Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Steel circle B1-II-27 x 4000 mm Art. 3kp-3GP DSTU 4484: 2005, DSTU 4738: 2007 GOST 535-2005, GOST 2590-2006 Hot-rolled steel with special treatment of the surface of the rods and the curvature of the rod in accordance with the requirements for calibrated steel with a decrease in ovality. The ends of the steel bars must be trimmed with dust.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081242 |
Вебсайт: | http://www.vtranspribor.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , Вінницька область обл., Вінниця, пл. Привокзальна, буд.1 |
Контактна особа: |
Булаєнко Віталій (0432) 61-29-20 BULIK81@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | branch "Vinnitsatranspribor" of public joint stock company "Ukrainian railway" |
National ID: | 40081242 |
Contact point: |
Bulaenko Vitaliy (0432) 61-29-20 BULIK81@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2021 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 12:09 |
Очікувана вартість: | 4 368 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,92% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 березня 2021 15:11 |
Enquiries until: | 09 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 квітня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 4 368 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 40 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,92 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 10 банківських днів з моменту постачання товару, але не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2021 13:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2021 13:29 |
2020.03.19 Документація СТАЛЬ круг 27-кориг..doc | |
19 березня 2021 15:08 |
2021.03.19 Announcement in English - Обява на англійській мові.doc | |
19 березня 2021 15:08 |
2021.03.19 Обява на українській мові сталь 27.doc | |
19 березня 2021 15:08 |
2021.03. №_____ по оголошенню круг 27.doc |
02 квітня 2021 13:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 квітня 2021 13:29 |
2020.03.19 Документація СТАЛЬ круг 27-кориг..doc
|
|||||||||
19 березня 2021 15:08 |
2021.03.19 Announcement in English - Обява на англійській мові.doc
|
|||||||||
19 березня 2021 15:08 |
2021.03.19 Обява на українській мові сталь 27.doc
|
|||||||||
19 березня 2021 15:08 |
2021.03. №_____ по оголошенню круг 27.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-03-000040 ● 8e2fd19f97e94a3f849d8a58b52fe744
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2021 09:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2021 №348
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 03.06.2021 №348
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2021-03-19-006977-с 19.03.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-07 14:44:15
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі стальних кругів В1-ІІ-27 х 4000 мм ст. 3кп-3ГП, ДСТУ 4484:2005, ДСТУ 4738:2007 ГОСТ 535-2005, ГОСТ 2590-2006 гарячекатаний прокат зі спеціальною обробкою поверхні прутків та кривизною прутка згідно вимог до каліброваного прокату зі зменшенням овальності (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-19-006977-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином переможцем торгів ТОВ НВП «Термет» виконано вимоги пункту 5.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: щодо надання переможцем у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме:
- довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель;
- довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пункту 12 частини 1 статті 17 Закону;
- довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-10 13:22:00
Пояснення на запит Держаудитслужби України
На засіданні тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів 13.05.2021 року було прийнято рішення щодо визначення переможця по закупівлі за номером ID: UA-2021-03-19-006977-c (ДК 021-2015 14620000-3 Сплави, Сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст. 3кп-3ГП, ДСТУ 4484:2005, ДСТУ 4738:2007 ГОСТ 535-2005, ГОСТ 2590-2006 гарячекатаний прокат зі спеціальною обробкою поверхні прутків та кривизною прутка згідно вимог до каліброваного прокату зі зменшенням овальності, кінці прутків сталі повинні бути обрізані пилами.)
В тендері приймали участь:
1. ТОВ "Такт", м. Дніпро, надало пропозицію на закупівлю за 4 358 088,00 грн. з ПДВ, та надало документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 та надало усі необхідні документи по статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року із змінами, внесеними згідно із Законом України від 19.09.2019 р., № 114-IX
2. ТОВ «НВП»«Термет», м. Дніпро, надало пропозицію на закупівлю за 4 368 000,00 грн. з ПДВ, та надало усі необхідні документи про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 та надало усі необхідні документи по статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року із змінами, внесеними згідно із Законом України від 19.09.2019 р., № 114-IX.
Постановили: У зв’язку з відмовою ТОВ «Такт» від підписання договору на поставку, визначити переможцем наступного учасника ТОВ «НВП» «Термет», яке надало пропозицію на закупівлю 4 368 000,00 грн. з ПДВ та заключити з ним договір на постачання сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст. 3кп-3ГП.
Рішення щодо підписання договору обґрунтоване наявністю документів які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, в тому числі: довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель; - довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пункту 12 частини 1 статті 17 Закону; - довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону (скан-копії додаються).
Згідно наявної інформації учасник не завантажив відповідні довідки до системи внаслідок технічних проблем, але на час підписання договору необхідні довідки були надані до філії в оригіналі (скан-копії додаються).
Додатки:
1. довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель;
2. довідка, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пункту 12 частини 1 статті 17 Закону;
3. довідка, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону
4. Пропозиція відкритих торгів на закупівлю ДК 021-2015 14620000-7 Сталь
5. Лист від ТОВ «Термет» щодо направлення вищезазначених документів до філії «Вінницятрансприлад»
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-30 08:43:26
Пояснення щодо висновку Північного офісу Держаудитслужби від 22.06.2021 16:15
На виконання висноку Держаудитслужби від 22.06.2021 16:15, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднюємо через електронну систему закупівель аргументовані пояснення та інформацію причини неможливості усунення виявлених порушень.
Щодо першоі частини висовку, саме: «За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення абз. 2 частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абз.3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Філії «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19 березня 2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «Такт» та ТОВ НВП «Термет», протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення тендерного комітету від 27 квітня 2021 року та 13 травня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25 травня 2021 року №СН/28/Ю1 та пояснення від 10 червня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Наказ №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код ДК 021:2015: 14620000-3 – «Сплави», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступну позицію щодо товару, який має намір придбати замовник, а саме: 146220007 - «Сталь». Окрім того, установлено, що замовником на порушення вимог абз. 2 частини другої статті 24 Закону положення тендерної документації, до яких внесені зміни, не відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до її початкової редакції та не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Наказ №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код ДК 021:2015: 14620000-3 – «Сплави», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступну позицію щодо товару, який має намір придбати замовник, а саме: 146220007 - «Сталь». Окрім того, установлено, що замовником на порушення вимог абз. 2 частини другої статті 24 Закону положення тендерної документації, до яких внесені зміни, не відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до її початкової редакції та не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації.»,
пояснюємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ураховуючи пункт 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі (товари, роботи чи послуги), визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708.
Згідно з пунктом 3 розділу І "Загальні положення". предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Так, словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр.
Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказають перші чотири цифри (XXXX0000-Y), тому в тендерній документації було вказано код ДК 021:2015: 14620000-3 «Сплави», а позиція 14622000-7 «Сталь» є його підгрупою.
Предметом закупівлі в тендерній процедурі ID: UA-2021-03-19-006977-c (ДК 021-2015 14620000-3 Сплави, є «Сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст. 3кп-3ГП, ДСТУ 4484:2005, ДСТУ 4738:2007 ГОСТ 535-2005, ГОСТ 2590-2006» яка власне є сплавом.
На теперішній час у зв’язку з завершенням процедури закупівлі внести відповідні правки до окремих рядків додаткових класифікаторів електронної системи, а також перелік змін неможливо.
Однак, в подальшому, при проведенні процедур закупівель будуть враховані всі зауваження.
Щодо наступної частини Висновку: «Також, установлено, що переможцем торгів ТОВ НВП «Термет», у строк, що не перевищує десяти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: - довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель; - довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону; - довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абз. 1 частини другої статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника згідно абз. 2 частини другої статті 17 Закону, чим порушено вимоги пункту 5.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до абз. 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею17 Закону. Однак, на порушення абз.3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ НВП «Термет» у зв’язку ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю від 25 травня 2021 року №СН/28/Ю1.
Зобов'язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.»,
пояснюємо наступне -
На засіданні тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів було прийнято рішення щодо визначення переможця по закупівлі за номером ID: UA-2021-03-19-006977-c (ДК 021-2015 14620000-3 Сплави, Сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст. 3кп-3ГП, ДСТУ 4484:2005, ДСТУ 4738:2007 ГОСТ 535-2005, ГОСТ 2590-2006 гарячекатаний прокат зі спеціальною обробкою поверхні прутків та кривизною прутка згідно вимог до каліброваного прокату зі зменшенням овальності, кінці прутків сталі повинні бути обрізані пилами.)
В тендері приймали участь:
1. ТОВ "Такт", м. Дніпро, надало пропозицію на закупівлю за 4 358 088,00 грн. з ПДВ, та надало документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 та надало усі необхідні документи по статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року із змінами, внесеними згідно із Законом України від 19.09.2019 р., № 114-IX
2. ТОВ «НВП»«Термет», м. Дніпро, надало пропозицію на закупівлю за 4 368 000,00 грн. з ПДВ, та надало усі необхідні документи про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 та надало усі необхідні документи по статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року із змінами, внесеними згідно із Законом України від 19.09.2019 р., № 114-IX.
Постановили: У зв’язку з відмовою ТОВ «Такт» від підписання договору на поставку, визначити переможцем наступного учасника ТОВ «НВП» «Термет», яке надало пропозицію на закупівлю 4 368 000,00 грн. з ПДВ та заключити з ним договір на постачання сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст. 3кп-3ГП.
Рішення заключення договору прийняте з урахуванням виняткових обставин коли учасник не зміг внести довідки до електронної системи закупівель, але надав у фізичному вигляді: довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель; - довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пункту 12 частини 1 статті 17 Закону; - довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону (скан-копії додаються). Згідно наявної інформації учасник не завантажив відповідні довідки до системи внаслідок технічних проблем, але на час підписання договору необхідні довідки були надані до філії в оригіналі, а отже процедурно та юридично вимоги закону дотримані.
Також просимо прийняти до уваги наступну інформацію:
Філія «Вінницятрансприлад» є стратегічно важливим державним металообробним підприємством, яке забезпечує залізницю засобами контролю та збереження вантажів, виготовляючи запірно-пломбувальні пристрої для пломбування вагонів, хоперів, цистерн, контейнерів та ін. Для виготовлення основної продукції філія використовує металопрокат, на який протягом поточного року спостерігається стрімке підвищення рівня цін. Так, при проведенні закупівлі в лютому поточного року ціна на сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст.3кп-3ГП становила 28200 грн. з ПДВ за 1 т, на початку березня 2021 року – 32000 грн., в квітні 2021 року – 33300 грн., в травні 2021 року – 41500 грн.
Закупівля UA-2021-03-19-006977-c сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст.3кп-3ГП, відбулась в травні поточного року за ціною 31128,57 грн. з ПДВ за 1 т., однак, переможець відкритих торгів ТОВ «ТАКТ» відмовилось від підписання договору постачання саме через значне підвищення ціни металу.
Враховуючи відмову від підписання договору учасника, який запропонував кращу ціну за результатами редукціону, тендерним комітетом філії було прийняте рішення про перехід до наступного учасника торгів, та викладено інформацію про наміри щодо укладання договору на поставку металу.
Фактично договір про поставку було підписано в день надходження до філії довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель; - довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пункту 12 частини 1 статті 17 Закону; - довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону. Однак, з технічних проблем учасник не завантажив їх до електронної системи у визначений термін.
Розірвання договору поставки сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст.3кп-3ГП з бюджетом 4 368 000,00 грн. з ПДВ в кількості 140 т. (або 31200 грн. з ПДВ за 1 т) може призвести:
- до зупинки виготовлення ЗПП, та відповідно до зриву поставок готової продукції для потреб «Укрзалізниці» та вантажовідправників, що в свою чергу може загрожувати значними фінансовими санкціями та чисельними позовами;
- при проведенні наступної закупівлі тих же 140 т сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст.3кп-3ГП, ціна якої на теперішній час становить мінімально – 41500 грн. з ПДВ за 1 т, орієнтовна сума збитків становитиме 1 442 000 грн.
Враховуючи неприпустимість таких фінансових втрат для державного підприємства, розірвання договору на поставку металу наразі є вкрай збитковим для державного підприємства. Однак, в подальшому, відповідальними працівниками, членами тендерного комітету філії буде приділятись постійна увага щодо попередження, запобігання та недопущення технічних недоліків при проведенні процедур закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Держаудитслужби від 22.06.2021 16:15 (усунути порушення по 08.07.2021), а саме: «За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення абз. 2 частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абз.3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено. Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Філії «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19 березня 2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «Такт» та ТОВ НВП «Термет», протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення тендерного комітету від 27 квітня 2021 року та 13 травня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25 травня 2021 року №СН/28/Ю1 та пояснення від 10 червня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Наказ №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код ДК 021:2015: 14620000-3 – «Сплави», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступну позицію щодо товару, який має намір придбати замовник, а саме: 146220007 - «Сталь». Окрім того, установлено, що замовником на порушення вимог абз. 2 частини другої статті 24 Закону положення тендерної документації, до яких внесені зміни, не відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до її початкової редакції та не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Наказ №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код ДК 021:2015: 14620000-3 – «Сплави», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступну позицію щодо товару, який має намір придбати замовник, а саме: 146220007 - «Сталь». Окрім того, установлено, що замовником на порушення вимог абз. 2 частини другої статті 24 Закону положення тендерної документації, до яких внесені зміни, не відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до її початкової редакції та не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації.», пояснюємо наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи пункт 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі (товари, роботи чи послуги), визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Згідно з пунктом 3 розділу І "Загальні положення". предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Так, словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр. Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказають перші чотири цифри (XXXX0000-Y), тому в тендерній документації було вказано код ДК 021:2015: 14620000-3 «Сплави», а позиція 14622000-7 «Сталь» є його підгрупою. Предметом закупівлі в тендерній процедурі ID: UA-2021-03-19-006977-c (ДК 021-2015 14620000-3 Сплави, є «Сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст. 3кп-3ГП, ДСТУ 4484:2005, ДСТУ 4738:2007 ГОСТ 535-2005, ГОСТ 2590-2006» яка власне є сплавом. На теперішній час у зв’язку з завершенням процедури закупівлі внести відповідні правки до окремих рядків додаткових класифікаторів електронної системи, а також перелік змін неможливо. Однак, в подальшому, при проведенні процедур закупівель будуть враховані всі зауваження. Щодо наступної частини Висновку: «Також, установлено, що переможцем торгів ТОВ НВП «Термет», у строк, що не перевищує десяти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: - довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель; - довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону; - довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абз. 1 частини другої статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника згідно абз. 2 частини другої статті 17 Закону, чим порушено вимоги пункту 5.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до абз. 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею17 Закону. Однак, на порушення абз.3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ НВП «Термет» у зв’язку ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю від 25 травня 2021 року №СН/28/Ю1. Зобов'язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.», пояснюємо наступне - На засіданні тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів було прийнято рішення щодо визначення переможця по закупівлі за номером ID: UA-2021-03-19-006977-c (ДК 021-2015 14620000-3 Сплави, Сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст. 3кп-3ГП, ДСТУ 4484:2005, ДСТУ 4738:2007 ГОСТ 535-2005, ГОСТ 2590-2006 гарячекатаний прокат зі спеціальною обробкою поверхні прутків та кривизною прутка згідно вимог до каліброваного прокату зі зменшенням овальності, кінці прутків сталі повинні бути обрізані пилами.) В тендері приймали участь: 1. ТОВ "Такт", м. Дніпро, надало пропозицію на закупівлю за 4 358 088,00 грн. з ПДВ, та надало документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 та надало усі необхідні документи по статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року із змінами, внесеними згідно із Законом України від 19.09.2019 р., № 114-IX 2. ТОВ «НВП»«Термет», м. Дніпро, надало пропозицію на закупівлю за 4 368 000,00 грн. з ПДВ, та надало усі необхідні документи про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 та надало усі необхідні документи по статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року із змінами, внесеними згідно із Законом України від 19.09.2019 р., № 114-IX. Постановили: У зв’язку з відмовою ТОВ «Такт» від підписання договору на поставку, визначити переможцем наступного учасника ТОВ «НВП» «Термет», яке надало пропозицію на закупівлю 4 368 000,00 грн. з ПДВ та заключити з ним договір на постачання сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст. 3кп-3ГП. Рішення заключення договору прийняте з урахуванням виняткових обставин коли учасник не зміг внести довідки до електронної системи закупівель, але надав у фізичному вигляді: довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель; - довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пункту 12 частини 1 статті 17 Закону; - довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону (скан-копії додаються). Згідно наявної інформації учасник не завантажив відповідні довідки до системи внаслідок технічних проблем, але на час підписання договору необхідні довідки були надані до філії в оригіналі, а отже процедурно та юридично вимоги закону дотримані. Також просимо прийняти до уваги наступну інформацію: Філія «Вінницятрансприлад» є стратегічно важливим державним металообробним підприємством, яке забезпечує залізницю засобами контролю та збереження вантажів, виготовляючи запірно-пломбувальні пристрої для пломбування вагонів, хоперів, цистерн, контейнерів та ін. Для виготовлення основної продукції філія використовує металопрокат, на який протягом поточного року спостерігається стрімке підвищення рівня цін. Так, при проведенні закупівлі в лютому поточного року ціна на сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст.3кп-3ГП становила 28200 грн. з ПДВ за 1 т, на початку березня 2021 року – 32000 грн., в квітні 2021 року – 33300 грн., в травні 2021 року – 41500 грн. Закупівля UA-2021-03-19-006977-c сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст.3кп-3ГП, відбулась в травні поточного року за ціною 31128,57 грн. з ПДВ за 1 т., однак, переможець відкритих торгів ТОВ «ТАКТ» відмовилось від підписання договору постачання саме через значне підвищення ціни металу. Враховуючи відмову від підписання договору учасника, який запропонував кращу ціну за результатами редукціону, тендерним комітетом філії було прийняте рішення про перехід до наступного учасника торгів, та викладено інформацію про наміри щодо укладання договору на поставку металу. Фактично договір про поставку було підписано в день надходження до філії довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель; - довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пункту 12 частини 1 статті 17 Закону; - довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону. Однак, з технічних проблем учасник не завантажив їх до електронної системи у визначений термін. На виконання висновку Держаудитслужби, з метою усунення порушень, проводиться робота щодо розірвання угоди, зазначене питання винесено на засідання тендерного комітету яке буде проведено 01.07.21. Розірвання договору поставки сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст.3кп-3ГП з бюджетом 4 368 000,00 грн. з ПДВ в кількості 140 т. (або 31200 грн. з ПДВ за 1 т) може призвести: - до зупинки виготовлення ЗПП, та відповідно до зриву поставок готової продукції для потреб «Укрзалізниці» та вантажовідправників, що в свою чергу може загрожувати значними фінансовими санкціями та чисельними позовами; - при проведенні наступної закупівлі тих же 140 т сталь круг В1-ІІ-27 х 4000 мм ст.3кп-3ГП, ціна якої на теперішній час становить мінімально – 41500 грн. з ПДВ за 1 т, орієнтовна сума збитків становитиме 1 442 000 грн. Враховуючи неприпустимість таких фінансових втрат для державного підприємства, розірвання договору на поставку металу наразі є вкрай збитковим для державного підприємства. В подальшому, відповідальними працівниками, членами тендерного комітету філії буде приділятись постійна увага щодо попередження, запобігання та недопущення технічних недоліків при проведенні процедур закупівель.
2021-06-30 11:31:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення абз. 2 частини другої статті 24 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Філія «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081242 |
Місцезнаходження: | Україна, Вінницька область обл., Вінниця, пл. Привокзальна, буд.1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМЕТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКТ" |
4 358 088,00
UAH з ПДВ
|
4 358 088,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМЕТ" |
4 368 000,00
UAH з ПДВ
|
4 368 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКТ" #21858879 |
Рішення скасоване |
4 358 088,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 15:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКТ" #21858879 |
Відхилено |
4 358 088,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 15:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМЕТ" #13456569 |
Переможець |
4 368 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2021 14:43
|
доп угода про розірвання.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2021 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2021 12:03
|
Додаткова угода підписана СКАН (1).PDF | зміни до договору |
06 серпня 2021 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 14:40
|
2021.05.19 Договір сталь круг 27 ТОВ Термет.PDF | укладений |
25 травня 2021 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.2 п.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупвлі" 5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; |
Номер договору про закупівлю: | СН/28/Ю1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та п.5.4, 9.3 Договору, Сторони домовились розірвати договір № СН/28/Ю1 від 25.05.2021 р. з 13.10.2021. |
Номер договору про закупівлю: | СН/28/Ю1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |