Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Trolleybus body іz low rim floor (vehicle set)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Контактна особа: |
Калініна Ірина Володимиріна 0432 67 10 20 kpvttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Vinnytsia transport company" |
National ID: | 03327925 |
Contact point: |
Kalinina Irina 0432 67 10 20 kpvttu@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 15:28 |
Очікувана вартість: | 41 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 205 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Publication date: | 03 лютого 2021 17:08 |
Enquiries until: | 27 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 березня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 41 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 205 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Передплата 10 % протягом 3-х банківських днів. 90% - протягом 30 каледнарних днів | Аванс | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 11:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 11:55 |
Перелік змін до ТД. 26.02.2021..docx | |
26 лютого 2021 11:19 |
Тендерна документація зі ЗМІНАМИ. 26.02.2021.docx |
01 березня 2021 11:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 березня 2021 11:55 |
Перелік змін до ТД. 26.02.2021..docx
|
|||||||||
26 лютого 2021 11:19 |
Тендерна документація зі ЗМІНАМИ. 26.02.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Your Contract draft is okay except Sec. 5.2. It is suitable exclusively for resident vendors. To deliver DAP Vinnitsa within 20 days from your order date is absolutely necessary to have goods just ready and standing-by in Ukraine warehouse. Delivery in such short time by sea is absolutely impossible if product shall be manufactured overseas.
So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”. For that please replace term of 20 days to reasonable 105 days (60 days for manufacturing+45 days for shipping). That will avoid discrimination of non-resident participants by Section 5.2 of your Contract. Frankly, as you need delivery till the end of the year, an emergency of 20 days for first bdelivery does not seem reasonable. Somebody wrote this term without deeply thinking. If you like, factory may supply all 10 kits at once or to schedule monthly shipping. But preferable 10 at once. Delivery by one piece looks like cutting a dog's tail by small piece per month...
Respectfully,
--------------------------------------
Шановні покупці,
З вашим проектом контракту все в порядку, крім розділу. 5.2. Він підходить виключно для продавців-резидентів. Для доставки DAP Вінниця протягом 20 днів з дати замовлення є абсолютно необхідним, щоб товари були готовими та стояли на складі в Україні. Доставка за такий короткий термін морем абсолютно неможлива, якщо продукція повинна виготовлятися за кордоном.
Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ В ЗАКОН УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ”. Для цього, будь ласка, замініть термін від 20 днів до розумних 105 днів (60 днів для виготовлення + 45 днів для доставки). Це дозволить уникнути дискримінації учасників-нерезидентів згідно з Розділом 5.2 Вашого Договору. Чесно кажучи, оскільки вам потрібна доставка до кінця року, надзвичайна ситуація на 20 днів для першої доставки не здається обґрунтованою. Хтось написав цей термін, не глибоко замислюючись. Якщо вам подобається, завод може поставити всі 10 комплектів одночасно або запланувати щомісячну доставку. Але переважно 10 відразу. Доставка по одній штуці виглядає як різання хвоста собаки дрібним шматочком на місяць ...
З повагою,
Ми думаємо, що Ви погодитись із тим, що положення договору якому Ви надали високу оцінку, можуть містити неприйнятні умови для решти учасників. Проте, це не означає що ці умови є дискримінаційними. Згідно норм національного законодавства та принципів прецедентного права ЄСПЛ, дискримінація, в економічному аспекті, є створення штучних перешкод для доступу до певного матеріального ресурсу, з метою надання необґрунтованих переваг іншим учасникам ринку.
Слід звернути Вашу увагу, що метою закупівлі є забезпечення потреб Замовника у найбільш ефективний для нього спосіб. Така ціль досягає шляхом встановлення певних вимог, у тому числі стосовно строків поставки. Безумовно, такі вимоги повинні переслідувати легітимну мету. У цьому контексті пропонуємо врахувати наступне.
Замовник здійснює штучне виготовлення тролейбусів власним силами, на території власних виробничих потужностей. Об’єктивна реальність полягає у тому, що одночасно можуть здійснюватися роботи тільки із одним виробом. При цьому Замовник не має можливості для складування усієї партії кузовів. Разом цим потрібно враховувати і реальні фінансові можливості Замовника, які не дають йому змоги оплатити більше одного кузова.
Тому, постачання по одному кузову на протязі року є оптимальним варіантом для замовника та переважної більшості постачальників, оскільки для останніх мінімізуються економічні втрати.
Стосовно збільшення строків поставки до 105 днів, то такі строки не дадуть можливості реалізувати виробничі плани Замовника, та забезпечити власні потреби.
Стосовно обґрунтованості та реальності строків поставки встановлених Замовником, то хочу звернути уваги, що попередні аналогічні контракти укладались на тих же умовах, що і теперішній. Постачальники виконували їх вчасно, поставка також здійснювалась із іншої країни. При цьому двоє учасників конкурували між собою за право поставки товару.
Таким чином, Замовник вважає, що строки вказані в п.5.2. проекту договору закупівлі є реальними та забезпечують належний рівень конкуренції. А тому відмовляє у задоволенні Вашої вимоги стосовно збільшення строків поставки як такої, що не відповідає легальним потребам Замовника. Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-08-000030 ● 811730b4f743475081e344a12cacc448
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2021 08:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2021 №296
Харків
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 08.07.2021 №296
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-02-03-003238-b 03.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-09 09:19:23
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кузова тролейбуса із низьким рівнем полу (машинокомплект) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-03-003238-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-07-14 21:01:23
Пояснення з власної ініціативи
У відповідності до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Розпорядники бюджетних коштів усіх рівнів, суб’єки господарювання державного сектору економіки здійснюють оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Як вбачається із змісту річного плану UA-P-2021-02-03-003511-b джерелом фінансування придбання товарів в межах закупівлі UA-2021-02-03-003238-b є виключно Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), тобто підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів.
КП «Вінницька транспортна компанія» є УНІТАРНИМ комунальним підприємством 100% якого належить Вінницькій об’єднаній територіальній громаді (ст. 78 ГК України) в особі Вінницької міської ради.
У відповідності до ст. 22 ГК України, СУБ'ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ є суб'єкти, що діють на основі ЛИШЕ державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Отже КП « ВТК» не є СУБ'ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ, а тому п. 4-1 згаданої Постанови КМУ, не створює для КП «ВТК» (03327925) жодних юридичних наслідків, як і власне інші положення постанови в частинні оприлюднення згаданих обґрунтувань.
Окрім цього, у відповідності до п.14 ст.1 ЗУ № 922-VIII.
моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель;
У відповідності до преамбули ЗУ № 922-VIII правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначається цим законом.
Від так законодавством у сфері публічних закупівлі окрім ЗУ № 922-VIII є нормативно правові акти н які посилаються норми згаданого закону, або які прийняті на його виконання у спосіб передбачений цим же законом.
З огляду на це Постанову КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не можна вважати складовою законодавства у сфері публічних закупівлі, а відтак дотримання Замовниками її вимог НЕМОЖЕ бути предметом моніторингу процедури закупівлі, хоча б тому що вичерпний перелік інформації про закупівлю яка підлягає оприлюдненню міститься у ст.. 10 ЗУ № 922-VIII і серед нього обґрунтування обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє.
У відповідності до Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, міжрегіональним територіальним органом який здійснює свої повноваження на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей.
На території інших адміністративно-територіальних Північно-східний офіс Держаудитслужби, реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
Проте як вбачається із змісту НАКАЗУ 08.07.2021 №296, серед правових підстав для проведення моніторингу не вказано жодних доручень Голови Держаудитслужби та його заступників, що дає підстави вважати про те, що моніторинг закупівлі розпочато без належних правових підстав, оскільки процедуро закупівлі проведено Замовником який здійснює свою діяльність та розташований поза межами територіальної юрисдикції Північно-східного офіс Держаудитслужби.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-20 15:56:40
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Кузов тролейбуса із низьким рівнем полу (машинокомплект)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-03-003238-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Чому відхилено тендерну пропозицію дочірнього підприємства «Автоскладальний завод №1» Публічного акціонерного товариства «Автомобільна компанія «Богдан Моторс» через невиправлення ним виявлених невідповідностей в той час, як зазначеним учасником на вимогу про усунення невідповідностей до 20 березня 2021 року 17:20 протягом 24 годин завантажено переклад аналогічного договору від 17 квітня 2013 року №1-96/13 на українську мову, як і вимагалося вимогою про усунення невідповідностей.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-22 14:12:04
Відповідь
Всупереч вимогам тенедрної документації Учасником не надано АВТЕНТИЧНОГО перекладу Аналогічного договору. 20 березня 2021 року 17:20 протягом 24 годин Учасником надано копію проекту договору завіреного власною печаткою. Із змісту наданого документу не можна встановити, що цей документ є саме ПЕРЕКЛАДОМ, як і власне перекладом наданого раніше договору, або копією аналогічного договору укладеного із іншим контрагентом. Назва файла в якому містилась згадана копія не може вважатися значущую інформацією.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Позивач вважає висновки про допущенні порушення законодавства помилковими, обов’язок покладений по вчиненню дій не має реального механізму виконання, проведення Відповідачем моніторингу процедури публічної закупівлі незаконним, а тому висновок як індивідуальний акт, підлягає скасуванню повністю. Предметом позову є скасування акту індивідуальної дії прийнятого суб’єктом влад-них повноважень, територіального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. |
Дата публікації: | 09 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 120/9186/21-а |
Дата відкриття провадження: | 13 серпня 2021 |
Документи:
13 серпня 2021 22:22
|
Електронний підпис |
09 серпня 2021 16:42
|
Електронний підпис |
09 серпня 2021 16:42
|
Позовна заява.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2021 17:20
|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ МАЗтранссервіс | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" |
40 980 000,00
UAH з ПДВ
|
40 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МАЗтранссервіс |
40 999 999,92
UAH з ПДВ
|
40 999 999,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" #36476580 |
Переможець |
40 980 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 11:28
|
Додаткова угода № 1 від 20.09.2021.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 11:37
|
Договір № 85 від 16.04.2021.pdf | укладений |
16 квітня 2021 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна офіційного курсу НБУ Євро (978) |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |