Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Контактна особа: |
Явний Володимир Михайлович 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 20:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2021 15:29 |
Очікувана вартість: | 24 981 161,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124 905,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 124000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (вартості послуг). На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.» | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2021 17:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2021 17:29 |
Тендерна документація Водна арена із змінами від 19.04.2021.docx | |
19 квітня 2021 17:29 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії із змінами від 19.04.2021.docx | |
19 квітня 2021 17:28 |
Додаток 2 до тендерної документації Тех завдання із змінами від 19.04.21.docx | |
19 квітня 2021 17:27 |
Зміни до тендерної документації від 19.04.21.pdf | |
02 квітня 2021 20:47 |
Титульна ТД.pdf | |
02 квітня 2021 20:41 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx |
19 квітня 2021 17:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2021 17:29 |
Тендерна документація Водна арена із змінами від 19.04.2021.docx
|
|||
19 квітня 2021 17:29 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії із змінами від 19.04.2021.docx
|
|||
19 квітня 2021 17:28 |
Додаток 2 до тендерної документації Тех завдання із змінами від 19.04.21.docx
|
|||
19 квітня 2021 17:27 |
Зміни до тендерної документації від 19.04.21.pdf
|
|||
02 квітня 2021 20:47 |
Титульна ТД.pdf
|
|||
02 квітня 2021 20:41 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-19-000050 ● 095d5aecb27546b384960e6cc55e19b7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 16:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.08.2021 № 282
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-04-02-006849-c 02.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-13 10:56:44
Звернення з роз'ясненнями до Державної Аудиторської Служби України м.Київ
Згідно частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Вивчивши тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «АВАКС ПРОФ» по закупівлі робіт: „Будівництво гідротехнічних споруд веслувального каналу центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою „Водна арена Тернопіль” в м. Тернопіль та на території Тернопільського району. (Коригування)” номер оголошення на ПРОЗОРРО - UA-2021-04-02-006849-c встановлено, що на підтвердження вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав:
«Довідка наявність облад мат-тех бази та технолог.pdf» довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.04.2021 № 1, відповідно до якої буде залучено власну техніку.
«Копії документів про державну реєстрацію на тз.pdf» копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорта, свідоцтва про державну реєстрацію).
Тому вважаємо що учасник ТОВ «АВАКС ПРОФ» підтвердив вимоги пункту 1 додатку 1 до тендерної документації надавши відповідні документи.
Згідно зазначеного вище вважаємо немає підстав щодо розірвання договору з ТОВ «АВАКС ПРОФ».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком ми, як Замовником вважаємо за необхідне надати аргументовані заперечення до висновку за результатами моніторингу від 10.09.2021 року Держаудитслужби України м.Київ. Згідно частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вивчивши тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «АВАКС ПРОФ» по закупівлі робіт: „Будівництво гідротехнічних споруд веслувального каналу центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою „Водна арена Тернопіль” в м. Тернопіль та на території Тернопільського району. (Коригування)” номер оголошення на ПРОЗОРРО - UA-2021-04-02-006849-c встановлено, що на підтвердження вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав: «Довідка наявність облад мат-тех бази та технолог.pdf» довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.04.2021 № 1, відповідно до якої буде залучено власну техніку. «Копії документів про державну реєстрацію на тз.pdf» копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорта, свідоцтва про державну реєстрацію). Тому вважаємо що учасник ТОВ «АВАКС ПРОФ» підтвердив вимоги пункту 1 додатку 1 до тендерної документації надавши відповідні документи. Згідно зазначеного вище вважаємо що факту порушення зазначеного у висновку немає, а відповідно і підстав щодо розірвання договору з ТОВ «АВАКС ПРОФ».
2021-09-17 15:46:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
24 299 000,00
UAH з ПДВ
|
24 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" |
24 731 000,00
UAH з ПДВ
|
24 731 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
24 299 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2021 15:36
|
Додаткова угода №2 до дог №98.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2021 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2021 10:52
|
Додаткова угода №1 до дог №98.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2021 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 15:16
|
Договір №98.pdf | укладений |
19 травня 2021 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Розрахунок договірної ціни (Додаток 1) |
Номер договору про закупівлю: | Договір №98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинення дії договору №98 від 19.05.2021 за взаємною згодою сторін. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |