Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current repair of manholes and chambers of underground urban utilities
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567207234 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council |
National ID: | 40506232 |
Contact point: |
Yavorska Myroslava +380567207234 departamentblag@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2021 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2021 13:14 |
Очікувана вартість: | 79 536 988,31 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 795 369,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 березня 2021 17:42 |
Enquiries until: | 05 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 квітня 2021 01:00 |
Information
Estimated total value: | 79 536 988 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 795 370 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2021 17:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 17:42 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
2.Нами подано довідку з ЄДРПОУ станом на 13.04.2021 р. згідно вимог Тендерної документації: «Відомості з ЄДРПОУ (Зазначена вимога стосується та надається тільки юридичними особами), які отримані не раніше дати оголошення цього тендеру» . Вимоги щодо надання інформації з головного управління статистики не мається в Тендерній документації. Тому дана вимога не містить жодного підґрунтя.
3. На виконання вимог Тендерної документації, п.п. 6 п. 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі тому числі відповідній технічній специфікації (технічному завданню), встановленим в Додатку 4 до Документації у вигляді листа згоди.
Нами подано Лист-згоду з усіма технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі в тому числі технічному завданню викладеного в Додатку 4 до документації. Замовником не встановлено форми даного листа, і вимог щодо його змісту, тому вважаємо дану вимогу безпідставною, нами повністю виконано вимоги Тендерної документації, а саме надано згоду на виконання усіх робіт згідно з технічним завданням.
4. Згідно тендерної документації торгів, вимагалось подання: «Учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. Крім того, надати лист-згоду складений в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua».
На виконання даних вимог нами надано Інформаційну довідку щодо повноважень посадової на підпис , що містить інформацію про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. За наступної вимоги цього абзацу Тендерної документації, відповідно до вимог надано ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку персональних даних учасника, що підписана уповноважено особою, яку уповноважено на підписання договору за результатами процедури закупівлі, щодо надання згоди .Тому це лист повністю відповідає даним вимогам, і вимоги надання персональних даних лише особи ВІДСУТНЄ в тендерній документації.
Просимо переглянути Ваше рішення щодо відхилення нашої пропозиції, оскільки причини відхилення не мають у собі підґрунтя, а наша пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації торгів, та Закону України "Про публічні закупівлі". Або будемо зобов'язані подавати скаргу до АКМУ.
Слід зазначити, що вимога ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" не містить вимоги щодо надання додаткової інформації. Замість цього учасник просить переглянути рішення щодо відхилення його тендерної пропозиції. Тобто, вимога ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з цим, додатково надаємо інформацію щодо причин відхилення тендерної пропозиції ПП "СІТІ БУД ПЛЮС".
1) Стосовно не підтвердження відсутності підстав передбачених п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» додатково повідомляємо наступне.
Інформація, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою та другою статті 17 Закону України, яка має надаватись учасниками зазначена в частині ІІ додатку 3 тендерної документації, а також спосіб подання інформації встановлено Замовником в електронній системі в електронному вигляді.
Відповідно в частині ІІ додатку 3 тендерної документації, а також в електронній системі встановлена чітка вимога про надання довідки щодо відсутності підстав передбачених п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку».
У складі пропозиції квасника ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" надано довідку яка не відповідає вищезазначеній та діючій редакції пункту 6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно відсутня інформація щодо наявності або відсутності засудження за кримінальне правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію
Враховуючи зазначене, наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та тендерна пропозиція учасника має бути відхилена.
2) Стосовно не надання учасником Відомостей з ЄДРПОУ додатково повідомляємо наступне.
В тексті вимоги ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" зазначено, що він надав довідку з ЄДРПОУ. Це твердження не відповідає дійсності, оскільки: по-перше учасником надано не Довідку, а Витяг при тому що умовами тендерної документації взагалі вимагались Відомості; по-друге учасник надав документ з іншого реєстру, а саме ЄДРЮОФОПГФ (Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), при цьому вимагалось надання відомостей з реєстру ЄДРПОУ (Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України).
Тобто, учасником надано зовсім інший документ з іншого реєстру, оскільки вимогами тендерної документації вимагалось надання саме «Відомостей з ЄДРПОУ», а не «Витягу з ЄДРЮОФОПГФ».
Враховуючи зазначене тендерна пропозиція ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Також, вищенаведена позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 04.03.2019 № 2323-р/пк-пз (сторінка 5 рішення) (закупівля № UA-2018-12-13-000486-c).
3) Стосовно інформації про не відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі тому числі відповідній технічній специфікації (технічному завданню), встановленим в Додатку 4 до Документації у вигляді листа згоди.
У складі тендерної пропозиції ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" надано лист згоду про відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі тому числі відповідній технічній специфікації (технічному завданню), який не містить інформації про запропоновані учасником технічні, якісні та кількісні характеристики послуг згідно додатку 4 тендерної документації.
Також, в інших документах тендерної пропозиції учасника не міститься жодної інформації стосовно запропонованих учасником технічних, якісних та кількісних характеристик послуг, які він планує надавати та на підставі яких сформовано його цінову пропозицію.
Відповідно тендерна пропозиція ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також, вищенаведена позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 04.03.2019 № 2323-р/пк-пз (сторінка 6 рішення) (закупівля № UA-2018-12-13-000486-c)
4) Щодо ненадання учасником листа-згода уповноваженої особи, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua повідомляємо наступне.
Згідно Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Суб’єктом персональних даних є фізична особа, персональні дані якої обробляються.
Відповідно статті 1 Закон України «Про захист персональних даних» цей Закон регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних.
Також, згідно Закон України «Про захист персональних даних» надавати згоду на обробку персональних даних може тільки суб'єкт цих персональних даних
Отже, юридична особа не може бути суб’єктом персональних даних, тому у будь-якому випадку вимога тендерної документації щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua стосується саме уповноваженої особи учасника.
Відповідно до вимог тендерної документації учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати лист-згоду складений в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua.
Учасником надано лист-згоду на оброблення персональних даних в якому вказана інформація щодо учасника ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" та згода на обробку його персональних даних, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про захист персональних даних». При цьому, умовами тендерної документації вимагалась надання згоди саме уповноваженої особою, яка підписуватиме договір, на оброблення її персональних даних.
У складі тендерної пропозиції ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" відсутній лист-згода щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Отже, враховуючи вищезазначене тендерна пропозиція учасника ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" відхилена правомірно, відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-09-000006 ● 23765773af1e4888bd9b978f8bf97ae3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2021 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.08.2021
№ 493
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 09.08.2021 № 493
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-03-15-012341-b 15.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | поданj позовнe заявe |
Дата публікації: | 06 вересня 2021 |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КДС ТЕХНІК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КДС ТЕХНІК" |
79 450 000,00
UAH з ПДВ
|
78 651 522,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" |
79 500 000,00
UAH з ПДВ
|
78 704 630,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КДС ТЕХНІК" #40655124 |
Переможець |
78 651 522,38
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 10:20
|
Ду 5 05.05-1.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 10:19
|
Ду 4 05.05-1.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 17:25
|
Ду 3 05.05-1.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2021 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 14:43
|
Ду 2 05.05-1.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2021 13:34
|
Ду 1 05.05-1.pdf | зміни до договору |
06 травня 2021 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 12:43
|
05.05-1.pdf | укладений |
06 травня 2021 12:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |