Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141673 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Мушит Орися Володимирівна 380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2020 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2021 12:15 |
Очікувана вартість: | 1 406 275,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 062,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2020 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2020 14:45 |
ТД фруктові соки.doc.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000036 ● c5b1a57d328f4355ae5ac41b15d855a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 №742
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 №742
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-22-014089-c від 22.12.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-01 16:24:33
запит на пояснення
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Фруктові та овочеві соки», код ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-22-014089-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-09 11:12:27
Пояснення
1. 10.12.2020 року при формуванні річного плану закупівель на 2021 рік та визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі "соки фруктово-ягідні" було враховано статистичні дані (середні споживчі ціни на окремі продукти харчування) Головного управління статистики у Волинській області за листопад (Довідка від 10.12.2020 року №03.2-07/596-20) додається.
У підпункті 1 пункту 4 Постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами від 16.12.2020 № 1266 РЕКОМЕНДУЄ з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель
{Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020}.
Рішенням Луцької міської ради від 28.04.2021 № 10/69 «Про затвердження структури виконавчих органів міської ради та її виконавчих органів» ліквідовано управління освіти як юридичну особу і відповідно його веб-сайт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-03 14:55:46
запит на пояснення
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі фруктові та овочеві соки, код ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-22-014089-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1). На підставі якої інформації та документів внесені зміни до договору від 28.08.2021 № 05/01 на постачання продуктів харчування додатковою угодою від 29.09.2021 № 1, щодо зміни ціни за одиницю товару «Фруктові соки»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-09 12:15:54
Пояснення
Зміни до договору від 28.08.2021 № 05/01 на постачання продуктів харчування додатковою угодою від 29.09.2021 № 1, щодо зміни ціни за одиницю товару «Фруктові соки» вносяться шляхом укладення додаткової угоди на підставі листа-звернення постачальника та підтверджуючих документів, що фіксують ріст на даний вид продукції, додається
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-09 11:03:38
Пояснення
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2021-12-09 16:42:20
запит на пояснення
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі фруктові та овочеві соки, код ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-22-014089-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
2). Прохання надати повну інформацію та документальне підтвердження щодо внесених зміни до договору від 28.08.2021 № 05/01 на постачання продуктів харчування додатковою угодою від 29.09.2021 № 1, щодо зміни ціни за одиницю товару «Фруктові соки»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-13 16:32:20
запит на пояснення
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі фруктові та овочеві соки, код ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-22-014089-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1). Прохання надати повну інформацію та документальне підтвердження щодо внесених зміни до договору від 28.08.2021 № 05/01 на постачання продуктів харчування додатковою угодою від 29.09.2021 № 1, щодо зміни ціни за одиницю товару «Фруктові соки»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення та підтверджуючі документи надані
2022-01-24 10:36:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2021 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ВОЛИНЯНИН" |
1 250 865,50
UAH з ПДВ
|
1 231 371,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЕВИЧ ЮЛІЯ АНДРІЇВНА |
1 234 620,00
UAH з ПДВ
|
1 234 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВОЛИНЯНИН" #34557106 |
Переможець |
1 231 371,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 18:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
додаткова угода 7 до договору 05 01.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2022 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 12:55
|
додаткова угода 6 до договору 05 01.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2022 15:14
|
додаткова угода 5 до договору 05 01.pdf | зміни до договору |
10 січня 2022 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 10:19
|
додаткова угода 4 до договору 05 01.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 10:53
|
додаткова угода 3 до договору 05 01.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 14:50
|
додаткова угода 2 до договору 05 01.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 15:01
|
додаткова угода 1 до договору 05 01.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 15:07
|
Договір 05 01.pdf | укладений |
28 січня 2021 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна Замовника у зобов'язанні |
Номер договору про закупівлю: | 05/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 05/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договру |
Номер договору про закупівлю: | 05/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на строк достатній для проведення заупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення вартості угоди на продовження строку дії договору у розмірі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 05/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |