Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
protection of cemeteries
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council |
National ID: | 03364234 |
Contact point: |
Tereshchenko Igor +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 9 576 435,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 882,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 18 лютого 2021 17:15 |
Enquiries until: | 12 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 9 576 435 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 47 882 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 07:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 17:16 |
Додаток 2.doc | |
18 лютого 2021 17:16 |
Додаток 1.docx | |
18 лютого 2021 17:16 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В тендерній документації Замовника на закупівлю послуг 79710000-4 охоронні послуги (охорона кладовищ) п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено що, проект договору надається в редакції, встановленій у Додатку 2 тендерної документації, підписаний уповноваженою особою Учасника та посвідчений відбитком печатки ( уразі використання).
Додатки до договору оформлюються Переможцем на етапі укладання договору.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації у разі, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Інформація про ціну та розрахунок договірної ціни має бути завантажена Учасником окремо з визначенням типу документу «цінова пропозиція».
Вимоги про усунення порушення
Згідно п. 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Переможець торгів у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику: - калькуляцію вартості 1 (однієї) людино-години; розгорнутий кошторис/калькуляцію з розрахунком договірної ціни із зазначенням: кількості працівників (в тому числі безпосередньо персоналу охорони), із зазначенням середньомісячної заробітної плати персоналу охорони, які будуть залучені Учасником для здійснення охорони; вартості охорони кожного охороняємого об’єкту та інші витрати, що включені до договірної ціни, з обов’язковим дотриманням вимог Замовника, зазначених в Додатку 1 тендерної документації види і обсяги послуг, якого не можуть відрізнятися від видів і обсягів послуг вказаних в калькуляції вартості 1 (однієї) людино-години та розгорнутому кошторисі/калькуляції, які подано Учасником до початку електронного аукціону».
В додатку 1 до тендерної документації на закупівлю послуг 79710000-4 Охоронні послуги (охорона кладовищ) Замовником встановлені вимоги щодо видів та обсягів послуг. (Додаток 1 додається).
Відповідно до Законодавства, Калькуляція - це обчислення собівартості одиниці продукції (робіт, послуг) за встановленою номенклатурою витрат. Перелік і склад статей калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) встановлюється підприємством самостійно.
Як вірно Ви зазначили у вимозі, вартість матеріально-речового забезпечення охоронника, задіяного для надання послуг: 79710000-4 Охоронні послуги (охорона кладовищ), вартість паливно-мастильних матеріалів для надання послуг: 79710000-4 Охоронні послуги (охорона кладовищ), вартість матеріалів для надання послуг: 79710000-4 Охоронні послуги (охорона кладовищ), загально-господарські витрати та рентабельність відносяться до статей калькуляції. Проте зазначені статті калькуляції не мають відношення до видів та обсягів та відсутні у Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, окремих вимог до порядку формування розгорнутої калькуляції з розрахунком договірної ціни, а саме статей витрат, тендерна документація на закупівлю послуг 79710000-4 Охоронні послуги (охорона кладовищ) не містить.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Фокс Сек`юріті», пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, дотримуючись вимог тендерної документації, розмістив в електронній системі закупівель файл «Калькуляція.pdf» (Дата завантаження 16.04.2021). В якому інформація про види та обсяги послуг відповідають вимогам Замовника зазначених в Додатку 1 до тендерної документації та не відрізняються від інформації про види та обсяги послуг, зазначених в файлі «Калькуляція вартості 1 (однієї) людино-години, розгорнутий кошторис.pdf» (дата завантаження 09.03.2021).
Згідно п.1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції. Питома вага цінового критерію – 100 %.»
Розрахунок наданий у Вашій вимозі ґрунтується на розрахунку заробітної плати, яку повинен сплачувати Учасник працівникам, проте жодним чином не визначає підстав, які можуть вказувати на те, що наявність ціни може вплинути на неналежне надання послуг охорони, а саме відсутність забезпечення технічної та матеріальної частини у пропозиції наданої ТОВ «Фокс Сек`юріті» або інших обставин, що можуть призвести до неможливості надання послуг з охорони. Кожен Учасник вправі запропонувати під час аукціону цінову пропозицію на свій розсуд з розрахунку наявної матеріально-технічної бази, економічних чинників, що зменшать витрати без погіршення якісних та кількісних показників з надання послуг охорони.
Крім цього, Тендерна документація не містить окремих вимог до порядку формування ціни Пропозиції учасника.
Подібна правова позиція вже була застосована Постійно діючою адміністративною Колегією АМКУ рішення № 1262-р/пк-пз від 25.01.2021р.
Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає своє рішення про визнання Переможцем ТОВ «Фокс Сек`юріті» провомірним, та не погоджується з підставами для відхилення тендерної пропозиції переможця, які зазначені у вимозі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-06-000014 ● 124d85f85db643cf87c19a322e896474
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2021 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.10.2021 №611
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу
від 05.10.2021 № 611
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12
UA-2021-02-18-006601-a 18.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-08 15:52:19
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-18-006601-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
У відповідності до пункту 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-13 11:48:22
Пояснення на запит
З метою охорони території кладовищ та враховуючи видатки бюджету Криворізької міської територіальної громади, департаментом розвитку інфраструктури міста здійснено закупівлю з надання охоронних послуг на 12 кладовищах міста («Ново-Краматорівка», с.Веселі Терни, «Північного ГЗК» (нове), «сел. Горького», «Західне», «Центральне», «Криворізьке», «Всебратське» (нове), «Північно-Довгинцівське», «КДЗ», «Південного ГЗК» (нове), «Бажанове»), шляхом несення регулярного обходу територій.
При підготовці технічного завдання для проведення закупівлі охоронних послуг на 2021 рік керувалися наступними нормативними документами: Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про поховання та похоронну справу», «Про охоронну діяльність», «Про охорону праці»; наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості», постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», Правилами благоустрою в місті Кривому Розі, затверджених рішенням міської ради від 21.10.2015 №4038, Положенням про порядок надання ритуальних послуг на території м. Кривого Рогу, затверджених рішенням міської ради від 28.04.2010 №3816 (зі змінами).
Очікувану вартість розраховано з урахуванням фактичних витрат минулих періодів, індексу інфляції та підвищення мінімальної заробітної плати.
Надаємо посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/report_foundation/detail/107.html.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до пункту 14 Порядку № 1082, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другимчетвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить слідуючу позицію щодо послуг, які має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної в пункті 5 річного плану закупівель, а саме: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Guard services); 79715000-9 — Послуги з патрулювання (Patrol services). Слід зазначити, що чинним законодавством, нажаль, не врегульовано та не визначено поняття «номенклатурна позиція предмета закупівлі», оскільки це поняття відноситься більшою мірою до закупівлі товару, а не послуг. Під час проведення процедури закупівлі послуг з охорони кладовищ було обрано код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», який в найбільш повній мірі відповідає конкретній назві закупівлі - 79710000-4: Охоронні послуги. Так, охорона кладовищ не має декількох номенклатурних позицій (є однією самостійною номенклатурною позицією), тому код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі співпадає з кодом, обраним за четвертою цифрою 79710000-4: Охоронні послуги. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Замовником дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, оскільки у тендерній документації зазначено в тому числі такі відомості: «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Надалі було викладено конкретизацію формальних (несуттєвих) помилок з урахуванням специфіки процедури закупівлі. Так, умовами тендерної документації не вимагалася нумерація сторінок тендерних пропозицій та обов’язковості зазначення на документах вихідного номера, тому формальні помилки відповідного змісту не узгоджувалися б з такими умовами тендерної документації. Крім того, статтею 22 Закону не передбачено обов’язку викладення формальних помилок з вичерпним переліком тих, які затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, навіть у разі невідповідності іншим умовам тендерної документації в цій частині. Разом з тим, департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради було уважно розглянуто та опрацьовано висновок за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі 79710000-4: Охоронні послуги(охорона кладовищ), враховано висновок та доведено до членів тендерного комітету необхідність неухильно дотримуватись чинного законодавства України.
2021-10-29 16:01:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОКС СЕК'ЮРІТІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2021 13:53
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2021 17:15
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОКС СЕК'ЮРІТІ" |
9 562 380,80
UAH з ПДВ
|
7 297 606,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" |
8 492 332,80
UAH з ПДВ
|
8 177 626,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ" |
9 574 962,88
UAH з ПДВ
|
9 574 962,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОКС СЕК'ЮРІТІ" #43709287 |
Переможець |
7 297 606,40
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 11:59
|
ДУ 5 до Д 151-Т від 26.04.2021.PDF | зміни до договору |
14 січня 2022 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:40
|
ДУ 4 Д 151 від 26.04.2021.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 10:28
|
ДУ 1 до Д 151-Т 26.04.2021.PDF | зміни до договору |
27 квітня 2021 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 09:55
|
151-Т | укладений |
27 квітня 2021 09:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 151-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 151-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 151-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |