Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП «Львівавтодор» (пам’ятка архітектури місцевого значення – охоронний № 1278-М)» (коригування) (додаткові роботи)»
Очікувана вартість
2 524 117,00 UAH
UA-2021-03-12-005873-c 81188f7f1c5443aa94e9ae9c02fff49b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сальнікова Галина Миколаївна

380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Сальнікова Галина Миколаївна
380672262490
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2019 році тендерним комітетом ЛКП «Львівавтодор», відповідно до оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення UA-2019-08-02-002743-b, були проведені відкриті торги на закупівлю робіт по об’єкту «Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП «Львівавтодор» (пам’ятка архітектури місцевого значення – охоронний № 1278-М)» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — інші завершальні будівельні роботи).
За результатами цих торгів, з учасником переможцем Колективне підприємство «Центр Комплекс» Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (код ЄДРПОУ 20774040) був укладений договір №10/09/2019-1 від 10.09.2019 р. Сума основного договору з урахуванням усіх додаткових угод до договору становить 5 225 896,98 грн. без ПДВ.
У 2020 році Колективне підприємство «Центр Комплекс» Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (код ЄДРПОУ 20774040), згідно п. 1.1. Додаткового договору №2 від 21.04.2020 р. до Договору підряду №10/09/2019-1 від 10.09.2019 р. змінило назву на Підприємство об’єднання громадян «Центр Комплекс» (код ЄДРПОУ 20774040).
В процесі здійснення авторського нагляду за ходом будівництва фізичною особою підприємцем Лагуш Зіновій Романович, інженером з технічного нагляду ЛКП «Львівавтодор» і підрядником Підприємство об’єднання громадян «Центр Комплекс» було виявлено ряд додаткових робіт, які не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є необхідним для забезпечення повного циклу робіт та завершення реставрації об’єкта.
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП «Львівавтодор» (пам’ятка архітектури місцевого значення – охоронний № 1278-М)» (коригування)», яка пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом №14-1440-20 від 30.12.2020 року. Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання. Крім того, загальна вартість додаткових робіт становить 2 524 117,00 грн. без ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору, тому для виконання додаткових робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання, дотримання технологічного процесу. Так як виконання робіт за цим проектом здійснювало Підприємство об’єднання громадян «Центр Комплекс», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані Підприємством об’єднання громадян «Центр Комплекс».
Відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведеного тендеру. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладання договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру.
Враховуючи вищезазначене, існують законні підстави щодо проведення закупівлі по об’єкту «Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП «Львівавтодор» (пам’ятка архітектури місцевого значення – охоронний № 1278-М)» (коригування) (додаткові роботи)» за переговорною процедурою закупівлі на підставі п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2021 17:19
Оскарження наміру укласти договір: 23 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника-ЛКП "Львівавтодор", зазначена у п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" . Місце знаходження замовника ЛКП"Львівавтодор": 79035 ,м.Львів, вул. Пасіки Галицькі,7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП «Львівавтодор» (пам’ятка архітектури місцевого значення – охоронний № 1278-М)» (коригування) (додаткові роботи)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, Горбачевського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 квітня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після того як Підрядник приступить до виконання робіт, Замовник має право, але не зобов’язаний, перерахувати Підряднику аванс протягом 20 банківських днів. Аванс 20 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

12 березня 2021 17:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН ЦЕНТР КОМПЛЕКС
#20774040
Переможець 2 524 117,00
UAH
12 березня 2021 17:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН ЦЕНТР КОМПЛЕКС #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

63/43-р/к

Дата рішення у справі

07.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

12 березня 2021 17:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 17:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН ЦЕНТР КОМПЛЕКС
#20774040
2 524 117,00
UAH
Документи

Документи

12 березня 2021 17:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 15:59
Додатковий договір №3 Горбачевського.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 16:16
Додатковий договір №2 Горбачевського.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 18:04
Додаткова угода №1_від_24.03.pdf зміни до договору
29 березня 2021 18:03
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 18:06
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 18:04
Договір Горбачевського_від_23_03_21.pdf укладений
25 березня 2021 18:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та керуючись п.9.10, п.13.2.5, п.13.3, п.13.4, п.13.5, п.13.6 Договору Сторони за взаємною згодою погодили зміни ціни в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 23/03/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни в календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 23/03/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни в календарний графік виконання робіт та продовжити строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 23/03/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 07 травня 2021
Сума оплати за договором: 2 319 821,00
UAH