Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90510000-5 (ручне прибирання і очищення території у Інгульському районі м.Миколаєва)
Очікувана вартість
2 794 250,00 UAH
UA-2021-02-26-002777-b ● 02d39f7406a14a3c834018745e018506
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410582 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1 |
Контактна особа: |
Радюк Алла Юріївна +380512247058 alla170283@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 2 794 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 942,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 83827.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, територія Інгульського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2021 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 16:24 |
Протокол перелік змін (1).PDF | |
20 квітня 2021 15:34 |
ТД ручне прибирання - нова редакція АМКУ - з емностями последняя.doc | |
26 березня 2021 11:22 |
перелік змін - 26.03.21.doc | |
26 березня 2021 11:22 |
ТД ручне прибирання -19.02.2021тротуари нова редакція -3.doc | |
17 березня 2021 11:24 |
перелік змін - 5.doc | |
17 березня 2021 11:24 |
ТД ручне прибирання -19.02.2021тротуари нова редакція -2.doc | |
12 березня 2021 15:59 |
ТД ручне прибирання -19.02.2021тротуари нова редакція.doc | |
12 березня 2021 15:59 |
перелік змін - 4.doc | |
26 лютого 2021 13:40 |
ТД ручне прибирання.pdf |
20 квітня 2021 16:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
20 квітня 2021 16:24 |
Протокол перелік змін (1).PDF
|
|||||||||||||||||||||
20 квітня 2021 15:34 |
ТД ручне прибирання - нова редакція АМКУ - з емностями последняя.doc
|
|||||||||||||||||||||
26 березня 2021 11:22 |
перелік змін - 26.03.21.doc
|
|||||||||||||||||||||
26 березня 2021 11:22 |
ТД ручне прибирання -19.02.2021тротуари нова редакція -3.doc
|
|||||||||||||||||||||
17 березня 2021 11:24 |
перелік змін - 5.doc
|
|||||||||||||||||||||
17 березня 2021 11:24 |
ТД ручне прибирання -19.02.2021тротуари нова редакція -2.doc
|
|||||||||||||||||||||
12 березня 2021 15:59 |
ТД ручне прибирання -19.02.2021тротуари нова редакція.doc
|
|||||||||||||||||||||
12 березня 2021 15:59 |
перелік змін - 4.doc
|
|||||||||||||||||||||
26 лютого 2021 13:40 |
ТД ручне прибирання.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виконання Закону
Дата подання: 03 березня 2021 22:37
Дата відповіді: 04 березня 2021 13:30
Відповідь: питання не завантажено
Виконання Закону
Дата подання: 03 березня 2021 22:39
Дата відповіді: 04 березня 2021 13:36
Майже чотири місяця уважно слідкуємо, як Адміністрація Інгульського району м. Миколаєва , ЄДРПОУ 05410582, у ролі Замовника проводить закупівлю послуг 90610000-6 - послуги з прибирання та підмітання вулиць ...
Такого нахабного і систематичного ігнорування вимог Закону України «Про публічні закупівлі» давно не спостерігали.
Цікаво, хто ще забажає співпрацювати з такими «наперсточниками»?
Закономірно, що, зовсім незабаром, посадові особи цієї адміністрації зустрінуться з представниками Державної аудиторської служби України - адміністративних правопорушень достатньо. Так що, керівникові слід тисяч 100 приготувати на штрафи, а виконавцям, мабуть, і по 10 буде достатньо.
Да … Закон треба поважати. Всім … Дякуємо «ПРОЗОРРО»!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Вашу увагу та небайдужість
Необхідність виконання Закону
Дата подання: 18 березня 2021 22:38
Дата відповіді: 19 березня 2021 10:54
Дуже багато питань по тендерній документації ...
Хто вам її "ляпає"?
Радимо:
- ще раз уважно прочитати Закон "Про публічні закупівлі";
- переглянути (з лупою і олівцем в руках) свою тендерну документацію;
- підготувати плату "за проїзд".
Відповідь: відповідно до ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі" Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-002777-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Дата подання: 03 березня 2021 12:10
Про внесення змін до тендерної документації
Доброго дня!
Вами вимагається, щоб кожен учасник надав у своїй пропозиції лист-згоду з тендерною документацією.
Тендерна документація містить достатню кількість таких, не передбачених Законом, вимог, і з нею неможливо погодитись, якщо вона не буде приведена у відповідність з ним, а тому вимагаємо:
1) Вимога надавати згоду з тендерною документацією передбачена Законом «Про публічні закупівлі»? Якщо ні, тоді вимагаємо її вилучити.
2) Дайте чітке роз'яснення: навіщо на «кожен документ, що подається у складі тендерної пропозиції» накладати КЕП та печатки, підписувати усі сторінки, копії документів тендерної пропозиції (з п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо підписів уповноваженої особи, печатки та засвідчення документів (стор. 6 і 7)? Ви ж і так вимагаєте від учасників подання тендерної пропозиції з накладанням КЕП або УЕП уповноваженої особи.
3) Приведіть свої вимоги у відповідність з Законом «Про публічні закупівлі» і в тому числі - зі ст.22. Тендерна документація, ч.5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Бажаємо успіхів!
Розгорнути
Згорнути
Вами вимагається, щоб кожен учасник надав у своїй пропозиції лист-згоду з тендерною документацією.
Тендерна документація містить достатню кількість таких, не передбачених Законом, вимог, і з нею неможливо погодитись, якщо вона не буде приведена у відповідність з ним, а тому вимагаємо:
1) Вимога надавати згоду з тендерною документацією передбачена Законом «Про публічні закупівлі»? Якщо ні, тоді вимагаємо її вилучити.
2) Дайте чітке роз'яснення: навіщо на «кожен документ, що подається у складі тендерної пропозиції» накладати КЕП та печатки, підписувати усі сторінки, копії документів тендерної пропозиції (з п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо підписів уповноваженої особи, печатки та засвідчення документів (стор. 6 і 7)? Ви ж і так вимагаєте від учасників подання тендерної пропозиції з накладанням КЕП або УЕП уповноваженої особи.
3) Приведіть свої вимоги у відповідність з Законом «Про публічні закупівлі» і в тому числі - зі ст.22. Тендерна документація, ч.5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Бажаємо успіхів!
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 березня 2021 12:00
За результатами розглядувимоги будуть внесені відповідні зміни
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-26-002777-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Дата подання: 05 березня 2021 16:46
Дата подання: 05 березня 2021 16:46
Порушення Замовником процедури закупівлі і умов тендерної документації
05 березня 2021 р. Вих. № 416
Уповноважений орган оскарження:
Постйно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду
скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель/
03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита
В. Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12,
www.amcu.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 00032767
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1»,
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв,
вул. Шнеєрсона, 4/4,
тел.: (0512) 59-27-50,
E-mail: kontora44@meta.ua,
код ЄДРПОУ: 34889374
Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради,
540003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 1,
тел.: (0512) 24-70-58,
E-mail: alla170283@ukr.net
код ЄДРПОУ: 05410582
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-002777-b
СКАРГА
на порушення Замовником процедури закупівлі і умов тендерної документації
Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) через процедуру відкритих торгів оголошена закупівля послуг ДК 021:2015: 90510000-5 «ручне прибирання і очищення території у Інгульському районі м. Миколаєва».
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-02-26-002777-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Центральний 1» (далі – ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», Скаржник), яке протягом чотирьох останніх років надавало і надає аналогічні послуги, запланувало взяти участь в оголошеній закупівлі.
При уважному розгляді оголошення про закупівлю і вивченні тендерної документації відкритих торгів UA-2021-02-26-002777-b помічено немало порушень Закону «Про публічні закупівлі».
1.Ознайомившись з умовами відкритих торгів, відразу стає зрозумілим, що Замовник, інформуючи про їх проведення надав невірну інформацію про предмет закупівлі і, таким чином, порушив процедуру закупівлі на етапі оголошення, ігноруючи вимоги ст.21 Закону.
Вказавши, помилково чи навмисно, назву і код предмета закупівлі 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, що по ДК 021:2015 передбачають послуги зі збирання сміття, послуги з перевезення сміття, послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення, послуги з переробки сміття, Замовник у технічному завданні вимагає надання абсолютно інших послуг по предмету закупівлі:
1) прибирання випадкового сміття;
2) підмітання території;
3) очищення території від бруду;
4) посипання протиожеледними матеріалами;
5) очищення від снігу.
Замовнику добре відомі і правильна назва предмета закупівлі, і його правильний код за Єдиним закупівельним словником, адже він вірно визначив їх і вніс до Річного плану закупівель (ідентифікатор плану UA-P-2020-12-02-005637-c), - код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць.
Невірно вказані код і назва предмета закупівлі не дають можливості учасникам, які вибирають на сайті уповноваженого органу предмет закупівлі по його коду за словником, прийняти участь у оголошеній закупівлі, тим самим порушуючи їхні права.
Крім того, невірно вибрані назва і код предмета закупівлі подалі дають Замовнику, якщо він зробив це навмисно, підстави для цілком законної відміни тендеру по п.2 ч.1 ст. 32 Закону, у випадку, коли переможцем став небажаний учасник.
2.Також в процесі вивчення тендерної документації, розробленої Замовником і затвердженої рішенням його Тендерного комітету, зробили висновок, що Замовник в своїй тендерній документації встановив декілька дискримінаційних та надмірних вимог, які ніяк не впливають на якість надання послуг, деякі зовсім не мають відношення до них, є такі, що порушують конкретні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
1) Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, Замовник вимагає договір, в якому «мають бути вказані наступні види послуг (робіт):
- очищення урн від сміття;
- миття та фарбування урн для сміття;
- очищення та миття зупинок громадського транспорту від надписів та несанкціонованих рекламних оголошень» (стор. 9 тендерної документації).
Не можемо погодитись с такою вимогою, вважаємо її надуманою, адже в технічному завданні відсутні вказані послуги і роботи, а тому - навіщо учасникам підтверджувати досвід з їх виконання?
2) Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Замовник вимагає, щоб працівники, вказані в відповідній довідці, були працевлаштовані на підставі безстрокового трудового договору, ніяким чином не обґрунтовуючи цю вимогу .
Не можемо погодитись с такою вимогою, яка є дискримінаційною.
Діючим законодавством передбачено і безстроковий трудовий договір, і цивільно-правовий договір, який може укладати працівник з роботодавцем (учасником).
Виконання послуг передбачене лише до 31.12.2021 р., а не на декілька років, а від того, який вид договору трудових взаємин задіяного працівника з керівником учасника вибрано, на якість надання послуг не впливає.
3) Замовник вимагає, щоб тендерна пропозиція містила накладений КЕП або УЕП і «крім того, кожен документ, що подається учасником у складі тендерної пропозиції був наданий у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП та печатки», «усі сторінки, копії документів (що містять текст) тендерної пропозиції Учасника повинні містити особистий підпис уповноваженої особи».
Також не можемо погодитись з цією вимогою, тому що Замовник порушує ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», згідно з ч.5 якої «Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису».
Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що:
- Замовником порушені принципи закупівель, визначені ст.5 Закону:
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
- Замовником порушена процедура закупівлі – оголошення про проведення відкритих торгів містить невірну інформацію про назву і код предмета закупівлі по Єдиному закупівельному словнику, які визначені Замовником з порушенням вимог Закону і Наказу №708 Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 15.04.2020 р.
- Тендерна документація по оголошеній закупівлі містить надумані, дискримінаційні і конкретно заборонені Законом вимоги щодо досвіду виконання не передбачених техзавданням робіт, наявності працівників лише з безстроковими трудовими договорами та правил підпису документів пропозиції.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради усунути порушення процедури закупівлі, а якщо це неможливо – відмінити процедуру закупівлі.
4. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради внести зміни до тендерної документації і привести її у відповідність з вимогами законодавства.
Генеральний директор ТОВ «Центральний 1»
Герасименко С.О.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 21:05
рішення від 11.03.2021 №4695 + лист Замовнику та лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 21:04
інформація про перенесення розгляду скарги від 17.03.2021 №3880.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 17:55
інформація про перенесення розгляду скарги від 29.03.2021 №4656.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 13:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2021 №6623.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 16:30
рішення від 31.03.2021 №6623.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 21:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: зміни до тендерної документації внесено, рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 20 квітня 2021 16:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬАГРОХІМСЕРВІС" |
2 307 952,38
UAH з ПДВ
|
2 307 952,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
28 квітня 2021 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій