від 23.04.2020 №755 не містить посилань на «Програму» і не зареєстровано її як окремий документ.
Замовник не звернув уваги на вказані недоліки і прийняв рішення про відповідність пропозиції ТОВ «АРТЕМБУД» вимогам тендерної документації.
У даному випадку застосовано нерівне ставлення до учасників (відхилення одних через невідповідність пропозиції і не зважання не невідповідність пропозиції іншого учасника).
Порушені права ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ»
Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Оскільки пропозиція ТОВ «АРТУМБУД» є невідповідною вимогам закупівлі, а наступний учасник ПП «Канів-Граніт» взагалі не подав у складі пропозиції документів про її забезпечення, результатом торгів повинна стати автоматична відміна через відхилення пропозицій всіх учасників.
У такому випадку, Замовник відповідно до виділеного фінансування на будівництво, з урахуванням наявності реальних дефектів на об’єктах дорожньої інфраструктури, змушений буде повторно оголошувати проведення закупівлі за даним об’єктом.
Відтак, незаконними діями Замовника порушено право ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» на рівне ставлення до учасників, а також право на повторну успішну участь у закупівлі за даним об’єктом з усунутими невідповідностями на основі аналізу помилок.
На підставі викладеного, просимо:
скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання ТОВ «АРТЕМБУД» Переможцем закупівлі
- повторно переглянути пропозицію ТОВ «АРТЕМБУД» з урахуванням вищеозначених помилок даного підприємства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2021 09:20
Шановний Учаснику!
Відповідно до пп.2.1 п.2 розділу 3 тендерної документації, учасники у складі пропозиції надають внутрішні Правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, порядку і умов проведення закупівлі, оголошення про проведення відбору» (далі – Програма»), складену до «Правил», затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як «Правила» так і «Програма»).
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" у складі пропозиції надано Правила добровільного страхування фінансових ризиків та Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення допорогової закупівлі, оголошення про проведення відбору, від 03.04.2020 зареєстровані Нацкомфінпослуг відповідно до рішення від 23.04.2020 № 755 наданому у складі тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД".
Відповідно до пп.2.1 п.2 розділу 3 тендерної документації, учасники у складі пропозиції надають внутрішні Правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, порядку і умов проведення закупівлі, оголошення про проведення відбору» (далі – Програма»), складену до «Правил», затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як «Правила» так і «Програма»).
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" у складі пропозиції надано Правила добровільного страхування фінансових ризиків та Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення допорогової закупівлі, оголошення про проведення відбору, від 03.04.2020 зареєстровані Нацкомфінпослуг відповідно до рішення від 23.04.2020 № 755 наданому у складі тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-16-003677-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 28 травня 2021 17:05
Дата подання: 28 травня 2021 17:05
Замовником застосовано нерівне ставлення до учасників і визнано переможцем учасника з невідповідністю документації
Скарга у доданих документах
Просимо АМКУ розгляднути Скаргу
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 червня 2021 14:16
Рішення від 01.06.2021 № 12069 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 14:15
інформація про перенесення розгляду скарги від 10.06.2021 № 10898.pdf
Дата публікації: 11 червня 2021 10:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2021 № 13958.pdf
Дата публікації: 23 червня 2021 16:35
Рішення від 22.06.2021 № 13958.pdf
Дата публікації: 25 червня 2021 19:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛАРМ" |
181 901,74
UAH з ПДВ
|
181 901,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ |
196 921,54
UAH з ПДВ
|
196 921,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
232 732,00
UAH з ПДВ
|
231 568,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне Підприємство "Канів-Граніт" |
232 732,00
UAH з ПДВ
|
232 732,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛАРМ" #41102116 |
Відхилено |
181 901,74
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 08:41
|
|
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ #39391847 |
Відхилено |
196 921,54
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 09:01
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Переможець |
231 568,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 09:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2021 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 15:01
|
Додаткова угода 2 до 337-21 від 01.07.21.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2021 08:39
|
Додаткова угода 1 до 337-21 від 01.07.2021 (1).pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 08:30
|
Договір 337-21.pdf | укладений |
02 липня 2021 08:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В звязку з механічною помилкою викласти п.1.1 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 337/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з виробничею необхідністю, для дотримання технології виконання робіт, на підставі п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовилися внести зміни в терміни виконання робіт . Для покращення якості виконання робіт, на підставі п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" виникла необхідність внести зміни в локальний кошторис та обсяги робіт (Причина "Зменшення обсягів закупівлі" обрана щоб внести зміни в терміни виконання робіт та змінити загальну вартість робіт за даним договором) |
Номер договору про закупівлю: | 337/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |