Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" |
Код ЄДРПОУ: | 37763844 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ МЕТАЛІСТА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Агаркова Руслана Вікторівна +380573931654 kp_hrbp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2020 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2021 14:34 |
Очікувана вартість: | 3 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 75000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2020 11:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2020 11:04 |
перелік змін 21.12.2020р. (на сайт).docx | |
21 грудня 2020 11:04 |
Додаток 6 (нова редакція).docx | |
21 грудня 2020 11:04 |
Додаток № 5 на сайт (нова редакція).doc | |
18 грудня 2020 11:17 |
Додаток № 6-7.docx | |
18 грудня 2020 11:17 |
Додаток № 4 техн. завдання.docx | |
18 грудня 2020 11:17 |
Додатки № 1-3.doc | |
18 грудня 2020 11:17 |
ТД пісок на 2021р..pdf |
21 грудня 2020 11:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 грудня 2020 11:04 |
перелік змін 21.12.2020р. (на сайт).docx
|
||||||
21 грудня 2020 11:04 |
Додаток 6 (нова редакція).docx
|
||||||
21 грудня 2020 11:04 |
Додаток № 5 на сайт (нова редакція).doc
|
||||||
18 грудня 2020 11:17 |
Додаток № 6-7.docx
|
||||||
18 грудня 2020 11:17 |
Додаток № 4 техн. завдання.docx
|
||||||
18 грудня 2020 11:17 |
Додатки № 1-3.doc
|
||||||
18 грудня 2020 11:17 |
ТД пісок на 2021р..pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-20-000059 ● c2d903f3623b4dd9916b8964c2bf1cd3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.01.2021 № 7
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.01.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.01.2021 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2020-12-18-002786-b 18.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-03 17:12:13
заперечення в порядку ст. 8 ч. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Заперечення на Висновок
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-12-18-002786-b
На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Комунальне підприємство «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 28.01.2021 року.
1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що за наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункт 8 розділу 3 тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому, не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Зазначене є порушенням Замовником частини п’ятої статті 23 Закону.
Маємо заперечити це твердження з наступних причин.
В п.8 розділі 3 тендерної документації (далі ТД) Замовника мова йде, про умови Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником. Вказаний пункт не містить вимог, щодо застосування заходів з захисту довкілля. Вимога, щодо надання довідки щодо застосування заходів із захисту довкілля передбачена п.1 розділу 3 ТД. Вказана вимога виконана переможцем ПП «Будтранс-груп»: в складі тендерної пропозиції (далі ТП) ПП «Будтранс-груп» надано файл «Довідка довкілля.pdf» вих.№ 9-19 від 23.12.2020 р.
Згідно ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-ЗУ) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
В п. 7 Розділі 3 ТД Замовником встановлено, що «Учасники на підтвердження відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації надають в складі пропозиції сертифікат відповідності товару вимогам ДСТУ Б В.2.7-32-:95 «Пісок щільний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт». Сертифікат відповідності на товар повинен підтверджувати відповідність запропонованого товару параметрам технічних характеристик товару, визначеним в п.1 Додатку № 4, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством та чинний не менше ніж до 01.05.2021р.» Вказана вимога виконана ПП «Будтранс-груп» в повному обсязі: в складі пропозиції надано сертифікат відповідності предмету закупівлі вимогам ДСТУ Б В.2.7-32-:95, Номер сертифікату UA.111.CB.025-20 терміном дії до 11 травня 2021р. (Файл Сертификат Монолит до 11.05.2021) Таким чином, тендерна документація складена у відповідності до закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі до ст. 23 ч. 5 ЗУ
2. В констатуючий частині свого висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА також зазначає, що учасник ПП «Будтранс-груп» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині наявності документального підтвердженого виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання оригіналів або копії не менше 2-х договорів, специфікації до них, інші додатки, додаткові угоди та документи, що підтверджують виконання цих договорів. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Будтранс-груп» надано договір про закупівлю від 09.09.2019 №09-09/19, до якого, згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, вносились зміни в частині зокрема реквізитів сторін, порядку здійснення оплати, місця поставки, про що складено додаткові угоди від 13.09.2019 №1 та від 11.10.2019 №2. Однак, вищезазначені додаткові угоди учасником ПП «Будтрансгруп» у складі тендерної пропозиції не надані. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Маємо заперечити це твердження з наступних причин.
