Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43876025 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29 |
Контактна особа: |
Євгеній Богушевич +380994574461 dkbid@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2021 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 13:11 |
Очікувана вартість: | 59 457 870,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 297 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 297288 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково повинно містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють Порядок здійснення операцій за гарантіями.
Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою).
У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.
При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.
У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником.
Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені).
Валюта гарантій: гривня.
В тексті гарантії повинно бути зазначено:
- конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата);
- конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником;
- гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара.
Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції.
В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 297 288,00 грн. (двісті дев’яносто сім тисяч двісті вісімдесят вісім гривень) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону).
Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт: | 15% |
меньше 200 днів: | 15% |
від 201 до 399 днів: | 5% |
від 400 до 450 днів: | 0% |
Термін оплати: | 15% |
відтермінування платежу до 30 днів: | 15% |
відтермінування платежу до 15 днів: | 5% |
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 днів): | 0% |
20 квітня 2021 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 15:58 |
4 змін_до_оголош_ДЮЦ.PDF | |
20 квітня 2021 15:58 |
4 Тенд докум ДЮЦ 2021 год.doc | |
08 квітня 2021 17:02 |
ПРОЄКТ НОВ ДОГ ВТ.doc |
20 квітня 2021 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 квітня 2021 15:58 |
4 змін_до_оголош_ДЮЦ.PDF
|
|||||||||
20 квітня 2021 15:58 |
4 Тенд докум ДЮЦ 2021 год.doc
|
|||||||||
08 квітня 2021 17:02 |
ПРОЄКТ НОВ ДОГ ВТ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Предметом закупівлі є "Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)", що зазначено у оголошенні та Тендерній Документації (далі – ТД).
За результатами електронного аукціону, який відбувся 30.04.2021 р. пропозиція нашого Товариства, зайняла друге місце.
Після відхилення пропозиції ТОВ «КАРМ» 11.05.2021 року наша пропозиція надійшла на кваліфікацію. За результатами розгляду пропозиції нашого Товариства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції нашого Товариства (протокол розгляду тендерних пропозицій № б/н від 17.05.2021р.).
Наше Товариство категорично не погоджується з результатами розгляду нашої тендерної пропозиції, а саме:
1. Замовник стверджує, що договір оренди №47 від 18.05.2020 року, договір суборенди №05-03/20-2 від 05.03.2020 року, договір надання послуг технікою №20/01-нп-1 від 20.01.2020 року, договір надання автопослуг №185 від 04.09.2020 року не діють протягом всього строку виконання робіт, або не мають автоматичної пролонгації, чи можливості продовження дії договору.
В складі тендерної пропозиції у файлі «Додаток №1 - Тендерна пропозиція» нами встановлений строк виконання робіт – 199 днів, також під час реєстрації нашої пропозиції нами було зазначений мінімальний неціновий критерій: Строк виконання робіт менше 200 днів , а у файлі «Додаток №4» на сторінці 150 в Календарному графіку нами вказана кінцева дата виконання робіт, а саме 8 грудня 2021 року.
Відповідно до наданих нами копій договорів: закінчення дії договору оренди №47 від 18.05.2020 року складає: 17.05.2022 року, договору суборенди нежитлових приміщень №05-03/20-2 від 05.03.2020 року – 04.03.2022 року, договору надання послуг технікою №20/01-нп-1 від 20.01.2020 року – 19.01.2022 року, договору надання автопослуг №185 від 04.09.2020 року – 31.12.2021 року, що значно перевищує дату закінчення строку виконання робіт, тому твердження Замовника що вказані вище договори не діють протягом всього строку виконання робіт є хибним.
2. Замовник зазначає, що у наданій копії договору суборенди нежитлового приміщення №05-03/20-2 від 05.03.2020 року не зазначено право орендаря на передачу у суборенду нежитлового приміщення, яке було предметом закупівлі.
Пунктом 1 таблиці 1 Додатку 3 до Тендерної документації встановленні вимоги до кваліфікаційних критеріїв наявності обладнання та матеріально-технічної бази із переліком документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. У зазначених вимогах Тендерної документації не передбачено надання Учасниками документів та/або їх копій, які б підвереджували наявність у Учасників власних та/або орендованих (суборендованих) приміщень також відсутня вимога щодо надання згоди від власників та/або орендарів приміщень на укладання Договорів оренди та/або суборенди приміщень. Тож виходячи із зазначеного нами, як Учасником на власний розсуд наданий у складі нашої пропозиції Договір суборенди нежитлового приміщення №05-03/20-2 від 05.03.2020 року, а не за вимогою Замовника, тому даний документ не може розглядатись Замовником на предмет його відповідності вимогам ТД.
Окрім того, відповідно до ч. 1 ст. 774 ЦКУ, за загальним правилом Орендар має право укладати договір суборенди (піднайму) лише за згодою орендодавця, якщо інше не встановлено договором або законом. Таким чином, така згода від власника отримується або під час укладання Основного договору оренди з правом на суборенду (на перездачу) або за письмовим запитом Орендаря до Власника такого майна. Надання таких документів також не вимагалось Вами як Замовникам у складі Тендерної документації.
Узагальнюючи зазначене вище, звертаємо Вашу увагу на те, що всі підстави, які Ви зазначили, як підставами для відхилення нашої пропозиції відносяться до кваліфікаційних критеріїв. А згідно з п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Навіть якщо на Вашу думку, зазначені підстави для відхилення є законним, то Ви зобов’язані були розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, чого Вами не було зроблено, чим були порушені наші права та законодавство України.
Враховуючи викладене та керуючись пунктом 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо безпідставне та незаконне відхилення нашої пропозиції, тому просимо аргументувати підстави щодо відхилення нашої пропозиції або ж скасувати рішення тендерного комітету зазначене у протоколі від 17.05.2021 р. №б/н, згідно з яким була відхилена наша пропозиція та взяти повторно на розгляд нашу пропозицію і визнати її такою що відповідає вимогам Тендерної документації, або ж надати 24 години на виправлення невідповідностей.
Згідно п. 1 "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати довідку у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів). У довідці про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів) повинні бути зазначені усі наявні в Учасника будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт згідно з технічним завданням (додаток 6) та відповідати розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надається Учасниками в якості підтверджуючого розрахунку за складеного у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про орендовані або іншим чином залучені будівельні машини (механізми), Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції завірені копії договорів оренди/лізингу/послуг, на запропоновані будівельні машини (механізми), які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, а також які повинні бути діючі на весь період виконання робіт.
На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про власну техніку, Учасник повинен надати свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Згідно з умовами проекту договору підряду (Додаток № 7 до тендерної документації) виконання робіт за даним договором передбачено протягом двох років - до 31 грудня 2022 року. При цьому, виходячи зі специфіки здійснення фінансування робіт по капітальному будівництву за рахунок коштів державного та/або місцевого бюджетів, може мати місце виконання робіт, які виходять за строки виконання які запропоновані учасником торгів, не з вини виконавця робіт – підрядника, а у зв’язку з затримкою фінансування, з вини замовника робіт та розпорядників коштів вищого рівня.
Тому, нами, передбачалося отримання завірених копій договорів, які повинні бути діючі на весь період виконання робіт, що зазначений у проекті договору, а саме до 31 грудня 2022 року.
Крім цього, якщо звернутися до вимог тендерної документації та наданої ТОВ "БУД-КОНТРОЛЬ" пропозиції, то абз. 18 п. 7 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної документації зазначено, що календарний план виконання робіт (складається подекадно (10 днів) з урахуванням обсягів запланованих робіт та трудозатрат на їх виконання із зазначенням виконавця робіт (у тому числі субпідрядних організацій) у відповідності до розрахунку ціни наданої Учасником тендерної пропозиції).
Однак, наданий календарний графік на виконання робіт по об’єкту "Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)" по перше зроблений на 204 дні, що не співпадає з наданою тендерною пропозицією у якій зазначено 199 днів, а по друге, у наданому графіку робіт відсутні періоди робіт, які повинні виконувати субпідрядники, які, згідно з наданою тендерною пропозицією у учасника торгів передбачаються.
Отже, у будь-якому випадку, замовник торгів вважає, що надана тендерна документація не могла бути визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-11-000013 ● 78d2396a6a11468ab9e8ffdedfb251a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 10:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-03-30-005707-a 30.03.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-18 11:16:02
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт реконструкції позашкільного закладу «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості» по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)», очікуваною вартістю 59 457 870,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-30-005707-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-22 09:44:23
Надання пояснення
Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-30-005707-а) "Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)" повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі проекту, який надається замовнику будівництва проектною організацією. Щодо застосування обладнання, то у пункті 7 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної документації" тендерної документації замовником зазначається, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно з технічним завданням тендерної документації (Додаток № 6) посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість заміни їх Учасником на еквіваленти.
Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом.
Розмір бюджетного призначення визначається в залежності від джерел фінансування у поточному році. У даному випадку, на момент оголошення процедури, розмір коштів визначався сесією обласної ради, при чому частина коштів повинна винайтися протягом строку дії договору підряду, укладеному за наслідками проведеної даної процедури закупівлі.
Що стосується очікуваної вартості, то вона визначається виключно на підставі проектно-кошторисної документації, яка містить у собі кошторисну частину у тому числі зведеного кошторисного розрахунку.
Щодо розміщення на власному веб-сайті інформації про процедури відкритих торгів, то все торги розміщено за наступним посиланням:
ukb.kr-admin.gov.ua/документи/доступ до публічної інформації
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до ВИМОГИ Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації(далі – Департамент) вважає висновок моніторингу Держаудитслужби України від 07 липня 2021 року по закупівлі № UA-2021-03-30-005707-a"Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)"(далі - Висновок) безпідставним та таким, що порушує права та інтереси Департаменту, як замовника робіт, які полягають у здійсненні ним закупівліробіт для забезпечення культурно-освітніх потреб міста, з урахуванням наступного. У висновку визначено, що Замовник, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" та таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання Учасниками довідки у формі таблиці 1.2, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, яка повинна містити інформацію про їх прізвища, ініціали, освіту, спеціальність за фахом та стаж роботи. Учасник ТОВ "Монтажні системи" у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 29.04.2021 р. № 19 про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід, в якій за пунктами 6-12, 24-45, 50, 52-60, 63-95 відсутня інформація щодо спеціальностей за фахом працівників відповідної кваліфікації, чим не дотримався вимог пункту 6 розділу ІІІ "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" та таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. Щодо даного факту повідомляємо, що викладення у такому вигляді інформації з боку учасника у зазначеній довідці № 19 від 29.04.2021 року, не є порушенням. Замовник дійшов такого висновку, ретельно опрацювавши рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (як єдиного органу оскарження, рішення якого обов’язкові до виконання замовниками та учасниками процедур публічних закупівель) від 14 квітня 2021 року № 7943-р/пк-пз. Так, колегія визначилася, що навіть якщо існує вимога щодо надання інформації про посаду працівників, які будуть залучатися до виконання робіт, які є предметом закупівлі, але відсутня особлива вимога щодо даних професій, посад, то це не є підставою для відхилення пропозиції учасника. У даних торгахвідсутні особливі вимоги до працівників, тому пропозиція учасника не була відхилена з цієї підстави. Що стосується відміченої держаудитслужбою невідповідності щодо того, що Учасник ТОВ "Монтажні системи" у складі тендерної пропозиції надав, зокрема, договірну ціну на будівництво "Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (Коригування)" (222_ДЦ_ДЦ_з.rtf), що містить інформацію про податок на додану вартість, розмір якого занижено на 111,52960 тис. грн (19,74%), (порядковий номер 12 (найменування витрат) податок на додану вартість). Також твердження щодо того, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Монтажні системи" є відсутніми об’єктні кошториси 4-1, 5-1 та 7-2, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації зазначаємо наступне. У разі приведення у відповідність розрахунку договірної ціни в частині податку на додану вартість (надалі - ПДВ), отримана сума договірної ціни ніяким чином не впливає на результати проведення торгів. Зазначена помилка виправляється відповідною додатковою угодою при складанні додаткової угоди. При цьому зазначаємо, що загальна сума договору залишається незмінною. Як стало відомо, у даному випадку, при складанні підрядником ціни тендерної пропозиції, мав місце збій у програмі АВК-5, при допомозі якого формуються всі кошторисні документи щодо будівництва в Україні, зокрема і формується цінова пропозиція та договірна ціна. Також, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, п.5.6.2. якого чітко визначено, що, якщо вартість будівництва будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення лінійного об'єкта інженерно-транспортної інфраструктури може бути визначена за одним локальним кошторисом, то об'єктний кошторис не складається. У цьому випадку роль об'єктного кошторису виконує локальний кошторис.Крім цього, слід зазначити, що в архівній папці «ДЮЦ Калініна 36.rar» знаходиться файл з ім’ям «222.imd», який дозволяє перевірити наявність локальних та об’єктних кошторисів, складених Учасником. Виходячи з вищевикладеного та враховуючи нагальну потребу мешканців міста у доступному для дітей закладі позашкільного виховання, який, до речі, є провідною установою з питань культурно-освітнього виховання дітей не тільки для обласного центру а й області в цілому, недопущення великого суспільного резонансу, пов’язаного з анонсуванням робіт на даному об'єкті, який мав місце в усіх регіональних засобах масової інформації. На день подання даної відповіді підрядною організвацією виконано будівельно-монтажних робіт на суму 6626826,22 грн., що складає 42,46 % фінансування 2021 року.Проведено повний демонтаж старої покрівлі та розпочато підготовчі роботи по улаштуванню нової покрівлі. Розірвання договору може призвести до значних фінансових втрат, які не передбачені проектно-кошторисною документацією, а саме існує ймовірність опадів у вигляду дощу, що в свою чергу призведе до затоплення 4-х поверхів будівлі у разі припинення робіт.