Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Road sweeping and cleaning machines with removable equipment have code 34140000-0 Heavy-duty motor vehicles to SC 021: 2015 "Common Procurement Vocabulary".
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Міські дороги" |
Код ЄДРПОУ: | 32642110 |
Місцезнаходження: | 65010, Україна , Одеська область обл., м. Одеса, вул. Краснова, 2-Б |
Контактна особа: |
Елена Усова +380487981207 usovaelena@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Тодійчук Вадим +380487882089 usovaelena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal enterprise "City Roads" |
National ID: | 32642110 |
Contact point: |
usova elena +380487981207 usovaelena@ukr.net |
Additional contacts: |
Тодійчук Вадим +380487882089 usovaelena@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2021 18:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 11:56 |
Очікувана вартість: | 26 730 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 133 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 800000 UAH |
Publication date: | 11 березня 2021 18:12 |
Enquiries until: | 02 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 квітня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 26 730 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 133 650 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
- Прибиральний мототранспортний засіб зі змінним обладнанням на базі двохосьового шасі
- Road sweeping motor vehicle with removable equipment based on a two-axle chassis
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за отриманий Товар проводиться протягом 10 календарних днів з дня отримання Товару, за наявністю бюджетних коштів на рахунку Замовника. Оплата здійснюється на підставі наступних документів: рахунку/або рахунку-фактури/ або рахунку на оплату, акта приймання-передачі та видаткової накладної. Payment is made for the actually delivered Goods, within 10 calendar days from the date of receipt of the Goods, subject to the availability of budget funds on the Customer's account. Payment is made on the basis of the following documents: bill / or invoice / or invoice for payment, acceptance and receiving report and disbursement bill of lading. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2021 18:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2021 18:12 |
Оголошення Глобуси 11.03.21.rtf | |
11 березня 2021 18:12 |
Announcement від 11.03.21.docx | |
11 березня 2021 18:12 |
ТД глобуси 11.03.21.docx | |
11 березня 2021 18:12 |
Додаток 3 проект дог..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» від 23.01.21Р. №922-V-VIII (Ст.22 п.2 п.п.15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
Ст. 25. П.1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Ст.27. п.1. Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
ПОСТАНОВА КМУ 1070 від 4.12.19
П.2 обз. 4 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”
ПОСТАНОВА КМУ 641 від 22.07.2020
15-1. Заборонити на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснення відповідних платежів, крім випадків, коли предметом закупівлі є вітчизняні періодичні друковані видання та послуги з їх доставки за передплатою, поштові марки та марковані конверти, в тому числі використання маркувальних машин, призначених для нанесення на письмову кореспонденцію відбитка державного знака, що підтверджує оплату послуг поштового зв’язку, товари, роботи і послуги, необхідні для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 “Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України” , для виробництва (створення) національних фільмів; забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації за переліком технічних та інших засобів реабілітації, якими забезпечуються особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та інші окремі категорії населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. № 321, протезно-ортопедичними виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, та/або спеціальними виробами для занять спортом відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 518 “Деякі питання протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, та/або спеціальними виробами для занять спортом окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та/або забезпеченні їх проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок”, комплектування одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” до 31 грудня 2020 р., а також для виконання бюджетних програм, коди програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету яких відповідають кодам функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету 0710-0763 згідно із законом про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період, та під час здійснення заходів за рахунок коштів державного (місцевого) бюджету, отриманих як надходження в рамках програм допомоги і грантів Європейського Союзу, урядів іноземних держав, міжнародних організацій, донорських установ та як кредити (позики), залучені державою від іноземних держав, іноземних фінансових установ і міжнародних фінансових організацій, а також під час здійснення оплати послуг, пов’язаних з управлінням державним (місцевим) боргом, витрати за якими провадяться за рахунок коштів державного (місцевого) бюджету в межах бюджетних призначень на обслуговування державного (місцевого) боргу; для задоволення потреб національної безпеки і оборони відповідно до основних показників державного оборонного замовлення на 2020-2022 роки, а саме закупівлі безпілотних авіаційних комплексів, бойових кораблів, засобів захисту інформації, високоточного ракетного, ракетно-реактивного і артилерійського озброєння, ракет та боєприпасів, у тому числі підготовки та освоєння виробництва крилатих ракет, літаків для потреб Збройних Сил, озброєння, військової і спеціальної техніки за міжнародними домовленостями (угодами, контрактами), у тому числі укладеними із спеціалізованою організацією, яка здійснює закупівлі, а саме Агенцією НАТО з підтримки та постачання (NATO Support and Procurement Agency); для забезпечення державної безпеки, а саме - закупівлі спеціальної техніки і розгортання базових станцій радіозв’язку для потреб Служби безпеки; для забезпечення, організації та виконання літерних авіаційних рейсів повітряними суднами; для здійснення заходів, пов’язаних з підготовкою та забезпеченням участі України у Всесвітній виставці “Експо - 2020”, закупівлею товарів, робіт і послуг, що здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету за проектом “Технічне переоснащення СП “Завод “Енергія” КП “Київтеплоенерго” на вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів; для здійснення заходів, пов’язаних із забезпеченням української антарктичної станції “Академік Вернадський” та українських антарктичних експедицій; за капітальними видатками Національного агентства з питань запобігання корупції, в тому числі видатками на побудову інформаційно-телекомунікаційної системи та інші заходи із забезпечення його діяльності; для виконання показників державного оборонного замовлення та забезпечення інженерно-технічного облаштування українсько-російського державного кордону; для придбання реабілітаційного обладнання Державною реабілітаційною установою “Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю” та здійснення капітального ремонту, перепланування та переобладнання приміщень цієї установи; для здійснення проектних, будівельно-ремонтних робіт для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних; інші товари, роботи і послуги, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців
Будемо раді бачити Вас серед учасників.
Вимоги про усунення порушення
Your contract is okay, but requiring small amendments:
1. Please replace figure 10 with figure 120 in Sec. 4.1. Delivery of special cars require planning, delivery trucks, delivery and montage of special parts etc. As well needed time for overseas shipment. Anyway deadline for delivery time remains unchanged - 2021. Alternatively, we may arrange acceptance of the cars directly at the factory's yard by your inspector and receipt by him of copy of multi-modal bill of lading from cargo forwarder, who will ship the cars from EXW to DAP your destination. In this case 75 days would be enough.
10 days term is suitable for vehicles, which are just made or used and located just on territory of Ukraine.
2. In Sec. 5.1 please either
a) add words "Delivery and" before word "Payment" or
b) delete words "за наявністю бюджетних коштів на рахунку Замовника".
Rationale is understandable and requiring no explanation.
Respectfully,
--------------------------------
Шановний покупце,
Ваш контракт нормальний, але вимагає невеликих змін:
1. Будь ласка, замініть цифру 10 на цифру 120 у розділі. 4.1. Доставка спеціальних автомобілів вимагає планування, доставки вантажівок, доставки та монтажу спеціальних деталей тощо. Як необхідний час для закордонних перевезень. У будь-якому випадку термін доставки залишається незмінним - 2021. Або ж ми можемо домовитись про приймання автомобілів безпосередньо на подвір’ї заводу вашим інспектором та отримання ним копії мультимодального коносамента від експедитора вантажу, який відвантажує машини EXW до DAP місця призначення. У цьому випадку було б достатньо 75 днів.
10-денний термін підходить для транспортних засобів, які щойно виготовлені або використані та розташовані просто на території України.
2. У розділі 5.1 будь-ласка
а) перед словом "Оплата" додати слова "Доставка та" або
б) вилучити слова "за наявністю бюджетних коштів на рахунку Замовника".
Обгрунтування зрозуміле і не вимагає пояснень.
З повагою,
Ваша вимога щодо усунення порушень в умовах проекту договору (Додатку 3 до Тендерної документації) розглянута, за результатом чого повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі-Закон), керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, тендерним комітетом затверджено тендерну документацію, Додатком 3 до якої є відповідний проект договору. Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. При цьому планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Умовами тендерної документації, проектом договору, який є невід’ємною частиною цієї документації, а також оголошенням про проведення відкритих торгів передбачено отримання товару на адресу Замовника, та на умовах DDP. У зв’язку із тим, що Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів, внесення запропонованих Вами змін призведе до скасування процедури закупівлі. Це є неприйнятним, так як дана техніка має бути задіяна на під час експлуатаційного утримання доріг в осінньо-зимовий період у 2021році.
Окрім того, щодо внесення змін до строків поставки товару зазначаємо, що у разі бажання на плідну працю з Вашого боку, вважаємо за можливе здійснення постачання в терміни зазначені умовами тендерної документації. За підрахунками, з моменту наміру ініціювати здійснення поставки до укладення договору з Замовником у Учасника вдосталь часу (від 53 до 88 днів), а на виконання заявки про поставку ще більше додаткового часу (+10 днів до +30 днів). Тобто умови тендерної документації щодо здійснення поставки дають змогу поставити товар на умовах DDP.
Щодо виключення з умов проекту договору у п.5.1. «за наявністю бюджетних коштів на рахунку Замовника» зазначаємо, що засновником Замовника є територіальна громада м. Одеса. При цьому обігові кошти підприємства на 93% складаються з коштів громади міста (кошти місцевого бюджету). Тобто без наявності цих коштів на рахунку Замовника виконати умови договору не передбачається можливим.
З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне відхилити вашу вимогу. Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
We highly appreciate cooperative and polite style of your answer. But to make amendments, especially so minor and in one file only - is no problem at all. Some other buyers (even so respected as EnergoAtom) are making by 5-6 amendments and it causes no problem.
As for financing:
It seems that you understand Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex wrongly. It says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення."
It means that you should not commit yourself unless you have budget. Contract is a commitment. If you commit to pay by budget money - it is budget commitment. So, before signing contract you must have financing. Or you should not sign a contract.
But wording of Sec. 5.1. means that you have no money at the contract signing date, otherwise this section is senseless. So, it looks that you intend firstly to take goods, then maybe pay, but maybe not, if you will have no budget. Can Seller control your budget? Of course not. I understand that some clever-ass lawyer drafted this section of contract to protect maximally the buyer and expecting that you will deal with simpletons. You are not original with this term. Over a half of Ukraine state buyers are trying to insert such term. That is kicking out most of serious foreign manufacturers. In general, we are a bit tired to fight with such unfair terms and probably soon will apply to President Zelensky to order the Ministry of Justice for drafting of standard mandatory contract with fair terms. Exist standard form of International Chamber of Commerce, so, no need to invent a bicycle.
So, our demand is: In Sec. 5.1 please either a) add words "Delivery and" before word "Payment" or b) delete words "за наявністю бюджетних коштів на рахунку Замовника". Rationale is understandable and requiring no explanation.
Respectfully,
------------------------------
Шановний покупце,
Ми високо цінуємо співпрацю та ввічливий стиль Вашої відповіді. Але вносити поправки, особливо такі незначні та лише в одному файлі, - зовсім не проблема. Деякі інші покупці (навіть такі поважні, як ЕнергоАтом) вносять 5-6 поправок, і це не викликає проблем.
Що стосується фінансування:
Здається, ви розумієте розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України помилково. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення".
Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Контракт - це зобов’язання. Якщо ви зобов’язуєтесь платити бюджетними грошима - це бюджетні зобов’язання. Отже, перед підписанням контракту ви повинні мати фінансування. Або вам не слід підписувати контракт.
Але формулювання розділу 5.1. означає, що у вас немає грошей на дату підписання контракту, інакше цей розділ безглуздий. Отже, схоже, ви спочатку маєте намір взяти товар, потім, можливо, заплатити, але, можливо, ні, якщо у вас не буде бюджету. Чи може продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я розумію, що якийсь розумний адвокат склав цей розділ контракту, щоб максимально захистити покупця і сподіваючись, що ви матимете справу з простаками. Ви не оригінальні з цим терміном. Більше половини України державні покупці намагаються вставити такий термін. Це виганяє більшість серйозних іноземних виробників. Загалом, ми трохи втомилися боротися з такими несправедливими умовами, і, мабуть, незабаром звернемося до Президента Зеленського з проханням наказати Міністерству юстиції скласти стандартний обов'язковий контракт із справедливими умовами. Існує стандартна форма Міжнародної торгової палати, тому немає необхідності винаходити велосипед.
Отже, наш попит такий: В п. 5.1 будь-ласка: а) додайте слова "Доставка та" перед словом "Оплата", або б) видаліть слова "за наявні бюджетні послуги на рахунок Замовника". Обгрунтування зрозуміле і не вимагає пояснень.
З повагою,
Відповідно до ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - п.33 «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;».
Відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - п2.:
пп.3 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону»;
пп.4 « інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)»;
пп.7» строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг»;
Відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» - п1.:
- пп. 1 « Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.»
Відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» - « п.1 пп. 3- зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.» Норми зазначеного закону внесення змін до тендерної документації та не передбачають змін до оголошення при проведені відкритих торгів.
На підставі наведених норм чинного законодавства України Ваше звернення не має посилань на усунення порушення під час проведення тендеру.
Відповідно до П.1 Стаття 2. Бюджетного кодексу України:
Пп. 6. «бюджетне асигнування - повноваження розпорядника бюджетних коштів, надане відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетного зобов'язання та здійснення платежів, яке має кількісні, часові та цільові обмеження;»
Пп. 7. « бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому;»
Пп.8. «бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування;»
Пп.38. «одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету;»
Пп.52 «фіскальні ризики - чинники (включаючи умовні зобов’язання та квазіфіскальні операції), що можуть призводити до зменшення надходжень бюджету та/або потребувати додаткових витрат бюджету, відповідно спричинити збільшення дефіциту бюджету та державного (місцевого) боргу порівняно з плановими бюджетними показниками.»
Відповідно до Стаття 23 Бюджетного кодексу України :
П.1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.
П.2. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
П.3. Якщо в процесі виконання бюджету зміна обставин вимагає менших бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів, Міністерство фінансів України (місцевий фінансовий орган) готує пропозиції про зменшення відповідного бюджетного призначення Державного бюджету України (місцевого бюджету). Кабінет Міністрів України (Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцева державна адміністрація, виконавчий орган відповідної місцевої ради) у двотижневий строк подає до Верховної Ради України (Верховної Ради Автономної Республіки Крим, відповідної місцевої ради) у встановленому порядку пропозиції про зменшення відповідних бюджетних призначень Державного бюджету України (місцевого бюджету). Пропозиції про зменшення бюджетних призначень на утримання судів, інших органів і установ системи правосуддя мають бути погоджені Кабінетом Міністрів України з Вищою радою правосуддя. Зменшення бюджетних призначень на здійснення середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я, визначених законом про Державний бюджет України на відповідний період, не допускається.
П.4. Витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право провадити їх виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог частини другої статті 57 цього Кодексу), якщо цим Кодексом та/або законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) не встановлено інше.
Відповідно до Стаття 48. Бюджетного кодексу України :
П.2. « Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог частини другої статті 57 цього Кодексу).
Відповідно п.2 до Стаття 49. Бюджетного кодексу України :
Пп.3 «наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.»
На підставі наведених норм чинного законодавства України передбачені на 2021рік бюджетні зобов’язання по КЕКВ 3210 протягом бюджетного року можуть бути змінені, та право провадити видатки передбачається виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету.
Дуже сподіваємося на плідну співпрацю. З повагою.
Зараз ми виконуємо запити на транспортні засоби для України на наших пов’язаних заводах. Але на мій подив, я виявив, що умови вашого контракту в цьому тендері, як і у вашому тендері UA-2021-03-03-002454-c, залишаються незмінними. Це була остання крапля, яка переповнила чашу. Тим більше, що сьогодні нас запитало Міністерство щодо нашої думки щодо статті 17 Закону, ми були зобов’язані надати свою думку міністру Петрашко як доданий.
Я думаю, що достатньо надіслати нескінченні вимоги та отримати розумні казуїстичні відповіді. Якщо це не допоможе, ми також напишемо Президенту (ми маємо доступ). Якщо навіть це не допоможе, я поговорю з нашими сенаторами про корупцію в Україні та фінансову підтримку Сполучених Штатів. У мене є особистий доступ. І ми повідомимо МВФ. Ми додаємо формулювання цього листа для довідки. Окрім того, ми додаємо як зразок формулювання контракту НафтоГаз, яка не викликає жодних питань чи вимог. Як бачите, у нашому листі не йдеться про ваші конкретні тендери, це не скарга на вас, але ви знайдете свій контракт у ньому, як у дзеркалі. Ми хотіли б закінчити цю неправомірну поведінку в українських тендерах. І ми це закінчимо.
На жаль, наразі ми не можемо включити ваші тендери до нашого запиту, доки не буде внесено належних змін. Надати такі умови величезному багатомільярдному виробнику - це лише знищити власну репутацію. Якщо ви внесете необхідні зміни, будь ласка, продовжте термін тендеру UA-2021-03-03-002454-c та цього тендеру, принаймні, що продавці матимуть 3 тижні на роботу над ними. Якщо ви залишаєтесь на своїх умовах або бажаєте надіслати нам іншу казуїстичну відповідь (включаючи Закон Автономної Республіки Крим тощо) - це буде ваш вибір. Купуйте у МАЗу. Вони, ймовірно, приймуть ваші умови.
З найкращими побажаннями,
----------------------------------------
Dear Buyer,
Now we are completing inquiries for vehicles for Ukraine to our associated factories. But to my surprise I found that terms of your contract in this tender, same as in your tender UA-2021-03-03-002454-c remains unchanged. That was a last drop, which overflowed the cup. Especially as today we were asked by Ministry on our opinion about Article 17 of Law, we were obliged to provide our opinion to Minister Petrashko as attached.
I think it is enough to send endless demands and to get clever-ass casuistic answers. If that will not help, we will write to President as well (we have an access). If even that will not help, I will speak with our Senators about corruption in Ukraine and financial support from the United States. I have personal access. And we will inform IMF. We attach a wording of this letter for your reference. As well as we attach as a sample a wording of NaftoGaz contract, which is gaining no questions or demands. As you see, in our letter is not referring to your particular tenders, it is not a complaint on you, but you will find your contract in it as in mirror. We would like to finish this malpractice in Ukrainian tenders. And we will finish it.
Unfortunately, for the time being, we cannot include your tenders in our inquiry until proper changes will be made. To provide such terms to huge, multi- billion manufacturer is only to destroy own reputation. If you will make amendments required, please extend the deadline of tender UA-2021-03-03-002454-c and of this tender at least that vendors will have 3 weeks for working on them. If you remain on your terms or prefer to send us other casuistic reply (including Law of Autonomous Republic of Crimea etc) - it will be your choice. Buy from MAZ. They will probably accept your terms.
With best regards,
-----------------------------------
У своєму запиті Ви посилаєтесь на умови договорів Нафтогазу, який має іншу форму власності, інший джерела формування майна підприємства, інші джерела фінансування.
Відповідно да Стаття 63. «Види та організаційні форми підприємств» Господарського кодексу України-
1. Залежно від форм власності, передбачених законом, в Україні можуть діяти підприємства таких видів:
приватне підприємство, що діє на основі приватної власності громадян чи суб'єкта господарювання (юридичної особи);
підприємство, що діє на основі колективної власності (підприємство колективної власності);
комунальне підприємство, що діє на основі комунальної власності територіальної громади;
державне підприємство, що діє на основі державної власності;
підприємство, засноване на змішаній формі власності (на базі об'єднання майна різних форм власності);
спільне комунальне підприємство, що діє на договірних засадах спільного фінансування (утримання) відповідними територіальними громадами - суб’єктами співробітництва.
Відповідно до Стаття 73. «Поняття державного унітарного підприємства» Господарського кодексу України підприємство - Замовник процедури - унітарне підприємство утворюється компетентним органом влади в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини державної власності, як правило, без поділу її на частки, і входить до сфери його управління.
Стосовно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що відповідно до КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ Стаття 75. «Єдиним органом законодавчої влади в Україні є парламент - Верховна Рада України.»
Дякуємо за звернення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-10-000045 ● 54969c1de7dc425ead27f3b71ff0d321
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
10.08.2021 № 496
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 10.08.2021№ 496
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-03-11-012904-b 11.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | «З висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-11-012904-b на закупівлю: Підмітально-прибиральні мототранспортні засоби зі змінним обладнанням за кодом 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» не згодні. У висновку по моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язало Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розглянути питання щодо припинення зобов’язань за укладеним з ТОВ «ГЛОБУС-АВТО» договором про закупівлю № ГЛ-3004 від 19.04.2021р., з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України. Так, в силу норми частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) (Підстави для зміни або розірвання договору) зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. При цьому відповідно до частини 3 статті 651 ЦКУ в разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. З положеннями статті 651 ЦКУ кореспондуються положення статті 188 ГКУ (Порядок зміни та розірвання господарських договорів). Разом з тим, умови Договору про закупівлю від 30.04.2021 № Гл-3004 (далі – Договір) не передбачають одностороннього його розірвання в разі встановлення аудиторами, на їхню думку, порушень по закупівлі. При цьому норми Закону України№ 922 не передбачають процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі після визначення переможця процедури закупівлі та укладення із ним договору про закупівлю. Метою Закону України № 922 є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 5 Закону № 922 закріплено основні принципи здійснення публічних закупівель. Так, згідно з частиною 1 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються, зокрема за такими принципами як максимальна економія, ефективність та пропорційність. Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. З огляду на зазначене, з метою дотримання принципів ефективності та пропорційності, а також з метою забезпечення інтересів держави щодо гарантованого задоволення потреби в необхідних транспортних засобах дії замовника щодо не відхилення тендерних пропозицій учасників закупівлі ТОВ «Інфраструктура сіті» та ТОВ «ГЛОБУС-АВТО» є правомірними, повною мірою відповідають духу, букві, а також меті Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником будуть використовуватися норми пункту 10 статті 8 Закону № 922» |
Дата публікації: | 02 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | Номер судового провадження П/420/16052/21 (Справа №420/16017/21) |
Дата відкриття провадження: | 16 вересня 2021 |
Документи:
21 вересня 2021 10:35
|
Електронний підпис |
21 вересня 2021 10:34
|
Єдиний державний реєстр судових рішень.html |
21 вересня 2021 10:34
|
Ухвала.PDF |
21 вересня 2021 10:34
|
Отримання інформації про відкриття.PDF |
03 вересня 2021 15:01
|
Наявність у реєстрі судових рішень httpscourt.gov.uafair.png |
03 вересня 2021 15:01
|
Позов від 02.09.21.pdf |
02 вересня 2021 14:51
|
Аргументовані заперечення 02.09.21.PDF |
21 вересня 2021 10:35
|
Електронний підпис |
03 вересня 2021 15:01
|
Електронний підпис |
02 вересня 2021 14:56
|
Електронний підпис |
21 вересня 2021 10:34
|
Єдиний державний реєстр судових рішень.html |
21 вересня 2021 10:34
|
Ухвала.PDF |
21 вересня 2021 10:34
|
Отримання інформації про відкриття.PDF |
03 вересня 2021 15:01
|
Наявність у реєстрі судових рішень httpscourt.gov.uafair.png |
03 вересня 2021 15:01
|
Позов від 02.09.21.pdf |
02 вересня 2021 14:51
|
Аргументовані заперечення 02.09.21.PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Міські дороги" |
Код ЄДРПОУ: | 32642110 |
Місцезнаходження: | 65010, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Краснова, 2-Б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ Інфраструктура сіті | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ГЛОБУС-АВТО | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ГЛОБУС-АВТО |
26 358 800,00
UAH з ПДВ
|
26 210 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Інфраструктура сіті |
26 210 750,00
UAH з ПДВ
|
26 210 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГЛОБУС-АВТО #31833947 |
Переможець |
26 210 250,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 09:21
|
ЗпВД від 18.11.21 (Глобуси).PDF | укладений |
22 листопада 2021 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 14:02
|
Дог№Гл-3004 від 30.04.21.PDF | укладений |
30 квітня 2021 14:01
|