Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2021-01-13-003850-a 8ba78f1c45bf42c789f9a62388d9dbe0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380930939348 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380930939348
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 09:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 13:28
Очікувана вартість: 3 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130000 послуга
Послуги з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

13 січня 2021 14:54
Електронний підпис
13 січня 2021 14:45
Оголошення відкриті торги.docx
13 січня 2021 14:45
ТД_ПЗ_АРМУР.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-06-000008 ● 476e6a799e594e3397ee76c1fe08bc96
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 липня 2021 10:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

05.07.2021 № 343

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
27 UA-2021-01-13-003850-a 13.01.2021 ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 42403446) Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-16 17:19:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування, код ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-13-003850-а), яку проведено Інспекцією з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (далі Замовник) відповідно до абзацу 2 статті 2 та статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань (інформації та документів):
1. В ході проведення моніторингу установлено, що до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" завантажено Довідку щодо наявності матеріально-технічної бази від 28.01.2021 №15 в якій зазначено, що ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" має необхідну матеріально-технічну базу для належного надання послуг з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування в режимі реального часу. На підтвердження зазначеної інформації надаємо бухгалтерську довідку про основні засоби, що перебувають на балансі підприємства (довідка додається). Проте, відповідно до листа від 07.05.2020 №1/05, який завантажено учасником до складу тендерної пропозиції (Довідка про наявність основних засобів. pdf) ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" повідомляє про наявність основних засобів основних засобів: - комп’ютерна програма «Система електронних закупівель «Buyer-UA». При цьому, відповідно до пункту 5 П(С)БО 8 придбані ліцензії і комп'ютерні програми (за умови відповідності критеріям визнання активів) відображаються у складі інших нематеріальних активів.
З приводу зазначеного, просимо надати пояснення (інформацію, документи).
2. Поряд з цим, відповідно до пункту 2 розділу V тендерної документації усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-01-13-003850-a, дата та час розкриття тендерної пропозиції/пропозиції: 01 лютого 2021 13:49. При цьому, до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" завантажено документ № 1/05 (файл: Довідка про наявність основних засобів. pdf), який датований 07.05.2020.
З приводу зазначеного, просимо надати пояснення.

3. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
В ході аналізу інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель установлено, що умови укладеного Договору про надання послуг з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування від 15.02.2021 №12 відрізняються від змісту Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцям процедури закупівлі ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" (далі Проект Договору), а саме:
- умови Договору від 15.02.2021 №12, зокрема, пункт 1.3 Строк надання послуг: до 31.12.2021 року, тоді, як у Проекті договору у п.1.3 Строк надання послуг: до 31.12.2020 року;
- умови Договору від 15.02.2021 №12, зокрема, пункт 1.1.1, 1.1.3, 5.1.1, 5.1.2., 5.1.3 мають інший зміст ніж пункти 1.1.1, 1.1.3, 5.1.1, 5.1.2., 5.1.3 Проекту Договору;
- пункти 1.1.4, 1.1.5, 1.1.6, 1.1.7, 5.1.4 наявні в Договорі від 15.02.2021 №12, проте відсутні у Проекті договору;
Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Договір від 15.02.2021 №12 є нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-20 10:52:17

Відповідь на пояснення

На ваш запит від 16.07.2021 року Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (далі – інспекція) пояснює наступне:
Відповідно до п. 31- 33 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об`єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Також, положеннями частини 4 статті 41 вказаного Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов`язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2)збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3)покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4)продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов`язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5)погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6)зміни ціни в договорі про закупівлю у зв`язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7)зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8)зміни умов у зв`язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Аналіз наведених норм дає підстави вважати, що визначені обставини та підстави, за яких до умов договору можуть бути внесені зміни, що кореспондує замовнику право коригувати такий договір у межах, визначених Законом України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, не є порушенням зі сторони замовника те, що проект договору не є остаточним та може бути коригований. Вказане право також кореспондує з тим, що всі істотні умови проекту договору не були змінені в договорі, який був підписаний замовником та учасником.
Варто також наголосити , що зміни які були внесені та доповненні до умов підписаного Договору про надання послуг № 12 від 15.02.2021 повністю відповідають вимогам тендерної документації та зроблені за рекомендаціями, які були надані листом Міністерства цифрової трансформації від №. 08.02.2021 № 1/06-2-1211 (погодження додається).
Оскільки, на Міністерство цифрової трансформації України покладено обов’язок здійснення перевірки фінансово-економічної складової проекту, технічних та якісних характеристик проекту, отримання економічного ефекту, який досягається завдяки наданню послуг, то не врахування рекомендацій наданих листом від №. 08.02.2021 № 1/06-2-1211 на проект договору по закупівлі ID: UA-2020-01-13-003850-а, було б порушенням вимог чинного законодавства та призвело б до недосягнення максимального економічного ефекту.
1. В запиті замовнику на пояснення, зазначено:
«В ході проведення моніторингу установлено, що до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" завантажено Довідку щодо наявності матеріально-технічної бази від 28.01.2021 №15 в якій зазначено, що ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" має необхідну матеріально-технічну базу для належного надання послуг з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування в режимі реального часу. На підтвердження зазначеної інформації надаємо бухгалтерську довідку про основні засоби, що перебувають на балансі підприємства (довідка додається). Проте, відповідно до листа від 07.05.2020 №1/05, який завантажено учасником до складу тендерної пропозиції (Довідка про наявність основних засобів. pdf) ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" повідомляє про наявність основних засобів основних засобів: - комп’ютерна програма «Система електронних закупівель «Buyer-UA». При цьому, відповідно до пункту 5 П(С)БО 8 придбані ліцензії і комп'ютерні програми (за умови відповідності критеріям визнання активів) відображаються у складі інших нематеріальних активів».
Відповідно до пункту 1 частини 4 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про публічні закупівлі»:
Тендерний комітет - це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом.
Тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом, забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до цього Закону, здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Таким чином, до повноважень тендерного комітету не входить перевірка правильності ведення бухгалтерського обліку Учасника процедури закупівлі.
2. В запиті замовнику на пояснення, зазначено:
«Поряд з цим, відповідно до пункту 2 розділу V тендерної документації усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-01-13-003850-a, дата та час розкриття тендерної пропозиції/пропозиції: 01 лютого 2021 13:49. При цьому, до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" завантажено документ № 1/05 (файл: Довідка про наявність основних засобів. pdf), який датований 07.05.2020».
Відповідно до частини другої статті 22 Закону тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Тендерна документація Замовника не містить конкретних вимог щодо строку дії довідки.
На підтвердження кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасником надано довідку від 07.05.2020 №1/05 «Про наявність основних засобів», в якій не зазначено строку її дії. Довідка містить підпис директора ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" та скріплена печаткою товариства. Останнє повністю узгоджується з кваліфікаційними вимогами, викладеними в п.5 р.ІІІ тендерної документації та підтверджує спроможність учасника надавати послуги, передбачені умовами відповідних торгів.
3. В запиті замовнику на пояснення, зазначено:
« Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. В ході аналізу інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель установлено, що умови укладеного Договору про надання послуг з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування від 15.02.2021 №12 відрізняються від змісту Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцям процедури закупівлі ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" (далі Проект Договору), а саме: - умови Договору від 15.02.2021 №12, зокрема, пункт 1.3 Строк надання послуг: до 31.12.2021 року, тоді, як у Проекті договору у п.1.3 Строк надання послуг: до 31.12.2020 року; - умови Договору від 15.02.2021 №12, зокрема, пункт 1.1.1, 1.1.3, 5.1.1, 5.1.2., 5.1.3 мають інший зміст ніж пункти 1.1.1, 1.1.3, 5.1.1, 5.1.2., 5.1.3 Проекту Договору; - пункти 1.1.4, 1.1.5, 1.1.6, 1.1.7, 5.1.4 наявні в Договорі від 15.02.2021 №12, проте відсутні у Проекті договору».
Відповідно до норм частини четвертої статті 41 Закону № 922-VIII, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, тобто від основних (істотних) умов такої пропозиції, за відсутності яких учасник не був би визнаний переможцем процедури закупівлі і договір про закупівлю не міг бути укладений.
Звертаємо Вашу увагу, що проект договору є тендерною документацією, а не тендерною пропозицією Учасника. Тендерна пропозиція учасника (лист від 28.01.2021 №25), яка надана Учасником у складі тендерної документації, повністю відповідає умовам договору про закупівлю від 15.02.2021 №12, в частині вартості послуг, предмету закупівлі та кількості послуг.
Крім того, Учасник у складі тендерної документації надав лист-погодження про згоду з проектом договору (лист від 28.01.2021 №6), а також погодження з порядком змін умов договору про закупівлю згідно з чинним законодавством та умовами тендерної документації (лист від 28.01.2021 №5).
Істотні умови договору про предмет, ціну та кількість послуг у проекті договору та у підписаному договорі є ідентичними й незмінними. А це спростовує твердження про порушення вимог статті 41 Закону № 922 (у чинній на час розгляду справи редакції). Твердження, що вимоги до гарантійних зобов’язань та якості послуг є складовими предмета договору, на нашу думку, не відповідають дійсності. Стаття 180 Господарського кодексу та стаття 656 Цивільного кодексу чітко визначають, що є предметом договору. Згадок про те, що гарантійні строки та зобов’язання чи якість послуг належать до предмета договору, ці статті не містять.
Закон України «Про публічні закупівлі» № 922, забороняє зміну істотних умов договору (предмет, ціна, строк виконання робіт, тощо) порівняно зі змістом тендерної пропозиції. Він не містить заборони уточнювати редакцію пунктів проекту договору, коли замовник та переможець торгів погоджують його умови, якщо внаслідок цього вони не змінюють істотних умов договору.
Також, наголошуємо, що визнання недійсним договору через формально викладені пункти та розділи договору у редакції, що відрізняється від проекту договору в тендерній документації коли сторони не змінюють істотних умов договору, не відповідає принципу верховенства права та справедливості як однієї з основних засад права.
В той же час, висновок про невідповідність договору про закупівлю проекту договору переможця закупівлі, без аналізу змісту умов договору та проекту, не може бути достатньою підставою для висновку про те, що умови договору про закупівлі відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, що є порушенням частини четвертої статті 41 Закону № 922-VIII.
Таким чином, можна дійти висновку, що ці доповнення не суперечать змісту тендерної документації Замовника та тендерної пропозиції Виконавця, а навпаки, мають на меті більш деталізувати інші умови договору, не змінюючи при цьому істотні умови договору.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-19 16:06:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування, код ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-13-003850-а), яку проведено Інспекцією з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (далі Замовник) відповідно до абзацу 2 статті 2 та статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань (інформації та документів):
1. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно із пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, які визначені відповідно до статті 16 Закону. Також зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформаційні довідки щодо відповідності статті 16 Закону, а саме: про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Натомість, учасник процедури закупівлі, який визначений переможцем ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" в складі тендерної пропозиції завантажив файл Довідки.pdf, в якому на сторінці 13 міститься Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази від 28.01.2021 №15, яка не містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу наявну у Учасника необхідну для надання послуг з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування. Водночас установлено, що вищезазначена довідка від 28.01.2021 №15 має посилання на підтвердження зазначеної iнформацiї з наданням бухгалтерської довiдки пpo основні засоби, які перебувають на балансі підприємства (довідка додається).
Відповідно до частини другої статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996 (далі Закон №996) та пункту 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну України від 24.05.1995 р. № 88 (далі Положення № 88) первинні документи повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст й обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади та прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції та правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" завантажив лист від 07.05.2020 №1/05 про наявність у ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" основних засобів: - комп’ютерна програма «Система електронних закупівель «Buyer-UA» за формою, що не відповідає вимогам для складання первинних документів (бухгалтерської довідки), що визначені частиною другої статті 9 Закону №996 та пунктом 2.4 Положення № 88 та суперечить вимозі пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
2. Відповідно до підпункту 9 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника Учасник процедури закупівлі, подаючи свою тендерну пропозицію, підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону шляхом заповнення відповідної інформації в електронній системі закупівель та/або завантаження відповідних документів, а саме: наявність інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) та у разі відсутності інформації в ЄДР про кінцевого бенефіціарного власника учасник повинен вказати у довідці причину відсутності даної інформації в ЄДР (якщо дана інформація відсутня в ЄДР і учасник не вказав причин відсутності такої інформації у своїй довідці – замовник може відхилити таку пропозицію).
В ході аналізу інформації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель та інформації розміщеної на офіційному сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result установлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" у складі тендерної пропозиції завантажив довідку від 28.01.2021 №16 про наявність інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі ЄДР) інформації про ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП", яка передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" проте, інформація про наявність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" відсутня та учасник не вказав у даній довідці причину відсутності даної інформації в ЄДР, що суперечить вимозі підпункту 9 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Чому на порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП", як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими статтею 16 Закону та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства?
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-22 10:46:55

Відповідь на пояснення

Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (далі – інспекція) На ваш запит від 19.07.2021 року « Про надання пояснень» щодо закупівлі послуг з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування (ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних) (UA-2021-01-13-003850-а) повідомляє наступне.

В запиті замовнику на пояснення, зазначено:
«В ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно із пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, які визначені відповідно до статті 16 Закону. Також зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформаційні довідки щодо відповідності статті 16 Закону, а саме: про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Натомість, учасник процедури закупівлі, який визначений переможцем ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" в складі тендерної пропозиції завантажив файл Довідки.pdf, в якому на сторінці 13 міститься Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази від 28.01.2021 №15, яка не містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу наявну у Учасника необхідну для надання послуг з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування. Водночас установлено, що вищезазначена довідка від 28.01.2021 №15 має посилання на підтвердження зазначеної iнформацiї з наданням бухгалтерської довiдки пpo основні засоби, які перебувають на балансі підприємства (довідка додається). Відповідно до частини другої статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996 (далі Закон №996) та пункту 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну України від 24.05.1995 р. № 88 (далі Положення № 88) первинні документи повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст й обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади та прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції та правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Проте, у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" завантажив лист від 07.05.2020 №1/05 про наявність у ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" основних засобів: - комп’ютерна програма «Система електронних закупівель «Buyer-UA» за формою, що не відповідає вимогам для складання первинних документів (бухгалтерської довідки), що визначені частиною другої статті 9 Закону №996 та пунктом 2.4 Положення № 88 та суперечить вимозі пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.»
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Тендерна документація Замовника не містить конкретних вимог щодо довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У разі, якщо тендерна документація не містить конкретних вимог, Учасник надає довідку в довільній формі. На підтвердження кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасником надано довідку від 28.01.2021 № 15 «Довiдка щодо наявності матеріально-технічної бази» та довідку від 07.05.2020 №1/05 «Про наявність основних засобів», в якій не зазначено строку її дії. Довідки містять підпис директора ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" та скріплені печаткою товариства. Останнє повністю узгоджується з кваліфікаційними вимогами, викладеними в п.5 р. ІІІ Додатку 2 тендерної документації та підтверджує спроможність учасника надавати послуги, передбачені умовами відповідних торгів.
Відповідно до пункту 1 частини 4 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про публічні закупівлі»:
Тендерний комітет - це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом.
Тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом, забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до цього Закону, здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Таким чином, до повноважень тендерного комітету не входить перевірка правильності ведення бухгалтерського обліку Учасника процедури закупівлі.
Бухгалтерська довідка — універсальний документ, який може використовуватися для різних цілей. У разі, якщо бухгалтерська довідка фіксує та підтверджує господарські операції, вона має статус первинного документа. Це підтвердив і Мінфін у листі від 13.12.2004 р. № 31-04200-30-10/22823. Тим часом бухгалтерська довідка не завжди може бути первинним документом.
Передусім нагадаємо: первинний документ — документ, що містить відомості про господарську операцію. Відповідно, господарська операція — дія чи подія, що зумовлює зміни у структурі активів і зобов’язань, власному капіталі підприємства (ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV, далі — Закон № 996).
Отже, якщо бухгалтерську довідку складають для оформлення господарської операції (виправлення помилок або проведення різноманітних розрахунків, які зумовлюють зміни у структурі активів і зобов’язань та/або власному капіталі підприємства), за наявності всіх обов’язкових реквізитів, зазначених у ч. 2 ст. 9 Закону № 996, її можна віднести до первинних документів.
У випадку надання Учасником тендерної документації для закупівлі, бухгалтерська довідка має лише інформаційний характер і не є первинним документом.

2. В запиті замовнику на пояснення, зазначено:
«Відповідно до підпункту 9 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника Учасник процедури закупівлі, подаючи свою тендерну пропозицію, підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону шляхом заповнення відповідної інформації в електронній системі закупівель та/або завантаження відповідних документів, а саме: наявність інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) та у разі відсутності інформації в ЄДР про кінцевого бенефіціарного власника учасник повинен вказати у довідці причину відсутності даної інформації в ЄДР (якщо дана інформація відсутня в ЄДР і учасник не вказав причин відсутності такої інформації у своїй довідці – замовник може відхилити таку пропозицію). В ході аналізу інформації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель та інформації розміщеної на офіційному сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result установлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" у складі тендерної пропозиції завантажив довідку від 28.01.2021 №16 про наявність інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі ЄДР) інформації про ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП", яка передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" проте, інформація про наявність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" відсутня та учасник не вказав у даній довідці причину відсутності даної інформації в ЄДР, що суперечить вимозі підпункту 9 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Чому на порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП", як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими статтею 16 Закону та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства?»
Відповідно до підпункту 9 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника Учасник процедури закупівлі, подаючи свою тендерну пропозицію, підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону шляхом заповнення відповідної інформації в електронній системі закупівель та/або завантаження відповідних документів, а саме: наявність інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) та у разі відсутності інформації в ЄДР про кінцевого бенефіціарного власника учасник повинен вказати у довідці причину відсутності даної інформації в ЄДР (якщо дана інформація відсутня в ЄДР і учасник не вказав причин відсутності такої інформації у своїй довідці).
Проаналізувавши інформацію розміщену на офіційному сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result повідомляємо наступне.
В Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація про ТОВ «Бізнес Солюшнс Груп», яка передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Також, повідомляємо, що в Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «Бізнес Солюшнс Груп». Згідно з інформацією розміщеної на сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result кінцевими бенефіціарними власниками юридичної особи є Климова Марія Олександрівна та Лазарева Вікторія Вікторівна.
Враховуючи вищезазначене, підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «Бізнес Солюшнс Груп», встановленими статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-22 13:13:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування, код ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-13-003850-а), яку проведено Інспекцією з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (далі Замовник) відповідно до абзацу 2 статті 2 та статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-22 16:55:28

Відповідь на пояснення

Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради на Ваш запит від 22.07.2021 «Про надання пояснень» щодо закупівлі послуг з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування, код ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних (UA-2021-01-13-003850-а), повідомляє наступне.
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
З метою виконання завдань та функцій, покладених на інспекцію з питань контролю за паркуванням, для якісної роботи інспекторів та враховуючи Рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради від 18.12.2018 № 1272 «Про впровадження у межах м. Дніпра автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування»
Доступ до ЦОД (надалі – послуги), шляхом синхронізації інформації, що містить ЦОД з системою виявлення та фотофіксації порушень Замовника та отримання доступу інспекторами з паркування (працівниками) Замовника до інформації, яка необхідна для: створення постанов на підставі отриманих та оброблених матеріалів по правопорушенню та інформації з Єдиного державного реєстру транспортних засобів, підготовки до передачі постанов до Реєстру адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху (згідно до вимог ст.2791 Кодексу України про адміністративні правопорушення)
Фіксація порушень здійснюється інспекторами з паркування в напівавтоматичному режимі відповідно до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУПАП).
Згідно з ч.3ст.279-1 КУПАП якщо адміністративне правопорушення, передбачене частинами першою, третьою статті 122 (в частині порушення правил зупинки, стоянки), частинами першою, другою статті 152-1 цього Кодексу, зафіксовано в режимі фотозйомки (відеозапису), посадова особа уповноваженого підрозділу Національної поліції або інспектор з паркування зобов’язані розмістити на лобовому склі транспортного засобу копію постанови про притягнення до адміністративної відповідальності (якщо технічні можливості дозволяють встановити відповідальну особу, зазначену у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, на місці вчинення правопорушення) або повідомлення про притягнення до адміністративної відповідальності (якщо технічні можливості не дозволяють встановити відповідальну особу, зазначену у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, на місці вчинення правопорушення).
З огляду на відсутність у інспекторів з паркування технічних можливостей встановити відповідальну особу на місце вчинення правопорушень, на лобовому склі залишаються повідомлення про притягнення до відповідальності.
Встановлення власників транспортних засобів здійснюється безпосередньо в Інспекції «офісними» інспекторами з паркування, шляхом дистанційного отримання інформації з Єдиного державного реєстру власників транспортних засобів (НАІС).
Після встановлення власника транспортного засобу «офісний» інспектор з паркування формує постанову про накладення адміністративного стягнення шляхом ручного набору тексту в текстовому редакторі Microsoft Office Word.
Слід зазначити, що швидкість ручного формування однієї постанови про накладення адміністративного стягнення складає від 10 до 15 хвилин. Щоденно «офісний» інспектор з паркування складає від 20 до 30 постанов. Загальна кількість постанов, що можуть бути складені протягом одного робочого дня «офісними» інспекторами з паркування складає менш ніж 300 постанов.
Проте не варто не забувати, що «офісні» інспектори з паркування забезпечують подальшу реєстрацію винесених постанов та їх направлення засобами поштового зв’язку на адресу власників транспортних засобів, що з огляду на незначну штатну чисельність зменшує обсяг опрацьованих постанов до 200 на день.
Але! Щоденно «вуличні» інспектори з паркування щоденно фіксують більш ніж 500 порушень, а строк на винесення постанови складає не більш ніж два місяці з моменту фіксації правопорушення (стаття 38 КУПАП). Як наслідок, кількість неопрацьованих постанов «офісними» інспекторами з паркування щоденно збільшується та може мати наслідком несвоєчасне винесення постанов про накладення адміністративного стягнення на порушника, а отже і ненадходження штрафів до бюджету міста.
З огляду на викладене є нагальна необхідність автоматизації процесу винесення постанов по накладення адміністративного стягнення шляхом автоматичного формування вказаних постанов.
З цією метою інспекції необхідно використовувати програмно-технічний комплекс, що включає в себе усі програмні та технічні засоби, необхідні для реалізації функції інспектора з паркування з обробки даних про порушення правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів.
Вказаний програмно-технічний комплекс повинен виконувати наступні задачі:
- Автоматичний прийом та збереження даних про зафіксовані порушення (доказова база) від системи виявлення та фотофіксації порушень;
- Створення запиту (наприклад, із ідентифікацією через КЕП) на отримання відомостей про відповідальну особу по реєстраційним номерним знакам транспортного засобу до ЄДР МВС, у відповідності до вимог КУПАП, а саме: статті 279-1 «Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису)»;
- Створення постанови про адміністративне правопорушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованого в режимі фотозйомки за допомогою доказової бази, отриманої від Системи виявлення та фотофіксації порушень, яка містити всі необхідне реквізити, визначені КУПАП;
- Підготовка до передачі постанови про адміністративне правопорушення у сфері порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів до Реєстру адміністративних правопорушень МВС у сфері безпеки дорожнього руху, у відповідності до вимог КУПАП, а саме: статті 279-1 «Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису)»;
- Друк постанови про адміністративне порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованого в режимі фотозйомки та супровідного листа до нього.
З огляду на показники роботи «вуличних» інспекторів з паркування очікується фіксація близько 25000 порушень на місяць, у зв’язку з чим є необхідність формування 25000 постанов на місяць «офісними» інспекторами з паркування.
Також, варто звернути увагу, що кількість отриманих послуг, при зменшенні обмежувальних заходів при карантині, зростає в декілька разів та потребує додаткової закупівлі послуг, а з урахуванням часу необхідного для проведення процедури закупівлі, виникає необхідність в завчасному плануванні та підготовці договорів, що дозволить забезпечити безперебійну роботу інспекторів з паркування.
Завдяки закупівлі послуг з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування у Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради з’являється можливість у суттєвій економії на системі оплати праці, забезпеченні належних умов праці, витратах на організації робочих місць, підготовці та підвищенні кваліфікації, медичному обслуговуванні працівників, соціальному страхуванні та виплаті трудової винагороди.

Оскільки вищезазначене програмне забезпечення має специфічну структуру, потребує кваліфікованого дослідження щодо вартості надання послуг та не використовується в загальному доступі, в Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради при здійсненні першої процедури закупівлі послуг з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування, виникла необхідність у запиті до компанії, яка має відповідну кваліфікацію та досвід в розробці програмного забезпечення, для отримання кваліфікованих даних та розрахунків з цього питання для подальшого формування очікуваної вартості закупівлі (з обов’язковими наданням розрахунку вартості послуг).
Отже, для обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості надаємо скановану копію листа Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙ-СІТІ» від 04.07.2019 № 48 (копія додається).
Статтею 2 Закону України «Про Національну програму інформатизації» (далі – Закон) передбачено, що Національна програма інформатизації становить комплекс взаємопов'язаних окремих завдань (проектів) інформатизації, спрямованих на реалізацію державної політики та пріоритетних напрямів створення сучасної інформаційної інфраструктури України за рахунок концентрації та раціонального використання фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, виробничого і науково-технічного потенціалу держави, а також координації діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності і громадян у сфері інформатизації.
Крім того, статтею 22 Закону передбачено що обов’язком Генерального державного замовника є здійснення координації державних, галузевих, регіональних програм та проектів інформатизації, програм та проектів інформатизації органів місцевого самоврядування та моніторингу у сфері інформатизації.
Відповідно пп.4 п.12 Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 липня 2002 року № 1048, експертиза проводиться з урахуванням фінансово-економічного аспекту, що включає зокрема: загальну вартість об'єкта експертизи та витрати на виконання проекту інформатизації, що здійснюються за рахунок бюджетних і небюджетних коштів.
Таким чином, на Міністерство цифрової трансформації України покладено обов’язок здійснення перевірки фінансово-економічної складової проекту, технічних та якісних характеристик проекту, отримання економічного ефекту, який досягається завдяки наданню послуг.
З урахуванням зазначеного, відповідно до вимог чинного законодавства, Міністерство цифрової трансформації України на виконання функцій Генерального державного замовника Національної програми інформатизації розглядало матеріали щодо погодження проекту інформатизації надані листом Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради щодо послуги постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів.
Так листом Міністерства цифрової трансформації України від 08.02.2021 №1/06-2-1211 вказана процедура закупівлі (номером ID: UA-2021-01-13-003850-а) була погоджена в повному обсязі та в кількості послуг визначеної у тендерній документації (копія додається).
Отже, з урахуванням зазначеного, вказана процедура закупівлі пройшла всі етапи погодження та перевірки фахівцями Міністерства цифрової трансформації України щодо доцільності її здійснення, в тому числі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розрахунку вартості її, досягнення економічного ефекту від її впровадження з урахуванням рівня віддачі та рентабельності процесу.

2) Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Рішенням Дніпровської міської ради №1272 від 18.12.2018 «Про впровадження у межах м. Дніпра автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування» затверджено технічні вимоги та завдання для створення автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у межах м. Дніпра. Системою передбачено зокрема забезпечення контролю оплати вартості послуг з паркування в автоматичному режимі, створення технічної можливості для фіксації та притягнення до адміністративної відповідальності інспекторами з паркування винних осіб за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів (https://dniprorada.gov.ua/uk/Widgets/GetWidgetContent?url=/WebSolution2/wsGetTextPublicDocument?pID=208874&name=1272).
Тобто даним рішенням, Дніпровська міська рада, як головний розпорядник коштів, визначила технічні та якісні характеристики, завдання необхідної послуги, яке в подальшому стало предметом процедури закупівлі.
Також варто зазначити, що вказана процедура закупівлі проводилась в 2021 році, тому розмір бюджетного призначення розраховувався з урахуванням кількісних показників 2019 та 2020 року та кількості працюючих інспекторів, а очікувана вартість предмета закупівлі з урахуванням отриманого розрахунку вартості послуг та проведених процедур закупівлі у 2019 - 2020 роках.
Окремо зазначаємо, що розміщення інформації на сторінках власного веб-сайту здійснюється виключно відповідного до вимог законодавства, з урахуванням положень Закону України « Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 4 Закону України « Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація: розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Так, ч.1 ст. 4 Закону України « Про публічні закупівлі» передбачено, що річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Інспекцію з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради, за для дотриманням вимог Закону України « Про публічні закупівлі», постійно у визначений строк оприлюднюються в електронній системі закупівель (Prozorro) річні плани та зміни до нього щодо процедур закупівель, які проводяться.
З урахуванням внесених змін, пунктом 1 частини 4 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та листа Дніпровської міської ради від 30.04.2021 № 4/10-496 «Про рекомендації щодо виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266», з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування шляхом розміщення на офіційному веб- сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Надаємо посилання на зазначену сторінку, а саме: офіційний веб-сайт Дніпровської міської ради: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/inspekciya-z-pitan-kontrolyu-za-parkuvannyam-dniprovskoi-miskoi-radi


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вважає протиправним висновок про результати моніторингу закупівель, посилаючись на таке. Щодо невідповідності проекту договору. Дійсно, в Законі України «Про публічні закупівлі» міститься норма, щодо відповідності проекту договору тому договору, що буде укладений за результатами закупівлі. Звертаємо увагу, що істотні умови договору про закупівлю не відрізняються та повністю відповідають тому, що опубліковано в тендерній документації. Також, щодо строку надання послуг зазначаємо, що мала місце технічна помилка, проте дійсний строк надання послуг відповідає оголошенню, оприлюдненому в електронній системі. У зв’язку з вищенаведеним, належить дійти висновку про відсутність порушення в діях Замовника в цій частині.
Дата публікації: 03 серпня 2021
Номер відкриття провадження: 160/13901/21
Дата відкриття провадження: 08 вересня 2021

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА" 3 900 000,00
UAH з ПДВ
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" 3 900 000,00
UAH з ПДВ
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 січня 2021 16:25
Електронний підпис
28 січня 2021 16:21
06 Опис-копія.pdf
28 січня 2021 16:21
05 Статут-копія.pdf

Публічні документи

09 лютого 2021 12:05
Електронний підпис
09 лютого 2021 11:46
Лазарева.pdf
09 лютого 2021 11:46
Довідка.zip
09 лютого 2021 11:46
Довідка.pdf.p7s
09 лютого 2021 11:46
Довідка.pdf
09 лютого 2021 11:46
Довідка по статті 17.pdf
28 січня 2021 18:44
Електронний підпис
28 січня 2021 18:43
тендерна пропозиція.pdf
28 січня 2021 18:43
Статут.pdf
28 січня 2021 18:43
Приказ Лазарева (1) (1).pdf
28 січня 2021 18:43
паспорт директор.pdf
28 січня 2021 18:43
Опис Бізнес Солюшнс.pdf
28 січня 2021 18:43
Наказ Директор БС.pdf
28 січня 2021 18:43
Довідки.pdf
28 січня 2021 18:43
Довідка директор.pdf
28 січня 2021 18:43
Витяг ПДВ БС.pdf
28 січня 2021 18:43
Витяг БС ЄДР 28 01 2021.pdf
28 січня 2021 18:43
Виписка БС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

не притягувалась

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

не було притягнуто

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

не внесено

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

присутня інформація

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

не є особою

ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Наступним повідомляємо, що ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" протягом останніх трьох років не притягувалось до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Наступним повідомляємо, що відомості про ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Наступним повідомляємо, що директора ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" Лазарева В. В., яка підписала тендерну пропозицію і яка уповноважена представляти інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наступним повідомляємо, що ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та стосовного нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Наступним повідомляємо, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наступним повідомляємо, ЩО ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА"
#39740640
Відхилено 3 900 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 18:01
ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП"
#39217476
Переможець 3 900 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 18:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП"
#39217476
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 15:59
Договір 12.pdf укладений
15 лютого 2021 12:33