Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43946762 |
Місцезнаходження: | 63404, Україна , Харківська обл., Зміївський р-н, місто Зміїв, вул.Адміністративна, будинок 12 |
Контактна особа: |
Олександр Ситник +380574732748 zmosvita43@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2021 12:59 |
Очікувана вартість: | 1 173 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою,
переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій - Страхова гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до тендерної документації .
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 17:39 |
Проект договору (Додаток 6) - Овочі, фрукти, горіхи.doc | |
26 січня 2021 17:39 |
ТД 2021 овочі, фрукти.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-29-000004 ● 16b386b0afd0413c915e218d8446a3a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2021 20:23 |
НАКАЗ
28.04.2021 189
(дата) Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 28.04.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.04.2021 №189
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2021-01-26-011791-b 26.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу закупівлі UA-2021-01-26-011791-b (Інформація про моніторинг UA-M-2021-04-29-000004 ● 16b386b0afd0413c915e218d8446a3a0) проведеного відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 р. редакція від 19.04.2020 (далі - Закон), пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, розміщено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок). За результатом моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Замовник заперечує наявність зазначених у Висновку порушень та надає аргументовані заперечення до висновку, за кожним з пунктів Висновку. 1. Відповідно до ч. 1 ст. 21 Закону зазначено, що оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону зазначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Відповідно до п. 1 ст. 1 Закону зазначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет; Відповідно до ст. 1 Закону зазначено, що електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Замовником через авторизований електронний майданчик «zakupki.prom.ua» 26 січня 2021 року були оголошені відкриті торги на закупівлю за кодом Овочі, фрукти та горіхи (код ДК 021:2015 03220000-9), ідентифікатор закупівлі - UA-2021-01-26-011791-b. Під час оприлюднення оголошення про закупівлю Замовником було заповнено всю інформацію, яку можливо було створити, розмістити та оприлюднити на етапі оголошення процедури закупівлі, що було передбачено електронною системою закупівель через авторизовані електронні майданчики на день оголошення процедури закупівлі, в тому числі була зазначена інформація про розмір забезпечення тендерної пропозиції - 35 000,00 грн. Інформація щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій була зазначена в примітках до Оголошення, у зв’язку з відсутністю відповідного функціоналу для надання зазначеної інформації. Оновлений функціонал щодо зазначення умов надання забезпечення тендерних пропозицій з’явився на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель лише з 16 квітня 2021 року. Тобто, на момент проведення зазначеної процедури закупівлі була відсутня функціональна можливість для заповнення інформації щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене та приймаючи до уваги, що на момент проведення зазначеної процедури закупівлі була відсутня технічна можливість для оприлюднення на авторизованих майданчиках електронної системи закупівель інформації щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій та зазначення інформації у примітках до Оголошення, Замовником не порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. 2. У Висновку зазначено, що за результатами моніторингу тендерної пропозиції вимогам тендерної документації встановлено, що на вимогу пунктів 1.4. пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації на підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п.2.1 ч.2 Додатку №1 до Тендерної документації з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог за 2020 рік, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Учасник-переможець ФОП Жабіна Олена Юріївна у складі тендерної пропозиції надав свідоцтва про участь працівників в семінарі на тему «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Принципи НАССР. Програми-передумови. Вимоги стандартів ДСТУ ISO 22000:2007 та ISO/TS 22002-1:2009», виданих Державним підприємством «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» за 2018 рік. Також відсутня у складі тендерної пропозиції програма навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів, що не відповідає вимогам підпункту 1.4. пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту першого та третього частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. З зазначеним не погоджуємося та надаємо свої аргументовані заперечення. Тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Жабіної Олени Юріївни містить документальне підтвердження підпункту 1.4. пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації. Так, файл, який було завантажено у складі тендерної пропозиції «Ч.5 ПРАЦІВНИКИ (1)».pdf (далі – файл) на сторінках 17-19 містяться скановані документи «Журнал реєстрації проведення навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів за 2020-2021 рік», які підтверджують проходження та періодичність проведення навчання працівників з питань гігієни персоналу, зазначених учасником відповідно до вимоги п.2.1 ч.2 Додатку №1 до Тендерної документації. На сторінках 20-25 файлу містяться скановані документи «Наказ 09/10 від 09 жовтня 2020р.», «Наказ 12/10 від 12 жовтня 2020р.» та «Програма навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів», таким чином, учасник ФОП Жабіна Олена Юріївна у складі тендерної пропозиції надала документи, що підтверджують проходження навчання працівників та виконала вимоги 1.4. пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Жабіної Олени Юріївни, керуючись абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону у Замовника не було. Замовником не порушено вимог Закону з підстав, зазначених у Висновку. Враховуючи вищезазначене, Замовник, за кожним з пунктів надав аргументоване заперечення висновку, кожний з пунктів містив посилання на нормативно-правові акти, що законодавчо підкріплюють аргументацію.
2021-05-12 14:27:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Північно-східному офісу Держаудитслужби (Харківської області) Повідомлення про оскарження в суді Висновку про результати проведеного моніторингу Північно-Східного офісу Держаудитслужби (ID моніторингу UA-M-2021-04-29-000004) Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), передбачено, що у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його з дня його оприлюднення. Враховуючи викладене Замовник у встановлені Законом строки - 19 травня 2021 р. звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом щодо визнання протиправним та скасування висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Яблука (код ДК 021:2015 03222320-2 - Яблука, груші, айва), банани (код ДК 021:2015 03222111-4 - Банани), лимони (код ДК 021:2015 03222210-8 - Лимони), капуста качанна (код ДК 021:2015 03221410-3 - Капуста качанна), цибуля (код ДК 021:2015 03221113-1 - Цибуля), морква (код ДК 021:2015 03221112-4 - Морква), буряк (код ДК 021:2015 03221111-7 - Буряк)), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-26-011791-b) в частині виявлених порушень та зобов’язань щодо усунення порушень. |
Дата публікації: | 20 травня 2021 |
Документи:
21 травня 2021 09:07
|
Електронний підпис |
21 травня 2021 09:03
|
Повідомлення про оскарження - овочі.docx |
21 травня 2021 09:07
|
Електронний підпис |
20 травня 2021 13:27
|
Електронний підпис |
21 травня 2021 09:03
|
Повідомлення про оскарження - овочі.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Жабіна Олена Юріївна |
1 172 950,00
UAH з ПДВ
|
1 172 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Показій Леонід Леонідович |
1 173 650,00
UAH з ПДВ
|
1 173 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Жабіна Олена Юріївна #2972300164 |
Переможець |
1 172 950,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2022 15:45
|
Дод. угода №7 від 20.01.2022 до дог. №44.pdf | зміни до договору |
20 січня 2022 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:24
|
Дод угода № 6 від 24.12...PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:10
|
Дод угода № 5 від 22.12.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2021 16:18
|
Дод угода № 4 від 25.11 Дог № 44.PDF | зміни до договору |
25 листопада 2021 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2021 16:25
|
Дод угода №3 від 15.09 .PDF | зміни до договору |
15 вересня 2021 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2021 10:58
|
Дод угода № 2 від 09.07 дог № 44.PDF | зміни до договору |
09 липня 2021 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2021 16:34
|
Дод угода № 1 від 02.06 Дог № 44 від 26.02 .PDF | зміни до договору |
02 червня 2021 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 08:51
|
Договір № 44 від 26.02.PDF | укладений |
26 лютого 2021 08:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.1 ч. 5 ст. 41 "Закону України про публічні закупівлі" зменшено обсяг закупівлі товару та відповідно зменшено суму договору . |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 "Закону України про публічні закупівлі" , п. 1.4 , п. 7.2 та п. 7.5 Договору , дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі товару, з внесенням відповідних змін до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.5 ст. 41 "Закону України про публічні закупівлі" , п. 1.4 п. 7.2 п.7.5 Договору , зменшено обсяг закупівлі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" , п. 1.4 п.7.2 п.7.5 Договору , зменшено обсяг закупівлі товару та зменшено ціну Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 8 ч.5 , ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" , п. 7.3, п.7.5 Договору, вирішено продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022року, а саме по 31.03.2022, з внесенням відповідних змін в Договір |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.8 ч.5, ч.6 ст. 41 Закону України збільшено суму договору в обсязі, що не перевищує 20% |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |