Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2021-02-11-006956-c 9d11a21ec4e4446693319df42700037b
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорна Інна Іванівна

+30617845733
+380617844463
ku2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» МОЛОЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39609737
Місцезнаходження: 71700, Україна , Запорізька обл., Токмак, вулиця Центральна, 27,
Контактна особа: Чорна Інна Іванівна
+30617845733, +380617844463
ku2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Обґрунтування: Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених у частині другій статті 40 Закону і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. У зв’язку із оскарженням процедури відкритих торгів UA-2021-01-25-001944-a, (номер скарги: UA-2021-01-25-001944-a.c1) враховуючи потребу в закупівлі твердого палива, яка виникла на початку 2021 року, проведення відкритих торгів у відповідності вимог ст. 10 Закону передбачає строки оголошення не пізніше ніж за 15 днів та враховуючи період оскарження не менше 10 днів, Замовник дотримуючись розумних строків не зможе провести процедуру відкритих торгів та укласти договір за результатами закупівлі на початку 2021 року під час проведення опалювального сезону 2020-2021 року, що призведе до зриву опалювального сезону, настання економічних обставин у зв’язку та інших негативних дій. Наслідком цього може бути недотримання у них температурного режиму відповідно до вимог санітарних норм, що може призвести до пошкодження теплових систем у закладах освіти Замовника. Невідповідність повітряно - теплового режиму у навчальних закладах санітарно-гігієнічним нормам є підставою для призупинення навчального процесу у них, чим буде порушено ст. 3, 26, 33, 35, 51, 57 Закону України «Про освіту» та призведе до порушення безпечних умов праці працівників, тим самим буде порушено право останніх, гарантоване ст. 283 Цивільного кодексу України, на охорону життя та здоров’я. З метою підтримання безпечної життєдіяльності учнів, працівників та інших учасників освітнього процесу, сталого проходження опалювального сезону, дотримання температурного режиму в закладах, недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відсутності Вугілля є передумовами нагальної потреби у здійсненні закупівлі Вугілля. Відповідно до положень Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених Законом. Санітарні правила встановлюють гігієнічні вимоги до параметрів мікроклімату робочих місць з урахуванням інтенсивності енергозатрат працюючих, часу виконання робіт, природних умов і вміщують вимоги до методів вимірів і контролю мікрокліматичних умов. Оптимальні мікрокліматичні умови характеризуються такими параметрами, які при їх спільній дії на людину протягом робочого дня забезпечують оптимальний функціональний стан людини. Порушення параметрів мікроклімату на робочих місцях сприяє створенню шкідливих і небезпечних мікрокліматичних умов, які при спільній дії на людину викликають значні зміни теплового стану, що може призвести до порушення стану здоров'я працівників навчального закладу та вихованців таких навчальних закладів У зв’язку з тим, що опалювання приміщень навчальних закладів здійснюється котлами на твердому паливі Відповідальність за дотримання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму покладається на засновників (власників) та керівників закладів. На підставі викладеного, Замовником розглянуто питання щодо вжиття заходів з недопущення настання можливих негативних наслідків, відповідно до вимог Державних санітарних норм затверджених наказом МОЗ України від 20.02.2013 №144, допустимі параметри мікроклімату в опалювальний період в житлових, в приміщеннях медичних закладів, навчальних приміщеннях і вказаних закладів становлять: температура повітря від 18°С до 22°С, відносна вологість — 40-60%, швидкість руху повітря — не більше 0,25 м/с. Температура нижче вказаних нормативів неприпустима. Відповідно до вимог ДСанПіН 5.5.2.008-01 температура повітря в класах і кабінетах має бути 17-20°С, у майстернях з обробки металу і дерева – 16-18°С, спортивних залах – 15-17°С, роздягальнях при них – 19-23°С, в актовій залі – 17-20°С, у бібліотеці – 16-18°С, медичних кабінетах – 21-23°С, рекреаціях – 16-18°С, спальних приміщеннях – 18-20°С, в умивальних – 20-23°С, вестибюлі, гардеробі –16-19°С, у туалетах – 17-21°С, душових – не нижче 25°С. Відносна вологість повітря повинна складати 40-60%. Враховуючи викладене, відсутність предмету закупівлі (кам’яного вугілля) має поверхневі ознаки стану надзвичайної ситуації, а саме п. 24 ч. 1 ст. 2 Кодекс цивільного захисту України, передбачено поняття надзвичайна ситуація - яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Згідно з пунктом 22 статті 2 Кодексу цивільного захисту України ліквідація наслідків надзвичайної ситуації - проведення комплексу заходів, що включає аварійно-рятувальні та інші невідкладні заходи, які здійснюються у разі виникнення надзвичайної ситуації і спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування життя та збереження здоров’я людей, а також на локалізацію зони надзвичайної ситуації Відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій № 658 від 06.08.2018 року (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 серпня 2018 р. за № 969/32421), припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря нижче 0 °С в опалювальний період року, як наслідок призведе до надзвичайної ситуації місцевого рівня. З метою вчасного реагування на надзвичайну ситуацію, що склалась у Замовника, зокрема необхідності дотримання державних санітарних норм та правил гігієнічних вимог до організації температурного режиму в приміщеннях навчальних закладів, необхідно вжити заходи недопущення зриву опалювального сезону та в подальшому настанні надзвичайної ситуації. Враховуючи вищенаведене з метою вжиття невідкладних заходів щодо ліквідації негативних заходів, які можуть привести до захворювань на гострі респіраторні вірусні інфекції учнів та працівників навчальних закладів з урахуванням поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, у Замовника виникає необхідність у закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (кам’яне вугілля), що унеможливлює дотримання термінів проведення процедури закупівлі відкритих торгів враховуючи те, що зазначена процедура оскаржується. Таким чином у Замовника виникла нагальна потреба щодо належного утримання навчальних закладів та проведення опалювального сезону з урахування температурного режиму та відповідної надзвичайної ситуації спричиненої поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Звертаємо увагу, що станом на період розгляду питання щодо проведення переговорної процедури, у Замовника відсутня достатня кількість твердого палива необхідного для належного утримання температурного режиму приміщень навчальних закладів, що призводить до порушення функціонування системи опалення Закладів та в подальшому завдання значних матеріальних збитків. Недотримання норм температури повітря в приміщеннях в поєднанні з підвищеною вологістю та швидкістю повітря впливає на посилення процесів тепловіддачі, що призводить до охолодження організму людей і як наслідок – розвиток захворювань. Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі міститься в діючому законодавстві, зокрема – Закони України «Про публічні закупівлі» та неможливості дотримуючись розумних строків укласти договір за результатами проведеної процедури відкритих торгів. З урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених абз.1 п.3 ч.2 ст.40 Закону, у зв’язку з виникненням нагальної потреба здійснити закупівлю у разі, зокрема виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення процедури відкритих торгів. Замовником проведено переговори з можливим постачальником – ТОВ «АТЛАСС», який повідомив про те, що має можливість забезпечити навчальні заклади Замовника необхідною кількістю твердого палива. На підставі викладеного керуючись положенням абз. 5 п. 3 ч. 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерним комітетом, з метою уникнення настання негативних наслідків, які в подальшому можуть спричинити виникнення загрози життю або здоров’ю, завдання значних матеріальних збитків стану матеріальної базі Замовника, прийнято рішення про невідкладне застосування переговорної процедури (скороченої), та приймається рішення про намір укласти договір для забезпечення потреб Замовника на опалювальний сезон 2021 року, зокрема лютий – березень 2021 року. У результаті проведених переговорів, тендерним комітетом було погоджено суму договору, наведену у п. 5 Протоколу та визначену на час проведення цих переговорів і укладення договору про постачання твердого палива. ТОВ «АТЛАСС» надано підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 22:53
Оскарження наміру укласти договір: 17 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Тверде паливо

Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 тонни
Вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2021  —  31 травня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 лютого 2021 22:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 22:49
Протокол проведення переговорів.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-11-006956-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 16 лютого 2021 16:25
СКАРГА ЩОДО НАМІРУ УКЛАСТИ ДОГОВІР ЗА РЕЗУЛЬТАТОМ ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ
Застосування Замовником переговорної процедури закупівлі є незаконним та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», а як наслідок і наші права, як можливих учасників конкурентної процедури закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2021 11:19
рішення від 18.02.2021№2986+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 11:19
рішення від 01.03.2021№3784.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 19:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник здійснює заходи передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, а саме: відміняє переговорну процедуру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Дата виконання рішення замовником: 26 травня 2021 14:37
Номер скарги: UA-2021-02-11-006956-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ", Код ЄДРПОУ:39635487
Дата подання: 16 лютого 2021 17:47
Скарга про порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Комунальною установою «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Молочанської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) в електронній системі закупівель була розпочата закупівля твердого палива, код ДК 021:2015 – 09110000-3 (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2021-02-11-006956-c) за переговорною (скороченою) процедурою шляхом оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Умовою застосування цієї переговорної процедури закупівлі Замовником в обґрунтуванні зазначений пункт 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон) – якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. За результатами проведених переговорів тендерним комітетом Замовника (протокол №1 від 11.02.2021) було прийнято рішення укласти договір про закупівлю твердого палива, код ДК 021:2015 – 09110000-3 на суму 900 000 грн з ТОВ «АТЛАСС» (код ЄДРПОУ – 40355747). Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (далі – ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»), як учасник ринку постачання вугільної продукції, не може погодитися з таким рішенням та вважає, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 Закону – добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник в порушення статті 40 Закону безпідставно застосував переговорну процедуру закупівлі, яка повинна використовуватися як виняток, оскільки основною процедурою закупівлі є відкриті торги (в яких участь можуть брати всі зацікавлені особи відповідно до статті 20 Закону), та за умови наявності в Замовника документального підтвердження для її застосування згідно з частиною другою статті 40 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується також тим фактом, що ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» є потенційним учасником здійснюваних Замовником відкритих торгів (вже згаданий ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-25-001944-a), через оскарження яких і була нібито Замовником обрана ця переговорна процедура закупівлі, реально претендує на укладення договору з Замовником на той обсяг вугільної продукції, який закуповується в зазначених торгах. Проте, вірогідніше за все, зазначена процедура відкритих торгів після завершення переговорної процедури закупівлі, якщо Органом оскарження не буде задоволена ця скарга, буде Замовником відмінена через відсутність подальшої потреби, адже навіщо продовжувати відкриті торги, якщо за переговорною процедурою буде укладений договір про закупівлю. Метою здійснення господарської діяльності ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» є, зокрема, отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Замовник своїми діями щодо неправомірного застосування неконкурентної процедури закупівлі порушив наші законні інтереси щодо отримання такого прибутку.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2021 13:07
рішення від 18.02.2021 №2973 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 13:07
рішення від 01.03.2021 №3752.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 21:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник здійснює заходи передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, а саме: відміняє переговорну процедуру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Дата виконання рішення замовником: 26 травня 2021 14:37

Документи подані скаржником

16 лютого 2021 16:13
ВИТЯГ ЄДР 21.07.pdf
16 лютого 2021 16:13
Скарга АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

16 лютого 2021 16:54
СКАРГА.pdf
16 лютого 2021 16:54
Скарга.doc

Документи подані замовником

26 травня 2021 14:37
протокол тенд комит.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-21-000019 ● f494f38ab0f84599b95179ed0ac23957
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2021 13:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.05.2021 № 252

Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2021 № 252

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

5. UA-2021-02-11-006956-c, «Вугілля кам'яне ДГ (13-100)» (ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Молочанської міської ради Запорізької області.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник здійснює заходи передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, а саме: відміняє переговорну процедуру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.

2021-05-26 14:33:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС»
#40355747
Переможець 900 000,00
UAH
11 лютого 2021 22:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 22:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС»
#40355747
900 000,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 травня 2021 14:39
Кінець періоду оскарження: 06 червня 2021 00:00
Дата відміни: 06 червня 2021 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Замовник здійснює заходи передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, а саме: відміняє переговорну процедуру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
26 травня 2021 14:39
Електронний підпис
26 травня 2021 14:38
протокол тенд комит.pdf