Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37570711 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Борисоглібська 14 |
Контактна особа: |
Руслан Писарук +380444251304 vkb_podilrda@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 12:21 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2021 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2021 15:13 |
Том 12 .pdf | |
25 березня 2021 15:13 |
Правди 4 ЕТР ТОМ 5.pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
ВК Правди, 4 10.02.2021.pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
ВК Правди,Том 6.pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
Том 2 .pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
Том 14 .pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
project-ov-pravdu-Том 7.1.pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
Том 11 .pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
Том 9.pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
1 ДКТ_Робоча документація пр. Правди, 4 (2021).docx | |
25 березня 2021 15:12 |
ТУ тепломережі.pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
Том 4 .pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
681-18-ТОМ 8.pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
project-ov-pravdu-4 (3).pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
ТД пр. Правди, 4 (робоча документація).pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
poy-zap-energypass-pravdu-4.pdf | |
25 березня 2021 15:12 |
Том 13 .pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000066 ● a67b367990314cc398e5104c83bb4f42
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2023 № 56
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2023 № 56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-03-25-004948-b 25.03.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 17:03:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Роботи по розробленню робочої документації по об’єкту «Реконструкція будівлі на пр. Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва» (проектні роботи) (ДБН А.2.2-3-2014)», за кодом ДК 021:2015:71200000-0 — Архітектурні та супутні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-25-004948-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-03 10:21:12
Відповідь на звернення
Управління будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації на запит замовнику на пояснення Державної аудиторської служби України Північного офісу держаудитслужби від 01.03.2023 року щодо закупівлі «Роботи по розробленню робочої документації по об’єкту «Реконструкція будівлі на пр. Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва» (проектні роботи) (ДБН А.2.2-3-2014)» повідомляє.
Вартість проєктних робіт визначається відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, отримано експертний звіт (позитивний) від 16.03.2021 № 0007-4299-20/УЕГ/А (додається).
Виділення та розподіл асигнувань у 2021 році на фінансування капітальних вкладень за рахунок бюджетних коштів по об’єкту «Реконструкція будівлі на пр. Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва» здійснювалось відповідно до затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.10.2021 № 2730/2771 Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки.
Управління будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації не має власного вебсайту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-15 17:04:11
Запит про надання пояснень
Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо об’єкта: «Роботи по розробленню робочої документації по об’єкту «Реконструкція будівлі на пр. Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва» (проектні роботи) (ДБН А.2.2-3-2014)».
Надати документальне підтвердження продовження строку дії договору від 30.04.2021 № 79 про закупівлю згідно додаткової угоди від 22.12.2021 № 2 та додаткової угоди від 08.07.2022 № 3.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-17 10:27:27
Відповідь на пояснення
Управління будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації на запит замовнику на пояснення Державної аудиторської служби України Північного офісу держаудитслужби від 15.03.2023 року щодо закупівлі «Роботи по розробленню робочої документації по об’єкту «Реконструкція будівлі на пр. Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва» (проектні роботи) (ДБН А.2.2-3-2014)» повідомляє.
Відповідно до Бюджетного кодексу України Додатковою угодою № 2 від 22.12.2021 до Договору № 79 від 30.04.2021 року було закрито бюджетний 2021 рік.
Згідно з Бюджетним кодексом України Додатковою угодою № 3 від 08.07.2022 до Договору № 79 від 30.04.2021 року було розпочато новий 2022 бюджетний рік відповідно до призначень.
Експертний звіт (позитивний) від 16.03.2021 № 0007-4299-20/УЕГ/А (додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації на висновок від 23.03.2023 року Державної аудиторської служби України Північного офісу держаудитслужби щодо закупівлі «Роботи по розробленню робочої документації по об’єкту «Реконструкція будівлі на пр. Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва» (проектні роботи) (ДБН А.2.2-3-2014)» повідомляє. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Управлінням будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації на електронній платформі prozorro здійснено закупівлю робіт по розробленню робочої документації по об’єкту «Реконструкція будівлі на пр. Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі м. Києва (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-25-004948-b). Згідно з частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Управлінням будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було визначено переможця та прийнято рішення про намір укласти договір результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції. Надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «Творча архітектурна майстерня «Ю.Лосицький» кваліфікаційні сертифікати не завірені підписом та печаткою особи на ім’я яких видані дані сертифікати підпадають під значення формальної помилки, помилки, що не впливають на зміст тендерної пропозиції. Замовник приймає бюджетні зобов’язання по даному об'єкту та здійснює платежі виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених рішенням про бюджет міста Києва на відповідний бюджетний період. Виплати можуть бути відкориговані у зв’язку із змінами внесеними до виділених асигнувань на фінансування капітальних вкладень затверджених Програмою економічного і соціального розвитку на відповідні роки. Відповідно до доведеної інформації на 30.04.2021 року було укладено договір та взяті доведені фінансові зобов’язання, що не порушує норми Цивільного, Господарського, Бюджетного кодексів України. Управлінням будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації припинено зобов’язання за Договором.
2023-03-24 11:39:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту частини 11 статті 29, пункту 2 частини 1 статті 43 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Творча архітектурна майстерня "ю.Лосицький" |
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Творча архітектурна майстерня "ю.Лосицький" #19476876 |
Переможець |
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 14:57
|
Акт звіряння.pdf | укладений |
23 березня 2023 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 16:12
|
Додаткова угода № 5 від21.12.2022.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 15:42
|
Додаткова угода 4 від 14.12.2022.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2022 14:57
|
ДУ №3.pdf | зміни до договору |
08 липня 2022 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:48
|
Додаткова угода № 2 РД Правди, 4 (2021).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2021 11:50
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2021 15:21
|
ДУ 1 дог 79, Правди,4.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 10:08
|
Договор 79.pdf | укладений |
30 квітня 2021 09:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |