Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 –„Будівельні роботи та поточний ремонт”)
Очікувана вартість
1 945 114,40 UAH
UA-2021-02-24-010519-b 9232786512fa4cfbab05b4f5470c397e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Володимирівна Івченко

+380951723676 ssh_2_sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 2 ІМ. Д.КОСАРЕНКА М.СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 23049664
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 76
Контактна особа: Світлана Володимирівна Івченко
+380951723676
ssh_2_sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 березня 2021 12:10
Очікувана вартість: 1 945 114,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 725,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


У відповідності до порядку визначення предмету закупівлі замовник визначає предмет закупівлі з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 7800,00 грн.
Подання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Деталі щодо подання забезпечення тендерної пропозиції наведено в окремих пунктах тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 –„Будівельні роботи та поточний ремонт”)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, м. Суми, вулиця Герасима Кондратьєва, будинок 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику 25 числа звітного місяця. Замовник протягом 3-х днів зобов'язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або письмово обґрунтувати причини відмови від їх підписання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня підписання документів Замовником. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 березня 2021 09:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 09:11
Перелік змін 03.03.2021.doc
03 березня 2021 09:11
Тендерна документація 03.03.2021 зі змінами.doc
24 лютого 2021 15:42
Перелік змін 24.02.2021.docx
03 березня 2021 09:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 15:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 15:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 09:11
Перелік змін 03.03.2021.doc
03 березня 2021 09:11
Тендерна документація 03.03.2021 зі змінами.doc
24 лютого 2021 15:42
Тендерна документація 24.02.2021 зі змінами.doc
24 лютого 2021 15:16
Тендерна документація 24.02.2021.doc
24 лютого 2021 15:42
Перелік змін 24.02.2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 24 лютого 2021 18:47
Дата відповіді: 26 лютого 2021 10:54
Добрий день.
Відповідь: Шановні учасники! Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Кваліфікаційні критерії.
Дата подання: 24 лютого 2021 18:57
Дата відповіді: 26 лютого 2021 10:55
1. Для підтвердженя досвіду виконання аналогічних робіт, необхідно надати підтвердження 1000 м2 утеплення фасадів. Чи правильно ми розуміємо, що 1000 м2 утеплення може бути виконана сумарно в межах декількох договорів? 2. Для підтвердження загального досвіду ( не менше 4 років) не передбачено подання будь-яких документів. Подання фінансової звітності за 2016 достатньо для підтвкрдження даного параметра, чи потрібно надати ще якісь документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! У відповідності до вимог тендерної документації учасники повинні мати досвід виконання аналогічного договору за яким виконувалися 1000 м2 утеплення фасаду в межах одного договору. У вас може бути декілька аналогічних договорів які виконувалися, і в кожному з них має бути не менше 1000 м2 утеплення фасадів. Для підтвердження загального досвіду (не менше 4 років) не передбачено подання будь-яких документів. Даний критерій підтверджується поданням документів фінансової звітності, яка подається за останні 4 роки (у кожному році має бути підтвердження обсягу річного доходу у розмірі не менше 100% ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Мається на увазі 2020, 2019, 2018 та 2017 роки.
Техзавдвння
Дата подання: 25 лютого 2021 10:07
Дата відповіді: 26 лютого 2021 11:00
В технічному завданні передбачено обрамування прорізів панелями 247,84 м2, а фасадних касет під нього враховано 6,006672 м2. Поясніть, або відкоригуйте.
Відповідь: Шановні учасники! Обрамування прорізів панелями 247,84м2 передбачено металевими панелями і матеріал враховано в розцінці. Фасадні касети 6,006672м2 передбачено для Улаштування з листової сталi нащільників - торцева частина фасаду 24,78м.п. (24,78х0,24х1,01).
Витрата ппс
Дата подання: 25 лютого 2021 10:30
Дата відповіді: 26 лютого 2021 11:02
В техзавданні на 2 м3 роботи враховано 2 м2 пінополістиролу. Відкоригуйте
Відповідь: Шановні учасники, дякуємо за зауваження. До тенхічного завдання будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-24-010519-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СМАРТРЕМ", Код ЄДРПОУ:41221958
Дата подання: 26 лютого 2021 12:23
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовнику!
Просимо Вас відкоригувати вимоги, які поставлені до кваліфікаційного критерію про досвід виконання аналогічних договорів в п.5.3.1, а саме:
- Учасник повинен мати відповідний досвід роботи: не менше 1 (одного) аналогічного договору протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю не менше 100% від вартості предмету закупівлі. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років.
- утеплення фасадів будь-яким методом в кількості не менше 1000 метрів квадратних робіт з утеплення фасаду за нормами ДБН в.2.6-31:2016.
Замовник не може вимагати від учасників довідку про загальний досвід роботи в 4 роки, що являється прямою дискримінацією, адже закон про публічні закупівлі не передбачає обмеження до досвіду роботи. Також не зрозуміло чим аргументована потреба в аналогічному договорі із утепленням фасаду в кількості обов’язково не менше 1000 м2? Виконання аналогічних робіт по утепленню фасаду наприклад на 500 м2 буде виконаним не по таким же технологіям? Чи вимоги і гарантія на такий фасад не однакові? Знову ж, це являється дискримінаційною умовою. Теж саме і відноситься до вартості аналогічного договору. Учасник який виконав роботи по фасаду наприклад на 500 м2 згідно з вашими вимогами не може так же якісно виконати роботи і по утепленню 1000 м2? Обґрунтуйте законність такого критерію із посиланням на законодавчі акти, адже утеплення фасаду не відноситься до робіт спеціальних, до яких можна застосувати даний критерій!
Важаємо такі вимоги в тендерній документації дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а також ознайомитись з сучасною практикою АМКУ, для уникнення майбутніх скарг і вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 09:17
Шановні учасники! До тендерної документації внесено зміни та з вимоги про досвід виконання аналогічного договору видалено речення «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років.».
Щодо досвіду виконання аналогічних договорів на 1000 м 3, дана вимога пов’язана з вимогою грантодавців та з тим, що строк для виконання робіт обмежений грантодавцями, всі роботи мають бути виконані до 31.05.2021, тому в учасників, які прийдуть на торги має бути досвід виконання великих проектів та спроможність виконання великого обсягу робіт. Таким підтвердження саме і є виконання великих об’ємів одним учасником за одним договором.
Номер вимоги: UA-2021-02-24-010519-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 26 лютого 2021 14:27
Сертифікат ISO
Шановний замовник, вимагаючи сертифікат ISO 45001:2018, ви встановлюєте вимоги під конкретного учасника, який має бути визначений переможцем та обмежуєте коло потенційних учасників. А відповідно і виключаєте можливість економії коштів громади.
Дана сертифікація не передбачена жодним нормативним документом, як в будівництві так і в нормах з охорони праці.
Вимагаємо скасувати обов'язковість подання даного сертифікату.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 09:17
Шановний учасники! Фінансування даного проекту відбувається за гранові кошти. Тому вимога наявності сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування», зокрема є вимогою пов’язаною з тим що України взяла на себе зобов’язання в перспективі перейти на міжнародні та європейські стандарти по багатьох напрямах. Також, повідомляємо, що ви безперешкодно можете отримати такий сертифікат, якщо ваша діяльність відповідає системі менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-26-000003 ● f86e117a28674f36a0de65b5641e5d00
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021 13:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.03.2021 № 131

Харків

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 26.03.2021 №131
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-24-010519-b 24.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області замовником Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д.Косаренка м.Суми, Сумської області, вжитті заходи передбачені частиною першою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». 02 квітня 2021 року тендерним комітетом прийнято рішення відмінити тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2021-04-02 12:01:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 15 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ БУДОПТТОРГ 1 891 198,43
UAH з ПДВ
1 891 198,43
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" 1 940 000,00
UAH з ПДВ
1 940 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 березня 2021 19:46
Електронний підпис
11 березня 2021 19:39
Лист згода без авансу.pdf
11 березня 2021 19:39
Довідка ст 17.pdf
11 березня 2021 19:39
Банківська гарантія дог.pdf
11 березня 2021 19:39
Відомість ресурсів.pdf
11 березня 2021 19:39
Локальні кошториси.pdf
11 березня 2021 19:39
Пояснювальна записка.pdf
11 березня 2021 19:39
Договірна ціна.pdf
11 березня 2021 19:39
Підтвердження досвід.pdf
11 березня 2021 19:39
Підтвердження досвіду.pdf
11 березня 2021 19:39
Лист відгук.pdf
11 березня 2021 19:39
працівники довідка.pdf
11 березня 2021 19:39
довідка обладнання.pdf
11 березня 2021 19:39
Довідка про Учасника.pdf
11 березня 2021 19:39
Згода з договором.pdf
11 березня 2021 19:39
Проект договору.pdf
11 березня 2021 19:39
Протокол директор.pdf
11 березня 2021 19:39
Наказ директор оригінал.pdf
11 березня 2021 19:39
Фінансова звітність_pdf.pdf
11 березня 2021 19:39
Баланс 2020 з квит.pdf
11 березня 2021 19:39
Витяг новий.pdf
11 березня 2021 19:39
Ліцензия.pdf
11 березня 2021 19:39
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 березня 2021 19:39
ОПИС до статуту ориг.pdf
11 березня 2021 19:39
Статут 2020.pdf

Публічні документи

06 травня 2021 16:02
Електронний підпис
06 травня 2021 16:00
Ліцензія.pdf
06 травня 2021 16:00
Довідка МВС.pdf
27 квітня 2021 12:45
Електронний підпис
27 квітня 2021 12:43
Додатки до договору.pdf
27 квітня 2021 12:43
Договір.pdf
27 квітня 2021 12:43
Акти.pdf
23 березня 2021 10:31
Електронний підпис
23 березня 2021 10:29
Ліцензія.pdf
23 березня 2021 10:29
Довідка МВС.pdf
11 березня 2021 18:09
Електронний підпис
11 березня 2021 18:07
Локальні кошториси.pdf.p7s
11 березня 2021 18:07
Протокол Н1.7Z.p7s
11 березня 2021 18:07
Наказ Фролова Ю.1.7Z.p7s
11 березня 2021 18:07
Лист для клієнті1.7z.p7s
11 березня 2021 18:07
Довідка покриття.pdf.p7s
11 березня 2021 18:07
Гарантія 2572-21.7z.p7s
11 березня 2021 18:07
Витяг із Статут1.7z.p7s
11 березня 2021 18:07
Банківська ліцензі1.7z.p7s
11 березня 2021 18:07
Проєкт договору.pdf.p7s
11 березня 2021 18:07
Ліцензія.pdf.p7s
11 березня 2021 18:07
25. Календарний графік.pdf.p7s
11 березня 2021 18:07
12.-23. Довідки по ст. 17.pdf.p7s
11 березня 2021 18:07
1. Довідка.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДОПТТОРГ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ БУДОПТТОРГ
#31209101
Відхилено 1 891 198,43
UAH з ПДВ
17 березня 2021 15:54
ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"
#2857604188
Рішення скасоване 1 940 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 15:14
ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"
#2857604188
Переможець 1 940 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 15:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2021 15:21

Документи

17 березня 2021 15:54
Електронний підпис
12 березня 2021 12:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника ФОП «ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА», поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, наступного змісту: Відповідно до підпункту 5.3.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник має надати завірені копії підтверджуючих документів (договір, актів виконаних робіт) щодо кожного аналогічного договору у раз якщо їх більше одного. Учасник надав копію договору від 04.07.2018 № 59 без додатків (додаток№1 – договірна ціна загальна, додаток №2 – договірна ціна на ліміт року, додаток №3 – календарний графік), які згідно розділу ХІІІ цього договору є його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам підпункту 5.3.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Для усунення невідповідностей Учасник ФОП «ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА» має надати додаток №1 – договірна ціна загальна, додаток №2 – договірна ціна на ліміт року, додаток №3 – календарний графік до договору від 04.07.2018 № 59.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2021 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"
#2857604188
1 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2022 19:47
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 13:49
Дод.угода 5 до договора 54 Тимчук.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 13:54
Дод.угода 2 до договору 54 ФОП Тимчук.pdf зміни до договору
30 червня 2021 13:33
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 18:45
Дод.угода 1 до договору.pdf зміни до договору
02 червня 2021 18:44
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 16:51
Договір підряду.PDF зміни до договору
13 травня 2021 16:49
ДОГОВІРНА ЦІНА (1).PDF зміни до договору
13 травня 2021 16:49
КАЛЕН. ГРАФІК.PDF зміни до договору
13 травня 2021 16:49
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 13:25
Договір 54.PDF укладений
13 травня 2021 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За допомогою функціоналу змін опубліковано Договір №54, Додаток № 1 до договору, Додаток № 2 до договору. Повторне опубліковання пов'язано з тим що при початковій публікації договору не було опубліковано Додатку №1 до договору. Договір разом з додатками опубліковано у законодавчо встановлені строки. Договір опубліковано разом з усіма додатками.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами узгоджено подовження строку виконання робіт. На момент первинного оголошення була встановлена кількість робочих дні, за які мають бути зроблені роботи, і було розраховано що закупівлю буле проведено в середньому за 30 календарних днів. Проте, у зв'язку з тим, що було оскарження відміни закупівлі в АМКУ, та визнання переможця після рішення АМКУ, процедура закупівлі в середньому тривала 2 місяці. і строк на виконання робіт був скорочений. Сторонами узгоджено подовжити строк виконання робіт до 30 червня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами узгоджено подовження строку виконання робіт. На момент первинного оголошення була встановлена кількість робочих дні, за які мають бути зроблені роботи, і було розраховано що закупівлю буле проведено в середньому за 30 календарних днів. Проте, було оскарження відміни закупівлі в АМКУ, та визнання переможця після рішення АМКУ, процедура закупівлі в середньому тривала 2 місяці, і строк на виконання робіт був скорочений. Також, іншої причиною подовження є те, що даний розрахунок зроблений замовником був оснований не на об'єктивній необхідності часу для виконання робіт, а грунтувався на порядку фінансування проекту. Тому є необхідність подовжити строк виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уточнили вартість виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 939 997,48
UAH

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 11:59
Кінець періоду оскарження: 13 квітня 2021 00:00
Дата скасування відміни: 26 квітня 2021 15:10
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Опис порушень подано у протоколі.
Документи:
02 квітня 2021 11:59
Електронний підпис
02 квітня 2021 11:57
Протокол 7К.PDF
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-02-24-010519-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2857604188
Дата подання: 05 квітня 2021 12:30
Оскарження
Деталі у файлі з текстом скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2021 09:25
рішення від 07.04.2021 № 7117 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 09:25
рішення від 19.04.2021 № 8333.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 19:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом Замовника прийнято рішення скасувати рішення про відміну процедури закупівлі "Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 –"Будівельні роботи та поточний ремонт").
Дата виконання рішення замовником: 26 квітня 2021 15:14

Документи подані скаржником

05 квітня 2021 12:14
Скарга 2 школа.pdf

Документи подані замовником

09 квітня 2021 12:47
Лист відповідь.PDF
09 квітня 2021 12:47
Лист відповідь АМКУ.doc
26 квітня 2021 15:14
Протокол 8.pdf