Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Завезення піску на дитячі гральні, спортивні майданчики та на бази Замовника, код ДК 021:2015: 60181000-0 (Прокат вантажних автомобілів із водієм)
Очікувана вартість
3 120 000,00 UAH
UA-2020-12-18-002786-b fc8510f4902f4107931950a7bff714bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Агаркова Руслана Вікторівна

+380573931654 kp_hrbp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Код ЄДРПОУ: 37763844
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ МЕТАЛІСТА, будинок 10
Контактна особа: Агаркова Руслана Вікторівна
+380573931654
kp_hrbp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2020 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2021 12:00
Початок аукціону: 04 січня 2021 14:34
Очікувана вартість: 3 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі страхової гарантії. Пропозиція, що супроводжується сканованою копією страхової гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо пропозиція супроводжується страховою гарантією, на якій відсутній кваліфікаційний електронний підпис, чи якщо кваліфікаційний електронний підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам оголошення та відхиляється замовником. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі РDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні р7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління тощо), надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління тощо) та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні р7s через електронну систему закупівель. Розмір забезпечення пропозиції складає: 75 000,00грн. ( сімдесят тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції - 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Основні вимоги до страхової гарантії: Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати негайну дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником тендерної документації, відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер закупівлі на порталі рrоzоrrо.gоv.uа. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством. Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції, надання забезпечення тендерної пропозиції надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність), задля підтвердження права гарантування страхового фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, відповідно до Закону України «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), внутрішніх правил надання фінансових послуг, що надають право страховику здійснювати страхову діяльність за конкретним видом страхування, а саме за видом «страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації» (далі – «правила»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів). Вид страхування має бути чітко визначений у «правилах» та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам тендерної документації замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як самі «правила» так і витяги та\або додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації»; г) підтверджують обов’язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником вимог тендерної документації». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ внутрішніх правил, що підтверджують обов’язок відшкодування ризиків, які спричинили умови для неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема, гарантія повинна містити такі реквізити та інформацію: назву документа - "Страхова гарантія"; номер, дату та місце складання;повна назва, код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса принципала (страхувальника), (для принципала (страхувальника) фізичної особи, в т.ч. фізичної особи-підприємець - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформація про адресу реєстрації місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування; страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на беніфеціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції; Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затверджених фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Страхової гарантії, Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, не повинні містити обмеження, щодо строків звернення бенефіціара з вимогою виплати забезпечення тендерної пропозиції, у випадку настання підстав для звернення з такою вимогою, та не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, або будь-яким чином обмежують права бенефіціара. - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код за ЄДРПОУ, банківські реквізити: р/р: UA813515330000026009052320156, АТ КБ "ПриватБанк": Адреса: 61001, м. Харків, вул. Металіста, 10
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7425 м.куб.
Завезення піску на дитячі гральні, спортивні майданчики та на бази Замовника, код ДК 021:2015-60181000-0 (Прокат вантажних автомобілів із водієм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Дитячі гральні, спортивні майданчики та бази Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60181000-0 — Прокат вантажних автомобілів із водієм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

21 грудня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2020 11:04
перелік змін 21.12.2020р. (на сайт).docx
21 грудня 2020 11:04
Додаток 6 (нова редакція).docx
21 грудня 2020 11:04
Додаток № 5 на сайт (нова редакція).doc
18 грудня 2020 11:17
Додаток № 6-7.docx
18 грудня 2020 11:17
Додаток № 4 техн. завдання.docx
18 грудня 2020 11:17
Додатки № 1-3.doc
18 грудня 2020 11:17
ТД пісок на 2021р..pdf
21 грудня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2020 11:04
перелік змін 21.12.2020р. (на сайт).docx
21 грудня 2020 11:04
Додаток 6 (нова редакція).docx
21 грудня 2020 11:04
Додаток № 5 на сайт (нова редакція).doc
18 грудня 2020 11:17
Додаток № 5 на сайт.doc
18 грудня 2020 11:17
Додаток № 6-7.docx
18 грудня 2020 11:17
Додаток № 4 техн. завдання.docx
18 грудня 2020 11:17
Додатки № 1-3.doc
18 грудня 2020 11:17
ТД пісок на 2021р..pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-20-000059 ● c2d903f3623b4dd9916b8964c2bf1cd3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.01.2021 № 7
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.01.2021 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.01.2021 № 7

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі



№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2020-12-18-002786-b 18.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-03 17:12:13

заперечення в порядку ст. 8 ч. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Заперечення на Висновок
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-12-18-002786-b
На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Комунальне підприємство «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 28.01.2021 року.
1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що за наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункт 8 розділу 3 тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому, не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Зазначене є порушенням Замовником частини п’ятої статті 23 Закону.
Маємо заперечити це твердження з наступних причин.

В п.8 розділі 3 тендерної документації (далі ТД) Замовника мова йде, про умови Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником. Вказаний пункт не містить вимог, щодо застосування заходів з захисту довкілля. Вимога, щодо надання довідки щодо застосування заходів із захисту довкілля передбачена п.1 розділу 3 ТД. Вказана вимога виконана переможцем ПП «Будтранс-груп»: в складі тендерної пропозиції (далі ТП) ПП «Будтранс-груп» надано файл «Довідка довкілля.pdf» вих.№ 9-19 від 23.12.2020 р.
Згідно ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-ЗУ) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
В п. 7 Розділі 3 ТД Замовником встановлено, що «Учасники на підтвердження відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації надають в складі пропозиції сертифікат відповідності товару вимогам ДСТУ Б В.2.7-32-:95 «Пісок щільний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт». Сертифікат відповідності на товар повинен підтверджувати відповідність запропонованого товару параметрам технічних характеристик товару, визначеним в п.1 Додатку № 4, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством та чинний не менше ніж до 01.05.2021р.» Вказана вимога виконана ПП «Будтранс-груп» в повному обсязі: в складі пропозиції надано сертифікат відповідності предмету закупівлі вимогам ДСТУ Б В.2.7-32-:95, Номер сертифікату UA.111.CB.025-20 терміном дії до 11 травня 2021р. (Файл Сертификат Монолит до 11.05.2021) Таким чином, тендерна документація складена у відповідності до закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі до ст. 23 ч. 5 ЗУ

2. В констатуючий частині свого висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА також зазначає, що учасник ПП «Будтранс-груп» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині наявності документального підтвердженого виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання оригіналів або копії не менше 2-х договорів, специфікації до них, інші додатки, додаткові угоди та документи, що підтверджують виконання цих договорів. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Будтранс-груп» надано договір про закупівлю від 09.09.2019 №09-09/19, до якого, згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, вносились зміни в частині зокрема реквізитів сторін, порядку здійснення оплати, місця поставки, про що складено додаткові угоди від 13.09.2019 №1 та від 11.10.2019 №2. Однак, вищезазначені додаткові угоди учасником ПП «Будтрансгруп» у складі тендерної пропозиції не надані. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Маємо заперечити це твердження з наступних причин.

2.1. ч. 10 ст.11 ЗУ містить вичерпний перелік повноважень Уповноваженої особи Замовника, а саме, Уповноважена особа:
1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;
2) здійснює вибір процедури закупівлі;
3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
ЗУ не зобов’язує уповноважену особу здійснювати пошук наданих Учасниками договорів на веб-порталі уповноваженого органу.
Згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначаються: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.


Пунктом 3 Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає:
«1) оригінали або копії не менше 2-х договорів, специфікації до них, інші додатки, додаткові угоди та документи, що підтверджують виконання цих договорів, а саме:
2) оригінали або копії видаткових накладних (або акти виконаних робіт чи акти наданих послуг), що підтверджують повне виконання договорів, що зазначені у довідці.
*Аналогічними договорами вважаються договори, що підтверджують поставку товару згідно з предметом закупівлі, а саме : ДК 021:2015-60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів або ДК 021:2015-14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі»
Слід наголосити, що основним критерієм Замовника є вимога по наданню аналогічних договорів та документів, які підтверджують поставку товару згідно з предметом закупівлі, а саме : ДК 021:2015-60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів або ДК 021:2015-14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі»

Вимога щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів виконана ПП «Будтранс-груп» в повному обсязі: в складі пропозиції надано 2 аналогічних договори № 539 від 07.10.2019р. та № 09-09/19 від 09.09.2019 р. та документи, що підтверджують виконання цих договорів (видаткові накладні)
Вказані документи свідчать про виконані в повному обсязі аналогічні договори та, відповідно, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, тому Учасник відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а його пропозиція на момент розгляду тендерної пропозиції не могла бути відхилена, як зазначає Держаудитслужба, згідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.

Приймаючи рішення щодо визначення ПП «Будтранс-груп» переможцем Замовник керувався основними принципами здійснення закупівель, що закріплені ст. 5 Закону а саме: максимальна економія, ефективність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне визначення переможця процедури закупівлі, тому уповноважена особа не мала підстав для відхилення пропозиції останнього.

Держаудитслужба зазначає, що згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, до договору від 09.09.2019 №09-09/19 вносились зміни в частині зокрема місця поставки, про що складено додаткову угоду від 13.09.2019 №1.
Вказане твердження не відповідає дійсності, адже проаналізувавши зазначену угоду № 1 від 13.09.2019р. вбачається, що всі істотні умови договору, у тому числі сума, кількість та місце поставки залишились не змінними «5.2.1. Місце поставки (передачі) товару- відповідно до Додатку № 2 до договору, за заявками Замовника». ДУ №1 від 13.09.2019р. були конкретизовані та деталізовані не істотні умови договору: видалена фраза «якщо ПДВ не передбачений», доповнений вид фінансування «кошти місцевого бюджету», тощо) та додаткова угода №2 від 11.10.2019р. (якою були змінені реквізити сторін) не змінюють предмет договору та не відміняють факт повного виконання аналогічного договору від 09.09.2019 №09-09/19.

Слід наголосити, що на момент оцінки документів тендерної пропозиції ПП «Будтранс-груп» Замовнику не було відомо про наявність додаткових угод про зміну не істотних умов договору, По-друге, станом на сьогодні, наявність вказаних додаткових угод на офіційному веб-порталі уповноваженого органу не спростовує факту виконання аналогічного договору від 09.09.2019 №09-09/19, та, так само, факту надання в складі тендерної пропозиції Учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 09.09.2019 №09-09/19.

Окрім того, наявність додаткових угод №1 та № 2 до договору №09-09/19 від 09.09.2019 р., що оприлюднені на офіційному веб-порталі уповноваженого органу, не є законною підставою для припинення зобов’язань за договором згідно з положеннями Господарського та Цивільного Кодексу України, на які посилається Держаудитслужба в п.3 висновку.

На підставі вищезазначеного, Замовник не згодний з зауваженнями в повному обсязі Вважаємо, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку, носять суб’єктивний характер, що не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель.
У зв'язку з чим, дії Комунального підприємства «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» в частині визначення переможцем відкритих торгів - ПП «Будтранс-груп» та в частині складання Тендерної документації не суперечать законодавству України.

Враховуючи вищенаведене, просимо вас:
- прийняти заперечення Комунального підприємства «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» до розгляду;
- зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у зв'язку з відсутністю порушень).




Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Заперечення на Висновок опубліковане в розділі "звернення за розясненнями" оскільки майданчик smarttender.biz не надав технічної можливості Замовнику реалізувати своє право згідно абз. 2 ч. 8 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі", відповідно до якого "Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень". Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-18-002786-b На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Комунальне підприємство «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 28.01.2021 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що за наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункт 8 розділу 3 тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому, не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Зазначене є порушенням Замовником частини п’ятої статті 23 Закону. Маємо заперечити це твердження з наступних причин. В п.8 розділі 3 тендерної документації (далі ТД) Замовника мова йде, про умови Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником. Вказаний пункт не містить вимог, щодо застосування заходів з захисту довкілля. Вимога, щодо надання довідки щодо застосування заходів із захисту довкілля передбачена п.1 розділу 3 ТД. Вказана вимога виконана переможцем ПП «Будтранс-груп»: в складі тендерної пропозиції (далі ТП) ПП «Будтранс-груп» надано файл «Довідка довкілля.pdf» вих.№ 9-19 від 23.12.2020 р. Згідно ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-ЗУ) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. В п. 7 Розділі 3 ТД Замовником встановлено, що «Учасники на підтвердження відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації надають в складі пропозиції сертифікат відповідності товару вимогам ДСТУ Б В.2.7-32-:95 «Пісок щільний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт». Сертифікат відповідності на товар повинен підтверджувати відповідність запропонованого товару параметрам технічних характеристик товару, визначеним в п.1 Додатку № 4, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством та чинний не менше ніж до 01.05.2021р.» Вказана вимога виконана ПП «Будтранс-груп» в повному обсязі: в складі пропозиції надано сертифікат відповідності предмету закупівлі вимогам ДСТУ Б В.2.7-32-:95, Номер сертифікату UA.111.CB.025-20 терміном дії до 11 травня 2021р. (Файл Сертификат Монолит до 11.05.2021) Таким чином, тендерна документація складена у відповідності до закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі до ст. 23 ч. 5 ЗУ 2. В констатуючий частині свого висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА також зазначає, що учасник ПП «Будтранс-груп» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині наявності документального підтвердженого виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання оригіналів або копії не менше 2-х договорів, специфікації до них, інші додатки, додаткові угоди та документи, що підтверджують виконання цих договорів. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Будтранс-груп» надано договір про закупівлю від 09.09.2019 №09-09/19, до якого, згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, вносились зміни в частині зокрема реквізитів сторін, порядку здійснення оплати, місця поставки, про що складено додаткові угоди від 13.09.2019 №1 та від 11.10.2019 №2. Однак, вищезазначені додаткові угоди учасником ПП «Будтрансгруп» у складі тендерної пропозиції не надані. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Маємо заперечити це твердження з наступних причин. 2.1. ч. 10 ст.11 ЗУ містить вичерпний перелік повноважень Уповноваженої особи Замовника, а саме, Уповноважена особа: 1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель; 2) здійснює вибір процедури закупівлі; 3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі; 4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; 6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону; 7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом. ЗУ не зобов’язує уповноважену особу здійснювати пошук наданих Учасниками договорів на веб-порталі уповноваженого органу. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначаються: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Пунктом 3 Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає: «1) оригінали або копії не менше 2-х договорів, специфікації до них, інші додатки, додаткові угоди та документи, що підтверджують виконання цих договорів, а саме: 2) оригінали або копії видаткових накладних (або акти виконаних робіт чи акти наданих послуг), що підтверджують повне виконання договорів, що зазначені у довідці. *Аналогічними договорами вважаються договори, що підтверджують поставку товару згідно з предметом закупівлі, а саме : ДК 021:2015-60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів або ДК 021:2015-14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» Слід наголосити, що основним критерієм Замовника є вимога по наданню аналогічних договорів та документів, які підтверджують поставку товару згідно з предметом закупівлі, а саме : ДК 021:2015-60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів або ДК 021:2015-14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» Вимога щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів виконана ПП «Будтранс-груп» в повному обсязі: в складі пропозиції надано 2 аналогічних договори № 539 від 07.10.2019р. та № 09-09/19 від 09.09.2019 р. та документи, що підтверджують виконання цих договорів (видаткові накладні) Вказані документи свідчать про виконані в повному обсязі аналогічні договори та, відповідно, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, тому Учасник відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а його пропозиція на момент розгляду тендерної пропозиції не могла бути відхилена, як зазначає Держаудитслужба, згідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Приймаючи рішення щодо визначення ПП «Будтранс-груп» переможцем Замовник керувався основними принципами здійснення закупівель, що закріплені ст. 5 Закону а саме: максимальна економія, ефективність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне визначення переможця процедури закупівлі, тому уповноважена особа не мала підстав для відхилення пропозиції останнього. Держаудитслужба зазначає, що згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, до договору від 09.09.2019 №09-09/19 вносились зміни в частині зокрема місця поставки, про що складено додаткову угоду від 13.09.2019 №1. Вказане твердження не відповідає дійсності, адже проаналізувавши зазначену угоду № 1 від 13.09.2019р. вбачається, що всі істотні умови договору, у тому числі сума, кількість та місце поставки залишились не змінними «5.2.1. Місце поставки (передачі) товару- відповідно до Додатку № 2 до договору, за заявками Замовника». ДУ №1 від 13.09.2019р. були конкретизовані та деталізовані не істотні умови договору: видалена фраза «якщо ПДВ не передбачений», доповнений вид фінансування «кошти місцевого бюджету», тощо) та додаткова угода №2 від 11.10.2019р. (якою були змінені реквізити сторін) не змінюють предмет договору та не відміняють факт повного виконання аналогічного договору від 09.09.2019 №09-09/19. Слід наголосити, що на момент оцінки документів тендерної пропозиції ПП «Будтранс-груп» Замовнику не було відомо про наявність додаткових угод про зміну не істотних умов договору, По-друге, станом на сьогодні, наявність вказаних додаткових угод на офіційному веб-порталі уповноваженого органу не спростовує факту виконання аналогічного договору від 09.09.2019 №09-09/19, та, так само, факту надання в складі тендерної пропозиції Учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 09.09.2019 №09-09/19. Окрім того, наявність додаткових угод №1 та № 2 до договору №09-09/19 від 09.09.2019 р., що оприлюднені на офіційному веб-порталі уповноваженого органу, не є законною підставою для припинення зобов’язань за договором згідно з положеннями Господарського та Цивільного Кодексу України, на які посилається Держаудитслужба в п.3 висновку. На підставі вищезазначеного, Замовник не згодний з зауваженнями в повному обсязі Вважаємо, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку, носять суб’єктивний характер, що не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. У зв'язку з чим, дії Комунального підприємства «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» в частині визначення переможцем відкритих торгів - ПП «Будтранс-груп» та в частині складання Тендерної документації не суперечать законодавству України. Враховуючи вищенаведене, просимо вас: - прийняти заперечення Комунального підприємства «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у зв'язку з відсутністю порушень).
Дата публікації: 03 лютого 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2021 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "Будтранс-груп" 2 984 850,00
UAH з ПДВ
2 984 850,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІН ПЛАТІНУМ КОМПАНІ" 3 120 000,00
UAH з ПДВ
3 120 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 січня 2021 16:41
Електронний підпис
06 січня 2021 16:40
ч.2 ст.17.pdf.p7s
06 січня 2021 16:40
Dovidka_21006372320210741110.pdf.p7s
06 січня 2021 16:34
Електронний підпис
06 січня 2021 16:32
ч.2 ст.17.pdf
06 січня 2021 16:32
Dovidka_21006372320210741110.pdf.p7s
06 січня 2021 16:32
Dovidka_21006372320210741110.pdf
30 грудня 2020 18:13
Електронний підпис
30 грудня 2020 18:05
Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf
30 грудня 2020 18:05
Довідка п.12. ч.1 ст.17.pdf
30 грудня 2020 18:05
Довідка п.5. ч.1 ст.17.pdf
30 грудня 2020 18:05
Свідоцтво_ФУ.PDF.rar
30 грудня 2020 18:05
Свідоцтво.PDF.p7s
30 грудня 2020 18:05
Свідоцтво.PDF
30 грудня 2020 18:05
про ліцензійні умови.PDF
30 грудня 2020 18:05
платіжне доручення.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
платіжне доручення.pdf
30 грудня 2020 18:05
штатний розпис.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
штатний розпис.pdf
30 грудня 2020 18:05
Статут новий.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Статут новий.pdf
30 грудня 2020 18:05
Рішення директор.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Рішення директор.pdf
30 грудня 2020 18:05
Протокол 23.12.2020.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Протокол 23.12.2020.pdf
30 грудня 2020 18:05
Проект договору.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Проект договору.pdf
30 грудня 2020 18:05
приват заборгов.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
приват заборгов.pdf
30 грудня 2020 18:05
Паспорт директор.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Паспорт директор.pdf
30 грудня 2020 18:05
Опис від 23.12.2020.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Опис від 23.12.2020.pdf
30 грудня 2020 18:05
наказ директор.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
наказ директор.pdf
30 грудня 2020 18:05
Лист згода Лобода.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Лист згода Лобода.pdf
30 грудня 2020 18:05
Лист згода Кривонос.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Лист згода Кривонос.pdf
30 грудня 2020 18:05
Довідка щодо витрат.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Довідка щодо витрат.pdf
30 грудня 2020 18:05
Довідка ч.2 ст.17.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Довідка ч.2 ст.17.pdf
30 грудня 2020 18:05
Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf
30 грудня 2020 18:05
Довідка п.12. ч.1 ст.17.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Довідка п.12. ч.1 ст.17.pdf
30 грудня 2020 18:05
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
30 грудня 2020 18:05
Довідка п.5. ч.1 ст.17.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Довідка п.5. ч.1 ст.17.pdf
30 грудня 2020 18:05
Довідка ДПС.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Довідка ДПС.pdf
30 грудня 2020 18:05
Довідка довкілля.pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Довідка довкілля.pdf
30 грудня 2020 18:05
Витяг ПДВ 19.02..pdf.p7s
30 грудня 2020 18:05
Витяг ПДВ 19.02..pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 11:05
Паспорт+код.pdf
24 грудня 2020 11:05
Статут.pdf
24 грудня 2020 11:05
Наказ +протокол.pdf
24 грудня 2020 11:05
Опис до Статуту.pdf
24 грудня 2020 11:05
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Будтранс-груп"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІН ПЛАТІНУМ КОМПАНІ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Пропозиція.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Пропозиція.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Пропозиція.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Будтранс-груп"
#36815278
Переможець 2 984 850,00
UAH з ПДВ
05 січня 2021 08:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2021 08:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Будтранс-груп"
#36815278
2 984 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 11:04
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 11:31
Договір № 1-Т від 20.01.2021р..PDF укладений
20 січня 2021 11:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 984 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 497 475,00 UAH)