2.1. ч. 10 ст.11 ЗУ містить вичерпний перелік повноважень Уповноваженої особи Замовника, а саме, Уповноважена особа:
1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;
2) здійснює вибір процедури закупівлі;
3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
ЗУ не зобов’язує уповноважену особу здійснювати пошук наданих Учасниками договорів на веб-порталі уповноваженого органу.
Згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначаються: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Пунктом 3 Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає:
«1) оригінали або копії не менше 2-х договорів, специфікації до них, інші додатки, додаткові угоди та документи, що підтверджують виконання цих договорів, а саме:
2) оригінали або копії видаткових накладних (або акти виконаних робіт чи акти наданих послуг), що підтверджують повне виконання договорів, що зазначені у довідці.
*Аналогічними договорами вважаються договори, що підтверджують поставку товару згідно з предметом закупівлі, а саме : ДК 021:2015-60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів або ДК 021:2015-14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі»
Слід наголосити, що основним критерієм Замовника є вимога по наданню аналогічних договорів та документів, які підтверджують поставку товару згідно з предметом закупівлі, а саме : ДК 021:2015-60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів або ДК 021:2015-14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі»
Вимога щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів виконана ПП «Будтранс-груп» в повному обсязі: в складі пропозиції надано 2 аналогічних договори № 539 від 07.10.2019р. та № 09-09/19 від 09.09.2019 р. та документи, що підтверджують виконання цих договорів (видаткові накладні)
Вказані документи свідчать про виконані в повному обсязі аналогічні договори та, відповідно, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, тому Учасник відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а його пропозиція на момент розгляду тендерної пропозиції не могла бути відхилена, як зазначає Держаудитслужба, згідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.
Приймаючи рішення щодо визначення ПП «Будтранс-груп» переможцем Замовник керувався основними принципами здійснення закупівель, що закріплені ст. 5 Закону а саме: максимальна економія, ефективність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне визначення переможця процедури закупівлі, тому уповноважена особа не мала підстав для відхилення пропозиції останнього.
Держаудитслужба зазначає, що згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, до договору від 09.09.2019 №09-09/19 вносились зміни в частині зокрема місця поставки, про що складено додаткову угоду від 13.09.2019 №1.
Вказане твердження не відповідає дійсності, адже проаналізувавши зазначену угоду № 1 від 13.09.2019р. вбачається, що всі істотні умови договору, у тому числі сума, кількість та місце поставки залишились не змінними «5.2.1. Місце поставки (передачі) товару- відповідно до Додатку № 2 до договору, за заявками Замовника». ДУ №1 від 13.09.2019р. були конкретизовані та деталізовані не істотні умови договору: видалена фраза «якщо ПДВ не передбачений», доповнений вид фінансування «кошти місцевого бюджету», тощо) та додаткова угода №2 від 11.10.2019р. (якою були змінені реквізити сторін) не змінюють предмет договору та не відміняють факт повного виконання аналогічного договору від 09.09.2019 №09-09/19.
Слід наголосити, що на момент оцінки документів тендерної пропозиції ПП «Будтранс-груп» Замовнику не було відомо про наявність додаткових угод про зміну не істотних умов договору, По-друге, станом на сьогодні, наявність вказаних додаткових угод на офіційному веб-порталі уповноваженого органу не спростовує факту виконання аналогічного договору від 09.09.2019 №09-09/19, та, так само, факту надання в складі тендерної пропозиції Учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 09.09.2019 №09-09/19.
Окрім того, наявність додаткових угод №1 та № 2 до договору №09-09/19 від 09.09.2019 р., що оприлюднені на офіційному веб-порталі уповноваженого органу, не є законною підставою для припинення зобов’язань за договором згідно з положеннями Господарського та Цивільного Кодексу України, на які посилається Держаудитслужба в п.3 висновку.
На підставі вищезазначеного, Замовник не згодний з зауваженнями в повному обсязі Вважаємо, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку, носять суб’єктивний характер, що не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель.
У зв'язку з чим, дії Комунального підприємства «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» в частині визначення переможцем відкритих торгів - ПП «Будтранс-груп» та в частині складання Тендерної документації не суперечать законодавству України.
Враховуючи вищенаведене, просимо вас:
- прийняти заперечення Комунального підприємства «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» до розгляду;
- зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у зв'язку з відсутністю порушень).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Заперечення на Висновок опубліковане в розділі "звернення за розясненнями" оскільки майданчик smarttender.biz не надав технічної можливості Замовнику реалізувати своє право згідно абз. 2 ч. 8 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі", відповідно до якого "Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень". Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-18-002786-b На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Комунальне підприємство «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 28.01.2021 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що за наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункт 8 розділу 3 тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому, не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Зазначене є порушенням Замовником частини п’ятої статті 23 Закону. Маємо заперечити це твердження з наступних причин. В п.8 розділі 3 тендерної документації (далі ТД) Замовника мова йде, про умови Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником. Вказаний пункт не містить вимог, щодо застосування заходів з захисту довкілля. Вимога, щодо надання довідки щодо застосування заходів із захисту довкілля передбачена п.1 розділу 3 ТД. Вказана вимога виконана переможцем ПП «Будтранс-груп»: в складі тендерної пропозиції (далі ТП) ПП «Будтранс-груп» надано файл «Довідка довкілля.pdf» вих.№ 9-19 від 23.12.2020 р. Згідно ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-ЗУ) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. В п. 7 Розділі 3 ТД Замовником встановлено, що «Учасники на підтвердження відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації надають в складі пропозиції сертифікат відповідності товару вимогам ДСТУ Б В.2.7-32-:95 «Пісок щільний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт». Сертифікат відповідності на товар повинен підтверджувати відповідність запропонованого товару параметрам технічних характеристик товару, визначеним в п.1 Додатку № 4, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством та чинний не менше ніж до 01.05.2021р.» Вказана вимога виконана ПП «Будтранс-груп» в повному обсязі: в складі пропозиції надано сертифікат відповідності предмету закупівлі вимогам ДСТУ Б В.2.7-32-:95, Номер сертифікату UA.111.CB.025-20 терміном дії до 11 травня 2021р. (Файл Сертификат Монолит до 11.05.2021) Таким чином, тендерна документація складена у відповідності до закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі до ст. 23 ч. 5 ЗУ 2. В констатуючий частині свого висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА також зазначає, що учасник ПП «Будтранс-груп» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині наявності документального підтвердженого виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання оригіналів або копії не менше 2-х договорів, специфікації до них, інші додатки, додаткові угоди та документи, що підтверджують виконання цих договорів. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Будтранс-груп» надано договір про закупівлю від 09.09.2019 №09-09/19, до якого, згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, вносились зміни в частині зокрема реквізитів сторін, порядку здійснення оплати, місця поставки, про що складено додаткові угоди від 13.09.2019 №1 та від 11.10.2019 №2. Однак, вищезазначені додаткові угоди учасником ПП «Будтрансгруп» у складі тендерної пропозиції не надані. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Маємо заперечити це твердження з наступних причин. 2.1. ч. 10 ст.11 ЗУ містить вичерпний перелік повноважень Уповноваженої особи Замовника, а саме, Уповноважена особа: 1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель; 2) здійснює вибір процедури закупівлі; 3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі; 4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; 6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону; 7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом. ЗУ не зобов’язує уповноважену особу здійснювати пошук наданих Учасниками договорів на веб-порталі уповноваженого органу. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначаються: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Пунктом 3 Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає: «1) оригінали або копії не менше 2-х договорів, специфікації до них, інші додатки, додаткові угоди та документи, що підтверджують виконання цих договорів, а саме: 2) оригінали або копії видаткових накладних (або акти виконаних робіт чи акти наданих послуг), що підтверджують повне виконання договорів, що зазначені у довідці. *Аналогічними договорами вважаються договори, що підтверджують поставку товару згідно з предметом закупівлі, а саме : ДК 021:2015-60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів або ДК 021:2015-14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» Слід наголосити, що основним критерієм Замовника є вимога по наданню аналогічних договорів та документів, які підтверджують поставку товару згідно з предметом закупівлі, а саме : ДК 021:2015-60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів або ДК 021:2015-14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» Вимога щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів виконана ПП «Будтранс-груп» в повному обсязі: в складі пропозиції надано 2 аналогічних договори № 539 від 07.10.2019р. та № 09-09/19 від 09.09.2019 р. та документи, що підтверджують виконання цих договорів (видаткові накладні) Вказані документи свідчать про виконані в повному обсязі аналогічні договори та, відповідно, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, тому Учасник відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а його пропозиція на момент розгляду тендерної пропозиції не могла бути відхилена, як зазначає Держаудитслужба, згідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Приймаючи рішення щодо визначення ПП «Будтранс-груп» переможцем Замовник керувався основними принципами здійснення закупівель, що закріплені ст. 5 Закону а саме: максимальна економія, ефективність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне визначення переможця процедури закупівлі, тому уповноважена особа не мала підстав для відхилення пропозиції останнього. Держаудитслужба зазначає, що згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, до договору від 09.09.2019 №09-09/19 вносились зміни в частині зокрема місця поставки, про що складено додаткову угоду від 13.09.2019 №1. Вказане твердження не відповідає дійсності, адже проаналізувавши зазначену угоду № 1 від 13.09.2019р. вбачається, що всі істотні умови договору, у тому числі сума, кількість та місце поставки залишились не змінними «5.2.1. Місце поставки (передачі) товару- відповідно до Додатку № 2 до договору, за заявками Замовника». ДУ №1 від 13.09.2019р. були конкретизовані та деталізовані не істотні умови договору: видалена фраза «якщо ПДВ не передбачений», доповнений вид фінансування «кошти місцевого бюджету», тощо) та додаткова угода №2 від 11.10.2019р. (якою були змінені реквізити сторін) не змінюють предмет договору та не відміняють факт повного виконання аналогічного договору від 09.09.2019 №09-09/19. Слід наголосити, що на момент оцінки документів тендерної пропозиції ПП «Будтранс-груп» Замовнику не було відомо про наявність додаткових угод про зміну не істотних умов договору, По-друге, станом на сьогодні, наявність вказаних додаткових угод на офіційному веб-порталі уповноваженого органу не спростовує факту виконання аналогічного договору від 09.09.2019 №09-09/19, та, так само, факту надання в складі тендерної пропозиції Учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 09.09.2019 №09-09/19. Окрім того, наявність додаткових угод №1 та № 2 до договору №09-09/19 від 09.09.2019 р., що оприлюднені на офіційному веб-порталі уповноваженого органу, не є законною підставою для припинення зобов’язань за договором згідно з положеннями Господарського та Цивільного Кодексу України, на які посилається Держаудитслужба в п.3 висновку. На підставі вищезазначеного, Замовник не згодний з зауваженнями в повному обсязі Вважаємо, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку, носять суб’єктивний характер, що не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. У зв'язку з чим, дії Комунального підприємства «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» в частині визначення переможцем відкритих торгів - ПП «Будтранс-груп» та в частині складання Тендерної документації не суперечать законодавству України. Враховуючи вищенаведене, просимо вас: - прийняти заперечення Комунального підприємства «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у зв'язку з відсутністю порушень). |
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2021 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Будтранс-груп" |
2 984 850,00
UAH з ПДВ
|
2 984 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІН ПЛАТІНУМ КОМПАНІ" |
3 120 000,00
UAH з ПДВ
|
3 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Будтранс-груп" #36815278 |
Переможець |
2 984 850,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 08:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 11:31
|
Договір № 1-Т від 20.01.2021р..PDF | укладений |
20 січня 2021 11:13
|