Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996728 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Лисенка, 31 |
Контактна особа: |
Лащів Володимир Іванович 380322368161 ekonomist.oh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 21:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 3 228 460,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 142,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Кількість: 1 комплект, а саме: 3 найменування, детальний опис яких міститься у Додатку №2 Технічна специфікація
У звязку з тим, що поле електронного майданчика не дозволяє вмістити ввесь текст вимог щодо нецінових критерії, Замовник додатково вказує їх у примітках:
Найкращий досвід роботи з замовниками - 30 балів (визначається відповідно до поданої інформації учасниками торгів на підтвердження кваліфікаційного критерію) «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за кошти грантового фінансування». Підтверджується документально в порядку, визначеному для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за кошти грантового фінансування.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за кошти грантового фінансування та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості 2 і більше аналогічні договори, буде присуджено 30 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за кошти грантового фінансування та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості 1 аналогічний договір, буде присуджено 10 балів.
Учасникам, які не нададуть документального підтвердження виконання аналогічних договорів за кошти грантового фінансування у повному обсязі буде присуджено 0 балів.
Учасники у складі пропозиції подають таблицю, яка містить інформацію, яким критеріям оцінки відповідатиме їх пропозиція із зазначенням всіх критеріїв оцінки в суворій відповідності до переліку та бал, який учасник зазначив подаючи пропозицію в електронну систему закупівель.
Робоче місце хірурга отоларинголога (код НК 024: 2019: 35191 - Стілець операційний);
Чохли до операційного мікроскопа для отоларингології (код НК 024: 2019: 12535 - Чохол для хірургічного мікроскопа), що закуповується у рамках проекту PLBU 03.01.00-14-0376/17-00, PLBU 03.01.00-14-0376/17-03 «Спільна ініціатива Мазовецької Спеціалізованої Лікарні в Остроленці та Львівської обласної дитячої клінічної лікарні «ОХМАТДИТ» для підвищення доступності медичних послуг в області сучасної хірургії)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Найкращий досвід роботи з замовниками: | 30% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за кошти грантового фінансування та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості 2 і більше аналогічні договори, буде присуджено 30 балів.: | 30% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за кошти грантового фінансування та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості 1 аналогічний договір, буде присуджено 10 балів.: | 10% |
Учасникам, які не нададуть документального підтвердження виконання аналогічних договорів у повному обсязі буде присуджено 0 балів.: | 0% |
25 березня 2021 22:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2021 22:32 |
Тендерна_документацiя.doc | |
25 березня 2021 22:32 |
Додаток_2.doc | |
25 березня 2021 22:32 |
Додаток_4.doc | |
25 березня 2021 22:32 |
Додаток_3.doc | |
25 березня 2021 22:32 |
Додаток_5.doc | |
25 березня 2021 22:32 |
Додаток№ 6 Лист про добросовісність.docx | |
25 березня 2021 22:32 |
Додаток_1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-25-000004 ● 5f5ad95932cc45618ba120e1c4cfa719
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 09:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
24.06.2021 № 414
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.06.2021 № 414
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-03-25-007057-b 25.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-13 14:38:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Операційний мікроскоп для отоларингології (код НК 024: 2019: 12538 - Хірургічний оториноларингологічний мікроскоп); Робоче місце хірурга отоларинголога (код НК 024: 2019: 35191 - Стілець операційний); Чохли до операційного мікроскопа для отоларингології (код НК 024: 2019: 12535 - Чохол для хірургічного мікроскопа), що закуповується у рамках проекту PLBU 03.01.00-14-0376/17-00, PLBU 03.01.00-14-0376/17-03 «Спільна ініціатива Мазовецької Спеціалізованої Лікарні в Остроленці та Львівської обласної дитячої клінічної лікарні «ОХМАТДИТ» для підвищення доступності медичних послуг в області сучасної хірургії)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-25-007057-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-15 20:57:05
Відповідь на запит
Замовник надає відповідь у формі прикріпленого файлу
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРРА-МЕД" |
3 219 630,00
UAH
|
3 219 630,00
UAH
|
1 | 3 219 630 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укрмедресурс |
3 226 690,00
UAH
|
3 210 540,00
UAH
|
1 | 3 210 540 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укрмедресурс #31519691 |
Переможець |
3 210 540,00
UAH
|
15 квітня 2021 20:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 20:16
|
Договір 75-3110 2 ст.jpg | укладений |
27 квітня 2021 17:52
|
Договір 75-3110 1 ст.jpg | укладений |
27 квітня 2021 17:52
|
Договір 75-3110 3 ст.jpg | укладений |
27 квітня 2021 17:52
|
Договір 75-3110 4 ст.jpg | укладений |
27 квітня 2021 17:52
|
Договір 75-3110 5 ст.jpg | укладений |
27 квітня 2021 17:52
|
Договір 75-3110 6 ст.jpg | укладений |
27 квітня 2021 17:52
|
Договір 75-3110 9 ст.jpg | укладений |
27 квітня 2021 17:52
|
Договір 75-3110 8 ст.jpg | укладений |
27 квітня 2021 17:52
|
Договір 75-3110 7 ст.jpg | укладений |
27 квітня 2021 17:52
|
СПЕЦИФІКАЦІЯ (1).jpg | укладений |
27 квітня 2021 17:52
|