Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги радника з підготовки техніко-економічного обґрунтування та конкурсної документації проєкту концесії залізнично-поромного комплексу державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» та відповідного майна державного підприємства «Адміністрація морських портів України», пов’язаного із цим комплексом
Counselor services regarding preparation of the feasibility study and tender documentation for the concession project of the railway and ferry complex of the State Enterprise “Commercial Sea Port "Chornomorsk" and related assets of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority”
Очікувана вартість
17 555 240,00 UAH
UA-2020-12-31-002998-c a1548dbc6e0d4529a5001366081d08f7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Калиніна Анастасія Олександрівна

380487759504 anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська область обл., Київ, Україна, 01135, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Калиніна Анастасія Олександрівна
380487759504
anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority”
National ID: 38727770
Contact point: Kalynina Anastasiia Olexandrivna
380487759504
anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 грудня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 12:00
Початок аукціону: 09 березня 2021 12:55
Очікувана вартість: 17 555 240,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87 776,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 31 грудня 2020 12:54
Enquiries until: 22 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 28 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 лютого 2021 12:00

Information

Estimated total value: 17 555 240 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 87 776 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 250 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Scope of the procurement
за кодом ДК 021:2015 79410000-1, Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги радника з підготовки техніко-економічного обґрунтування та конкурсної документації проєкту концесії залізнично-поромного комплексу державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» та відповідного майна державного підприємства «Адміністрація морських портів України», пов’язаного із цим комплексом)
Розгорнути Згорнути
Counselor services regarding preparation of the feasibility study and tender documentation for the concession project of the railway and ferry complex of the State Enterprise “Commercial Sea Port "Chornomorsk" and related assets of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги радника з підготовки техніко-економічного обґрунтування та конкурсної документації проєкту концесії залізнично-поромного комплексу державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» та відповідного майна державного підприємства «Адміністрація морських портів України», пов’язаного із цим комплексом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

CPV 79410000-1, Business and management consulting services (Counselor services regarding preparation of the feasibility study and tender documentation for the concession project of the railway and ferry complex of the State Enterprise “Commercial Sea Port "Chornomorsk" and related assets of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority”)
CPV: 79410000-1
Період постачання: по 31 березня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до пункту 22 Порядку оплата Послуг Радника здійснюється шляхом виплати Замовником Раднику частини винагороди у фіксованому розмірі, передбаченому Договором, за Етапами 1-3 «План роботи», «Розробка техніко-економічного обґрунтування здійснення ДПП у формі концесії» та «Підготовка проєкту конкурсної документації» згідно з Додатком 1 до Договору, за умови виконання у повному обсязі Радником умов Договору за Етапами, а Послуги наданні Радником за Етапом 4 «Реалізація Транзакції ДПП» згідно з Додатком 1 до Договору оплачуються Приватним партнером/Концесіонером на підставі окремого договору, який укладається між Радником та Концесіонером, у порядку та строк, що передбачені Концесійним договором, в такому порядку: За надання послуг за Етапом 1 «План роботи» згідно з Додатком 1 до цього Договору Замовник зобов’язується перерахувати Раднику суму коштів у розмірі не більше 10 % від ціни Договору, визначеної у пункті 4.1 Договору, за реквізитами, визначеними у цьому Договорі, після надання Радником Замовнику плану роботи з надання Послуг, протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами акту наданих послуг (детально в додатку 6 до тендерної документації). Пiсляоплата 30 Календарні 10
Надання послуг За винятком випадків, визначених Розділом 9, за надання Послуг за Етапом 2 «Розробка техніко-економічного обґрунтування здійснення ДПП у формі концесії» згідно з Додатком 1 до Договору Замовник зобов’язується перерахувати Раднику суму коштів у розмірі не більше 20 % від ціни Договору, визначеної у пункті 4.1. Договору, за реквізитами, визначеними у Договорі, після надання Замовнику техніко-економічного обґрунтування проєкту протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами акту наданих послуг (детально в додатку 6 до тендерної документації). Пiсляоплата 30 Календарні 20
Надання послуг За надання послуг за Етапом 3 «Підготовка проєкту конкурсної документації» згідно з Додатком 1 до Договору Замовник зобов’язується перерахувати Раднику суму коштів у розмірі не більше 30 % від ціни Договору, визначеної у пункті 4.1. Договору, після надання Замовнику конкурсної документації щодо Проєкту на підставі підписаного Сторонами акту наданих послуг, протягом 30 календарних днів з дати отримання всієї суми Компенсації від Приватного партнера/Концесіонера витрат, понесених Замовником на підготовку техніко-економічного обґрунтування здійснення ДПП у формі концесії та конкурсної документації, що визначається відповідно до підписаного Концесійного договору між МІУ/Концесієдавцем та Концесіонером. Датою отримання суми Компенсації від Приватного партнера/Концесіонера вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, про що Замовник зобов’язаний повідомити Радника протягом 10 (десяти) календарних днів з дати зарахування коштів. Сторонами підписується акт наданих послуг за етапом «Реалізація Транзакції ДПП» на дату надання Послуг, що є датою отримання суми Компенсації від Приватного партнера Замовником, за умови затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на фінансування Послуг, що є предметом цього Договору (відкладальна обставина згідно зі статтею 212 Цивільного кодексу України) (детально в додатку 6 до тендерної документації). Пiсляоплата 30 Календарні 30
Надання послуг Послуги наданні Радником за Етапом 4 «Реалізація Транзакції ДПП» згідно з Додатком 1 до Договору (змінний розмір винагороди Радника) оплачуються Приватним партнером/Концесіонером на підставі окремого договору, який укладається між Радником та Концесіонером, у порядку та строк, що передбачені Концесійним договором, але не пізніше 6 місяців з дня укладення такого договору (пункт 24 Порядку) (детально в додатку 6 до тендерної документації). Пiсляоплата 180 Календарні 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Якість надання послуг: Строк підготовки проекту: 30%
Менше 80 тижнів: 30%
Від 80 тижнів до 90 тижнів: 20%
Від 90 тижнів до 95 тижнів: 10%
Від 95 тижнів до 100 тижнів: 0%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Сума існуючої заборгованості
Характер існуючої заборгованості
Причина виникнення існуючої заборгованості
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оплата послуг радника-нерезидента
Дата подання: 05 січня 2021 16:32
Дата відповіді: 11 січня 2021 15:31
Відповідно до п. 6 Загальних положень Тендерної документації ("Валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції"), учасник-нерезидент зазначає ціну пропозиції в електронній системі закупівель у валюті – гривня. Одночасно з цим переможець-нерезидент, для можливості укладання договору за результатами торгів в іноземній валюті, додатково зазначає ціну Тендерної пропозиції за результатами аукціону у Доларах США або Євро. ПИТАННЯ: Питання: На якому етапі процедури та в якому документі переможець-нерезидент має подати еквівалент ціни власної Тендерної пропозиції за результатами аукціону у іноземній валюті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання.
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Проєкт договору про надання послуг радника / оплата послуг
Дата подання: 05 січня 2021 16:33
Дата відповіді: 11 січня 2021 15:31
Пункт 4.1. проєкту договору про надання послуг радника (Додаток 6 Тендерної документації) передбачає оплату послуг виключно у національній валюті України (гривні). ПИТАННЯ: У разі перемоги учасника-нерезидента, яка версія договору буде підписуватися, з урахуванням того факту, що Тендерна документація має лише одну україномовну версію проєкту договору? У якій валюті буде здійснюватися оплата послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання.
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-31-002998-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 14 січня 2021 18:47
усунення невідповідностей умов щодо оплати
1. Відповідно до умов Договору про закупівлю (Додаток №6-1), ціна Договору включає в себе вартість Послуг Радника за предметом Договору, всі витрати, пов’язані з наданням Послуг, за виключенням витрат, що покладаються на Замовника, за умови, що це прямо передбачено цим Договором та складається з фіксованої та змінної частини винагороди Радника (п.4.2. Договору). Крім того, п .22 Порядку залучення радників для підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 р. № 95 (далі за текстом - Порядок), передбачено, що оплата послуг радників здійснюється шляхом виплати раднику частини винагороди у фіксованому розмірі, передбаченому договором про надання послуг радника, за умови виконання у повному обсязі радником умов такого договору та змінної частини винагороди, що виплачується приватним партнером/концесіонером за умови укладення договору, що визначається в договорі про надання послуг радника. Однак, всупереч зазначених вище пунктів Договору та Порядку в пунктах 5.2.1-5.2.3 проекту Договору про закупівлю (Додаток №6-1) зазначається нефіксований розмір оплати, а саме: не більше 10% від ціни Договору, не більше 20% від ціни Договору, не більше 30% від ціни Договору. При цьому, п. 4.4. Проекту Договору передбачено, що загальний розмір винагороди Радника не може перевищувати 5 відсотків обсягу інвестицій Приватного партнера/Концесіонера, що визначається у підписаному Концесійному договорі між МІУ/Концесієдавцем та Концесіонером (пункт 25 Порядку). Таким чином, усі вище перелічені пункти проекту Договору містять умови лише про змінні розміри оплати послуг, що надаватимуться радником. Зазначена невідповідність потребує усунення.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-12-31-002998-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 14 січня 2021 18:49
щодо наявності ознак порушення законодавства про публічні закупівлі
2. Відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч.3 ст. 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. При цьому, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.5 цієї ж статті Закону України «Про публічні закупівлі». Ні частиною 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ні іншими статтями цього законну не передбачена ані процедура, ані сама можливість зміни ціни договору про публічну закупівлю, в тому числі умов оплати певних етапів надання послуг шляхом укладення додаткового договору між учасником процедури та невизначеною третьою особою, яка не є Замовником послуг. Зазначена умова є незаконною та такою, що суперечить загальним принципам проведення публічних закупівель, а тому потребує усунення. Відповідно до ч.4 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Актуальні тендери

До пошуку