Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Сігідова Тетяна +380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2021 11:37 |
Очікувана вартість: | 21 670 336,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108 351,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Сторони допускають можливість здійснення попередньої оплати (авансу) на строк не більше трьох місяців на цілі, визначені договорами на підставі рахунку Підрядника. Правовою підставою здійснення попередньої оплати за цим Договором є приписи Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. та Наказу МОЗ України щодо попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 11:10 |
ТД - зміни.docx | |
12 березня 2021 11:10 |
Зміни .docx | |
12 березня 2021 11:10 |
Додаток 2 - зміни.docx | |
03 березня 2021 11:56 |
Додаток 4.docx | |
03 березня 2021 11:56 |
Додаток 5.docx | |
03 березня 2021 11:56 |
Додаток 3.docx | |
03 березня 2021 11:56 |
Додаток 1.docx |
12 березня 2021 11:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2021 11:10 |
ТД - зміни.docx
|
|||
12 березня 2021 11:10 |
Зміни .docx
|
|||
12 березня 2021 11:10 |
Додаток 2 - зміни.docx
|
|||
03 березня 2021 11:56 |
Додаток 4.docx
|
|||
03 березня 2021 11:56 |
Додаток 5.docx
|
|||
03 березня 2021 11:56 |
Додаток 3.docx
|
|||
03 березня 2021 11:56 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Не потрібно надавати відгук та аналогічний договір ще додатково з якимось ІНШИМ замовником який не буде зазначений в Довідці про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Під словом «ІНШИЙ» розуміються всі замовники, окрім замовника цієї закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Клас наслідків (відповідальності) за предметом закупівлі згідно положень додатку №4 до тендерної документації визначений на рівні СС2
Тендерна документація та проект договору (додаток №5) містять загальне формулювання вимог щодо якості виконуваних робіт: «роботи за цим повинні відповідати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно з технічними та іншими вимогами Замовника, діючим нормам і стандартам.» Аналогічні вимоги щодо якості будівельних робіт містить і чинне законодавство України – п.76. Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668.
При цьому, слід окремо наголосити, що ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлює лише порядок визначення вартості будівельних робіт та на містить жодних вимог щодо їхньої якості.
Інші чинні в Україні нормативні документі, що встановлюють вимоги до робіт, які є предметом закупівлі, та матеріалів для виконання таких робіт, наприклад, ДБН В.2.6-31.2016 «Теплова ізоляція будівель», ДБН В.2.5-67.2013 «Опалення, вентиляція та кондиціювання», ДСТУ Б В 2.6.-189:2013 «Методи відбору теплоізоляційного матеріалу для утеплення будівель», ДСТУ Б В 2.6.-23:2009 «Блоки віконні та дверні. Загальні технічні умови» та інші, не містять диференціації вимог до конкретних робіт за ознакою замовника робіт та/або джерела фінансування таких робіт, а також – за ознакою класу наслідків всього об’єкта будівництва.
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», встановлюючи у ст. 32 розмежування об’єктів будівництва за класами наслідків, передбачає залежно від класу наслідків різні вимоги щодо наявності та порядку отримання дозвільних документів, ліцензування діяльності суб’єктів господарювання, ведення електронного кабінету, експертизи проектної документації, подання документів для отримання адміністративних послуг, а також введення в експлуатацію завершених об’єктів. Жодних специфічних вимог до видів робіт, які виконуються на об’єктах відповідного класу наслідків, законом не передбачено.
Ні тендерна документація, ні додатки до неї не містять посилань на чинні в Україні акти законодавства та нормативні документи, які б встановлювали специфічні вимоги якості до видів робіт, перелічених у технічному завданні за предметом закупівлі (додаток № 4), та матеріалів, необхідних для виконання таких робіт, саме в державному або комунальному секторі економіки та залежно від класу наслідків об’єкту. Більше того, технічне завдання (додаток № 4) містить перелік видів робіт, що виконуються, та видів матеріалів, що використовуються, під час проведення з капітального ремонту об’єктів будь-якого сектору економіки та класу наслідків.
Отже, на державному рівні в Україні визнано рівнозначність та аналогічність будівельних робіт в державному та приватному секторах економіки, а також на об’єктах різних класів наслідків, шляхом встановлення єдиних вимог щодо їхньої якості.
Разом із тим, п. 3.1. додатку № 3 до тендерної документації містить вимоги до підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, які без належного нормативного обґрунтування встановлюють критерії, додаткові до аналогічності самих виконуваних робіт роботам, визначеним в технічному завданні (додаток №4), а саме:
- віднесення об’єкту будівництва, де виконані аналогічні роботи, до об’єктів будівництва з класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3,
- виконання таких робіт за договорами, укладеними з певним колом замовників - підприємствами (установами або організаціями, або закладами тощо), що є «замовником» в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», та
- відображення інформації про виконаний аналогічний договір в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua.
Застосування вказаних додаткових критеріїв до договорів, які є аналогічними предмету закупівлі та підтверджують належний рівень кваліфікацію учасника процедури закупівель, є дискримінаційною за своєю сутністю вимогою та неминуче приведе до обмеження доступу для участі в закупівлі інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців та до суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб'єктів господарювання на ринку без об'єктивно виправданих на те причин.
Включення до п. 3.1. додатку № 3 наведених вище додаткових вимог до документального підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору містять ознаки антиконкурентних узгоджених дій, передбачених ч.1, п. 5, 8 ч. ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
За приписами ч. 4 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Відповідно до приписів ч. 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порущення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та виключити із тексту п. 3.1. додатку № 3 до тендерної документації додаткові необґрунтовані вимоги до підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів:
- віднесення об’єкту будівництва, де виконані аналогічні роботи, до об’єктів будівництва з класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3,
- виконання таких робіт за договорами, укладеними з певним колом замовників - підприємствами (установами або організаціями, або закладами тощо), що є «замовником» в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», та
- відображення інформації про виконаний аналогічний договір в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua.
Вимагаємо скасувати цю антиконкурентну вимогу і привести до ладу необхідність працівників будівельних робітничих професій до проектного розрахунку!!!
126 робочих днів, 40-ка годинний тиждень
Тривалість робочого дня (згідно КЗоТ України) – 8 год.
Кошторисна трудомісткість (згідно проектно-кошторисній документації) 54,93906 тис.люд.-год.
Розрахунок чисельності робітників які будуть задіяні для виконання умов договору= 54939,06/(126*8)= 54людини
Прийнята середня кількість 54 людини.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000002 ● f9082f5c7023413eba034378be61b18f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 14:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.06.2021 № 380
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 10.06.2021 № 3801. UA-2021-04-08-005181-а від 08.04.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфер
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-03-03-002731-a від 03.03.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" |
20 480 007,60
UAH з ПДВ
|
19 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" |
21 060 255,41
UAH з ПДВ
|
19 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Імпекс" |
20 880 000,94
UAH з ПДВ
|
20 880 000,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" #34535784 |
Переможець |
19 790 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 14:14
|
ДУ 019Р-21pdf.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 12:46
|
доп.угода 3.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 09:44
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2021 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 12:52
|
дог. 019Р-21 ч.2.pdf | укладений |
16 квітня 2021 12:51
|
дог. №019Р-21 ч.1.pdf | укладений |
16 квітня 2021 12:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт до 01.12.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 019Р-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 019Р-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 019Р-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |