Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365245 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Полякова Ірина Василівна 380522358359 sektorzakupivli@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2021 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2021 15:55 |
Очікувана вартість: | 3 355 637,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 778,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату послуг Виконавцеві на підставі виставленого рахунку- фактури та акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 14:33 |
Тендерна документація.pdf | |
26 березня 2021 14:33 |
Додаток 9 до ТД.pdf | |
26 березня 2021 14:33 |
Додаток 8 до ТД (проєкт договору).pdf | |
26 березня 2021 14:32 |
Додаток 7 до ТД.pdf | |
26 березня 2021 14:32 |
Додаток 6 до ТД.pdf | |
26 березня 2021 14:32 |
Додаток 5 до ТД.pdf | |
26 березня 2021 14:32 |
Додаток 4 до ТД.pdf | |
26 березня 2021 14:32 |
Додаток 3 до ТД (технічне завдання).pdf | |
26 березня 2021 14:32 |
Додаток 2 до ТД.pdf | |
26 березня 2021 14:31 |
Додаток 1 до ТД.pdf |
26 березня 2021 14:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2021 14:33 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
26 березня 2021 14:33 |
Додаток 9 до ТД.pdf
|
|||
26 березня 2021 14:33 |
Додаток 8 до ТД (проєкт договору).pdf
|
|||
26 березня 2021 14:32 |
Додаток 7 до ТД.pdf
|
|||
26 березня 2021 14:32 |
Додаток 6 до ТД.pdf
|
|||
26 березня 2021 14:32 |
Додаток 5 до ТД.pdf
|
|||
26 березня 2021 14:32 |
Додаток 4 до ТД.pdf
|
|||
26 березня 2021 14:32 |
Додаток 3 до ТД (технічне завдання).pdf
|
|||
26 березня 2021 14:32 |
Додаток 2 до ТД.pdf
|
|||
26 березня 2021 14:31 |
Додаток 1 до ТД.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-10-000018 ● 19b8cd240c6b405ab858bc06a7e61f59
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.09.2021 № 557
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.09.2021 № 557.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-03-26-011035-c, 26.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-10 14:55:32
Про надання пояснення
Дата: 10.09.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-03-26-011035-с, яка проводилась головним управлінням житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-14 14:07:34
Надання пояснення на запит Західним офісом Держаудитслужби по моніторингу UA-M-2021-09-10-000018 на закупівлю UA-2021-03-26-011035-c
Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартість здійснювалось відповідно до кошторисної документації «Поточний ремонт зелених насаджень» у м. Кропивницький, затвердженого наказом Головного управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради (далі – Головне управління) від 18.03.2021 року № 32.
Виготовлення кошторисної документації здійснено сертифікованим інженером-проектувальником ФОП Тимченко Ігор Євгенович від 13.08.2014 року № 010176, з яким укладено договір від 07.02.2021 року № 7. Дана кошторисна документація пройшла філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Кіровоградській області експертизу, щодо розгляду кошторисної частини документації «Поточний ремонт зелених насаджень» від 18.03.2021 року № 12-0028/03-21.
Скан-копії наказу на затвердження зведеного кошторисного розрахунку проєктної документації, зведеного кошторисного розрахунку вартості послуг та експертної оцінки додаються.
Дотримуючись виконання вимог постанови Кабінету міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», Головним управлінням протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури, розміщувалось обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартість на веб-сайті Кропивницької міської ради https://kr-rada.gov.ua/ в розділі Виконавчі органи – Головне управління житлово-комунального господарства в частині «публічна інформація» https://kr-rada.gov.ua/upravlinnya-gkh/publichna-informatsiya-jkh/ . (скан-копія обґрунтування додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу Західним офісом Держаудитслужби процедури закупівлі Поточний ремонт зелених насаджень у м. Кропивницький (ДК 021:2015 - 77310000-6 "Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень") ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (UA-2021-03-26-011035-с). Проведеним моніторингом встановлено, що в частині 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» у тендерній документації Замовника зазначено, що до формальних (несуттєвих) помилок відносяться помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок, який відповідає переліку таких помилок, наведеному у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок (далі - помилка), допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. На виконання зазначеної норми Закону Мінекономіки розроблено Перелік формальних помилок (далі – Перелік), який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 29.07.2020 за № 715/34998. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України являється Уповноваженим органом - центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Згідно пункту 11 частини 1 статті 9 Закону Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження переліку формальних помилок. Разом з цим відповідно до Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. № 731 державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, які містять одну або більше норм, що зачіпають права, свободи, законні інтереси і стосуються обов'язків громадян та юридичних осіб, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації, або мають міжвідомчий характер, тобто є обов'язковими для інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також юридичних осіб, що не належать до сфери управління суб'єкта нормотворення. Оскільки Законом передбачено розроблення та затвердження переліку формальних помилок, який не є примірним, а Наказ є обов'язковим для органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також юридичних осіб, затверджений Перелік є вичерпним та обов’язковим до включення замовником у документацію. В Розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації є частина 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій». Як видно з назви, в даній частині розділу V тендерної документації міститься як опис так і приклади формальних (несуттєвих) помилок, зокрема: - в пункті 1 міститься опис та приклад формальної помилки: «Інформація/документ, подана Учасником процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах». Таким чином даний пункт містить поряд з описом помилки і власне приклад такої помилки - помилка в цифрах; - в пункті 1 міститься опис та приклад формальної помилки: «Інформація/документ, подана Учасником процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). Таким чином даний пункт містить поряд з описом помилки і власне приклад такої помилки - кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі. - в пункті 2 міститься опис та приклад формальної помилки: «Помилка, зроблена Учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми Тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Таким чином даний пункт містить поряд з описом помилки і власне приклад такої помилки - комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа. - в пункті 9 міститься опис та приклад формальної помилки: «Подання документа Учасником процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо)». Таким чином даний пункт містить поряд з описом помилки і власне приклад такої помилки - наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо. - в пункті 10 міститься опис та приклад формальної помилки: «Подання документа (документів) Учасником процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). Таким чином даний пункт містить поряд з описом помилки і власне приклад такої помилки - назва вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо. Закупівля проведена Головним управлінням житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом застосування процедури відкритих торгів (UA-2021-03-26-011035-с). Тендерна документація Замовника складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вимога пункту 19 частини другої статті 22 Закону Замовником виконана. Враховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог Закону, просимо переглянути рішення щодо наявності порушення законодавства у сфері закупівель.
2021-09-23 18:23:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Номер впровадження: Справа 340/6693/21 Дату відкриття впровадження: 30.09.2021 |
Дата публікації: | 01 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 340/6693/21 |
Дата відкриття провадження: | 29 вересня 2021 |
Документи:
01 жовтня 2021 10:00
|
Електронний підпис |
01 жовтня 2021 09:59
|
Позов.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
колективне підприємство "Єлізавета" |
3 292 454,34
UAH з ПДВ
|
3 292 454,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
"Підприємство ХІК "у формі ТОВ |
3 338 640,49
UAH з ПДВ
|
3 338 640,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
колективне підприємство "Єлізавета" #22218998 |
Переможець |
3 292 454,34
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:59
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 10:47
|
Договір 98 від 06.05.2021.pdf | укладений |
06 травня 2021 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Загальна вартість послуг за договором становить 3 291 767 грн. 01 коп. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |