Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території житлового фонду Оболонського району м. Києва
Очікувана вартість
5 292 000,00 UAH
UA-2021-03-19-004299-c f80610f6072145fc855d5cf35a88440c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дацюк Тетяна Леонідівна

+380445947712 tender@kks.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 33745659
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Україна
Контактна особа: Дацюк Тетяна Леонідівна
+380445947712
tender@kks.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
15.01.2021 року було оголошено торги на закупівлю послуг з навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території житлових фондів Подільського, Печерського, Оболонського, Дніпровського районів м. Києва, ДК 021:2015 –99999999-9 (UA-2021-01-15-000966-c, UA-2021-01-15-000859-c, UA-2021-01-15-000528-b, UA-2021-01-15-000832-c відповідно) з кінцевим строком подання тендерних пропозицій 15.02.2021). Станом на кінцеву дату та час подання тендерних пропозицій, на участь у торгах із зазначених закупівлях подано менш ніж дві тендерні пропозиції. Згідно статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», тендери автоматично відмінені електронною системою закупівель. 15.02.2021 року повторно було оголошено торги на закупівлю послуг з навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території житлових фондів Подільського, Печерського, Оболонського, Дніпровського районів м. Києва, ДК 021:2015 –99999999-9 (UA-2021-02-15-001242-b, UA-2021-02-15-004987-c,UA-2021-02-15-005066-c,UA-2021-02-15-002692-a відповідно) з кінцевим строком подання тендерних пропозицій 19.03.2021). Станом на кінцеву дату та час подання тендерних пропозицій, на участь у торгах із зазначених закупівлях подано менш ніж дві тендерні пропозиції. Згідно статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендери автоматично відмінені електронною системою закупівель. ПІДСТАВА: пункт перший частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2021 11:34
Оскарження наміру укласти договір: 09 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


КП «Київкомунсервіс», вул.Кудрявська,23, м.Київ,ЄДРПОУ:33745659, Категорія - підприємство, яке забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території житлового фонду Оболонського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Кудрявська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 березня 2021 12:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-28-000064 ● 03a09906bfdd4f9ea7610a51fdfa5590
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2021 15:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.05.2021 № 154

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2021-03-19-004299-c 19.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-02 17:52:49

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території житлового фонду Оболонського району м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-19-004299-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), постала потреба в отриманні пояснення щодо обґрунтування причин обрання переговорної процедури закупівлі з обов’язковим посиланням на звіти про результати проведення процедур відкритих торгів, які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, та яким чином, на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-03 17:18:41

Пояснення з приводу рiшенiня про монiторинг до закупiвлi Навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території житлового фонду Оболонського району м. Києва (UA-2021-03-19-004299-c)

На запит вiд 02.06.2021 року, комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» надає наступні пояснення.
15.01.2021 року було оголошено торги на закупівлю послуг з навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території житлового фонду Оболонського району м. Києва, ДК 021:2015 –99999999-9 (UA-2021-01-15-003107-a) з кінцевим строком подання тендерних пропозицій 15.02.2021). Електронною системою закупівель автоматично відмінено тендер у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (звіт за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-15-003107-a/print/report/pdf ).
15.02.2021 року повторно було оголошено торги на закупівлю послуг з навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території житлового фонду Оболонського району м. Києва, ДК 021:2015 –99999999-9 (UA-2021-02-15-005066-c) з кінцевим строком подання тендерних пропозицій 19.03.2021). Електронною системою закупівель автоматично відмінено тендер у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (звіт за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-15-005066-c/print/report/pdf ).
19.03.2021 було прийняте рішення № 36/21- ТК про обрання переговорної процедури із зазначеної закупівлі та оголошено переговорну процедуру закупівлі. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-19-004299-c.
Пояснення Замовника на запит від 27.04.2021 року.

Зазначена закупівля здійснювалася за власні кошти Підприємства, що отримуються від господарської діяльності (кошти не є бюджетними призначеннями).

Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, та визначено очікувану вартість предмета закупівлі на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року.

При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі застосовувались Державні санітарні норми та правила «Гігієнічна класифікація праці показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості напруженості трудового процесу» затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я 08.04.2014 р. № 248 та наказ Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.05.2015 року № 21 «Про затвердження Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт».

Зазначені нормативно-правові акти на власному веб-сайті підприємства не розміщувались, проте вони знаходяться у відкритому доступі на сайті Верховної Ради України.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району міста Києва"
#З9611267
Переможець 5 292 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 11:34

Документи

29 березня 2021 11:34
Електронний підпис
29 березня 2021 11:33
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 11:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району міста Києва"
#З9611267
5 292 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2021 11:34
Електронний підпис
29 березня 2021 11:33
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 13:09
Електронний підпис укладений
13 липня 2022 09:26
Оболонь.pdf зміни до договору
13 липня 2022 09:23
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 15:42
Договір укладений
12 квітня 2021 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна системи оподаткування
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 813 515,80
UAH (в тому числі ПДВ 468 919,30 UAH)