Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. О. Кошиця, 11 |
Контактна особа: |
Наталія Таперо +380445649093 ukb.torgi@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2021 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 14:19 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2021 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2021 16:18 |
Додатки_1-4.doc | |
18 березня 2021 16:18 |
Тендерна_документацiя.doc | |
18 березня 2021 16:18 |
Додатки_5-9.doc | |
18 березня 2021 16:18 |
дефектний акт_001.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000009 ● f065bd5a69a24d0184bc5fbf13f9f054
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 14:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2021 № 322
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2021 № 322
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-03-18-007183-a 18.03.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-24 10:47:45
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Управлінням капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-25 10:21:19
Відповідь на запит
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 19 лютого 2021 року № 85 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації» було затверджено адресний перелік об’єктів для виконання робіт та розподіл асигнувань у 2021 році на фінансування капітального ремонту за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації, яким передбачені кошти на проведення капітального ремонту приміщень Центра соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональним обмеженням Дарницького району м. Києва (відділення трудової адаптації осіб з функціональними обмеженнями) на вул. Поліській, 14(додається).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Центра соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональним обмеженням Дарницького району м. Києва (відділення трудової адаптації осіб з функціональними обмеженнями) на вул. Поліській, 14 (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» було здійснено на підставі отриманого від директора Центру соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями Дарницького району міста Києва (балансоутримувач)листа від 02.03.2021 № 32-1/01-05 та кошторисної документації на проведення капітального ремонту з визначенням очікуваної вартості робіт (додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 15.06.2021 року. Держаудитслужба у своєму висновку зазначає, що аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Prozorro встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII не опубліковано в електронній системі закупівель додатки «Календарний план виконання робіт» та «Графік фінансування», які є невід’ємною частиною додаткової угоди від 21 квітня 2021 року № 2. Замовник не згодний в висновком контролюючого органу з наступних причин. Згідно з п.п.11 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. На виконання вищезазначених вимог закону, Замовником 23 квітня 2021 було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору (додається до цього заперечення). Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає оприлюднення додаткових угод до договору, або будь-яких додатків до додаткових угод. У зв'язку з вищезазначеним, дії Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
2021-06-17 15:39:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СІА-буд-сервіс" |
4 428 276,91
UAH з ПДВ
|
4 350 857,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Костюк Андрій Валерійович |
4 428 276,91
UAH з ПДВ
|
4 383 276,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СІА-буд-сервіс" #40857848 |
Переможець |
4 350 857,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2021 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 16:00
|
ДУ№4 до дог№53_001.pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2021 13:46
|
ДУ№3 до дог№53_001.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2021 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2021 09:06
|
ДУ№2 до дог№53_001.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 09:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2021 08:41
|
ДУ№1 до дог№53_001.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 08:37
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 14:46
|
Дог№53 Центр СПРДМ_001_compressed.pdf | укладений |
21 квітня 2021 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни у зв'язку з отриманням експертного звіту |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до Розпорядження ДРДА від 19.02.2021 № 85 |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Арифметична помилка |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни відповідно до Розпорядження ДРДА від 11.06.2021 № 383 |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |