Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 2 ІМ. Д.КОСАРЕНКА М.СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 23049664 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 76 |
Контактна особа: |
Світлана Володимирівна Івченко +380951723676 ssh_2_sumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 12:10 |
Очікувана вартість: | 1 945 114,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 725,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Подання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Деталі щодо подання забезпечення тендерної пропозиції наведено в окремих пунктах тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику 25 числа звітного місяця. Замовник протягом 3-х днів зобов'язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або письмово обґрунтувати причини відмови від їх підписання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня підписання документів Замовником. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 09:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 09:11 |
Перелік змін 03.03.2021.doc | |
03 березня 2021 09:11 |
Тендерна документація 03.03.2021 зі змінами.doc | |
24 лютого 2021 15:42 |
Перелік змін 24.02.2021.docx |
03 березня 2021 09:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 березня 2021 09:11 |
Перелік змін 03.03.2021.doc
|
||||||
03 березня 2021 09:11 |
Тендерна документація 03.03.2021 зі змінами.doc
|
||||||
24 лютого 2021 15:42 |
Перелік змін 24.02.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо Вас відкоригувати вимоги, які поставлені до кваліфікаційного критерію про досвід виконання аналогічних договорів в п.5.3.1, а саме:
- Учасник повинен мати відповідний досвід роботи: не менше 1 (одного) аналогічного договору протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю не менше 100% від вартості предмету закупівлі. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років.
- утеплення фасадів будь-яким методом в кількості не менше 1000 метрів квадратних робіт з утеплення фасаду за нормами ДБН в.2.6-31:2016.
Замовник не може вимагати від учасників довідку про загальний досвід роботи в 4 роки, що являється прямою дискримінацією, адже закон про публічні закупівлі не передбачає обмеження до досвіду роботи. Також не зрозуміло чим аргументована потреба в аналогічному договорі із утепленням фасаду в кількості обов’язково не менше 1000 м2? Виконання аналогічних робіт по утепленню фасаду наприклад на 500 м2 буде виконаним не по таким же технологіям? Чи вимоги і гарантія на такий фасад не однакові? Знову ж, це являється дискримінаційною умовою. Теж саме і відноситься до вартості аналогічного договору. Учасник який виконав роботи по фасаду наприклад на 500 м2 згідно з вашими вимогами не може так же якісно виконати роботи і по утепленню 1000 м2? Обґрунтуйте законність такого критерію із посиланням на законодавчі акти, адже утеплення фасаду не відноситься до робіт спеціальних, до яких можна застосувати даний критерій!
Важаємо такі вимоги в тендерній документації дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а також ознайомитись з сучасною практикою АМКУ, для уникнення майбутніх скарг і вимог.
Щодо досвіду виконання аналогічних договорів на 1000 м 3, дана вимога пов’язана з вимогою грантодавців та з тим, що строк для виконання робіт обмежений грантодавцями, всі роботи мають бути виконані до 31.05.2021, тому в учасників, які прийдуть на торги має бути досвід виконання великих проектів та спроможність виконання великого обсягу робіт. Таким підтвердження саме і є виконання великих об’ємів одним учасником за одним договором.
Дана сертифікація не передбачена жодним нормативним документом, як в будівництві так і в нормах з охорони праці.
Вимагаємо скасувати обов'язковість подання даного сертифікату.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-26-000003 ● f86e117a28674f36a0de65b5641e5d00
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 13:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.03.2021 № 131
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 26.03.2021 №131
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-24-010519-b 24.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області замовником Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д.Косаренка м.Суми, Сумської області, вжитті заходи передбачені частиною першою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». 02 квітня 2021 року тендерним комітетом прийнято рішення відмінити тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2021-04-02 12:01:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДОПТТОРГ |
1 891 198,43
UAH з ПДВ
|
1 891 198,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" |
1 940 000,00
UAH з ПДВ
|
1 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДОПТТОРГ #31209101 |
Відхилено |
1 891 198,43
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 15:54
|
|
ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" #2857604188 |
Рішення скасоване |
1 940 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 15:14
|
|
ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" #2857604188 |
Переможець |
1 940 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 15:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2021 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2022 19:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:49
|
Дод.угода 5 до договора 54 Тимчук.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 13:54
|
Дод.угода 2 до договору 54 ФОП Тимчук.pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2021 18:45
|
Дод.угода 1 до договору.pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 18:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 16:51
|
Договір підряду.PDF | зміни до договору |
13 травня 2021 16:49
|
ДОГОВІРНА ЦІНА (1).PDF | зміни до договору |
13 травня 2021 16:49
|
КАЛЕН. ГРАФІК.PDF | зміни до договору |
13 травня 2021 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 13:25
|
Договір 54.PDF | укладений |
13 травня 2021 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За допомогою функціоналу змін опубліковано Договір №54, Додаток № 1 до договору, Додаток № 2 до договору. Повторне опубліковання пов'язано з тим що при початковій публікації договору не було опубліковано Додатку №1 до договору. Договір разом з додатками опубліковано у законодавчо встановлені строки. Договір опубліковано разом з усіма додатками. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 54 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторонами узгоджено подовження строку виконання робіт. На момент первинного оголошення була встановлена кількість робочих дні, за які мають бути зроблені роботи, і було розраховано що закупівлю буле проведено в середньому за 30 календарних днів. Проте, у зв'язку з тим, що було оскарження відміни закупівлі в АМКУ, та визнання переможця після рішення АМКУ, процедура закупівлі в середньому тривала 2 місяці. і строк на виконання робіт був скорочений. Сторонами узгоджено подовжити строк виконання робіт до 30 червня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторонами узгоджено подовження строку виконання робіт. На момент первинного оголошення була встановлена кількість робочих дні, за які мають бути зроблені роботи, і було розраховано що закупівлю буле проведено в середньому за 30 календарних днів. Проте, було оскарження відміни закупівлі в АМКУ, та визнання переможця після рішення АМКУ, процедура закупівлі в середньому тривала 2 місяці, і строк на виконання робіт був скорочений. Також, іншої причиною подовження є те, що даний розрахунок зроблений замовником був оснований не на об'єктивній необхідності часу для виконання робіт, а грунтувався на порядку фінансування проекту. Тому є необхідність подовжити строк виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уточнили вартість виконаних робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 11:59 |
Кінець періоду оскарження: | 13 квітня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 26 квітня 2021 15:10 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Опис порушень подано у протоколі. |
02 квітня 2021 11:59
|
Електронний підпис |
02 квітня 2021 11:57
|
Протокол 7К.PDF |
Дата подання: 05 квітня 2021 12:30