Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 33745659 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Україна |
Контактна особа: |
Дацюк Тетяна Леонідівна +380445947712 tender@kks.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 11:34 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
19 березня 2021 12:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-28-000064 ● 03a09906bfdd4f9ea7610a51fdfa5590
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 15:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.05.2021 № 154
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2021-03-19-004299-c 19.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-02 17:52:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території житлового фонду Оболонського району м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-19-004299-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), постала потреба в отриманні пояснення щодо обґрунтування причин обрання переговорної процедури закупівлі з обов’язковим посиланням на звіти про результати проведення процедур відкритих торгів, які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, та яким чином, на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-03 17:18:41
Пояснення з приводу рiшенiня про монiторинг до закупiвлi Навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території житлового фонду Оболонського району м. Києва (UA-2021-03-19-004299-c)
На запит вiд 02.06.2021 року, комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» надає наступні пояснення.
15.01.2021 року було оголошено торги на закупівлю послуг з навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території житлового фонду Оболонського району м. Києва, ДК 021:2015 –99999999-9 (UA-2021-01-15-003107-a) з кінцевим строком подання тендерних пропозицій 15.02.2021). Електронною системою закупівель автоматично відмінено тендер у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (звіт за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-15-003107-a/print/report/pdf ).
15.02.2021 року повторно було оголошено торги на закупівлю послуг з навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території житлового фонду Оболонського району м. Києва, ДК 021:2015 –99999999-9 (UA-2021-02-15-005066-c) з кінцевим строком подання тендерних пропозицій 19.03.2021). Електронною системою закупівель автоматично відмінено тендер у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (звіт за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-15-005066-c/print/report/pdf ).
19.03.2021 було прийняте рішення № 36/21- ТК про обрання переговорної процедури із зазначеної закупівлі та оголошено переговорну процедуру закупівлі. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-19-004299-c.
Пояснення Замовника на запит від 27.04.2021 року.
Зазначена закупівля здійснювалася за власні кошти Підприємства, що отримуються від господарської діяльності (кошти не є бюджетними призначеннями).
Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, та визначено очікувану вартість предмета закупівлі на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року.
При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі застосовувались Державні санітарні норми та правила «Гігієнічна класифікація праці показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості напруженості трудового процесу» затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я 08.04.2014 р. № 248 та наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.05.2015 року № 21 «Про затвердження Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт».
Зазначені нормативно-правові акти на власному веб-сайті підприємства не розміщувались, проте вони знаходяться у відкритому доступі на сайті Верховної Ради України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району міста Києва" #З9611267 |
Переможець |
5 292 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2022 09:26
|
Оболонь.pdf | зміни до договору |
13 липня 2022 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 15:42
|
Договір | укладений |
12 квітня 2021 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна системи оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |