Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури по вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
858 863,80 UAH
UA-2021-01-29-009231-b ● 54d711f589a2479eb9db28036776e7ef
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ушомирська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348131 |
Місцезнаходження: | 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15 |
Контактна особа: |
Марина Мошківська +380414269242 marina5959@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2021 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2021 15:41 |
Очікувана вартість: | 858 863,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 588,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури по вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11571, Україна, Житомирська область, Бондарівка, вул. Миру, 35Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 15:38 |
Додаток_2.doc | |
29 січня 2021 15:30 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx | |
29 січня 2021 15:30 |
Додаток_5.doc | |
29 січня 2021 15:30 |
Додаток_4.doc | |
29 січня 2021 15:30 |
Додаток_1.doc | |
29 січня 2021 15:30 |
Документацiя.doc | |
29 січня 2021 15:30 |
Додаток_3.doc |
29 січня 2021 15:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
29 січня 2021 15:38 |
Додаток_2.doc
|
||
29 січня 2021 15:30 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
|
||
29 січня 2021 15:30 |
Додаток_5.doc
|
||
29 січня 2021 15:30 |
Додаток_4.doc
|
||
29 січня 2021 15:30 |
Додаток_1.doc
|
||
29 січня 2021 15:30 |
Документацiя.doc
|
||
29 січня 2021 15:30 |
Додаток_3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків (відповідальності)
Дата подання: 04 лютого 2021 10:14
Дата відповіді: 04 лютого 2021 11:47
Який клас наслідків (відповідальності) по даному обєкту?
Відповідь: Клас наслідків відповідальності даного об'єкту СС1.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-29-009231-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Кмитівський майстер", Код ЄДРПОУ:20414962
Дата подання: 29 січня 2021 16:58
Додатком № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Технічна специфікація( вимоги) до предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури по вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) встановлено вимогу, що "У складі пропозиції учасник надає Акт обстеження об`єкту, засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що Учасник здійснив попередній виїзд для обстеження на об’єкт Замовника з метою запобігання суперечностей під час проведення та завершення ремонтних робіт."
Статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вищевказана вимога Замовника суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Неодноразово з даного приводу висловлювала свою позицію постійно діюча комісія з розгляду скарг Антимонопольного комітету України, що подібні вимоги суперечать принципам здійснення закупівлі. Відповідно до технічного завдання учасник може повністю, достеменно та всебічно розглянути вимоги замовника до закупівлі через електронну систему закупівель, максимально економічно, ефективно та відкрито та прозоро надати свою пропозицію через електронну систему закупівель, як того вимагає Закон. Підпис представника Замовника на документі до проведення закупівлі має ознаки суб’єктивного ставлення Замовника, відсутність підпису уповноваженої особи не може розглядатись як невідповідність пропозиції Замовника вимогам Закону та не може бути підставою для відхилення пропозиції у встановлений законодавством спосіб.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами статті 24 ЗУ «Про Публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу "У складі пропозиції учасник надає Акт обстеження об`єкту, засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що Учасник здійснив попередній виїзд для обстеження на об’єкт Замовника з метою запобігання суперечностей під час проведення та завершення ремонтних робіт."як таку, що суперечить принципам проведення публічних закупівель.
Додатком № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Технічна специфікація( вимоги) до предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури по вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) встановлено вимогу, що "У складі пропозиції учасник надає Акт обстеження об`єкту, засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що Учасник здійснив попередній виїзд для обстеження на об’єкт Замовника з метою запобігання суперечностей під час проведення та завершення ремонтних робіт."
Статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вищевказана вимога Замовника суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Неодноразово з даного приводу висловлювала свою позицію постійно діюча комісія з розгляду скарг Антимонопольного комітету України, що подібні вимоги суперечать принципам здійснення закупівлі. Відповідно до технічного завдання учасник може повністю, достеменно та всебічно розглянути вимоги замовника до закупівлі через електронну систему закупівель, максимально економічно, ефективно та відкрито та прозоро надати свою пропозицію через електронну систему закупівель, як того вимагає Закон. Підпис представника Замовника на документі до проведення закупівлі має ознаки суб’єктивного ставлення Замовника, відсутність підпису уповноваженої особи не може розглядатись як невідповідність пропозиції Замовника вимогам Закону та не може бути підставою для відхилення пропозиції у встановлений законодавством спосіб.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами статті 24 ЗУ «Про Публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу "У складі пропозиції учасник надає Акт обстеження об`єкту, засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що Учасник здійснив попередній виїзд для обстеження на об’єкт Замовника з метою запобігання суперечностей під час проведення та завершення ремонтних робіт."як таку, що суперечить принципам проведення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вищевказана вимога Замовника суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Неодноразово з даного приводу висловлювала свою позицію постійно діюча комісія з розгляду скарг Антимонопольного комітету України, що подібні вимоги суперечать принципам здійснення закупівлі. Відповідно до технічного завдання учасник може повністю, достеменно та всебічно розглянути вимоги замовника до закупівлі через електронну систему закупівель, максимально економічно, ефективно та відкрито та прозоро надати свою пропозицію через електронну систему закупівель, як того вимагає Закон. Підпис представника Замовника на документі до проведення закупівлі має ознаки суб’єктивного ставлення Замовника, відсутність підпису уповноваженої особи не може розглядатись як невідповідність пропозиції Замовника вимогам Закону та не може бути підставою для відхилення пропозиції у встановлений законодавством спосіб.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами статті 24 ЗУ «Про Публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу "У складі пропозиції учасник надає Акт обстеження об`єкту, засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що Учасник здійснив попередній виїзд для обстеження на об’єкт Замовника з метою запобігання суперечностей під час проведення та завершення ремонтних робіт."як таку, що суперечить принципам проведення публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2021 14:56
Розглянувши вимогу від 29 січня 2021 року № UA-2021-01-29-009231-b.b1 повідомляємо наступне.
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону.
Відповідно до частини третьої статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Згідно із частиною четвертою статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури по вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-29-009231-b розроблено та оприлюднено в повній відповідності до частини третьої статті 14 Закону.
Крім цього повідомляємо, що Державна Аудиторська служба України неодноразово повідомляла, що спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, тому при проведенні спрощеної закупівлі замовник не керується статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім цього, превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку.
Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця.
Вимога щодо підтвердження обстеження учасником об’єкта дозволяє Замовнику зрозуміти, чи оцінив учасник обсяги робіт передбачені додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Одночасно зазначаємо, що автором даної вимоги документально не доведено, чому він не може надати Акт обстеження об’єкту.
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону.
Відповідно до частини третьої статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Згідно із частиною четвертою статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури по вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-29-009231-b розроблено та оприлюднено в повній відповідності до частини третьої статті 14 Закону.
Крім цього повідомляємо, що Державна Аудиторська служба України неодноразово повідомляла, що спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, тому при проведенні спрощеної закупівлі замовник не керується статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім цього, превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку.
Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця.
Вимога щодо підтвердження обстеження учасником об’єкта дозволяє Замовнику зрозуміти, чи оцінив учасник обсяги робіт передбачені додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Одночасно зазначаємо, що автором даної вимоги документально не доведено, чому він не може надати Акт обстеження об’єкту.
Номер вимоги: UA-2021-01-29-009231-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАГАЛБУД", Код ЄДРПОУ:42512599
Дата подання: 04 лютого 2021 11:00
Звертаємось з Вимогою щодо внесення змін до оголошення через характерні риси дискримінаційних положень
Звертаємось з Вимогою щодо внесення змін до оголошення через характерні риси дискримінаційних положень. В оголошенні - Успішне проходження сертифікації діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі;
Варто зазначити, що дана вимога є такою, що порушує ст.5 Закону України «Про Публічні закупівлі», є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників з наступних підстав. По-перше, обов’язок наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" пердбачено, що Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. По-друге, для отримання такого Сертифікату потрібно затратити і час, і грошові ресурси, що може призвести до збільшення затратної частини учасників на участь в закупівлі та вплинути на ціну тендерної пропозиції. Тому, ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. Виходячи з викладеного вище, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує законні інтереси учасників закупівлі. Вимоги Замовника мають бути приведені у відповідність вимогам діючого законодавства України. Така ж правова позиція щодо національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015), підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України, зокрема № 357-р/пк-ск від 15.03.2013р. Звертаємося до вас з вимогою щодо усунення порушення, шляхом внесення змін в документацію - видалити дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015.
Розгорнути
Згорнути
Варто зазначити, що дана вимога є такою, що порушує ст.5 Закону України «Про Публічні закупівлі», є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників з наступних підстав. По-перше, обов’язок наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" пердбачено, що Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. По-друге, для отримання такого Сертифікату потрібно затратити і час, і грошові ресурси, що може призвести до збільшення затратної частини учасників на участь в закупівлі та вплинути на ціну тендерної пропозиції. Тому, ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. Виходячи з викладеного вище, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує законні інтереси учасників закупівлі. Вимоги Замовника мають бути приведені у відповідність вимогам діючого законодавства України. Така ж правова позиція щодо національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015), підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України, зокрема № 357-р/пк-ск від 15.03.2013р. Звертаємося до вас з вимогою щодо усунення порушення, шляхом внесення змін в документацію - видалити дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 14:51
Розглянувши вимогу від 04 лютого 2021 року № UA-2021-01-29-009231-b.a2 повідомляємо наступне.
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Згідно із частиною четвертою статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури по вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-29-009231-b розроблено та оприлюднено в повній відповідності до частини третьої статті 14 Закону.
Крім цього повідомляємо, що міжнародні стандарти серії ISO 9001 містять мінімальні вимоги, яким повинна відповідати організація.
Наявність в підприємства сертифікату якості ISO 9001, гарантує підвищення якості виконання робіт (надання послуг), оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою.
Оскільки отримати зазначений сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, Замовник не вважає зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Також Замовником, для запобігання дискримінації, при публікації зазначеної вимоги передбачено: «або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі».
Одночасно необхідно зазначити, що Антимонопольний комітет України, розглядає скарги індивідуально, враховуючи всі обставини справи (для підтвердження рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 в якому Антимонопольний комітет України визначив що вимога надання сертифікату якості ISO 9001 не порушує права чи законні інтереси та не перешкоджає взяти участь у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги).
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Згідно із частиною четвертою статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури по вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-29-009231-b розроблено та оприлюднено в повній відповідності до частини третьої статті 14 Закону.
Крім цього повідомляємо, що міжнародні стандарти серії ISO 9001 містять мінімальні вимоги, яким повинна відповідати організація.
Наявність в підприємства сертифікату якості ISO 9001, гарантує підвищення якості виконання робіт (надання послуг), оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою.
Оскільки отримати зазначений сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, Замовник не вважає зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Також Замовником, для запобігання дискримінації, при публікації зазначеної вимоги передбачено: «або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі».
Одночасно необхідно зазначити, що Антимонопольний комітет України, розглядає скарги індивідуально, враховуючи всі обставини справи (для підтвердження рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 в якому Антимонопольний комітет України визначив що вимога надання сертифікату якості ISO 9001 не порушує права чи законні інтереси та не перешкоджає взяти участь у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги).
Номер вимоги: UA-2021-01-29-009231-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ", Код ЄДРПОУ:42487751
Дата подання: 04 лютого 2021 11:01
Дискримінаційні вимоги
Розглянувши умови в оголошенні по спрощеній процедурі закупівлі з ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури по вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), було встановлено ряд дискримінаційних умов, на основі чого вимагаємо замовника внести зміни в оголошення.
1. У Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі,
Замовником встановлена вимога: в 1.2.1. Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом спрощеної закупівлі а саме:
- інженерно – технічних працівників та працівників робітничих професій (не менше 5-ти за штатним розписом) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі (обов`язкова наявність в штаті виконроба та покрівельника з проходженням навчання з питань охорони праці)
Примітка: Інженерно-технічні працівники мають працювати згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або повідомлень про прийняття працівника на роботу згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413 з підтверджуючою квитанцією Державної податкової служби України, якщо працівник працює за сумісництвом. Учасники також мають надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника, який повинен бути в штатному розписі підприємства або за сумісництво чи суміщенням посад) завірена його печаткою та підписом та надати копії посвідчень з охорони праці директора та виконавця робіт.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки нормативно ніде не зазначено, що учасник торгів для участі в процедурі закупівлі має мати фіксовану кількість працівників, крім того дана вимога обмежує участь у процедурі закупівлі суб`єктів господарювання, які можуть мати менше, ніж 5 осіб інженерно – технічних працівників та працівників робітничих професій які будуть залучені до виконання робіт. Крім того, згідно ЦКУ потенційному учаснику торгів (переможцю) дозволено наймати (залучати) необхідну кількість працівників згідно цивільно-правових угод, в разі перемоги в торгах для виконання зобов`язань згідно умов договору та технічного завдання предмету закупівлі. Такі дії замовника порушують вимоги ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників. Також Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов`язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації щодо кількості працівників (рішення №1182-р/пк-ск від 20.07.2015р.). Вимагаємо, внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу, як таку, що обмежує коло потенційних учасників торгів.
2. У Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі,
Замовником встановлена вимога:
«В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3:
- копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками.»
За відсутності в Учасника згоди на обробку персональних даних працівника, копія витягу з трудової книжки може містити відповідні накладення, тощо, що обмежує перегляд відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Дана вимога є дискримінаційною та обмежуючою, оскільки відповідно ст. 32 Конституції України не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Оскільки надання такої згоди є виключно добровільним (ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних»), учасник, якому такі особи не надали відповідну згоду, не зможе надати замовнику відповідні документи у складі своєї пропозиції з незалежних від нього причин. Вимагаємо, внести зміни до оголошення та виключити вимогу, як таку, що обмежує коло потенційних учасників торгів.
3. У Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі,
Замовником встановлена вимога:
1.3.1. Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору в повному обсязі (не менше 3-х)*.
Звертаємо увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне. Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже вимога щодо надання завірених копії не менше 3-х договорів аналогічного за предметом закупівлі товару, а не договору є прямим порушенням Закону та дискримінує Учасника , який не має можливості надати більш ніж однієї копії договору що підтверджує його кваліфікацію.
Таким чином, вимога щодо надання завірених копій не менше 3-х договорів аналогічного за предметом закупівлі товару є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене, на думку Учасника, ці вимоги мають бути виключені з Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Шановний замовник просимо врахувати наші вимоги та внести зміни до оголошення. В іншому випадку ми будемо змушені звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Розгорнути
Згорнути
1. У Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі,
Замовником встановлена вимога: в 1.2.1. Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом спрощеної закупівлі а саме:
- інженерно – технічних працівників та працівників робітничих професій (не менше 5-ти за штатним розписом) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі (обов`язкова наявність в штаті виконроба та покрівельника з проходженням навчання з питань охорони праці)
Примітка: Інженерно-технічні працівники мають працювати згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або повідомлень про прийняття працівника на роботу згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413 з підтверджуючою квитанцією Державної податкової служби України, якщо працівник працює за сумісництвом. Учасники також мають надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника, який повинен бути в штатному розписі підприємства або за сумісництво чи суміщенням посад) завірена його печаткою та підписом та надати копії посвідчень з охорони праці директора та виконавця робіт.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки нормативно ніде не зазначено, що учасник торгів для участі в процедурі закупівлі має мати фіксовану кількість працівників, крім того дана вимога обмежує участь у процедурі закупівлі суб`єктів господарювання, які можуть мати менше, ніж 5 осіб інженерно – технічних працівників та працівників робітничих професій які будуть залучені до виконання робіт. Крім того, згідно ЦКУ потенційному учаснику торгів (переможцю) дозволено наймати (залучати) необхідну кількість працівників згідно цивільно-правових угод, в разі перемоги в торгах для виконання зобов`язань згідно умов договору та технічного завдання предмету закупівлі. Такі дії замовника порушують вимоги ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників. Також Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов`язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації щодо кількості працівників (рішення №1182-р/пк-ск від 20.07.2015р.). Вимагаємо, внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу, як таку, що обмежує коло потенційних учасників торгів.
2. У Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі,
Замовником встановлена вимога:
«В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3:
- копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками.»
За відсутності в Учасника згоди на обробку персональних даних працівника, копія витягу з трудової книжки може містити відповідні накладення, тощо, що обмежує перегляд відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Дана вимога є дискримінаційною та обмежуючою, оскільки відповідно ст. 32 Конституції України не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Оскільки надання такої згоди є виключно добровільним (ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних»), учасник, якому такі особи не надали відповідну згоду, не зможе надати замовнику відповідні документи у складі своєї пропозиції з незалежних від нього причин. Вимагаємо, внести зміни до оголошення та виключити вимогу, як таку, що обмежує коло потенційних учасників торгів.
3. У Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі,
Замовником встановлена вимога:
1.3.1. Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору в повному обсязі (не менше 3-х)*.
Звертаємо увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне. Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже вимога щодо надання завірених копії не менше 3-х договорів аналогічного за предметом закупівлі товару, а не договору є прямим порушенням Закону та дискримінує Учасника , який не має можливості надати більш ніж однієї копії договору що підтверджує його кваліфікацію.
Таким чином, вимога щодо надання завірених копій не менше 3-х договорів аналогічного за предметом закупівлі товару є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене, на думку Учасника, ці вимоги мають бути виключені з Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Шановний замовник просимо врахувати наші вимоги та внести зміни до оголошення. В іншому випадку ми будемо змушені звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 14:54
Розглянувши вимогу від 04 лютого 2021 року № UA-2021-01-29-009231-b.a3 повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право самостійно визначати спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації. Як правило, для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно вказати ПІБ таких працівників, а також надати скан-копії трудових книжок, наказів про прийняття/переведення на посаду. Підтвердити – означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також зрозуміти, наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт.
Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію.
Також, частиною другою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Звертаємо також увагу на те, що Антимонопольний комітет України на сьогоднішній день притримується позиції, згідно з якою вимога щодо надання документів, що свідчать про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, порушуватиме законні права та інтереси учасника тільки в тому випадку, якщо учасник дійсно доведе та документально підтвердить неможливість надання підтверджуючих документів та заборону працівників на розповсюдження їх персональних даних, виражену в письмовій формі.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Замовником визначено «не менше 3-х».
Зазначені вимоги документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері будівельних норм, стандартів і правил.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі" та вказує в документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Отже, документація не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена замовником як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право самостійно визначати спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації. Як правило, для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно вказати ПІБ таких працівників, а також надати скан-копії трудових книжок, наказів про прийняття/переведення на посаду. Підтвердити – означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також зрозуміти, наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт.
Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію.
Також, частиною другою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Звертаємо також увагу на те, що Антимонопольний комітет України на сьогоднішній день притримується позиції, згідно з якою вимога щодо надання документів, що свідчать про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, порушуватиме законні права та інтереси учасника тільки в тому випадку, якщо учасник дійсно доведе та документально підтвердить неможливість надання підтверджуючих документів та заборону працівників на розповсюдження їх персональних даних, виражену в письмовій формі.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Замовником визначено «не менше 3-х».
Зазначені вимоги документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері будівельних норм, стандартів і правил.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі" та вказує в документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Отже, документація не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена замовником як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСТЕРІОР ГРУП" |
749 126,26
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД" |
698 500,00
UAH з ПДВ
|
669 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Кмитівський майстер" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСТЕРІОР ГРУП" #39899130 |
Відхилено |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 11:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД" #42825692 |
Переможець |
669 999,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 15:40
|
Договір 18 від 18..02.2021.pdf | укладений |
18 лютого 2021 15:39
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 березня 2021 10:18
|
451 167,00 UAH | UA578201720344221037100022324 Ушомирська с/р |
UA743117440000026001055835090 ТОВ "ФРIДОМБУД" |
Оплачений |
14 квітня 2021 11:30
|
218 832,00 UAH | UA578201720344221037100022324 Ушомирська с/р |
UA743117440000026001055835090 ТОВ "ФРIДОМБУД" |
Оплачений |