Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03198563 |
Вебсайт: | http://soczahist.km.ua |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32 |
Контактна особа: |
Сатківська Алла Вікторівна +380382655390 vidnosyny@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 23:55 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 14:14 |
Очікувана вартість: | 412 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 128,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 14:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 13:28 |
Тендерна документація .doc | |
04 березня 2021 13:28 |
таблиця змін.docx | |
19 лютого 2021 09:15 |
таблиця змін.docx | |
19 лютого 2021 09:15 |
Тендерна документація .doc | |
17 лютого 2021 11:32 |
додаток Тех.docx | |
17 лютого 2021 11:32 |
Додаток 2 Примірний проект договору.doc |
04 березня 2021 14:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2021 13:28 |
Тендерна документація .doc
|
|||
04 березня 2021 13:28 |
таблиця змін.docx
|
|||
19 лютого 2021 09:15 |
таблиця змін.docx
|
|||
19 лютого 2021 09:15 |
Тендерна документація .doc
|
|||
17 лютого 2021 11:32 |
додаток Тех.docx
|
|||
17 лютого 2021 11:32 |
Додаток 2 Примірний проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-22-000026 ● 159cc53f31d647fabe966142d3441ce8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2021 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 19.03.2021 №190
м. Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління –
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного
офісу Держаудитслужби в Хмельницькій
області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу від 19.03.2021 № 190
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11
UA-2021-02-17-000951-b 17.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-24 14:53:26
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі товару (какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Набори цукерок)) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2021-02-17-000951-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
Відповідно до частини першої статті 24 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено,що відповідно до частини першої статті 24 Закону 22.02.2021 оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо змісту тендерної документації без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Отже, надайте пояснення, чому замовником не надано роз’яснення на звернення у встановлений Законом термін через електронну систему закупівель?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником прийнято до уваги виявлені порушення органом ДАСУ при проведенні моніторингу та будуть вжиті заходи щодо недопущення в подалшому зазначених порушень при проведені процедур закупівель
2021-04-14 11:21:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1,Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошенняЗамовником не дотримано пункту 14 Наказу №1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. 2,Замовник в оприлюдненому оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.)
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОНИЩУК ІРИНА ВАСИЛІВНА" |
408 543,00
UAH з ПДВ
|
370 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РОШЕН-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ" |
408 930,00
UAH з ПДВ
|
380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Козяр Валентин Миколайович |
405 060,00
UAH з ПДВ
|
400 932,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОНИЩУК ІРИНА ВАСИЛІВНА" #2544902268 |
Переможець |
370 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 15:59
|
2021-12-17_001.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 09:01
|
scan_20210412-085505-001.pdf | укладений |
12 квітня 2021 08:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни договору без зміни кількості та якості товару |
Номер договору про закупівлю: | 07/04 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 07/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |