Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з готування їжі (послуги з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи)
Services cooking DK 021: 2015 - 55321000-6
Services cooking DK 021: 2015 - 55321000-6
Очікувана вартість
42 101 063,00 UAH
UA-2021-04-01-004690-a ● 6dfd859210b44a028944ac361e8b141d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03195398 |
Місцезнаходження: | 34502, Україна , Рівненська область обл., Сарны, вул. Демократична, 46, м. Сарни, Сарненський р-н, Рівненська обл. 34500 |
Контактна особа: |
Титечко Сергій Мусійович, Стельмах Марія Петрівна +380365532584 sarny.upszn@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Social Protection of the Sarny District State Administration |
National ID: | 03195398 |
Contact point: |
Tytechko Serhiy Musiyovych, Stelmakh Maria Petrivna +380365532584 sarny.upszn@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2021 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2021 13:04 |
Початок аукціону: | 11 червня 2021 13:04 |
Очікувана вартість: | 42 101 063,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 210 505,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 421010.63 UAH |
Publication date: | 01 квітня 2021 15:55 |
Enquiries until: | 26 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 травня 2021 08:00 |
Planned auction date: | 11 червня 2021 13:04 |
Information
Estimated total value: | 42 101 063 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 210 505 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Scope of the procurement
Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області
Services for the nutrition of children affected by the Chernobyl disaster, in schools located in areas of radioactive contamination Sarny district, Rivne region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі
Services for the nutrition of children affected by the Chernobyl disaster, in schools located in areas of radioactive contamination Sarny district, Rivne region
CPV: 55321000-6
Період постачання:
з 20 травня 2021 по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих за звітний період послуг проводиться протягом 7 (семи) днів з дня затвердження Замовником документів, передбачених п. п. 4.3.2. - 4.3.3. Договору, залежно від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 75% |
наявність експлуатаційного дозволу: | 15% |
F1: | 15% |
наявність акту обстеження потужностей учасника органами Держпродспоживслужби: | 10% |
F2: | 10% |
28 квітня 2021 19:43 |
Перелік змін 27042021.pdf | |
28 квітня 2021 19:43 |
Нова редекція ТД 27042021.pdf | |
28 квітня 2021 19:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2021 13:26 |
Проект ДОГОВОРУ 2021 16042021.pdf |
28 квітня 2021 19:43 |
Перелік змін 27042021.pdf
|
||||||||||||
28 квітня 2021 19:43 |
Нова редекція ТД 27042021.pdf
|
||||||||||||
28 квітня 2021 19:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
16 квітня 2021 13:26 |
Проект ДОГОВОРУ 2021 16042021.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Визначення фінансової спроможності
Дата подання: 07 квітня 2021 17:08
Дата відповіді: 12 квітня 2021 15:50
Згідно вимог ТД учасники повинні подати звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за 2019 або 2020 роки. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка «Чистий прибуток від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» і має бути у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Скажіть чим Ви керувались визначаючи фінансову спроможність на рівні 50% від вартості закупівлі? Чому саме 50%, а не 100% чи 25%?
Даний показник не свідчить про наявність фінансових ресурсів на момент подачі пропозиції. Для підтвердження наявності фінансових ресурсів учасники подадуть довідки про наявність коштів чи копії договорів позики. Він також не впливає на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Так як ТД не містить прив’язки аналогічних договорів до суми закупівлі.
Наше підприємство здійснює господарську діяльність із і має обсяги Чистого прибутку від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у розмірі приблизно 12 млн грн. щороку. Вважаємо таких показник суттєвим підтвердженням активності підприємства. Проте таких показник не відповідатиме вимогам ТД до даного критерію.
Просимо Вас внести зміни до ТД встановивши рівень фінансової спроможності у розмірі не менше 20-25% від очікуваної вартості закупівлі.
Тим самим ви розширите коло потенційних учасників, не обмежите конкуренцію, що призведе до економії бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник торгів в сфері публічних закупівель керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до ч. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно з ч. 3 статті 16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Отже, визначення фінансової спроможності, у розмірі 50%, здійснено з огляду на специфіку предмета закупівлі та з дотриманням мети і принципів, закріплених Законом, відповідно вносити зміни до Тендерної документації немає необхідності.
Відповідно до ч. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно з ч. 3 статті 16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Отже, визначення фінансової спроможності, у розмірі 50%, здійснено з огляду на специфіку предмета закупівлі та з дотриманням мети і принципів, закріплених Законом, відповідно вносити зміни до Тендерної документації немає необхідності.
Сертифікати
Дата подання: 07 квітня 2021 17:09
Дата відповіді: 12 квітня 2021 15:51
Згідно вимог ТД учасники повинні подати копії сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007 або 22000:2019, а також ISO 9001:2015, ISO 14001:2015.
Згідно діючого законодавства жодним нормативним документом не передбачено обов’язковість отримання суб’єктами господарювання будь-яких сертифікатів.
Згідно вимог Вашої ТД документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України не подаються учасниками у складі свої тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у складі своєї тендерної пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації.
Отже, якщо ми у складі пропозиції надамо лист пояснення про неподання копії таких сертифікатів та надамо інформацію, яка підтверджує впровадження систем управління безпечністю харчових продуктів у своїй діяльності, чи вважатимете ви це невідповідністю вимогам ТД та чи буде це причиною відхилення нашої пропозиції Вами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, чітко визначено, що на підтвердження того, що Учасник застосовує санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» надати: копії сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2007 IDT) та/або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), а також ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015).
Отже, потенційний Учасник для відповідності вимогам, встановленим Замовником, повинен подати, документи, що визначені Тендерною документацією.
Отже, потенційний Учасник для відповідності вимогам, встановленим Замовником, повинен подати, документи, що визначені Тендерною документацією.
Експлуатаційний дозвіл
Дата подання: 12 квітня 2021 16:48
Дата відповіді: 15 квітня 2021 17:02
Згідно вимог ТД учасники повинні подати у складі тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл, який виданий учаснику як оператору ринку, що провадить діяльність зі зберігання харчових продуктів на СКЛАДІ;
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки експлуатаційний дозвіл видається операторам ринку не тільки на склади а й на інші виробничі потужності.
Вимога надати експлуатаційний дозвіл виключно на СКЛАД обмежує коло потенційних учасників, та конкуренцію.
Просимо Вас внести зміни до ТД виключивши «….що провадить діяльність зі зберігання харчових продуктів на складі;» та встановивши наступне «Якщо учасник вказує про наявність у нього експлуатаційного дозволу – у складі тендерної пропозиції надається експлуатаційний дозвіл, який виданий учаснику як оператору ринку».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умова щодо надання потенційним Учасником експлуатаційного дозволу, який виданий учаснику як оператору ринку, що провадить діяльність зі зберігання харчових продуктів, на сьогодні, є необхідною, так як впродовж останніх років на території Україні санітарно-епідемічна ситуація щодо групових захворювань на гострі кишкові інфекції, харчові отруєння, в т.ч. у навчальних закладах, залишалася напруженою.
Також за умови застосування вказаного нецінового критерію Замовник, який не має відповідних повноважень на здійснення перевірок обігу харчових продуктів з метою встановлення відповідності законодавству про харчові продукти, отримує можливість пересвідчитись у дотриманні вимог санітарно-гігієнічного законодавства, в т.ч. в частині поводження з харчовими продуктами, що в свою чергу дозволяє запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчовим отруєнням дітей.
Також, варто відмітити, що дана вимога не є складовою Кваліфікаційних критеріїв чи Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а являється додатковим (неціновим) критерієм оцінки пропозиції, що передбачено ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тобто її виконання не є обов’язковим для Учасників та усі бажаючі можуть взяти участь у цій закупівлі без жодної дискримінації, навіть за відсутності вказаного документа.
Зважаючи на вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Також за умови застосування вказаного нецінового критерію Замовник, який не має відповідних повноважень на здійснення перевірок обігу харчових продуктів з метою встановлення відповідності законодавству про харчові продукти, отримує можливість пересвідчитись у дотриманні вимог санітарно-гігієнічного законодавства, в т.ч. в частині поводження з харчовими продуктами, що в свою чергу дозволяє запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчовим отруєнням дітей.
Також, варто відмітити, що дана вимога не є складовою Кваліфікаційних критеріїв чи Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а являється додатковим (неціновим) критерієм оцінки пропозиції, що передбачено ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тобто її виконання не є обов’язковим для Учасників та усі бажаючі можуть взяти участь у цій закупівлі без жодної дискримінації, навіть за відсутності вказаного документа.
Зважаючи на вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Акт перевірки
Дата подання: 12 квітня 2021 16:50
Дата відповіді: 15 квітня 2021 17:03
Згідно вимог ТД учасники повинні подати у складі тендерної пропозиції акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік, та виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику.
Вважаємо дискримінаційною вимогу про те що акт має бути виключно за 2020 рік. Учасники можуть мати вищезазначені акти перевірки вже за поточний 2021 рік. Безальтернативне обмеження виключно 2020 роком є дискримінаційним.
Просимо Вас внести зміни до ТД встановивши наступне «якщо учасник вказує про наявність у нього акту обстеження потужностей – у складі тендерної пропозиції надається акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 або 2021 рік, та виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умова щодо надання потенційним Учасником акту, складеного за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік, та який виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, не є складовою Кваліфікаційних критеріїв чи Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і являється додатковим (неціновим) критерієм оцінки пропозиції, що передбачено ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а не «безальтернативним обмеженням».
А отже, виконання даної вимоги не є обов’язковим для Учасників та усі бажаючі можуть взяти участь у цій закупівлі без жодної дискримінації.
Таким чином підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
А отже, виконання даної вимоги не є обов’язковим для Учасників та усі бажаючі можуть взяти участь у цій закупівлі без жодної дискримінації.
Таким чином підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Кількість дітей
Дата подання: 13 квітня 2021 15:53
Дата відповіді: 16 квітня 2021 13:30
Чому відрізняється кількість дітей?
У технічному завданні додаток 1 - 11758, а у проекті договору 11742.
вікова категорія 6-10 років 4959 чи 4944?
вікова категорія 10-14 років 4383 чи 4382?
Розясніть де правильна кількість дітей
Відповідь: Внесені відповідні зміни до додатку 2 проекту договору та оприлюднені у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-01-004690-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ УКРЕКСІМГРУП, Код ЄДРПОУ:42072727
Дата подання: 22 квітня 2021 13:18
Дискримінаційна вимога у тендерній документації
Дискримінаційна вимога у тендерній документації
Шановний замовник. Тендерна документація, оприлюднена Вами містить дискримінаційну вимогу, яка грубо порушує основні принципи Закону та права Учасників, а саме:
у п.1.5 розділу V. "Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця" зазначено:
Якщо учасник вказує про наявність у нього експлуатаційного дозволу – у складі тендерної пропозиції надається експлуатаційний дозвіл, який виданий учаснику як оператору ринку, що провадить діяльність зі зберігання харчових продуктів на складі. Якщо учасник вказує про наявність у нього акту обстеження потужностей – у складі тендерної пропозиції надається акт, складений за результатом проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік, та виданий територіальним органом Держпродспоживслужби учаснику.
Отже Учасники повинні надати документ, який був виданий у 2020 році.
В той же час процедура закупівлі оголошена 01.04.2021 року. Отже учасники, які ознайомились із умовами тендерної документації, яка опилюдненя вже в 2021 році, не можуть отримати, на виконання даної вимоги акт, складений за результатом проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік.
Така вимога грубо дискримінує Учасників, які не були зобов’язані у 2020 році отримувати такий документ. Така вимога унеможливлює добросовісну конкуренцію серед учасників, так як у випадку відсутності такого акту пропозиція учасника не матиме 10% критерію оцінки.
Згідно ч. 1 ст.5 Закону
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Згідно ч. 4 ст.5 Закону
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч.4 ст.22 Закону
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховучи наведене вище вимагаємо внести зміну у тендерну документацію, убрати дискримінаційну вимогу і привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Розгорнути
Згорнути
Шановний замовник. Тендерна документація, оприлюднена Вами містить дискримінаційну вимогу, яка грубо порушує основні принципи Закону та права Учасників, а саме:
у п.1.5 розділу V. "Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця" зазначено:
Якщо учасник вказує про наявність у нього експлуатаційного дозволу – у складі тендерної пропозиції надається експлуатаційний дозвіл, який виданий учаснику як оператору ринку, що провадить діяльність зі зберігання харчових продуктів на складі. Якщо учасник вказує про наявність у нього акту обстеження потужностей – у складі тендерної пропозиції надається акт, складений за результатом проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік, та виданий територіальним органом Держпродспоживслужби учаснику.
Отже Учасники повинні надати документ, який був виданий у 2020 році.
В той же час процедура закупівлі оголошена 01.04.2021 року. Отже учасники, які ознайомились із умовами тендерної документації, яка опилюдненя вже в 2021 році, не можуть отримати, на виконання даної вимоги акт, складений за результатом проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2020 рік.
Така вимога грубо дискримінує Учасників, які не були зобов’язані у 2020 році отримувати такий документ. Така вимога унеможливлює добросовісну конкуренцію серед учасників, так як у випадку відсутності такого акту пропозиція учасника не матиме 10% критерію оцінки.
Згідно ч. 1 ст.5 Закону
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Згідно ч. 4 ст.5 Закону
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч.4 ст.22 Закону
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховучи наведене вище вимагаємо внести зміну у тендерну документацію, убрати дискримінаційну вимогу і привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2021 16:40
Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2021-04-01-004690-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Панасюк Анатолій Юрійович, Код ЄДРПОУ:3092309618
Дата подання: 22 квітня 2021 23:13
Порушення прав Учасника
Документація містить вимогу, що УСІ ДОВІДКИ, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством ПОВИННІ БУТИ ВИДАНІ НЕ РАНІШЕ ДАТИ ОГОЛОШЕННЯ про проведення цієї процедури закупівлі або на більш пізню дату, якщо це передбачено умовами Документації.
Я є фізичною особою-підприємцем і маю намір взяти участь у даній процедурі. Проте така вимога унеможливлює подання мною всіх необхідних документів, не порушуючи умов Документації. Повноваження особи-підприємця підтверджується паспортом та документом про присвоєння ідентифікаційного номеру. Саме ці документи ФОП повинен завантажити у складі пропозиції. Документ про присвоєння мені ідентифікаційного номеру є «ДОВІДКА про присвоєння ідентифікаційного номеру» яка видана 18.06.2001 року, що значно РАНІШЕ ДАТИ ОГОЛОШЕННЯ про проведення цієї процедури.
Згідно Закону Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Дана вимога обмежує можливість фізичним особам та фізичним особам-підприємцям брати участь у даній процедурі закупівлі.
У зв’язку із цим вимагаю убрати дану вимогу яка порушує права учасників-фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Розгорнути
Згорнути
Я є фізичною особою-підприємцем і маю намір взяти участь у даній процедурі. Проте така вимога унеможливлює подання мною всіх необхідних документів, не порушуючи умов Документації. Повноваження особи-підприємця підтверджується паспортом та документом про присвоєння ідентифікаційного номеру. Саме ці документи ФОП повинен завантажити у складі пропозиції. Документ про присвоєння мені ідентифікаційного номеру є «ДОВІДКА про присвоєння ідентифікаційного номеру» яка видана 18.06.2001 року, що значно РАНІШЕ ДАТИ ОГОЛОШЕННЯ про проведення цієї процедури.
Згідно Закону Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Дана вимога обмежує можливість фізичним особам та фізичним особам-підприємцям брати участь у даній процедурі закупівлі.
У зв’язку із цим вимагаю убрати дану вимогу яка порушує права учасників-фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2021 16:41
Вимога у Тендерній Документації, яка зазначає, що «Усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі або на більш пізню дату, якщо це передбачено умовами Документації» жодним чином не обмежує можливість взяти участь у закупівлі та відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі». А також, впливає на актуальність відомостей зазначених потенційними Учасниками у поданих документах, так як Замовник хоче бути впевненим в тому, що інформація, надана Учасником, є достовірною.
Зважаючи на вищенаведене, вносити зміни до Тендерної документації немає необхідності.
Зважаючи на вищенаведене, вносити зміни до Тендерної документації немає необхідності.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-05-20-000001 • 115e1706198c46fa9783fff52d3665fd
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-05-20
•
09:17
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Управління соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації оголосило процедуру закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою, стосовно предмету закупівлі: код ДК 021:2015 – 55321000-6 Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-01-004690-a.
Я, ФОП Жарська Галина Йосипівна, взяла участь у даній процедурі як учасник. Проте Замовником даної процедури при оголошенні процедури закупівлі допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які не можливо усунути, а саме:
Замовник у тендерній документації встановив, що критеріями оцінки є ціна разом із іншими критеріями оцінки. Питома вага цінового критерію становить 75 відсотків. Питома вага інших критеріїв оцінки у загальній оцінці тендерних пропозицій становить 25 відсотків.
Питома вага інших критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій складає:
Питома вага критерію «наявність експлуатаційного дозволу» становить 15 відсотків:
- в учасника наявний експлуатаційний дозвіл – 15 відсотків,
- в учасника відсутній експлуатаційний дозвіл – 0 відсотків;
Питома вага критерію «наявність акту обстеження потужностей» становить 10 відсотків:
- в учасника наявний акт обстеження потужностей – 10 відсотків,
- в учасника відсутній акт обстеження потужностей – 0 відсотків;
Документація не містить вимоги щодо обов’язкового надання учасником експлуатаційного дозволу чи акту обстежень потужностей. Їх повинні надати тільки ті учасники, пропозиції яких відповідають вказаним неціновим критеріям.
Тобто, згідно вимог документації, пропозиція учасник може не відповідати одному або двом неціновим критеріям, при цьому він може подати свою пропозицію, яка не матиме питомої ваги одного або двох нецінових критеріїв оцінки у загальній оцінці тендерних пропозицій.
Отже, для того щоб учасник міг обрати відповідність чи не відповідність встановленим неціновим критеріям при заповненні електронних форм при подачі пропозиції, опцій (варіантів) по кожному з нецінових критеріїв в електронній формі щонайменше має бути дві, а вага однієї з опції обов'язково має дорівнювати нулю, що означало б невідповідність критерію.
Я, ФОП Жарська Г.Й. подала свою пропозицію для участі у цій процедурі закупівлі. Станом на момент подання я не встигла отримати експлуатаційного дозволу, у зв’язку із тим, що згідно із визначеною законодавством процедурою, такий документ видається протягом місяця. Відтак, на виконання вимог тендерної документації, я планувала вказати, що моя пропозиція не відповідає критерію «наявність експлуатаційного дозволу» в електронній формі. Таким чином я могла взяти участь у аукціоні і запропонувати свою ціну, яка просто не мала би питомої ваги цього критерію оцінки (15%) у загальній оцінці тендерних пропозицій. Проте, Замовник встановив лише один варіант опції для вибору відповідності неціновим критеріям в електронній формі, і я, як учасник процедури, була змушена вказати, що моя пропозиція відповідає обом встановленим критеріям. В іншому випадку електронна система не дозволила мені подати пропозицію.
Разом з тим у складі пропозиції я подала лист пояснення, про те, що моя пропозиція не відповідає критерію «наявність експлуатаційного дозволу».
Замовник створюючи дану процедуру закупівлі встановив лише одну опцію для кожного з нецінових критеріїв. Таким чином він поставив мене, як учасника процедури закупівлі, пропозиція якого не відповідає одному з нецінових критеріїв, в умови, в яких я зобов’язана обрати опцію, яка свідчить про те, що моя пропозиції відповідає встановленим критеріям (обрати варіант який є недостовірним). В іншому випадку електронна система не дозволила подати пропозицію.
Для підтвердження цієї інформації я, ФОП Жарська Г.Й. звернулась до ТОВ «Е-Тендер» (електронний майданчик, через який ФОП Жарська Г.Й. подавала свою пропозицію) та отримала у відповідь лист №356 від 07.05.2021 про те, що технічними фахівцями електронного торговельного майданчика e-tender.ua було проведено перевірку та встановлено, що при поданні тендерної пропозиції за закупівлею UA-2021-04-01-004690-a у учасника була можливість в обох критеріях обрати лише одну опцію. Також повідомили про те, що неможливо подати тендерну пропозицію до закупівлі, що містить нецінові критерії оцінки, не обравши відповідь на них.
Тендерна документація містить умову, що якщо учасник вказав про свою відповідність встановленим критеріям оцінки і не підтвердив це документально – його тендерна пропозиція підлягає відхиленню через зазначення недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Отже Замовник поставив учасників, пропозиція яких не відповідає одному або двом неціновим критеріям у мови, в яких вони, по незалежних від них причин, змушені порушити умови документації, надати недостовірну інформацію і в результаті їх пропозиція буде відхилена, в іншому випадку вони не зможуть подати пропозицію. Варіанти відповідності неціновим критеріям, які Замовник дозволив обрати учасникам подаючи електронну форму пропозиції, суперечать вимогам тендерної документації Замовника та унеможливлює їх виконання учасниками.
Такі обставини грубо порушують основні принципи здійснення публічних закупівель та норми Закону та порушують мої законні права, як учасника даної процедури закупівлі.
Відтак Замовник зобов’язаний відмінити торги згідно ст. 32 Закону у зв’язку із допущенням помилки при оприлюднені процедури закупівлі і по причині неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
ФОП Жарська Г.Й. ____________________
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 червня 2021
Найменування: | Управління соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03195398 |
Місцезнаходження: | 34502, Україна, Рівненська область обл., Сарны, вул. Демократична, 46, м. Сарни, Сарненський р-н, Рівненська обл. 34500 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Фізична особа -підприємець Жарська Галина Йосипівна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2021 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
39 837 818,52
UAH
|
30 450 102,66
UAH
|
1.3333333333 | 22 837 577 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
30 991 949,10
UAH
|
30 991 949,10
UAH
|
1.3333333333 | 23 243 961.83 | Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа -підприємець Жарська Галина Йосипівна |
39 452 412,00
UAH
|
39 110 666,66
UAH
|
1.3333333333 | 29 333 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" #41602890 |
Очікує рішення |
30 450 102,66
UAH
|
11 червня 2021 13:31
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 червня 2021 11:01 |
Кінець періоду оскарження: | 05 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 05 липня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Частиною першою статті 32 Закону визначено, що замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
Документи:
24 червня 2021 11:01
|
Електронний підпис |
24 червня 2021 10:59
|
Протокол відміни.PDF |