На сьогоднішній день в будівлі ДЮЦ є приміщення, в яких не заплановані, згідно з ПКД, будівельно-монтажні роботи, а знаходиться дороговартісне обладнання. При умові розірванні договору з діючою підрядною організацією, проведення нової закупівлі та визначення переможцяможе зайняти великий проміжок часу, що в свою чергу призведе до значних фінансових втрат бюджету України та зриву навчального процесу на невизначений термін. Крім того, виявлені моніторингом невідповідності мають незначний характер, Департамент, як замовник робіт по об’єкту "Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)" вважає за необхідне не проводити процедуру розірвання договору підряду з ТОВ "Монтажні системи", оскільки подальше звернення підрядника до суду щодо стягнення збитків за одностороннє розірвання договору з ініціативи замовника, та визнання договору таким, що є укладеним та є чинним, призведе до унеможливлення завершення розпочатих за графіком робітта відсутності подібного функціонуючого об’єкта у територіальної громади міста Кропивницького. Враховуючи викладене, вважаємо, що висновки, викладені у Вимозі є такими, що не узгоджуються з роз’ясненнями уповноваженого органу з питань публічних закупівель, розірвання договору негативно вплине не тільки на строки виконання програми Президента України "Велике будівництво", в межах якої відбувається виконання реконструкції позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді, але й призведе до збитків державного бюджету, зриву виконання зазначеної програми у нашому регіоні та не дасть жодного позитивного результату для суспільства в цілому. У випадку залишення в силі вимоги, зазначеної у Вимозі, залишаємо за собою право звернення до суду відповідно до п.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі".
2021-07-14 19:28:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | З метою оскарження висновку Держаудитслужби до Кіровоградського окружного адміністративного суду подано позовну заяву 21.07.2021 року |
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 340/4079/21 |
Дата відкриття провадження: | 25 липня 2021 |
Документи:
04 серпня 2021 13:10
|
Електронний підпис |
21 липня 2021 15:52
|
Електронний підпис |
21 липня 2021 15:50
|
Копія І сторінки позову.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" |
51 006 040,00
UAH з ПДВ
|
50 390 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 35 273 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРМ" |
50 977 662,49
UAH з ПДВ
|
50 383 082,47
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 35 268 157.73 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Монтажні системи |
55 706 364,03
UAH з ПДВ
|
55 706 364,03
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 38 994 454.82 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОДАР ПЛЮС" |
59 097 124,82
UAH з ПДВ
|
49 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 49 000 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАРМ" #20630536 |
Відхилено |
50 383 082,47
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 11:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" #36098428 |
Відхилено |
50 390 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 14:39
|
ТОВ Монтажні системи #40303510 |
Переможець |
55 706 364,03
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 08:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:43
|
ДУ продовж дії ДЮЦ.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2023 09:55
|
ДУ ДЮЦ + ДЦ + ГРАФ.PDF | зміни до договору |
01 червня 2023 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:56
|
ДУ ДЮЦ зменш фінансув продовження строку дії.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:53
|
ДУ ДЮЦ зменш фінансув продовження строку дії.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2022 13:58
|
ДУ ДЮЦ зміна рах.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2022 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2022 10:48
|
ДУ ДЮЦ Зменшення фінансування.PDF | зміни до договору |
28 листопада 2022 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2022 09:22
|
ДУ ДЮЦ.PDF | зміни до договору |
11 листопада 2022 09:21
|
ДЦ+ГРАФ ДЮЦ.PDF | зміни до договору |
11 листопада 2022 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 09:34
|
ДУ ДЮЦ.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:37
|
ДУ по ДЮЦ.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 15:42
|
Дод Угода ДЮЦ.PDF | зміни до договору |
21 липня 2021 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2021 11:15
|
ДЦ+Граф ДЮЦ.PDF | зміни до договору |
09 червня 2021 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 13:40
|
ДЦ+граф ДЮЦ.PDF | укладений |
07 червня 2021 13:39
|
Дог ДЮЦ.PDF | укладений |
07 червня 2021 13:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договірна ціна та графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 56/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56/2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 56/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56/2021/74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування на виконання робіт у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 56/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56/2021/111 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 56/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56/2021/122 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування у поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 56/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56/2021/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення фінансування у поточному році, зміна розрахункових рахунків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 56/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56/2021/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 56/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56/2021/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення фінансування у поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 56/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56/2021/42 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 56/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56/2021/42 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення обсягу фінансування об`єкта на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 56/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56/2021/08 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 56/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56/2021/62 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |